NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش موضوع شائك هتتعاملي ازاي ؟

متحرش تويتر

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتتعاملي ازاي
لو اخو جوزك طلب ينام معاكي او لمسك متعمد
لو جوز اختك طلب ينام معاكي او لمسك متعمد
الموضوع دا اتعرض قدامي حبيت ااشاركه معاكم

• عجبني
التفاعلات: Kareem kareem, Maxxx_PlayerxXx, صعيدي راقي و 2 آخرين
هتتعاملي ازاي
متابع الردود

• عجبني
التفاعلات: متحرش تويتر
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: جمي متحرر راقي و متحرش تويتر
بالشبشب

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑, Ayman Farouk, #Gentle # و 7 آخرين
  • عجبني
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: STroNG a👑, الطبيب النفسي, صعيدي راقي و 5 آخرين
ميهمنيش غيرى يقول ايه المهم انا قولت ايه وانا مش بقول حاجه مبعملهاش
و لو. الكلام الافتراضي بيختلف عن الكلام في الواقع.

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و متحرش تويتر
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: Kelwa Zoldik, الطبيب النفسي, الــــــعَــــــربــــــى و 2 آخرين
بالنسبالى هنا زى هنا متعودتش اعيش بوشين هو وش واحد
كلامي مش علي شخصك كان تعقيب ان كلهم بمعني اي حد هتقول نفس قولك بس مع ذلك ف ناس بتغلط.. فاهمه قصدي 🤛🤜

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، متحرش تويتر و Maram Said
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، متحرش تويتر و وهم الأقنعه
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و متحرش تويتر
هتتعاملي ازاي
لو في صبية اجت عرضت هالمشكلة قدامي ( ب شِقها الأول )كنت فكرت كتير قبل ما انصحها او اورطها ب حل متسرع تندم عليه بعدين

اول شي بنصحها باغلاق مداخل الشيطان ، يعني اذا اخو زوجها بيجي ع البيت ممنوع يجي بغياب زوجها اطلاقا ، وبحضور الزوج ما في داعي تتواجد بالجلسة ابدا ،

أما اذا تمادى وما ارتدع ف التهديد هوة الحل التاني ، يعني تهددو انها رح تخبر زوجها واهلها وتكبر القصة بالعيلة ، واذا كان وقح وحاول يقلب الطربيزة عليها ويدّعي انو هية عطته مجال ف الحل النهائي انو تخبر زوجها وهون منكون أمام احتمالين ، اما الزوج بيكون عاقل وبيحل الموضوع ب هدوء مع اخوه ، الاحتمال التاني انو تكون ردة فعلو عنيفة ويصير صدام بين الاخوة نتيجته ممكن تكون كارثية ، طبعا ما ذكرنا احتمال انه الزوج اصلاً ما يصدق زوجته ويكون ضدها على اساس انو كلامها ادعاءات كاذبة .

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑, Ashraf-m, الــــــعَــــــربــــــى و شخص آخر
لو في صبية اجت عرضت هالمشكلة قدامي ( ب شِقها الأول )كنت فكرت كتير قبل ما انصحها او اورطها ب حل متسرع تندم عليه بعدين

اول شي بنصحها باغلاق مداخل الشيطان ، يعني اذا اخو زوجها بيجي ع البيت ممنوع يجي بغياب زوجها اطلاقا ، وبحضور الزوج ما في داعي تتواجد بالجلسة ابدا ،

