NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة نادين وعم فراج ف اوروبا-حتي الجزء الثاني 10/9/2023

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
361
مستوى التفاعل
6,310
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,884
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو **** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و**** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير **** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال****
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............

الجزاء التاني


بعد مانكت نادين ونزلت ف كسها مرتين نمت تعبان وفرحان بالي حصل
نمت تعبان صحيت الساعه 7 ولقيت نادين وقفه بره كانها مستنياني اول ماشافتني قربت مني
وحضنتني جامد وبصتلي وبتبوس شفايفي وسالتها فين فراج قالت نايم
اخدتها ف جنب العربيه الي نحيت اوضتي
علفكره البيوت الي جنب البيت كلها زي بعضها مفيش بيت عالي المنطقه دي كلها كده
اخدتها ف جنب العربيه ونزلت فيها بوس وهيا كانها بتاكلني ولقيتها بتخرج بزها من العبايه وانا نزلت امص في وكانت وقفه اوي ووردي
بقيت امص ف بزها جامد ولقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري ونزلت في مص وبضاني اكتر من ربع ساعه وهيا بتاكل ف زوبري وانا زنقتها ف العربيه وبقيت انيكها ف بوقها ونزلت في
وهيا بلعتهم ونضفت زوبري ووقفت وعدلت هدومها وبصالي ومبسوطه انا قولتلها هو فراج متجوزك ليه مدام مش بتخلفي
قربت من ودني وبتهمس في وبتقول
انا اتجوزت مرتين قبلو فراج بابا بيشتغل عندو وفراج كان بياجي بيتنا كتير وف يوم شوفتو بينيك ماما بالبيت واتكررت كذا مره
وابويا عارف وايام كنت بسمعهم مع بعض
وطلب ف يوم انه يتجوزني وبابا وافق عشان المصاري وانا وفقت وهو حكالي انا متجوزك عشان المتعه وعطيك مصاري متل مابدك
بس تمتعيني وانت شايف بمتعو وبمتع نفسي وهمتعك معانا قولتلها الواد الي بيجيلك ده مين قالت ده واد سوري عايش مع اهلو هنا
قولتلها ممكن يفضحك قالت لا ابوه شيخ هون ومحترم واذا عرف ان ابنو عمل كده ممكن يقتلو ف الواد بيخاف بس بياجي بامر مني قولتلها خلاص زي ماجوزك فراج عشان تدلعيه عايزك تدلعيني ضحكت وقالت وحياتك ل متعك
وراح تشوف احلي ايام بحياتك كلها
وقالت هدخل اصحيه عشان الشغل وانا ضربتها ع طيزها وهيا طلعت اااه تجنن
دخلت اوضتي واتشطفت ولبست وبعد ساعه طلعنا ع الشركه وكنت بكلم نادين فون وانا ف العربيه وفضلت يومين مالمسهاش
ف يوم وانا ف الشغل الساعه 10 رن عليه فراج وقالي يامصري روح ع البيت وشوف المدام شو بدها طلبات قولتلو حاضر اخدت العربيه ومشيت
ووصلت البيت وضربت تلكس هيا فتحت وكانت لبسه عبايه سوده وال****
وركبت جنبي وفضلت نتكلم وهيا فضلت توجهني وانا ماشي ووصلنا اودام جنينه كبيره كده وقالتلي اوقف وقفت لقيتها فتحت الباب وركبت وراه
وانا ببص ف المرايه لقيتها خلعت ال**** وقلعت العبايه السوده ااحححححاااا لقيتها لبسه فستان 👗زي ده بس اسود متعلق يدوب ع كتفها
ولحد فخادها وبقولها ايه ده لقيتها لبست ال**** وقالت تعالي ورايا وهيا نزلت وانا نزلت وقفلت العربيه ومشيت وراها مشينا حوالي 5 دقايق مكنش ف اي حد وانا بقولها رايحه فين وهيا ماشيه اودامي وتضرب طيزها وترفع الفستان

J9UFj3P.md.jpg
وانا ماشي وراها وزوبري وقف وعارف ايه الي هيحصل لقيتها وقفت وبصالي بقولها جايه هنا ليه
ابتسمت وقالت عايزاك قولتلها مكنت لوحدك ف البيت قالت لا ف يوم اجيت مع فراج هنا وشوفت حد ماسك واحده بينيكها هنا وفراج مصتلو زوبرو ونزلت ف بوقي ومشينا ومن وقتها انا نفسي اتناك هنا عشان كده اخدتك ل هنا تكمل الي ماكملوش فراج وراحت مقربه مني ومسكت زوبري وقالت هو دايما وقف كده قولتلها لما بيشوفك لوحدك بيوقف علطول لقيتها بتفتح السوسته بتاعت بنطلوني وخرجت زوبري وقالت ااااه شو كبير
وانا وقف لقيتها مسكتو ورفعت الفستان وكانت لبسه كلوت زهري لقيتها بتنزلو وحطتو ف الشنطه بتاعت ايديها وراحت حطه زوبري مابين فخادها زوبري بقي تحت كسها علطول شفايف كسها ع زوبري وراحت حضنتني وهيا بقت ترجع وتطلع زوبري تحت كسها وانا حضنتها جامد ومسكت طيزها بايدي قولتلها المكان ده امان قالت امان قولتلها امال لبسه ال**** ليه قالت عشان لو حد يعرفني مايقول ل جوزي زياده امان بس هون ممكن تجيب حبيبتك او مراتك وتنام معاه يعني ماحد هيتكلم انا مسكت طيزها من تخت الفستان وبحسس عليها وزوبري الراس بتاعتو خارجه من ورا فتحت طيزها بايديها وحسست ع خرم طيزها كان ضيق اووي وهيا اممم اااه قولتلها كام واحد ناكك هيا حضناني وقالت كتير قولتلها كتير ازاي
قالت ايام الدراسه كنت بمص زوبر صحبي ولما اتجوزت جوزي كان بيسافر كان صحبي بياجي ينام معي وبعد 3 سنين ماخلفت والعيب مني اطلقت واتجوزت تاني وبقيت اتناك منو وبروح ل صحبي بيتو لما يكون جوزي بالشغل
وانام معو وكان بينزل بكسي وبيوم جوزي عرف ان انا بتناك من وراه ف يوم جاب صديقو ياكل معانا وجوزي طلع بىه البيت بمشوار وصديقو اتهجم عليه وانا بقاوم وف الاخر اول مدخلو فيني استسلمت وجوزي دخل وصورني وانا تحت صديقو ولما صديقو نزل بكسي دخل علي وحكالي راح اطلق ياشرموطه واذا حكيتي انك بدك اي شئ مني عشان طلقتك راح افضحك بالفيديو
وطلقني وبعد 4 سنين اتجوزت فراج واخدني لهون وعرفت ناس هون عرب من سوريا
وابنهم وبنتهم بياجو لعندي لما بيوم لقيت زوبر الواد وقف وبقيت اغري في لحد مابيوم خليتو ينكني وبقي كل مابكلمو ياجي لعندي
وانا دخلت صباعي ف طيزها وحاسس ان زوبري ع ضهرو ميه كان نادين هاجت من كلامها ودخول صباعي ف طيزها قولتلها يعني اتجوزتي 3 وصحبك ناكك وابن الجيران وانا 6 نامو معاك مفيش حد فيهم فكر يفتح طيزك
قالت صاحب جوزي الي نكني كان بدو يدخلو بطيزي بس ماعرف كانت ضيقه كتير ماعرف يدخلو قولتلها مش عايزه تفتحيها لقيتها راحت قالتلي مش دلوقتي خرج صباعك كتير وجعتني طيزي انا خرجتو لقيتها نزلت ع زوبري ورفعت نقابها لحد مانخيرها ورجعتو لورا ومسكت زوبري تمص في وانا شايف عنيها بتروح يمين وشمال

J9Uz8t1.md.jpgوانا وقف وشايف بزازها وهيا بتمص ف زوبري
بتمص براحه وعنيها تبصلي وتبص يمين وشمال
ورفعت زوبري لفوق وتمص بضاني وعنيها ف عيني وبعد 5 دقايق من مص زوبري قالت تعال نكني هون قولتلها اوقفي وقفتها عند شجره خليتها تسند عليه ورفعت فستانها لطيزها وفتحت طيزها من ورا وشوفت كسها مبلول وخرم طيزها الوردي قعدت ابوس طيزها وضربها بالقلم وطلعت لساني مشيتو ع كسها وطعم عسلها علي كسها فضلت الحس ف كسعا وطلعت لساني ع خرم طيزها فضلت احركو وهيا ااااه بتعمل ايه
وكان الي مجنني لساني وهو ع خرم طيزها وانا حاسس ان خرمها بيفتح ويقفل دخلت طرف لساني ف طيزها وهيا اااح حطيت ايدي ع كسها فضلت ادعك ف كسها جامد ودخلت صباعي ف طيزها وايدي اليمين ع كسها وهيا اااااه اااااه ولقيتها فتحت رجليها وبتنزل عسلها غرقت الشجره ورجليها بترتعش وانا وقفت وكنت هيجان اوووي مسكت زوبري وهيا قعدت ع ركبتها وبتدعك ف كسها الي نزل كتير وانا ببصلها هيا وقفت وقالت اااه عملت فيا ايه
اول مره انزل كتير كده وقالت راح تقتلني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وراحت نزلت الفستان ومعاها الستيان السوده

