NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة موضوعي دا ماحدش هايصدقو و أرجوكم أكتبولي مش مصدقين

وايه الي ميتصدقش في الموضوع ده....للاسف في الزمن ده بقى الموضوع ده طبيعي جداً
أستحاله يكون طبيعي

• أتفق
التفاعلات: شهوة مجهول
عايز اقول لك ان انا مش هصدق ان ام ت**** من ابنها بس اللي صدقه ان امه في السن ده تنام مع رجاله عادي لان السن ده يبقى سخن قوي وانا امي واحده منهم
هى مامتك بتنام مع رجاله ؟

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: شريـف باشا
  • جامد
يا راجل في اكتر من كدا بكتير من شب على شيء شاب عليه

• يالهوي هي وصلت لكده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من غير كلام كتير الموضوع دا أنا فضل أيام كتير هايجنني و كنت هابلغ عنه لكن مقدرتش ، مش هاخش في تفاصيل ولا حاحلف في الموقع هنا لكن صدقوني بجد ، و الموضوع هو أن واحدة عندها 48 سنة مطلقة و ابنها 19 سنة و هى واحدة شمال و بيجلها رجالة و بتنام معاهم ، و قدام أبنها من زمان عادي الرجاله بتيجي و بتتناك منهم و صوتها مسمع أبنها ، المهم كانت بتقعد عريانا قدام أبنها و الكلام دا ، المهم و بدون دخول في تفاصيل أبنها نام معاها و سمحتلو ينام معاها عشان يوافق على الرجالة إللي بتيجي ليها ، عااااااااااااااااااااارف هاتقولو كدااااااااااااااااب الموضوع دا معايا أثباتات ليه و فيديوهااااااااااااات كتير للواد و أمه و أعرفو شخصيا ، بس أنا بجد مصدوم و كان نفسي أفضفض ، إللي عاوز يصدق يصدق مش عاوز أنا أســــــــــــــــف لكن كنت محتاج أفضفض لآن الموضوع مجنني بجد
ليه هيجننك ؟ طالما هما تمام مع الوضع و أنتا بره الليلة فهما أحرار براحتهم

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول و شريـف باشا
موجود كمان على التانجو فى الايف ام وابنها الصغير ومسمية نفسها ام احمد

• بيضحكني
من غير كلام كتير الموضوع دا أنا فضل أيام كتير هايجنني و كنت هابلغ عنه لكن مقدرتش ، مش هاخش في تفاصيل ولا حاحلف في الموقع هنا لكن صدقوني بجد ، و الموضوع هو أن واحدة عندها 48 سنة مطلقة و ابنها 19 سنة و هى واحدة شمال و بيجلها رجالة و بتنام معاهم ، و قدام أبنها من زمان عادي الرجاله بتيجي و بتتناك منهم و صوتها مسمع أبنها ، المهم كانت بتقعد عريانا قدام أبنها و الكلام دا ، المهم و بدون دخول في تفاصيل أبنها نام معاها و سمحتلو ينام معاها عشان يوافق على الرجالة إللي بتيجي ليها ، عااااااااااااااااااااارف هاتقولو كدااااااااااااااااب الموضوع دا معايا أثباتات ليه و فيديوهااااااااااااات كتير للواد و أمه و أعرفو شخصيا ، بس أنا بجد مصدوم و كان نفسي أفضفض ، إللي عاوز يصدق يصدق مش عاوز أنا أســــــــــــــــف لكن كنت محتاج أفضفض لآن الموضوع مجنني بجد
اعتقد القصة دي مش حقيقية
لانه لو فعلا حصل ..مش بيبقى بالجهر العلني دة وبالتصوير
والتشهير...الموضوع دة حتى مع الاجانب محرم ولو حصل بيكون سري جدا جدا
بس ممكن تكون حضرتك كونت قصة تعيشها علشان تزود شهوتك اكتر وتحسها واقعية مع شوية فيديوهات من النت
وانا مش بقول مش بيحصل ..هو بيحصل بس مش بالطريقة دي ....
واللى جرب او عاش الاحساس دة هيفهم كلامي

• عجبني
التفاعلات: الابن الراجل
ايزي يسطا اعرف واحد صديق ليا منسون حبه اخته كانو بياخدوها اتنين صاحبي برضو جه اخوها فيوم وقالي لو اختك طلبت منك تنيكها هتوافق قلتله اكيد لا وشتمته من ساعتها واحد شافو وهوا بيعمل مع اخته علاقه وصورهم من فوق السطح 😂

• عجبني
اعتقد القصة دي مش حقيقية
لانه لو فعلا حصل ..مش بيبقى بالجهر العلني دة وبالتصوير
والتشهير...الموضوع دة حتى مع الاجانب محرم ولو حصل بيكون سري جدا جدا
بس ممكن تكون حضرتك كونت قصة تعيشها علشان تزود شهوتك اكتر وتحسها واقعية مع شوية فيديوهات من النت
وانا مش بقول مش بيحصل ..هو بيحصل بس مش بالطريقة دي ....
واللى جرب او عاش الاحساس دة هيفهم كلامي
راي حضرتك يحترم انا معايا الدليل اللي كنت هاروح بيه النيابة و اقدم البلاغ بجد ، أنا مش بكدب و حضرتك تصدق او لا دا يرجع ليك لان الموضوع فعلا مايتصدقس

ايزي يسطا اعرف واحد صديق ليا منسون حبه اخته كانو بياخدوها اتنين صاحبي برضو جه اخوها فيوم وقالي لو اختك طلبت منك تنيكها هتوافق قلتله اكيد لا وشتمته من ساعتها واحد شافو وهوا بيعمل مع اخته علاقه وصورهم من فوق السطح 😂
الحاجات دي للاسف موجودة كتير

انا كمان و سني ١٩
لو سمحت تقبل الصراحة.. صحيح انت اشتكيت من الهبل ده ووفضفضث بس إنت كمان مشارك في الجريمة وعندك منها ذنوب زي ابن الست دي.. من مصلحتك تهدد الإبن لو كان عندك وثائق وفيديوهات تثبت ما تقول، ولو متغيرش روح اشتكيهم والاثنين حينالوا جزاتهم هنا قبل ما يروحوا للشيطان هناك

عادي ممكن يحصل

• عجبني
التفاعلات: الابن الراجل و شريـف باشا
بتحصل طبعا

بص عشان تلخص الكلام مافيش شرموطه اللى لو ليها معرص وده طبيعي جدا جدا وممكن يحصل عادى هو معرص وهى شرموطه فعادى فيد واستفيد

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: شهوة مجهول و الابن الراجل
أصدق و ياما في البيوت اسرار

• عجبني
التفاعلات: شهوة مجهول
عايز اقول لك ان انا مش هصدق ان ام ت**** من ابنها بس اللي صدقه ان امه في السن ده تنام مع رجاله عادي لان السن ده يبقى سخن قوي وانا امي واحده منهم
الامهات لما تتعود ع المتعه وفجاءه تبقى من غير زوج ممكن تعمل اي حاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%