NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المواقف المحرجة فى حياتى كتير قوى بس اكتر موقف محرج حصلى ولسة فكراة انا فيا عادة كدة مش عارفة حلوة ولا وحشة بس لما بكون زهقانة ومش عارفة انبسط باى حاجة حوليا بنزل بروح اى قاعة افراح احضر الفرح زى ماكون اخت العروسة والناس بتنبسط ونا بنبسط واليوم بيعدى لحد ما فى مرة روحت فرح بس كان كئيب قوى والعروسة زى متكون يتيمة مفيش اى حد حواليها خالص طبعا انا متوصتش وولعت الفرح رقص وضحك وغنى لدرجه ان العروسة جيت وقالتى انتى مين امشى من هنا الخايبة فكرانى داخة اكل منها الجو بس بصراحة انا لو منها كنت جبتنى من شعرى😂😂 يلا **** يسعدها فى حياتها بس كنت فى نص هومى وانا مكروشة وسط الناس كدة

• بيضحكني
التفاعلات: Ghada Ahmed، وهم الأقنعه و يوسف مانو
المواقف المحرجة فى حياتى كتير قوى بس اكتر موقف محرج حصلى ولسة فكراة انا فيا عادة كدة مش عارفة حلوة ولا وحشة بس لما بكون زهقانة ومش عارفة انبسط باى حاجة حوليا بنزل بروح اى قاعة افراح احضر الفرح زى ماكون اخت العروسة والناس بتنبسط ونا بنبسط واليوم بيعدى لحد ما فى مرة روحت فرح بس كان كئيب قوى والعروسة زى متكون يتيمة مفيش اى حد حواليها خالص طبعا انا متوصتش وولعت الفرح رقص وضحك وغنى لدرجه ان العروسة جيت وقالتى انتى مين امشى من هنا الخايبة فكرانى داخة اكل منها الجو بس بصراحة انا لو منها كنت جبتنى من شعرى😂😂 يلا **** يسعدها فى حياتها بس كنت فى نص هومى وانا مكروشة وسط الناس كدة
افتكرت جايه تاكلى منها الجو فعلا بس المفروض كانت تنبسط طالما الفرح نايم كدا و انتى جايه تعملى جو حلو وتهيصى الدنيا

افتكرت جايه تاكلى منها الجو فعلا بس المفروض كانت تنبسط طالما الفرح نايم كدا و انتى جايه تعملى جو حلو وتهيصى الدنيا
الصراحة انا لو مكانها كنت عملت اكتر من كدة انا حمدت **** انها مفركشتش الفرح 😂

الصراحة انا لو مكانها كنت عملت اكتر من كدة انا حمدت **** انها مفركشتش الفرح 😂
ليه يا بنتى هى العروسه وحشه للدرجادى

ليه يا بنتى هى العروسه وحشه للدرجادى
مفيش بنت وحشة وبالمناسبة دى كانت فلقة قمر بس فى بنات كدة عادى ليفل الغيرة كبير وانا واحدة منهم على فكرة

• عجبني
التفاعلات: يوسف مانو
كنت في امستردام والبنات اللي معايا قررت تشرب هاش ودي كانت اول مرة اجربه
بعدها نزلنا دام سكوير عطلنا المرور وقعدنا نرقص لحد ما الشرطة قبضت علينا
بس الموضوع عدي علي خير

• بيضحكني
التفاعلات: وهم الأقنعه و Maram Said
بس الموضوع عدي علي خير
من غيرى ياحنفى :rolleyes:

• بيضحكني
التفاعلات: Ghada Ahmed
مفيش بنت وحشة وبالمناسبة دى كانت فلقة قمر بس فى بنات كدة عادى ليفل الغيرة كبير وانا واحدة منهم على فكرة
ايوا بس متغيرش ف الفرح بتاعها علشان اليوم ميبوظش المفروض انها الملكه اليوم ده

• بيضحكني
التفاعلات: Maram Said
  • بيضحكني
التفاعلات: يوسف مانو و Ghada Ahmed
مش بشرب اصلا انا بدوخ من الحاجة الساقعة 😂 😂 😂
يبقي مش فيه هاش ولا حاجة ساقعة
ممكن ايريش كافيه 🤣🤣

يبقي مش فيه هاش ولا حاجة ساقعة
ممكن ايريش كافيه 🤣🤣
عايزة تشربينى خمرة ياجزمة 😂
موافقه يلا بينا

• بيضحكني
مش فاكر موقف معين دلوقتى بس معظم المواقف ان يجيلى انتصاب مره واحده بيبقى باين فشخ من البنطلون وانا مثلا بتكلم مع بنت
لا دا موقف محرج طبيعي بيحصل معانا كلنا وبنعمل نفسنا عبط 😂😂

المهم انك اتبسطى تلاقيها افتكرتك حبيبته القديمه ولا حاجه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Maram Said
بس الموضوع عدي علي خير
مدام عدت ع خير اهم حاجه انك تكونى اتبسطى 😂😂

• بيضحكني
لا دا موقف محرج طبيعي بيحصل معانا كلنا وبنعمل نفسنا عبط 😂😂
المشكله انك لما تلاقى البنت ركزت جامد وواخده بالها بتبقى مش عارف تتصرف ازاى 😂

كنت بنيك وحده فرجين من طيزها اول مره ليها و اختها اللي اكبر منها دخلت عالينا فاجئة و هي ب تزقني من علي اختها زبي دخل في طيز اختها مره وحده البت صوتت واختها كانت عمال تضرب فيا من ظهري بس فشخت اختها من كسها عشان اكسر عنها بس كلنو لبوتين منار و مها

الحق
د اللي بين البنات صعب جدا عن اللي بين الولاد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%