J9U55P9.md.jpg
وظهرلي بزازها الوردي الجميله ولقيتها خلعت الستيان وحطتها ف الشنطه ووقفت بزازها ف وشي وبتمسكهم وبتضمهم ع بعض وقالت يلا نكني هون وبتفتح بزازها وتضمهم
انا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم عليه كانو قفل وتقفل ع زوبري وبقيت ادخلو جامد ف بزازها وهيا مطلعه لسانها ع زوبري وبقت تفرك ف زوبري ببزازها وانا مش قادر من الي بتعملو وحسيت ان انا قربت وهيا زي ماهيا بتفرك ف زوبري ببزازها وبقولها براحه قالت هتنزل قولتلها ااااه لقيتها قعدت تنزل وتطلع لما كنت خلاص
ولبني نزل ع بزازها ورقبتها وهيا بتضحك
وكنت نزلت كتير اوووي وهيا لبست الفستان وطلعنا زي ماحنا وهيا مالبستش العبايه خلعت ال**** واحنا ف العربيه وبقت تنضف بزازها وتبلع لبني لما وصلنا نزلت فتحت البوابه
ودخلت العربيه وقفلت البوابه وهيا نزلت وبتقولي هتمشي قولتلها ايوه قالت كان نفسي تنكني هناك بس انا كنت عايز اشبع من زوبرك وتلحس كسي وتخليني انزل وكنت عايزه تنكني علطول بس قولت راح اخليك تنيك بزازي وتنزل فيها وف اي يوم نروح هناك وتنكني علطول وزوبرك ناشف عشان يقطع ف كسي قولتلها انتي شرموطه اووي
قالت انا عيشت فتره من الحزن علي طلاقي وكنت بحبو طلقني وكنت عايشه حياه جنسيه كنت بتناك كل يوم اول ست شهور بقيت اتناك كل اسبوع مرتين او 3 وطلقت قعدت فتره ف بيت ابوي وانا بشوف فراج بينيك امي عشان المصاري واتقدملي عريس كان زوبرو صغير ورضيت ولما اشتقت للنيك كلمت صحبي وروحتلو ينكني ويعوض كسي عن زوبر جوزي الصغير وجوزي عرف بعد شهر وانا بتناك كل يوم صديق جوزي زوبرو كبير نكني ونزل بكسي مرتين وطلقت وفراج اتجوزني للمتعه بس وسافرنا وكنت محرومه من النيك الجامد فراج زوبرو كبير بس بينزل بسرعه
لحد مانكني حارنا الصغير زوبرو صغير بس شو اسوي اي شئ وخلص
وانت دخلت حياتي شب حلو وجامد وزوبرك كبير دي فرصه حياتي اني اتمتع قبل ماتمشي ليه مامتعش نفسي بيك حضنتها من ورا وزنقعا ف العربيه وقولتلها ومين قالك ان انا همشي وانا ايدي ع بزازها قولتلها انا ناوي اتجوز من هنا وعيش هنا علطول وزوبري وقف ع طيزها قالت بجد هتعيش هنا قولتلها ايووه قالت فرحت كتير وانا قولتلها انتي لبوه اوووي وفتحت الباب من ورا ونيمتها ع بطنها وكسها بيلمع من العسل طلعت زوبري ومره واحده دخلتوو وطلعت صوت انا نمت فوقها وقفىت العربيه وبقيت نايم فوقها وهيا تصوت بس مفيش صوت بيطلع من العربيه وانا بهبد ف كسها وهيا اااااه والعربيه بتتهز وانا بنيك ف كسها وهيا صرخت ولقيت عسلها بيزل وراس زوبري كانها ملسوعه من عسلها كانو ميه نااار وانا فضلت انيك وهيا بتصرخ ونزلت ف كسها وفضلت نايم فوقها وقومت مسحت زوبري بفستانها وهيا خرجت والكرسي مليان عسل ولبن هيا دخلت وانا نضفت العربيه كويس ومشيت تحت الشركه ودخلت شربت قهوه ومشينا الساعه 4 ع البيت اتغدينا وفراج قفل الباب وانا دخلت اوضتي وحسيت انه بينيكها عشان وهو بياكل زوبرو كان وقف وانا نمت وصحيت ع الساعه 9 وسمعت صوت اغاني لقيت طلعت وسمعت فراج ارقصي كمان رقصك حلوه يافاجره وبقي يسقف وانا رجعت مكاني والساعه 12 طلعت قعدت بره الاوضه وعملت شاي وعشا وباكل ولقيت الباب بيتفتح كانت نادين شورتلي وقعدت حنبي وبقت تتكلم وقولتلها هو نايم قالت ايوه قولتلها هو شكلو روق عليك انهارده ضحكت وقالت لما رجع نام معي وقبل ماينام خلاني ارقص ليه شوي وانا برقص قعدت ع زوبرو ودخلتو ف كسي وفضلت انط عليه لحد مانزل ونام زي القتيل وبتضحك
قولتلها يابختو بينيكك زي ماهو عايز قالت ليه هو انا حرماك من حاجه وبتهز بزازها
قولتلها لا طبعا قالت تعبت انهارده انت
قولتلها شوي ضحكت وقالت انت نزلت لبن ولا لتر بحالو من كتر لبنك الي نزل ف كسي دخلت الحمام بنضفو من لبنك هجت وانا بدعك ف كسي ونزلت عسلي تحت الدش تعرف انت عوضتني عن كل الي نامو معايا تعرف لو كنت عرفتك من قبل كل دول كنت اتجوزتك وعيشت معاك لوحدك وملكك انت وبس ورا اعمل كل الي انت عايزو
قولتلها اكلتي قالت ايوه قولتلها عايزك ترقصي شوي قالت تعالي ندخل جوه قالت تعالي دخلت اوضتي وشغلت اغاني وهيا رقصت وتهز ف جسمها وانا زوبري وقف وكان رقصها حلو اوووي
وبقت تقعد ع زوبري وتدعك طيزها في وتقوم وفضلت كده 15 دقيقه وقولتلها مش خايفه جوزك يقوم قالت الي ماتعرفوش ان فراج لما بياجي ينام بياخد نسبه منوم بسيط عشان يعرف ينام
عشان كده مابخاف لما ينام
قولتلها انتي الي بتعطيهولو قالت اي علبه صغير بحط ليه ف العصير نقطتين زي ما الدكتور قال بيشرب العصير وبينام قولتلها عشان كده ابن الجيران كان بياجي وانت قلبك جامد قالت ايوه
قالت تعرف كنت عايزاك تشوفني وهو بينكني عشان كنت عايزاك تنام معي انت ويوم مدخلت عليه كنت مبسوطه كتير واحلي عجبني اكتر هو زوبرك الكبير قولت لنفسي دي فرصتي لازم اشبع منك قولتلها جوزك نايم قالت قولتلك ايوه روحت وقف وشيلها ع دراعي وطالع دخلت بيتها وهيا متعلقه ف رقبتي ودخلت اوضه جوزها كان نايم نزلتها ع السرير ونمت فوقها وزوبري ع كسها وانا ببوس فيها وبقولها عايزك تنامي دلوقتي وف يوم هقولك تزودي المنوم شوي عشان ناوي انيكك جنبو قالت عنجد قولتلها ايووه نامي قالت نام حنبي ضحكت وقولتلها عشان تفضحينا وقومت وزوبري وقف وهيا بتبصلو وبتضحك خرجت وقفلت الباب ودخلت نمت وصحيت 7 فطرت ولبست وهو خرج وطلعنا ورجعنا اخر النهار
مر اسبوعين وانا كل يومين بنيك نادين مره
بعد ماجوزها ينام او الصبح بدري بتاجي عندي ونيكها وتخرج ف يوم واحنا ف الشغل نزل فراج وقعد يقول لا حول ****
وانا ساكت قالي مصري انا راح انزل اسبوع للامارات قولتلو خير قالي ام مرتي الي مطلقه ماتت لازم انزل ضروري خالي بالك من زوجتي
قولتلو تحب اشوف سكن اسبوع ع ماتنزل
قالي لا ماينفع تسيبها لوحدها بالبيت
انا بعملك متل ابني يامصري قولتلو **** يعلم ياحج غلوتك عندي وصلنا وبليل كان حجز تذكره كان هيمشي الساعه 6 الصبح
وانا مردتش المس نادين خوفت ليعرف اي حاجه قبل مايمشي سته الصبح وصلتو وعطاني 1000 دولار وقالي خليهم معاك اذا ىدها اي شئ جيبو هيا معاها مصاري بس ماتطلبش منها فلوس لو طلبت منك اي شئ للبيت قولتلو حاضر ومشي وانا رجعت ولقيتها مستنيه ومجهزه الفطار بعد ساعه برن ع رقمو عرفت انه سافر دخلت فطرت معاها وهيا مبسوطه وكانت لبسه قميص نوم ع الحم
وصدرها كلو بره اكلت وجبتلي عصير وقعدت ترقصلي وانا ع سرير جوزها وانا زوبري مولع وبعد ماتعبت نزلنا ف بعض بوس وتفعيص وعملنا وضع 69 وهيا نزلت مرتين ع وشي وكملنا نيك ف بعض اكتر من ساعه كامله من لحس ونيك ونزلت ف كسها ونمنا ف حضن بعض ملط صحيت الساعه 2 ولقيت تلفوني رن وكان رقم دولي عرفت انه فراج رنيت عليه وقولتلها معلش كنت نايم وهو اطمن وقالي شوف نادين ليه تلفونها مقفول قولتلو حاضر هطلع اخبك عليه وشوفها قفلت السكه وطلعت لقيتها ف المطبخ ومشغله اغاني حضنتها من ورا وقولتلها فراج بيقولي شوف نادين ليه قفله التلفون قالتلي قولو بتتناك مني وضحكنا وهيا فتحت التلفون وكلمتو وانا حضنها وهو بيقولها خلي بالك من نفسك وكلام من ده
وقفلت وانا ف حضنها وكانت بتعمل لحمه فضلنا مع بعض طول اليوم وقالت تعرف عايزه ايه قولتلها ايه قالت نروح الديسكو وترقص معي قولتلها بس هنروح واحد تاني قالت ماشي لبسنا وهيا لبسه ضيق من غير **** وخرحنا بالعربيه ودخلنا ديسكو في بنات بترقص للرجاله ع مسرح صغير ولبسه كلوت وستبان بس وانا مستغرب وهيا اخدتني ودخلت قولتلها انتي جيباني فين قالت مش انت عايز تروح مكان تاني ولقيتها بتكلم واحده وقالتلي تعالي روحت وراها ودخلت اوضه صغيره كده وفي مسرح صغير وقعدنا ولقيت واحده دخله بس اييييه ناااار بزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش وشعرها السود وطويل
وطلعت ع المسرح وبقت تقلع وهيا بترقص وان ا زوبري وقف ونادين ايديها ع زوبري بتحسس عليه وفضلنا كده لحد ما البت قلعت ملط خالص
وبقت بتحك كسها ف العمود وتفنس وتحك طيزها وكسها ف العمود ولقيت نادين خرجت زوبري تلعب في ونزلت تمصو وانا عيني ع البت ولقيتها نزلت وقربت مني ونادين وقفت مص ولقيت ولقيت البت راحت قعدت مسكت زوبري وقعدت عليه ودخل ف طيزها وانا ف دنيا تانيه وفضلت تنط ع زوبري وانا خليتها تفنس ودخلتو ف طيزها وكملت نيك اكتر من نص ساعه ف طيزها
ونزلت ف طيزها ولقيت نادين فضلت تلحس ف طيزها وتبلع لبني من طيزها وقامت مشت ونادين نزلت تمص ف زوبري وحضنتني وقالت مبسوط قولتلها ليه عملتي كده قالت انا عرفك انك عايز تنيك طيزي وانا قولت اشوفلك واحده تنيكها ف طيزهاا وتريحك قولتلها انا عايز انيك طيزك انتي مش حد تاني قالت انا بحبك اووي انا هخليك تعمل فيا الي انت عايزو قولتلها تعالي نروح قالت تعالي قومنا وطلعنا ركبنا العربيه ومشينا وصلنا ودخلت معاها البيت وهيا لبست قميص نوم وانا قلعت ونزلنا بوس ف بعض وتفعيص ولقيتها بترفع القميص وبتفنس وبتفتح طيزها بايديها وخرم طيزها ضيق اوووي قالت يلا اعمل الي انت عايزو انا نزلت الحس خرمها وخليتها تنام ع بطنها وقلعت خالص ونمت عليه وزوبري مابين طيزها وبقولها عايزاني افتحها قالت ايوه بس براحه قولتلها متاكده قالت ايووه
انا شوفت البت وهيا مبسوطه بزوبرك ف طيزها وقولت لازم اخليك مش محتاج اي حاجه
وانا تحت امر زوبرك اعمل فيا الي انت عايزو نزلت ع طيزها نزلت بالساني ع خرم طيزها الحس في دخلت اول صباع وبقيت ادخلو وطلعو وهيا اااه اااااه وكانت ضيقه اوووي قولتلها اوقفي كده وقفت وقلعتها القميص وبقت عريانه وانا عريان وشيلتها واخدتها ع الحمام والبانيو مليان ميه نزلتها واخدتها ف بوسه ونزلتها بالعافيه علي زوبري وانا مسك شعرها وبقيت انيك بوقها وقولتلها تعالي ياكسمك انيكك ف البانيو بتاع جوزك ده انا دخلت ونمت ع ضهري وهيا راحت ركبت ع زوبري ووشها ليه وقعدت تنط والميه تنط معاها قولتلها اعطيني ضهرك هيا لفت وقعدت ع زوبري تاني وكانها عايزه تتناك باي طريقه فضلت تنط ع زوبري وانا بضرب طيزها
J9Ujrsn.md.jpg
وخرم طيزها بيفتح ويقفل وهيا رايحه جايه ع زوبري وصوت الميه مع النيك نااار كاني بعملها غسيل كس الميه تدخل ف كسها وزوبري بيغسل جوه كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااه فضلت ادخل زوبري وصباعي ودخلت التاني وجعوها بس كملت بقت تاخد ع التاني وطيزها تجنن هيا فضلت تنط ع زوبري جامد وصباعين ف طيزها وهيا اتعودت ع الصباعين طلعت زوبري وخليتها ترفع طيزها وحطيتو ع خرم طيزها وبقيت ادخلو بالعافيه راس زوبري دخلت هيا اااااااااه ولقيتها بترفع طيزها وبتقولي بتوجع اوووي قولتلها ياكسمك ده في نااار ف طيزك دخلت صباعي ف طيزها جامد وطلعتو ودخلتوو في كسها بقيت انيك كسها بصباعي

