NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الوزيرر

وزير نسوانجي
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو انت راجل ومتجوز اثنين ولو انتي ست وجوزك متجوز اثنين وحبيتوا تعملوا سكس جماعي تفتكروا الموضوع هيكون حلو .
بالنسبالي كاراجل اكيد الموضوع هيكون ممتع وهيكون موضوع فيه دلع بالنسبالي كبير و واكيد هحب اشوف التحدي ما بينهم واشوف مين هيدلعني اكتر.ولو فيه توافق بينهم هيكون احلي وانا بشوف احلي روح جماعيه في السكس .
... ياريت كل الناس تقولي رايها وتتخيل ممكن تتدلع ودلع الي معاهم ازاي

• عجبني
التفاعلات: طائر الليل الحزين ١٢٣٤
اولا انتا مش هاتلحق تدلع عشان هايسموك الاتنين 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر
  • بيضحكني
التفاعلات: . ... و 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
  • بيضحكني
التفاعلات: الوزيرر
  • بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
شوف صديقي راجل واثنين ستات ده حلم كل راجل لكن هما 3 إحتمالات هتلاقيهم سواء متزوجهم او مصاحبهم
الاوّل هتلاقي وحدة قرفانة مالثانية ومكسوفة ومش متقبلة الموضوع ودي هتبقى علاقة بلا طعم
الثاني لو الاثنين حبو يدلعوك عشان خاطرك فهتلاقي نفسك زي حسن شحاتة بتدي تعليمات لكل وحدة تعمل ايه وده موضوع امسخ مالمساخة
الثالث لو الاثنين معجبين ببعض و متقبلين الفكرة هيركز مع بعض وينسوك وكده هتبقى زي الي بيتفرج في ماتش بوكس اثنين بيضربو في بعض ولا هيشفوك اصلا
آسف اني أحبطت خيالاتك بس دي الحقيقة :D

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
لو انت راجل ومتجوز اثنين ولو انتي ست وجوزك متجوز اثنين وحبيتوا تعملوا سكس جماعي تفتكروا الموضوع هيكون حلو .
بالنسبالي كاراجل اكيد الموضوع هيكون ممتع وهيكون موضوع فيه دلع بالنسبالي كبير و واكيد هحب اشوف التحدي ما بينهم واشوف مين هيدلعني اكتر.ولو فيه توافق بينهم هيكون احلي وانا بشوف احلي روح جماعيه في السكس .
لو الاتنين متجوزهم هتبقا متعه جامده مش ف النيك بس

• بيضحكني
التفاعلات: 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
انا عن نفسي مستحيل اعمل كدة حتى لو متجوز اربعة لان اللي هتقبل بكدة مش هشوف غير انها رخيصة وانا مليش في الرخيص حتى لو كانت بنت مين!

هتبقي متعه كبيره فشخ

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%