NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش موضوع شائك هتتعاملي ازاي ؟

قصتك حلوه بس فيها شوية حجات مش واقعيه زي النيكه اللي ع البحر دي
كل حاجه فيها واقعيه ولك حريه التصديق أو لا👌😊

كل حاجه فيها واقعيه ولك حريه التصديق أو لا👌😊
طيب ازاي عملتيها على البحر وانتي قولتي قبل كده ان كان في اتنين في نفس المكان قبلكم يعني مكان عام فهماني 😂

ليه علاقة المحارم بتكون بالشبشب أو المشاكل رغم أنه غيره ممكن يكون مباح ليه كل حاجه رغم أن ده راجل وده راجل والنتيجه في النهايه غالبا واحد ولا دور الشرف بيكون حلو هنا وبس

الاخت اللى اسمها زي اسمى دا مش بتقول كلام مظبوط ☝️🙄
شبشب ايه دا اللى هيقطع فيهم هما حاجة من اتنين يا النشابة ياالساطور اللى هو29 سم دا احنا مش ينتكلم في موضوع بسيط دا عرض وشرف يعني لو حاول يعتدى عليا هقتله ومش حرام
عاش 😂

لو كحترمة مش هتسكت وهتكسر الدنيا

انا اسفه بس دى واحده غبيه اللى تعمل كده الصح ايه بقى انا لو اتعرضت لموقف زى ده سهله جدا اقوم ساحبة نفسى بعيد خالص واخر اليوم مكالمه لطيفه للى عمل كده معايا واسجلها ومحتوى المكالمه يمشى كا التالى انى اعاتبه على اللى عمله لحد ما يقع بلسانه معايا ويعترف بصوته انه عمل كده عن قصد وانا بستدرجه فى الكلام مع شويه مياصه وهو بعد ما اوصل لكل اللى انا عيزاه من المكالمه اقفل المكالمه وابعتله التسجيل على الواتس مع رساله جميله كده بقول فيها انى مش عايزة اخرب بيتى بايدى ولا عايزة اوقع الاخوات فى بعض وانت بالنسبالى اخويا واللى حصل ده غلط وعشان احنا بشر وبنغلط انا مش هتكلم بس التسجيل ده هيفضل معايا لضمان ان اللى حصل ده ميتكررش تانى ولما تبصلى تانى عينك متتشالش من على الارض عملت كده ولا اكن حاجه حصلت اتماديت انت الجانى على نفسك وهسمع المكالمه دى لجوزى ولاهلى ولاهلك وهما بقى يتصرفوا معاك
فكرة حلوة جدا تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%