J9UwSYx.md.jpg
وانا شايف خرم طيزها فتح شوي عن الاول طلعت صباعي ودخلت زوبري ف كسها
ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها من الاتنين وهيا تصرخ جامد ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري والميه قعدت ع زوبري مش بتتحرك والميه عسلها ع الوش خليتها تفنس وانا ع ركبي ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ ولقيت تلفونها بيرن بره قالت سيبك منو قولتلها اطلعي شوفي مين ليكون جوزك ويقلق عليك ويرن علي قالت ماشي خرجت زوبري وطلعت ورجعت الحمام ولقيتها بتتكلم وبتقولو مش عرفه هو فين بس العربيه هنا شكلو نايم انا ف الحمام بستحمه قالتلو اها اصورلك حاضر وبقت تصور جسمها وكسها وتبعت وتقولو وحشتني اووي كسي تعبني اوووي مشكان زماني راكبه فوق وبريح كسي بزوبرك وانا ف الميه وبسمع كلامها ولقيتها بتشاورلي اقعد ع البانيو وهيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري وبتكلمو وبتمص زوبري من غير ماطلع صوت وقالتلو هتاجي امتي اسبوعين ليه
مش قولت اسبوع ظروف وهتسيبني لوحدي اسبوعين خلاص ماشي سلام
وقفلت وحطت التلفون بعيد وقالت هيقد اسبوعين ومبسوطه وانا وقفت وقولتلها زي ماكنتي ياشرموطه هيا هههه حاضر ودخلت البانيو وفنست وانا دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وقولتلها جاهزه قالت ل ايه قولتلها طيزك قالت بس براحه انا خرجت زوبري وفتحت طيزها بايدي ودخلت راس زوبري وبضغط عليه دخلت راسو بالعافيه وهيا ااااه انا دخلت كمان شويه وهيا ااااااه اااااه خرجو خرجو قولتلها استحملي بس
فضلت زي ماهو لما لقيتها هاديه دخلتو كمان وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر وهيا اااااااااااه خرجو مش قدره خرجو وانا زوبري للاخر ف طيزها وبعد دقيقه بقيت اطلعو ودخلو وهيا تصوت من زوبري فضلنا كده خمس دقايق هيا اخدت نفسها وطيزها اتعودت وبقيت انيك في طيزها وهيا خلاص بقت اهات بسيطه وانا بنيكها براحه خالص وطيزها ضيقه اووووي وقفشه ف زوبري انا نزلت ف طيزها وهيا اااااح انا استحميت ف الدش وطلعت وهيا فضلت جوه ربع ساعه وطلعت عريانه لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت وجعاني اووي قولتلها خلاص بكره نكمل فيها عشان ماتقفلش وتوجعك تاني واتعشينا ونمنا ف حضن بعض وصحيت فطرنا وقعدين تقريبا عريانين واتفقت معايا نسهر بره انهارده ع البحر قولتلها ماشي وطول النهار اتحرش بيها والساعه 10 لبست ولقيتها لبسه جيبه بني وجاكت من البرد اسود ولبسه شراب طويل لفوق الركبه شفاف وربطه شعرها بقولها طب دلوقتي انتي متقله ولا مخففه قالت لا تتريق علي انا كنت لابس بنطلون جينز وكوتش وتشيرت قالت مش عايز اركب العربيه
قولتلها ماشي طلعنا وهيا مسكه ايدي وطلعنا ع البحر الجو برد وهيا كانت لبسه بتاع زي الكمامه كده عشان تخبي وشها فضلنا نتمشه ونحب ف بعض قعدنا ع كنبه وهيا قالت عايزاك تصورني مكنش في حد ماشي ف الشارع خالص اخدت تلفونها وبقيت اصور فيها

J9USXcX.md.jpg
وهيا تبدل اوضاع ولقيتها بتفتح رجليها الاتنين
وشوفت كسها وهيا دخلت ايديها تمشيها ع كسها
وبصالي وراحت عدلت الجيبه وقولتلها ياخربيتك لقيتها بتفتح الجاكت وبترفع البتاع الي لبسه تحت وطلعت بزازها وبصالي

J9UUfiN.md.jpg
وقالت صور انا بصور وزوبري وقف
ونزلت ولبست الجاكت وقالت حلوين قرلت منها وقفتها وقولتلها تعاالي واخدتها ومشينا شوي
واحنا ع البحر قعدين بنبوس ف بعض ولقيت نادين خافت فجاءه وبتخبي وشها ف صدري وانا مش عارف مالها ببص لقيت واحده ***** شكلها واحد ف ال40 اول اكتر وجوزها شيخ بدقن
وهيا بصه نحيتي ولما مشت بقول ل نادين مالك قالت **** يستر بقولها ف ايه قالت شوفت الست دي قولتلها مالها قالت دي جارتنا السوريه وده جوزها قولتلها هيا شافتك قالت مش عرفه بس لقيت عنيها ف عيني قولتلها اكيد ماخدتش بالها هيا لازم تبص اتنين بيبوسو بعض لازم تبص علينا وانا طمنتها واخدتها ف بوسه ومسكت بزها افعص في واخدتها ومشينا وكنت عايز انيكها لقينا مطعم ف عماره ف دور العاشر وكان في بابين للاسنسير لقيتها بتقولي تعالي نركب ده بقولها ليه ركبنا وقالت ده البطئ عشان لو حد بيخاف من الاسنسير مايحس بيه وهو طالع
ركبنا وفضلنا نبوس ف بعض وانا ماسك بزازها بفعص في جامد وطلعتهم امص فيهم وكنا لسه ف الرابع كان بطئ اوي لقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري تمص في فضلت تمص لحد ماطلعنا التامن وقفت وظبطنا هدومنا والباب اتفتح دخلنا مطعم شكلو غالي اووي اتعشينا وقالت تعال ورايا
لقيتها بتنزل من السلم
J9UtHt1.md.jpg
بقولها رايحه فين قالت تعالي بس مشيت وراها
وهيا نزلت دورين بقينا ف التامن
قولتلها ايه رايك تمصي زوبري هنا قالت ممكن حد يشوفنا قولتلها الي يشوف يشوف طلعت زوبري وهيا نزلت ع ركبتها رفعت الكمامه واخدت زوبري تمص في جامد وطلعو وتوف عليه وترجع تمص
وانا بشوف اذا اي حد جاي عشان اسمع صوت رجلو وهيا بتمص زوبري وفكت الزرار ونزلت ع بضاني تبلعهم وترجع لزوبري ولقيتها طلعت بزازها وانا دخلت زوبرؤ ف بزازها وبقيت انيك بزازها
انا وقفتها ولفيت وشها للحيطه وخليتها تفنس ورفعت الجيبه ودخلت زوبري ف كسها
وهيا ااااااااااه وبقيت انيكها وهيا اااه ااااه بصوت ووي وانا بنيك فيها وكانت احساس حلواووي لحد وانا زوبري بيخبط ف كسها وصوت النيك عالي
ولقيت واحده نزله من فوق وانا ببصلها وهيا اتكلمت انجليزي وانا ع **** حكايتي
ولقيت نادين بتكلمها بس سمعت كلمه اسفه وكده وانا كنت لبست ونادين نزلت الجيبه
بقولها ف اي ضحكت وقالت بتقولنا هنا ماينفعش تعملو كده قولتلها طب نعمل فين ضحكت وقالت منا ماجره شقه ب100دولار ف الساعه قولتلها ليه كده قالت هتشوف بنفسك هنا شقق غاليه 100 دولار ف الساعه للي عايزين ينامو مع بعض بس الشقه جاهزه من كل حاجه مشيت وراها وفتحت الباب دحلت وراها وقالت يلا اقلع وانا ببصلها
وهيا قلعت الجاكت وقلعت من فوق وبزازها اودامي وهيا بتقولي تعالي دخلت عليها
J9Uy7uR.md.jpg
مسكت بزازها ولعب فيهم وقرصت ف حلماتها ونزلت عليها مص وهيا ماسكه دماغي
وبقولها لبسه الكمامه ليه قالت عشان لو في كاميرات محدش يعرفني
ببص حوليني مشوفتش حاجه رفعتها شويه واخدت شفايفها ف بوسه جامده وهيا بتبوس جامد وانا قفش ف بزها بفعص في
وهيا اامممم وبتبوس محترفه
قولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت شوف ليكون فيها كاميرا دخلت ابص ف الحيطه ماشوفتش حاجه لقيت الكاميرا محطوطه ف ايد الدولاب
طلعت وعرفتها قولتلها عرفتي ازاي ان في كاميرا ضحكت وقالت انا جيت هنا قبل كده قولتلها مع مين قالت مع فراج واتصورنا واحنا ف الحمام والغرفه بس فراج عطاهم مصاري ومسح الفيديوهات قولتلها امال جيبانه هنا ليه قالت عايزه اجرب تاني بس محدش يعرف احنا مين قولتلها قلبك جامد قالت عايزه اجرب كل حاجه معاك نزلت ع زوبري طلعتو وفضلت تدعك في

