NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هو فيه فعلا ستات ممكن تدفع اجر علشان الشباب يقضوا وقت معاهم ويفضوا شهوتهم انت ك ولد حصل معاك موقف زي دا وانتي ك ست ممكن تعملي كدا
انا سمعت انها بتصرف عليه سجاير واكل وكده ومصاريف جيب كمان

هو فيه فعلا ستات ممكن تدفع اجر علشان الشباب يقضوا وقت معاهم ويفضوا شهوتهم انت ك ولد حصل معاك موقف زي دا وانتي ك ست ممكن تعملي كدا
قليل قوى ده يحصل لان الست لو عرضت نفسها حتلاقى كتير يعملو كدا معاها

هذه ظاهرة في العالم كله.. ستات متريشات في سن ما بعد 45 بيعملوها كثير، خصوصا مع طلبة محتاجين فلوس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منا كنت فاكر زيك كدا بس من فتره ليقت واحد صحبي دخلني ف جروب للحاجات دي بيطلبوا وكدا وفيه واحده هي اللي ماسكه الشغل وبتودي الشباب للستات المتجوزه واللي مطلقه وكل واحده ليها شروط معينه
طب مضيف اخوك وبنص ي عم 😂 ومميزاتي حلوه 😂

منا كنت فاكر زيك كدا بس من فتره ليقت واحد صحبي دخلني ف جروب للحاجات دي بيطلبوا وكدا وفيه واحده هي اللي ماسكه الشغل وبتودي الشباب للستات المتجوزه واللي مطلقه وكل واحده ليها شروط معينه
م تدخلني ف الجروب دة أو اسمو اي

فين الجروب ده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%