أما اذا تمادى وما ارتدع ف التهديد هوة الحل التاني ، يعني تهددو انها رح تخبر زوجها واهلها وتكبر القصة بالعيلة ، واذا كان وقح وحاول يقلب الطربيزة عليها ويدّعي انو هية عطته مجال ف الحل النهائي انو تخبر زوجها وهون منكون أمام احتمالين ، اما الزوج بيكون عاقل وبيحل الموضوع ب هدوء مع اخوه ، الاحتمال التاني انو تكون ردة فعلو عنيفة ويصير صدام بين الاخوة نتيجته ممكن تكون كارثية ، طبعا ما ذكرنا احتمال انه الزوج اصلاً ما يصدق زوجته ويكون ضدها على اساس انو كلامها ادعاءات كاذبة .
انا اسفه بس دى واحده غبيه اللى تعمل كده الصح ايه بقى انا لو اتعرضت لموقف زى ده سهله جدا اقوم ساحبة نفسى بعيد خالص واخر اليوم مكالمه لطيفه للى عمل كده معايا واسجلها ومحتوى المكالمه يمشى كا التالى انى اعاتبه على اللى عمله لحد ما يقع بلسانه معايا ويعترف بصوته انه عمل كده عن قصد وانا بستدرجه فى الكلام مع شويه مياصه وهو بعد ما اوصل لكل اللى انا عيزاه من المكالمه اقفل المكالمه وابعتله التسجيل على الواتس مع رساله جميله كده بقول فيها انى مش عايزة اخرب بيتى بايدى ولا عايزة اوقع الاخوات فى بعض وانت بالنسبالى اخويا واللى حصل ده غلط وعشان احنا بشر وبنغلط انا مش هتكلم بس التسجيل ده هيفضل معايا لضمان ان اللى حصل ده ميتكررش تانى ولما تبصلى تانى عينك متتشالش من على الارض عملت كده ولا اكن حاجه حصلت اتماديت انت الجانى على نفسك وهسمع المكالمه دى لجوزى ولاهلى ولاهلك وهما بقى يتصرفوا معاك

• عجبني
  • جامد
  • ايه ده
التفاعلات: أحمد برايز, محمود 333, STroNG a👑 و 8 آخرين
انا اسفه بس دى واحده غبيه اللى تعمل كده الصح ايه بقى انا لو اتعرضت لموقف زى ده سهله جدا اقوم ساحبة نفسى بعيد خالص واخر اليوم مكالمه لطيفه للى عمل كده معايا واسجلها ومحتوى المكالمه يمشى كا التالى انى اعاتبه على اللى عمله لحد ما يقع بلسانه معايا ويعترف بصوته انه عمل كده عن قصد وانا بستدرجه فى الكلام مع شويه مياصه وهو بعد ما اوصل لكل اللى انا عيزاه من المكالمه اقفل المكالمه وابعتله التسجيل على الواتس مع رساله جميله كده بقول فيها انى مش عايزة اخرب بيتى بايدى ولا عايزة اوقع الاخوات فى بعض وانت بالنسبالى اخويا واللى حصل ده غلط وعشان احنا بشر وبنغلط انا مش هتكلم بس التسجيل ده هيفضل معايا لضمان ان اللى حصل ده ميتكررش تانى ولما تبصلى تانى عينك متتشالش من على الارض عملت كده ولا اكن حاجه حصلت اتماديت انت الجانى على نفسك وهسمع المكالمه دى لجوزى ولاهلى ولاهلك وهما بقى يتصرفوا معاك
كلها وجهات نظر وتحترم طبعا

اى علاقه مع اى حد من العيله مرفوض مرفوض مرفوض

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: STroNG a👑, Ahmed samo, خالد الهادي و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اى علاقه مع اى حد من العيله مرفوض مرفوض مرفوض
لو اخر واحدة في الكون و تبقا من محارمي او من العيلة ... مرفوض طبعا

• أتفق
التفاعلات: مدام دعاء
  • جامد
التفاعلات: الجنتل حوده
الاخت اللى اسمها زي اسمى دا مش بتقول كلام مظبوط ☝️🙄
شبشب ايه دا اللى هيقطع فيهم هما حاجة من اتنين يا النشابة ياالساطور اللى هو29 سم دا احنا مش ينتكلم في موضوع بسيط دا عرض وشرف يعني لو حاول يعتدى عليا هقتله ومش حرام

• بيضحكني
  • جامد
  • أتفق
التفاعلات: STroNG a👑, عاشق النيك ٣, صاحب الحظ السىء و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%