معلش لازم اقفل القصه استنوني ف التالت
لو القصه عجباكم اكتبو عشان اكمله بسرعه
ونشوف ايه حصل مع مرات الشيخ جارت نادين
 
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: مازن المتناك, medomedo0, البرنس احمد و 29 آخرين
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو ** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير ** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال**
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............
رائعه جدا فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو ** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير ** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال**
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
دائما قصصك رائعه
عاشت ايدك يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
قصة حلوة ، كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
جميلة جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
جميله كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
قصة رائعة بانتظار التكملة
 
تجنن روعه تسلم ايدك فنان بجد وتحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: arim top
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • طب!
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و صاحب نفسي
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • أتفق
التفاعلات: صاحب نفسي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو ** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير ** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال**
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............

الجزاء التاني


بعد مانكت نادين ونزلت ف كسها مرتين نمت تعبان وفرحان بالي حصل
نمت تعبان صحيت الساعه 7 ولقيت نادين وقفه بره كانها مستنياني اول ماشافتني قربت مني
وحضنتني جامد وبصتلي وبتبوس شفايفي وسالتها فين فراج قالت نايم
اخدتها ف جنب العربيه الي نحيت اوضتي
علفكره البيوت الي جنب البيت كلها زي بعضها مفيش بيت عالي المنطقه دي كلها كده
اخدتها ف جنب العربيه ونزلت فيها بوس وهيا كانها بتاكلني ولقيتها بتخرج بزها من العبايه وانا نزلت امص في وكانت وقفه اوي ووردي
بقيت امص ف بزها جامد ولقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري ونزلت في مص وبضاني اكتر من ربع ساعه وهيا بتاكل ف زوبري وانا زنقتها ف العربيه وبقيت انيكها ف بوقها ونزلت في
وهيا بلعتهم ونضفت زوبري ووقفت وعدلت هدومها وبصالي ومبسوطه انا قولتلها هو فراج متجوزك ليه مدام مش بتخلفي
قربت من ودني وبتهمس في وبتقول
انا اتجوزت مرتين قبلو فراج بابا بيشتغل عندو وفراج كان بياجي بيتنا كتير وف يوم شوفتو بينيك ماما بالبيت واتكررت كذا مره
وابويا عارف وايام كنت بسمعهم مع بعض
وطلب ف يوم انه يتجوزني وبابا وافق عشان المصاري وانا وفقت وهو حكالي انا متجوزك عشان المتعه وعطيك مصاري متل مابدك
بس تمتعيني وانت شايف بمتعو وبمتع نفسي وهمتعك معانا قولتلها الواد الي بيجيلك ده مين قالت ده واد سوري عايش مع اهلو هنا
قولتلها ممكن يفضحك قالت لا ابوه شيخ هون ومحترم واذا عرف ان ابنو عمل كده ممكن يقتلو ف الواد بيخاف بس بياجي بامر مني قولتلها خلاص زي ماجوزك فراج عشان تدلعيه عايزك تدلعيني ضحكت وقالت وحياتك ل متعك
وراح تشوف احلي ايام بحياتك كلها
وقالت هدخل اصحيه عشان الشغل وانا ضربتها ع طيزها وهيا طلعت اااه تجنن
دخلت اوضتي واتشطفت ولبست وبعد ساعه طلعنا ع الشركه وكنت بكلم نادين فون وانا ف العربيه وفضلت يومين مالمسهاش
ف يوم وانا ف الشغل الساعه 10 رن عليه فراج وقالي يامصري روح ع البيت وشوف المدام شو بدها طلبات قولتلو حاضر اخدت العربيه ومشيت
ووصلت البيت وضربت تلكس هيا فتحت وكانت لبسه عبايه سوده وال****
وركبت جنبي وفضلت نتكلم وهيا فضلت توجهني وانا ماشي ووصلنا اودام جنينه كبيره كده وقالتلي اوقف وقفت لقيتها فتحت الباب وركبت وراه
وانا ببص ف المرايه لقيتها خلعت ال**** وقلعت العبايه السوده ااحححححاااا لقيتها لبسه فستان 👗زي ده بس اسود متعلق يدوب ع كتفها
ولحد فخادها وبقولها ايه ده لقيتها لبست ال**** وقالت تعالي ورايا وهيا نزلت وانا نزلت وقفلت العربيه ومشيت وراها مشينا حوالي 5 دقايق مكنش ف اي حد وانا بقولها رايحه فين وهيا ماشيه اودامي وتضرب طيزها وترفع الفستان

J9UFj3P.md.jpg
وانا ماشي وراها وزوبري وقف وعارف ايه الي هيحصل لقيتها وقفت وبصالي بقولها جايه هنا ليه
ابتسمت وقالت عايزاك قولتلها مكنت لوحدك ف البيت قالت لا ف يوم اجيت مع فراج هنا وشوفت حد ماسك واحده بينيكها هنا وفراج مصتلو زوبرو ونزلت ف بوقي ومشينا ومن وقتها انا نفسي اتناك هنا عشان كده اخدتك ل هنا تكمل الي ماكملوش فراج وراحت مقربه مني ومسكت زوبري وقالت هو دايما وقف كده قولتلها لما بيشوفك لوحدك بيوقف علطول لقيتها بتفتح السوسته بتاعت بنطلوني وخرجت زوبري وقالت ااااه شو كبير
وانا وقف لقيتها مسكتو ورفعت الفستان وكانت لبسه كلوت زهري لقيتها بتنزلو وحطتو ف الشنطه بتاعت ايديها وراحت حطه زوبري مابين فخادها زوبري بقي تحت كسها علطول شفايف كسها ع زوبري وراحت حضنتني وهيا بقت ترجع وتطلع زوبري تحت كسها وانا حضنتها جامد ومسكت طيزها بايدي قولتلها المكان ده امان قالت امان قولتلها امال لبسه ال**** ليه قالت عشان لو حد يعرفني مايقول ل جوزي زياده امان بس هون ممكن تجيب حبيبتك او مراتك وتنام معاه يعني ماحد هيتكلم انا مسكت طيزها من تخت الفستان وبحسس عليها وزوبري الراس بتاعتو خارجه من ورا فتحت طيزها بايديها وحسست ع خرم طيزها كان ضيق اووي وهيا اممم اااه قولتلها كام واحد ناكك هيا حضناني وقالت كتير قولتلها كتير ازاي
قالت ايام الدراسه كنت بمص زوبر صحبي ولما اتجوزت جوزي كان بيسافر كان صحبي بياجي ينام معي وبعد 3 سنين ماخلفت والعيب مني اطلقت واتجوزت تاني وبقيت اتناك منو وبروح ل صحبي بيتو لما يكون جوزي بالشغل
وانام معو وكان بينزل بكسي وبيوم جوزي عرف ان انا بتناك من وراه ف يوم جاب صديقو ياكل معانا وجوزي طلع بىه البيت بمشوار وصديقو اتهجم عليه وانا بقاوم وف الاخر اول مدخلو فيني استسلمت وجوزي دخل وصورني وانا تحت صديقو ولما صديقو نزل بكسي دخل علي وحكالي راح اطلق ياشرموطه واذا حكيتي انك بدك اي شئ مني عشان طلقتك راح افضحك بالفيديو
وطلقني وبعد 4 سنين اتجوزت فراج واخدني لهون وعرفت ناس هون عرب من سوريا
وابنهم وبنتهم بياجو لعندي لما بيوم لقيت زوبر الواد وقف وبقيت اغري في لحد مابيوم خليتو ينكني وبقي كل مابكلمو ياجي لعندي
وانا دخلت صباعي ف طيزها وحاسس ان زوبري ع ضهرو ميه كان نادين هاجت من كلامها ودخول صباعي ف طيزها قولتلها يعني اتجوزتي 3 وصحبك ناكك وابن الجيران وانا 6 نامو معاك مفيش حد فيهم فكر يفتح طيزك
قالت صاحب جوزي الي نكني كان بدو يدخلو بطيزي بس ماعرف كانت ضيقه كتير ماعرف يدخلو قولتلها مش عايزه تفتحيها لقيتها راحت قالتلي مش دلوقتي خرج صباعك كتير وجعتني طيزي انا خرجتو لقيتها نزلت ع زوبري ورفعت نقابها لحد مانخيرها ورجعتو لورا ومسكت زوبري تمص في وانا شايف عنيها بتروح يمين وشمال

