NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متزوج إثنين وإن شاء **** الثالثه في الطريق عشان هي حب قديم لكن لو مش كده كنت اكتفيت ب الاثنين خصوصا اني كبرت في السن 52 سنه بس أربعه صعب قوي كان ممكن وانا شباب​

تحيا مصر يا جدع 👍

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

انا متزوج إثنين وإن شاء **** الثالثه في الطريق عشان هي حب قديم لكن لو مش كده كنت اكتفيت ب الاثنين خصوصا اني كبرت في السن 52 سنه بس أربعه صعب قوي كان ممكن وانا شباب​

بس عندك وحده طبعا تحبه عن التانية

• عجبني
السوريات جميلات فعلا
و المغربيات اذكياء و تعرف تدلع الراجل
انصحك اتجوز الأتنين على بعض👍👍
خرب البيت انت 😂😂

• لا تعليق
التفاعلات: sexypump
  • عجبني
عموما اذا كانت القدره الصحيه و الماديه و الجنسيه تمام لكن القلب بيحب واحده و لو حب التانيه فمش حيعدل لكن الشرع اللي حلل الزواج من ٤ كان للحد من الزنا و العنوسه انا بالنسبالي واحده بتكفي

معروفة الرجال قلبهم كبير❤️

عموما اذا كانت القدره الصحيه و الماديه و الجنسيه تمام لكن القلب بيحب واحده و لو حب التانيه فمش حيعدل لكن الشرع اللي حلل الزواج من ٤ كان للحد من الزنا و العنوسه انا بالنسبالي واحده بتكفي
يعني فكرة الخب و تقبول تعيش حياتك مع وحده هي المسيطرة

@...𝕄𝕀𝕂𝔸𝕊𝔸
سؤال عايز اعرفه قبل ما اتجنن
انتي تقبلي تكوني زوجة تانية ولا رابعة🤔؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل كا رجل اذا عندك الإمكانية انك تجوز ٤ راح تسوي هيك فعلا وليش يعني ال بنت وحدا ما تعجبك مثلا تبحث في كل وحدا عن طعم مختلف ولا شو

ام انت تكتفي بي الي معك وبس
لا سأكتفي بحبى فقط ولا شئ اخر مهما كان سواء معايا فلوس أو غيرو هو هيكون حياتى كلها

هل كا رجل اذا عندك الإمكانية انك تجوز ٤ راح تسوي هيك فعلا وليش يعني ال بنت وحدا ما تعجبك مثلا تبحث في كل وحدا عن طعم مختلف ولا شو

انا اصلا متجوز 3 وفيه مكان للرابعه عادي يعني وفيا صحه

يعني فكرة الخب و تقبول تعيش حياتك مع وحده هي المسيطرة
انا بالنسبالي عادي اعيش مع واحده و احنا قادرين نفهم بعض و قادرين نكسر الروتين و الملل افضل ما اعيش مع اربعه ممكن مقدرش اعدل بينهم

ام انت تكتفي بي الي معك

لو قدرت اتجوز اربعه لسبب العزوه حلوة
I

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%