NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فينووم

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو فيه فعلا ستات ممكن تدفع اجر علشان الشباب يقضوا وقت معاهم ويفضوا شهوتهم انت ك ولد حصل معاك موقف زي دا وانتي ك ست ممكن تعملي كدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ابن ابليس, sexypump, مدام دعاء و شخص آخر
هو فيه فعلا ستات ممكن تدفع اجر علشان الشباب يقضوا وقت معاهم ويفضوا شهوتهم انت ك ولد حصل معاك موقف زي دا وانتي ك ست ممكن تعملي كدا
حصل

نادرا ما بتحصل الا لو هو زوبره يستاهل

حصلت معايا مره بس رفضت مع اني كنت هموت عليها بس محبتش احس اني رخيص

كنت اعرف دكتورة جامعه اربعينيه كانت بتجيب شباب عشرينى بالفلوس علشان ينامو معاها

• عجبني
التفاعلات: Volcano2 و الصقر_الجارح
نادرا ما بتحصل الا لو هو زوبره يستاهل
وحضرتك هتعرفي منين انه هو يستاهل قبل ما تجربي 🤨😂

حضرتك احنا ك شباب مزنوقين ف كل حاجه ف لو تعرفيني علي الدكتوره دي اكون شاكر ليكي 😂😂😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: نزيه الخاطر
حصلت معايا مره بس رفضت مع اني كنت هموت عليها بس محبتش احس اني رخيص
علي حسب الظروف يابرنس 😂😂

• عجبني
التفاعلات: tabadol amman و فينووم
لا ماظنش الستات عقلية تانية غيرك ..يعني لو كسها بيريل عليك و مولع و عايزك ممكن ماتقولش ...إلا إذا انت اهتميت أو حسيستها انك هتعمل حاجة علشانها حتى لو صغيرة أو هدية بسيطة عزومة اي حاجة تعزز بيها .
لازم تغرم علشانها أو تتعب علشان تحس انها مش سهلة حتى لو هي فعلا سهلة..فاهم حاجة .
لو دفعتلك فلوس اعرف انها ممكن تقل منك في أي لحظة ملل منها أو لو هتعطلها عن حاجة ...عرفت تمامك
أو هي لسة بت هايجة صغيرة و بتدلع و بتكتشف بفلوسها و بردو هتستغنى عنك في أول فرصة.
أو مرة قادرة بترميلك الطعم علشان تجيب حاجة اغلى.
أنا أقصد الراجل لازم يكون راجل في كل شيء.

لا ماظنش الستات عقلية تانية غيرك ..يعني لو كسها بيريل عليك و مولع و عايزك ممكن ماتقولش ...إلا إذا انت اهتميت أو حسيستها انك هتعمل حاجة علشانها حتى لو صغيرة أو هدية بسيطة عزومة اي حاجة تعزز بيها .
لازم تغرم علشانها أو تتعب علشان تحس انها مش سهلة حتى لو هي فعلا سهلة..فاهم حاجة .
لو دفعتلك فلوس اعرف انها ممكن تقل منك في أي لحظة ملل منها أو لو هتعطلها عن حاجة ...عرفت تمامك
أو هي لسة بت هايجة صغيرة و بتدلع و بتكتشف بفلوسها و بردو هتستغنى عنك في أول فرصة.
أو مرة قادرة بترميلك الطعم علشان تجيب حاجة اغلى.
أنا أقصد الراجل لازم يكون راجل في كل شيء.
منا كنت فاكر زيك كدا بس من فتره ليقت واحد صحبي دخلني ف جروب للحاجات دي بيطلبوا وكدا وفيه واحده هي اللي ماسكه الشغل وبتودي الشباب للستات المتجوزه واللي مطلقه وكل واحده ليها شروط معينه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: besso.bk و نزيه الخاطر
منا كنت فاكر زيك كدا بس من فتره ليقت واحد صحبي دخلني ف جروب للحاجات دي بيطلبوا وكدا وفيه واحده هي اللي ماسكه الشغل وبتودي الشباب للستات المتجوزه واللي مطلقه وكل واحده ليها شروط معينه
ياااه طالبين شرموط يعني هههه
دي حاجة تانية خالص
دا بيكون اسمه giglolo
ليلة واحدة زيه زي اي شرموطة و اللي تطلبه هي يعمله ...ولو مرة كسها مش يفتح النفس و قالت له الحس لازم يلحس .
دا شكل تاني خالص غير اللي أقصده

• عجبني
التفاعلات: Shylad91
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما تدخلنا الجروب دة كدة

السن ده مش محتاج يدفع خاصه لو مع شاب 20 سنه دي بتبقي فرصه لا تعوض​

حضرتك احنا ك شباب مزنوقين ف كل حاجه ف لو تعرفيني علي الدكتوره دي اكون شاكر ليكي 😂😂😂
دي بتكون تحب التنويع والتشكيل فكل شب وله مود خاص به زي أي رجل ، وأحيانا بتختار الشب العذري اللي ما لوش في سكة الحريم عشان الامان ، وضمان السلامة الصحية

بتقصد ان القروب ده على نفس النظام؟

فين الجروبات دى :D

أعتقد فيه بس مش هيكونوا كتير هنا على الاغلب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%