J9Uz8t1.md.jpgوانا وقف وشايف بزازها وهيا بتمص ف زوبري
بتمص براحه وعنيها تبصلي وتبص يمين وشمال
ورفعت زوبري لفوق وتمص بضاني وعنيها ف عيني وبعد 5 دقايق من مص زوبري قالت تعال نكني هون قولتلها اوقفي وقفتها عند شجره خليتها تسند عليه ورفعت فستانها لطيزها وفتحت طيزها من ورا وشوفت كسها مبلول وخرم طيزها الوردي قعدت ابوس طيزها وضربها بالقلم وطلعت لساني مشيتو ع كسها وطعم عسلها علي كسها فضلت الحس ف كسعا وطلعت لساني ع خرم طيزها فضلت احركو وهيا ااااه بتعمل ايه
وكان الي مجنني لساني وهو ع خرم طيزها وانا حاسس ان خرمها بيفتح ويقفل دخلت طرف لساني ف طيزها وهيا اااح حطيت ايدي ع كسها فضلت ادعك ف كسها جامد ودخلت صباعي ف طيزها وايدي اليمين ع كسها وهيا اااااه اااااه ولقيتها فتحت رجليها وبتنزل عسلها غرقت الشجره ورجليها بترتعش وانا وقفت وكنت هيجان اوووي مسكت زوبري وهيا قعدت ع ركبتها وبتدعك ف كسها الي نزل كتير وانا ببصلها هيا وقفت وقالت اااه عملت فيا ايه
اول مره انزل كتير كده وقالت راح تقتلني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وراحت نزلت الفستان ومعاها الستيان السوده

J9U55P9.md.jpg
وظهرلي بزازها الوردي الجميله ولقيتها خلعت الستيان وحطتها ف الشنطه ووقفت بزازها ف وشي وبتمسكهم وبتضمهم ع بعض وقالت يلا نكني هون وبتفتح بزازها وتضمهم
انا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم عليه كانو قفل وتقفل ع زوبري وبقيت ادخلو جامد ف بزازها وهيا مطلعه لسانها ع زوبري وبقت تفرك ف زوبري ببزازها وانا مش قادر من الي بتعملو وحسيت ان انا قربت وهيا زي ماهيا بتفرك ف زوبري ببزازها وبقولها براحه قالت هتنزل قولتلها ااااه لقيتها قعدت تنزل وتطلع لما كنت خلاص
ولبني نزل ع بزازها ورقبتها وهيا بتضحك
وكنت نزلت كتير اوووي وهيا لبست الفستان وطلعنا زي ماحنا وهيا مالبستش العبايه خلعت ال**** واحنا ف العربيه وبقت تنضف بزازها وتبلع لبني لما وصلنا نزلت فتحت البوابه
ودخلت العربيه وقفلت البوابه وهيا نزلت وبتقولي هتمشي قولتلها ايوه قالت كان نفسي تنكني هناك بس انا كنت عايز اشبع من زوبرك وتلحس كسي وتخليني انزل وكنت عايزه تنكني علطول بس قولت راح اخليك تنيك بزازي وتنزل فيها وف اي يوم نروح هناك وتنكني علطول وزوبرك ناشف عشان يقطع ف كسي قولتلها انتي شرموطه اووي
قالت انا عيشت فتره من الحزن علي طلاقي وكنت بحبو طلقني وكنت عايشه حياه جنسيه كنت بتناك كل يوم اول ست شهور بقيت اتناك كل اسبوع مرتين او 3 وطلقت قعدت فتره ف بيت ابوي وانا بشوف فراج بينيك امي عشان المصاري واتقدملي عريس كان زوبرو صغير ورضيت ولما اشتقت للنيك كلمت صحبي وروحتلو ينكني ويعوض كسي عن زوبر جوزي الصغير وجوزي عرف بعد شهر وانا بتناك كل يوم صديق جوزي زوبرو كبير نكني ونزل بكسي مرتين وطلقت وفراج اتجوزني للمتعه بس وسافرنا وكنت محرومه من النيك الجامد فراج زوبرو كبير بس بينزل بسرعه
لحد مانكني حارنا الصغير زوبرو صغير بس شو اسوي اي شئ وخلص
وانت دخلت حياتي شب حلو وجامد وزوبرك كبير دي فرصه حياتي اني اتمتع قبل ماتمشي ليه مامتعش نفسي بيك حضنتها من ورا وزنقعا ف العربيه وقولتلها ومين قالك ان انا همشي وانا ايدي ع بزازها قولتلها انا ناوي اتجوز من هنا وعيش هنا علطول وزوبري وقف ع طيزها قالت بجد هتعيش هنا قولتلها ايووه قالت فرحت كتير وانا قولتلها انتي لبوه اوووي وفتحت الباب من ورا ونيمتها ع بطنها وكسها بيلمع من العسل طلعت زوبري ومره واحده دخلتوو وطلعت صوت انا نمت فوقها وقفىت العربيه وبقيت نايم فوقها وهيا تصوت بس مفيش صوت بيطلع من العربيه وانا بهبد ف كسها وهيا اااااه والعربيه بتتهز وانا بنيك ف كسها وهيا صرخت ولقيت عسلها بيزل وراس زوبري كانها ملسوعه من عسلها كانو ميه نااار وانا فضلت انيك وهيا بتصرخ ونزلت ف كسها وفضلت نايم فوقها وقومت مسحت زوبري بفستانها وهيا خرجت والكرسي مليان عسل ولبن هيا دخلت وانا نضفت العربيه كويس ومشيت تحت الشركه ودخلت شربت قهوه ومشينا الساعه 4 ع البيت اتغدينا وفراج قفل الباب وانا دخلت اوضتي وحسيت انه بينيكها عشان وهو بياكل زوبرو كان وقف وانا نمت وصحيت ع الساعه 9 وسمعت صوت اغاني لقيت طلعت وسمعت فراج ارقصي كمان رقصك حلوه يافاجره وبقي يسقف وانا رجعت مكاني والساعه 12 طلعت قعدت بره الاوضه وعملت شاي وعشا وباكل ولقيت الباب بيتفتح كانت نادين شورتلي وقعدت حنبي وبقت تتكلم وقولتلها هو نايم قالت ايوه قولتلها هو شكلو روق عليك انهارده ضحكت وقالت لما رجع نام معي وقبل ماينام خلاني ارقص ليه شوي وانا برقص قعدت ع زوبرو ودخلتو ف كسي وفضلت انط عليه لحد مانزل ونام زي القتيل وبتضحك
قولتلها يابختو بينيكك زي ماهو عايز قالت ليه هو انا حرماك من حاجه وبتهز بزازها
قولتلها لا طبعا قالت تعبت انهارده انت
قولتلها شوي ضحكت وقالت انت نزلت لبن ولا لتر بحالو من كتر لبنك الي نزل ف كسي دخلت الحمام بنضفو من لبنك هجت وانا بدعك ف كسي ونزلت عسلي تحت الدش تعرف انت عوضتني عن كل الي نامو معايا تعرف لو كنت عرفتك من قبل كل دول كنت اتجوزتك وعيشت معاك لوحدك وملكك انت وبس ورا اعمل كل الي انت عايزو
قولتلها اكلتي قالت ايوه قولتلها عايزك ترقصي شوي قالت تعالي ندخل جوه قالت تعالي دخلت اوضتي وشغلت اغاني وهيا رقصت وتهز ف جسمها وانا زوبري وقف وكان رقصها حلو اوووي
وبقت تقعد ع زوبري وتدعك طيزها في وتقوم وفضلت كده 15 دقيقه وقولتلها مش خايفه جوزك يقوم قالت الي ماتعرفوش ان فراج لما بياجي ينام بياخد نسبه منوم بسيط عشان يعرف ينام
عشان كده مابخاف لما ينام
قولتلها انتي الي بتعطيهولو قالت اي علبه صغير بحط ليه ف العصير نقطتين زي ما الدكتور قال بيشرب العصير وبينام قولتلها عشان كده ابن الجيران كان بياجي وانت قلبك جامد قالت ايوه
قالت تعرف كنت عايزاك تشوفني وهو بينكني عشان كنت عايزاك تنام معي انت ويوم مدخلت عليه كنت مبسوطه كتير واحلي عجبني اكتر هو زوبرك الكبير قولت لنفسي دي فرصتي لازم اشبع منك قولتلها جوزك نايم قالت قولتلك ايوه روحت وقف وشيلها ع دراعي وطالع دخلت بيتها وهيا متعلقه ف رقبتي ودخلت اوضه جوزها كان نايم نزلتها ع السرير ونمت فوقها وزوبري ع كسها وانا ببوس فيها وبقولها عايزك تنامي دلوقتي وف يوم هقولك تزودي المنوم شوي عشان ناوي انيكك جنبو قالت عنجد قولتلها ايووه نامي قالت نام حنبي ضحكت وقولتلها عشان تفضحينا وقومت وزوبري وقف وهيا بتبصلو وبتضحك خرجت وقفلت الباب ودخلت نمت وصحيت 7 فطرت ولبست وهو خرج وطلعنا ورجعنا اخر النهار
مر اسبوعين وانا كل يومين بنيك نادين مره
بعد ماجوزها ينام او الصبح بدري بتاجي عندي ونيكها وتخرج ف يوم واحنا ف الشغل نزل فراج وقعد يقول لا حول ****
وانا ساكت قالي مصري انا راح انزل اسبوع للامارات قولتلو خير قالي ام مرتي الي مطلقه ماتت لازم انزل ضروري خالي بالك من زوجتي
قولتلو تحب اشوف سكن اسبوع ع ماتنزل
قالي لا ماينفع تسيبها لوحدها بالبيت
انا بعملك متل ابني يامصري قولتلو **** يعلم ياحج غلوتك عندي وصلنا وبليل كان حجز تذكره كان هيمشي الساعه 6 الصبح
وانا مردتش المس نادين خوفت ليعرف اي حاجه قبل مايمشي سته الصبح وصلتو وعطاني 1000 دولار وقالي خليهم معاك اذا ىدها اي شئ جيبو هيا معاها مصاري بس ماتطلبش منها فلوس لو طلبت منك اي شئ للبيت قولتلو حاضر ومشي وانا رجعت ولقيتها مستنيه ومجهزه الفطار بعد ساعه برن ع رقمو عرفت انه سافر دخلت فطرت معاها وهيا مبسوطه وكانت لبسه قميص نوم ع الحم
وصدرها كلو بره اكلت وجبتلي عصير وقعدت ترقصلي وانا ع سرير جوزها وانا زوبري مولع وبعد ماتعبت نزلنا ف بعض بوس وتفعيص وعملنا وضع 69 وهيا نزلت مرتين ع وشي وكملنا نيك ف بعض اكتر من ساعه كامله من لحس ونيك ونزلت ف كسها ونمنا ف حضن بعض ملط صحيت الساعه 2 ولقيت تلفوني رن وكان رقم دولي عرفت انه فراج رنيت عليه وقولتلها معلش كنت نايم وهو اطمن وقالي شوف نادين ليه تلفونها مقفول قولتلو حاضر هطلع اخبك عليه وشوفها قفلت السكه وطلعت لقيتها ف المطبخ ومشغله اغاني حضنتها من ورا وقولتلها فراج بيقولي شوف نادين ليه قفله التلفون قالتلي قولو بتتناك مني وضحكنا وهيا فتحت التلفون وكلمتو وانا حضنها وهو بيقولها خلي بالك من نفسك وكلام من ده
وقفلت وانا ف حضنها وكانت بتعمل لحمه فضلنا مع بعض طول اليوم وقالت تعرف عايزه ايه قولتلها ايه قالت نروح الديسكو وترقص معي قولتلها بس هنروح واحد تاني قالت ماشي لبسنا وهيا لبسه ضيق من غير **** وخرحنا بالعربيه ودخلنا ديسكو في بنات بترقص للرجاله ع مسرح صغير ولبسه كلوت وستبان بس وانا مستغرب وهيا اخدتني ودخلت قولتلها انتي جيباني فين قالت مش انت عايز تروح مكان تاني ولقيتها بتكلم واحده وقالتلي تعالي روحت وراها ودخلت اوضه صغيره كده وفي مسرح صغير وقعدنا ولقيت واحده دخله بس اييييه ناااار بزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش وشعرها السود وطويل
وطلعت ع المسرح وبقت تقلع وهيا بترقص وان ا زوبري وقف ونادين ايديها ع زوبري بتحسس عليه وفضلنا كده لحد ما البت قلعت ملط خالص
وبقت بتحك كسها ف العمود وتفنس وتحك طيزها وكسها ف العمود ولقيت نادين خرجت زوبري تلعب في ونزلت تمصو وانا عيني ع البت ولقيتها نزلت وقربت مني ونادين وقفت مص ولقيت ولقيت البت راحت قعدت مسكت زوبري وقعدت عليه ودخل ف طيزها وانا ف دنيا تانيه وفضلت تنط ع زوبري وانا خليتها تفنس ودخلتو ف طيزها وكملت نيك اكتر من نص ساعه ف طيزها
ونزلت ف طيزها ولقيت نادين فضلت تلحس ف طيزها وتبلع لبني من طيزها وقامت مشت ونادين نزلت تمص ف زوبري وحضنتني وقالت مبسوط قولتلها ليه عملتي كده قالت انا عرفك انك عايز تنيك طيزي وانا قولت اشوفلك واحده تنيكها ف طيزهاا وتريحك قولتلها انا عايز انيك طيزك انتي مش حد تاني قالت انا بحبك اووي انا هخليك تعمل فيا الي انت عايزو قولتلها تعالي نروح قالت تعالي قومنا وطلعنا ركبنا العربيه ومشينا وصلنا ودخلت معاها البيت وهيا لبست قميص نوم وانا قلعت ونزلنا بوس ف بعض وتفعيص ولقيتها بترفع القميص وبتفنس وبتفتح طيزها بايديها وخرم طيزها ضيق اوووي قالت يلا اعمل الي انت عايزو انا نزلت الحس خرمها وخليتها تنام ع بطنها وقلعت خالص ونمت عليه وزوبري مابين طيزها وبقولها عايزاني افتحها قالت ايوه بس براحه قولتلها متاكده قالت ايووه
انا شوفت البت وهيا مبسوطه بزوبرك ف طيزها وقولت لازم اخليك مش محتاج اي حاجه
وانا تحت امر زوبرك اعمل فيا الي انت عايزو نزلت ع طيزها نزلت بالساني ع خرم طيزها الحس في دخلت اول صباع وبقيت ادخلو وطلعو وهيا اااه اااااه وكانت ضيقه اوووي قولتلها اوقفي كده وقفت وقلعتها القميص وبقت عريانه وانا عريان وشيلتها واخدتها ع الحمام والبانيو مليان ميه نزلتها واخدتها ف بوسه ونزلتها بالعافيه علي زوبري وانا مسك شعرها وبقيت انيك بوقها وقولتلها تعالي ياكسمك انيكك ف البانيو بتاع جوزك ده انا دخلت ونمت ع ضهري وهيا راحت ركبت ع زوبري ووشها ليه وقعدت تنط والميه تنط معاها قولتلها اعطيني ضهرك هيا لفت وقعدت ع زوبري تاني وكانها عايزه تتناك باي طريقه فضلت تنط ع زوبري وانا بضرب طيزها
J9Ujrsn.md.jpg
وخرم طيزها بيفتح ويقفل وهيا رايحه جايه ع زوبري وصوت الميه مع النيك نااار كاني بعملها غسيل كس الميه تدخل ف كسها وزوبري بيغسل جوه كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااه فضلت ادخل زوبري وصباعي ودخلت التاني وجعوها بس كملت بقت تاخد ع التاني وطيزها تجنن هيا فضلت تنط ع زوبري جامد وصباعين ف طيزها وهيا اتعودت ع الصباعين طلعت زوبري وخليتها ترفع طيزها وحطيتو ع خرم طيزها وبقيت ادخلو بالعافيه راس زوبري دخلت هيا اااااااااه ولقيتها بترفع طيزها وبتقولي بتوجع اوووي قولتلها ياكسمك ده في نااار ف طيزك دخلت صباعي ف طيزها جامد وطلعتو ودخلتوو في كسها بقيت انيك كسها بصباعي

J9UwSYx.md.jpg
وانا شايف خرم طيزها فتح شوي عن الاول طلعت صباعي ودخلت زوبري ف كسها
ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها من الاتنين وهيا تصرخ جامد ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري والميه قعدت ع زوبري مش بتتحرك والميه عسلها ع الوش خليتها تفنس وانا ع ركبي ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ ولقيت تلفونها بيرن بره قالت سيبك منو قولتلها اطلعي شوفي مين ليكون جوزك ويقلق عليك ويرن علي قالت ماشي خرجت زوبري وطلعت ورجعت الحمام ولقيتها بتتكلم وبتقولو مش عرفه هو فين بس العربيه هنا شكلو نايم انا ف الحمام بستحمه قالتلو اها اصورلك حاضر وبقت تصور جسمها وكسها وتبعت وتقولو وحشتني اووي كسي تعبني اوووي مشكان زماني راكبه فوق وبريح كسي بزوبرك وانا ف الميه وبسمع كلامها ولقيتها بتشاورلي اقعد ع البانيو وهيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري وبتكلمو وبتمص زوبري من غير ماطلع صوت وقالتلو هتاجي امتي اسبوعين ليه
مش قولت اسبوع ظروف وهتسيبني لوحدي اسبوعين خلاص ماشي سلام
وقفلت وحطت التلفون بعيد وقالت هيقد اسبوعين ومبسوطه وانا وقفت وقولتلها زي ماكنتي ياشرموطه هيا هههه حاضر ودخلت البانيو وفنست وانا دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وقولتلها جاهزه قالت ل ايه قولتلها طيزك قالت بس براحه انا خرجت زوبري وفتحت طيزها بايدي ودخلت راس زوبري وبضغط عليه دخلت راسو بالعافيه وهيا ااااه انا دخلت كمان شويه وهيا ااااااه اااااه خرجو خرجو قولتلها استحملي بس
فضلت زي ماهو لما لقيتها هاديه دخلتو كمان وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر وهيا اااااااااااه خرجو مش قدره خرجو وانا زوبري للاخر ف طيزها وبعد دقيقه بقيت اطلعو ودخلو وهيا تصوت من زوبري فضلنا كده خمس دقايق هيا اخدت نفسها وطيزها اتعودت وبقيت انيك في طيزها وهيا خلاص بقت اهات بسيطه وانا بنيكها براحه خالص وطيزها ضيقه اووووي وقفشه ف زوبري انا نزلت ف طيزها وهيا اااااح انا استحميت ف الدش وطلعت وهيا فضلت جوه ربع ساعه وطلعت عريانه لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت وجعاني اووي قولتلها خلاص بكره نكمل فيها عشان ماتقفلش وتوجعك تاني واتعشينا ونمنا ف حضن بعض وصحيت فطرنا وقعدين تقريبا عريانين واتفقت معايا نسهر بره انهارده ع البحر قولتلها ماشي وطول النهار اتحرش بيها والساعه 10 لبست ولقيتها لبسه جيبه بني وجاكت من البرد اسود ولبسه شراب طويل لفوق الركبه شفاف وربطه شعرها بقولها طب دلوقتي انتي متقله ولا مخففه قالت لا تتريق علي انا كنت لابس بنطلون جينز وكوتش وتشيرت قالت مش عايز اركب العربيه
قولتلها ماشي طلعنا وهيا مسكه ايدي وطلعنا ع البحر الجو برد وهيا كانت لبسه بتاع زي الكمامه كده عشان تخبي وشها فضلنا نتمشه ونحب ف بعض قعدنا ع كنبه وهيا قالت عايزاك تصورني مكنش في حد ماشي ف الشارع خالص اخدت تلفونها وبقيت اصور فيها

J9USXcX.md.jpg
وهيا تبدل اوضاع ولقيتها بتفتح رجليها الاتنين
وشوفت كسها وهيا دخلت ايديها تمشيها ع كسها
وبصالي وراحت عدلت الجيبه وقولتلها ياخربيتك لقيتها بتفتح الجاكت وبترفع البتاع الي لبسه تحت وطلعت بزازها وبصالي

J9UUfiN.md.jpg
وقالت صور انا بصور وزوبري وقف
ونزلت ولبست الجاكت وقالت حلوين قرلت منها وقفتها وقولتلها تعاالي واخدتها ومشينا شوي
واحنا ع البحر قعدين بنبوس ف بعض ولقيت نادين خافت فجاءه وبتخبي وشها ف صدري وانا مش عارف مالها ببص لقيت واحده ***** شكلها واحد ف ال40 اول اكتر وجوزها شيخ بدقن
وهيا بصه نحيتي ولما مشت بقول ل نادين مالك قالت **** يستر بقولها ف ايه قالت شوفت الست دي قولتلها مالها قالت دي جارتنا السوريه وده جوزها قولتلها هيا شافتك قالت مش عرفه بس لقيت عنيها ف عيني قولتلها اكيد ماخدتش بالها هيا لازم تبص اتنين بيبوسو بعض لازم تبص علينا وانا طمنتها واخدتها ف بوسه ومسكت بزها افعص في واخدتها ومشينا وكنت عايز انيكها لقينا مطعم ف عماره ف دور العاشر وكان في بابين للاسنسير لقيتها بتقولي تعالي نركب ده بقولها ليه ركبنا وقالت ده البطئ عشان لو حد بيخاف من الاسنسير مايحس بيه وهو طالع
ركبنا وفضلنا نبوس ف بعض وانا ماسك بزازها بفعص في جامد وطلعتهم امص فيهم وكنا لسه ف الرابع كان بطئ اوي لقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري تمص في فضلت تمص لحد ماطلعنا التامن وقفت وظبطنا هدومنا والباب اتفتح دخلنا مطعم شكلو غالي اووي اتعشينا وقالت تعال ورايا
لقيتها بتنزل من السلم
J9UtHt1.md.jpg
بقولها رايحه فين قالت تعالي بس مشيت وراها
وهيا نزلت دورين بقينا ف التامن
قولتلها ايه رايك تمصي زوبري هنا قالت ممكن حد يشوفنا قولتلها الي يشوف يشوف طلعت زوبري وهيا نزلت ع ركبتها رفعت الكمامه واخدت زوبري تمص في جامد وطلعو وتوف عليه وترجع تمص
وانا بشوف اذا اي حد جاي عشان اسمع صوت رجلو وهيا بتمص زوبري وفكت الزرار ونزلت ع بضاني تبلعهم وترجع لزوبري ولقيتها طلعت بزازها وانا دخلت زوبرؤ ف بزازها وبقيت انيك بزازها
انا وقفتها ولفيت وشها للحيطه وخليتها تفنس ورفعت الجيبه ودخلت زوبري ف كسها
وهيا ااااااااااه وبقيت انيكها وهيا اااه ااااه بصوت ووي وانا بنيك فيها وكانت احساس حلواووي لحد وانا زوبري بيخبط ف كسها وصوت النيك عالي
ولقيت واحده نزله من فوق وانا ببصلها وهيا اتكلمت انجليزي وانا ع **** حكايتي
ولقيت نادين بتكلمها بس سمعت كلمه اسفه وكده وانا كنت لبست ونادين نزلت الجيبه
بقولها ف اي ضحكت وقالت بتقولنا هنا ماينفعش تعملو كده قولتلها طب نعمل فين ضحكت وقالت منا ماجره شقه ب100دولار ف الساعه قولتلها ليه كده قالت هتشوف بنفسك هنا شقق غاليه 100 دولار ف الساعه للي عايزين ينامو مع بعض بس الشقه جاهزه من كل حاجه مشيت وراها وفتحت الباب دحلت وراها وقالت يلا اقلع وانا ببصلها
وهيا قلعت الجاكت وقلعت من فوق وبزازها اودامي وهيا بتقولي تعالي دخلت عليها
J9Uy7uR.md.jpg
مسكت بزازها ولعب فيهم وقرصت ف حلماتها ونزلت عليها مص وهيا ماسكه دماغي
وبقولها لبسه الكمامه ليه قالت عشان لو في كاميرات محدش يعرفني
ببص حوليني مشوفتش حاجه رفعتها شويه واخدت شفايفها ف بوسه جامده وهيا بتبوس جامد وانا قفش ف بزها بفعص في
وهيا اامممم وبتبوس محترفه
قولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت شوف ليكون فيها كاميرا دخلت ابص ف الحيطه ماشوفتش حاجه لقيت الكاميرا محطوطه ف ايد الدولاب
طلعت وعرفتها قولتلها عرفتي ازاي ان في كاميرا ضحكت وقالت انا جيت هنا قبل كده قولتلها مع مين قالت مع فراج واتصورنا واحنا ف الحمام والغرفه بس فراج عطاهم مصاري ومسح الفيديوهات قولتلها امال جيبانه هنا ليه قالت عايزه اجرب تاني بس محدش يعرف احنا مين قولتلها قلبك جامد قالت عايزه اجرب كل حاجه معاك نزلت ع زوبري طلعتو وفضلت تدعك في

معلش لازم اقفل القصه استنوني ف التالت
لو القصه عجباكم اكتبو عشان اكمله بسرعه
ونشوف ايه حصل مع مرات الشيخ جارت نادين
كمل يا نجم النجوم
فى انتظار الممتع والمثير منك
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو ** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير ** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال**
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............

الجزاء التاني


بعد مانكت نادين ونزلت ف كسها مرتين نمت تعبان وفرحان بالي حصل
نمت تعبان صحيت الساعه 7 ولقيت نادين وقفه بره كانها مستنياني اول ماشافتني قربت مني
وحضنتني جامد وبصتلي وبتبوس شفايفي وسالتها فين فراج قالت نايم
اخدتها ف جنب العربيه الي نحيت اوضتي
علفكره البيوت الي جنب البيت كلها زي بعضها مفيش بيت عالي المنطقه دي كلها كده
اخدتها ف جنب العربيه ونزلت فيها بوس وهيا كانها بتاكلني ولقيتها بتخرج بزها من العبايه وانا نزلت امص في وكانت وقفه اوي ووردي
بقيت امص ف بزها جامد ولقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري ونزلت في مص وبضاني اكتر من ربع ساعه وهيا بتاكل ف زوبري وانا زنقتها ف العربيه وبقيت انيكها ف بوقها ونزلت في
وهيا بلعتهم ونضفت زوبري ووقفت وعدلت هدومها وبصالي ومبسوطه انا قولتلها هو فراج متجوزك ليه مدام مش بتخلفي
قربت من ودني وبتهمس في وبتقول
انا اتجوزت مرتين قبلو فراج بابا بيشتغل عندو وفراج كان بياجي بيتنا كتير وف يوم شوفتو بينيك ماما بالبيت واتكررت كذا مره
وابويا عارف وايام كنت بسمعهم مع بعض
وطلب ف يوم انه يتجوزني وبابا وافق عشان المصاري وانا وفقت وهو حكالي انا متجوزك عشان المتعه وعطيك مصاري متل مابدك
بس تمتعيني وانت شايف بمتعو وبمتع نفسي وهمتعك معانا قولتلها الواد الي بيجيلك ده مين قالت ده واد سوري عايش مع اهلو هنا
قولتلها ممكن يفضحك قالت لا ابوه شيخ هون ومحترم واذا عرف ان ابنو عمل كده ممكن يقتلو ف الواد بيخاف بس بياجي بامر مني قولتلها خلاص زي ماجوزك فراج عشان تدلعيه عايزك تدلعيني ضحكت وقالت وحياتك ل متعك
وراح تشوف احلي ايام بحياتك كلها
وقالت هدخل اصحيه عشان الشغل وانا ضربتها ع طيزها وهيا طلعت اااه تجنن
دخلت اوضتي واتشطفت ولبست وبعد ساعه طلعنا ع الشركه وكنت بكلم نادين فون وانا ف العربيه وفضلت يومين مالمسهاش
ف يوم وانا ف الشغل الساعه 10 رن عليه فراج وقالي يامصري روح ع البيت وشوف المدام شو بدها طلبات قولتلو حاضر اخدت العربيه ومشيت
ووصلت البيت وضربت تلكس هيا فتحت وكانت لبسه عبايه سوده وال****
وركبت جنبي وفضلت نتكلم وهيا فضلت توجهني وانا ماشي ووصلنا اودام جنينه كبيره كده وقالتلي اوقف وقفت لقيتها فتحت الباب وركبت وراه
وانا ببص ف المرايه لقيتها خلعت ال**** وقلعت العبايه السوده ااحححححاااا لقيتها لبسه فستان 👗زي ده بس اسود متعلق يدوب ع كتفها
ولحد فخادها وبقولها ايه ده لقيتها لبست ال**** وقالت تعالي ورايا وهيا نزلت وانا نزلت وقفلت العربيه ومشيت وراها مشينا حوالي 5 دقايق مكنش ف اي حد وانا بقولها رايحه فين وهيا ماشيه اودامي وتضرب طيزها وترفع الفستان

J9UFj3P.md.jpg
وانا ماشي وراها وزوبري وقف وعارف ايه الي هيحصل لقيتها وقفت وبصالي بقولها جايه هنا ليه
ابتسمت وقالت عايزاك قولتلها مكنت لوحدك ف البيت قالت لا ف يوم اجيت مع فراج هنا وشوفت حد ماسك واحده بينيكها هنا وفراج مصتلو زوبرو ونزلت ف بوقي ومشينا ومن وقتها انا نفسي اتناك هنا عشان كده اخدتك ل هنا تكمل الي ماكملوش فراج وراحت مقربه مني ومسكت زوبري وقالت هو دايما وقف كده قولتلها لما بيشوفك لوحدك بيوقف علطول لقيتها بتفتح السوسته بتاعت بنطلوني وخرجت زوبري وقالت ااااه شو كبير
وانا وقف لقيتها مسكتو ورفعت الفستان وكانت لبسه كلوت زهري لقيتها بتنزلو وحطتو ف الشنطه بتاعت ايديها وراحت حطه زوبري مابين فخادها زوبري بقي تحت كسها علطول شفايف كسها ع زوبري وراحت حضنتني وهيا بقت ترجع وتطلع زوبري تحت كسها وانا حضنتها جامد ومسكت طيزها بايدي قولتلها المكان ده امان قالت امان قولتلها امال لبسه ال**** ليه قالت عشان لو حد يعرفني مايقول ل جوزي زياده امان بس هون ممكن تجيب حبيبتك او مراتك وتنام معاه يعني ماحد هيتكلم انا مسكت طيزها من تخت الفستان وبحسس عليها وزوبري الراس بتاعتو خارجه من ورا فتحت طيزها بايديها وحسست ع خرم طيزها كان ضيق اووي وهيا اممم اااه قولتلها كام واحد ناكك هيا حضناني وقالت كتير قولتلها كتير ازاي
قالت ايام الدراسه كنت بمص زوبر صحبي ولما اتجوزت جوزي كان بيسافر كان صحبي بياجي ينام معي وبعد 3 سنين ماخلفت والعيب مني اطلقت واتجوزت تاني وبقيت اتناك منو وبروح ل صحبي بيتو لما يكون جوزي بالشغل
وانام معو وكان بينزل بكسي وبيوم جوزي عرف ان انا بتناك من وراه ف يوم جاب صديقو ياكل معانا وجوزي طلع بىه البيت بمشوار وصديقو اتهجم عليه وانا بقاوم وف الاخر اول مدخلو فيني استسلمت وجوزي دخل وصورني وانا تحت صديقو ولما صديقو نزل بكسي دخل علي وحكالي راح اطلق ياشرموطه واذا حكيتي انك بدك اي شئ مني عشان طلقتك راح افضحك بالفيديو
وطلقني وبعد 4 سنين اتجوزت فراج واخدني لهون وعرفت ناس هون عرب من سوريا
وابنهم وبنتهم بياجو لعندي لما بيوم لقيت زوبر الواد وقف وبقيت اغري في لحد مابيوم خليتو ينكني وبقي كل مابكلمو ياجي لعندي
وانا دخلت صباعي ف طيزها وحاسس ان زوبري ع ضهرو ميه كان نادين هاجت من كلامها ودخول صباعي ف طيزها قولتلها يعني اتجوزتي 3 وصحبك ناكك وابن الجيران وانا 6 نامو معاك مفيش حد فيهم فكر يفتح طيزك
قالت صاحب جوزي الي نكني كان بدو يدخلو بطيزي بس ماعرف كانت ضيقه كتير ماعرف يدخلو قولتلها مش عايزه تفتحيها لقيتها راحت قالتلي مش دلوقتي خرج صباعك كتير وجعتني طيزي انا خرجتو لقيتها نزلت ع زوبري ورفعت نقابها لحد مانخيرها ورجعتو لورا ومسكت زوبري تمص في وانا شايف عنيها بتروح يمين وشمال

J9Uz8t1.md.jpgوانا وقف وشايف بزازها وهيا بتمص ف زوبري
بتمص براحه وعنيها تبصلي وتبص يمين وشمال
ورفعت زوبري لفوق وتمص بضاني وعنيها ف عيني وبعد 5 دقايق من مص زوبري قالت تعال نكني هون قولتلها اوقفي وقفتها عند شجره خليتها تسند عليه ورفعت فستانها لطيزها وفتحت طيزها من ورا وشوفت كسها مبلول وخرم طيزها الوردي قعدت ابوس طيزها وضربها بالقلم وطلعت لساني مشيتو ع كسها وطعم عسلها علي كسها فضلت الحس ف كسعا وطلعت لساني ع خرم طيزها فضلت احركو وهيا ااااه بتعمل ايه
وكان الي مجنني لساني وهو ع خرم طيزها وانا حاسس ان خرمها بيفتح ويقفل دخلت طرف لساني ف طيزها وهيا اااح حطيت ايدي ع كسها فضلت ادعك ف كسها جامد ودخلت صباعي ف طيزها وايدي اليمين ع كسها وهيا اااااه اااااه ولقيتها فتحت رجليها وبتنزل عسلها غرقت الشجره ورجليها بترتعش وانا وقفت وكنت هيجان اوووي مسكت زوبري وهيا قعدت ع ركبتها وبتدعك ف كسها الي نزل كتير وانا ببصلها هيا وقفت وقالت اااه عملت فيا ايه
اول مره انزل كتير كده وقالت راح تقتلني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وراحت نزلت الفستان ومعاها الستيان السوده

J9U55P9.md.jpg
وظهرلي بزازها الوردي الجميله ولقيتها خلعت الستيان وحطتها ف الشنطه ووقفت بزازها ف وشي وبتمسكهم وبتضمهم ع بعض وقالت يلا نكني هون وبتفتح بزازها وتضمهم
انا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم عليه كانو قفل وتقفل ع زوبري وبقيت ادخلو جامد ف بزازها وهيا مطلعه لسانها ع زوبري وبقت تفرك ف زوبري ببزازها وانا مش قادر من الي بتعملو وحسيت ان انا قربت وهيا زي ماهيا بتفرك ف زوبري ببزازها وبقولها براحه قالت هتنزل قولتلها ااااه لقيتها قعدت تنزل وتطلع لما كنت خلاص
ولبني نزل ع بزازها ورقبتها وهيا بتضحك
وكنت نزلت كتير اوووي وهيا لبست الفستان وطلعنا زي ماحنا وهيا مالبستش العبايه خلعت ال**** واحنا ف العربيه وبقت تنضف بزازها وتبلع لبني لما وصلنا نزلت فتحت البوابه
ودخلت العربيه وقفلت البوابه وهيا نزلت وبتقولي هتمشي قولتلها ايوه قالت كان نفسي تنكني هناك بس انا كنت عايز اشبع من زوبرك وتلحس كسي وتخليني انزل وكنت عايزه تنكني علطول بس قولت راح اخليك تنيك بزازي وتنزل فيها وف اي يوم نروح هناك وتنكني علطول وزوبرك ناشف عشان يقطع ف كسي قولتلها انتي شرموطه اووي
قالت انا عيشت فتره من الحزن علي طلاقي وكنت بحبو طلقني وكنت عايشه حياه جنسيه كنت بتناك كل يوم اول ست شهور بقيت اتناك كل اسبوع مرتين او 3 وطلقت قعدت فتره ف بيت ابوي وانا بشوف فراج بينيك امي عشان المصاري واتقدملي عريس كان زوبرو صغير ورضيت ولما اشتقت للنيك كلمت صحبي وروحتلو ينكني ويعوض كسي عن زوبر جوزي الصغير وجوزي عرف بعد شهر وانا بتناك كل يوم صديق جوزي زوبرو كبير نكني ونزل بكسي مرتين وطلقت وفراج اتجوزني للمتعه بس وسافرنا وكنت محرومه من النيك الجامد فراج زوبرو كبير بس بينزل بسرعه
لحد مانكني حارنا الصغير زوبرو صغير بس شو اسوي اي شئ وخلص
وانت دخلت حياتي شب حلو وجامد وزوبرك كبير دي فرصه حياتي اني اتمتع قبل ماتمشي ليه مامتعش نفسي بيك حضنتها من ورا وزنقعا ف العربيه وقولتلها ومين قالك ان انا همشي وانا ايدي ع بزازها قولتلها انا ناوي اتجوز من هنا وعيش هنا علطول وزوبري وقف ع طيزها قالت بجد هتعيش هنا قولتلها ايووه قالت فرحت كتير وانا قولتلها انتي لبوه اوووي وفتحت الباب من ورا ونيمتها ع بطنها وكسها بيلمع من العسل طلعت زوبري ومره واحده دخلتوو وطلعت صوت انا نمت فوقها وقفىت العربيه وبقيت نايم فوقها وهيا تصوت بس مفيش صوت بيطلع من العربيه وانا بهبد ف كسها وهيا اااااه والعربيه بتتهز وانا بنيك ف كسها وهيا صرخت ولقيت عسلها بيزل وراس زوبري كانها ملسوعه من عسلها كانو ميه نااار وانا فضلت انيك وهيا بتصرخ ونزلت ف كسها وفضلت نايم فوقها وقومت مسحت زوبري بفستانها وهيا خرجت والكرسي مليان عسل ولبن هيا دخلت وانا نضفت العربيه كويس ومشيت تحت الشركه ودخلت شربت قهوه ومشينا الساعه 4 ع البيت اتغدينا وفراج قفل الباب وانا دخلت اوضتي وحسيت انه بينيكها عشان وهو بياكل زوبرو كان وقف وانا نمت وصحيت ع الساعه 9 وسمعت صوت اغاني لقيت طلعت وسمعت فراج ارقصي كمان رقصك حلوه يافاجره وبقي يسقف وانا رجعت مكاني والساعه 12 طلعت قعدت بره الاوضه وعملت شاي وعشا وباكل ولقيت الباب بيتفتح كانت نادين شورتلي وقعدت حنبي وبقت تتكلم وقولتلها هو نايم قالت ايوه قولتلها هو شكلو روق عليك انهارده ضحكت وقالت لما رجع نام معي وقبل ماينام خلاني ارقص ليه شوي وانا برقص قعدت ع زوبرو ودخلتو ف كسي وفضلت انط عليه لحد مانزل ونام زي القتيل وبتضحك
قولتلها يابختو بينيكك زي ماهو عايز قالت ليه هو انا حرماك من حاجه وبتهز بزازها
قولتلها لا طبعا قالت تعبت انهارده انت
قولتلها شوي ضحكت وقالت انت نزلت لبن ولا لتر بحالو من كتر لبنك الي نزل ف كسي دخلت الحمام بنضفو من لبنك هجت وانا بدعك ف كسي ونزلت عسلي تحت الدش تعرف انت عوضتني عن كل الي نامو معايا تعرف لو كنت عرفتك من قبل كل دول كنت اتجوزتك وعيشت معاك لوحدك وملكك انت وبس ورا اعمل كل الي انت عايزو
قولتلها اكلتي قالت ايوه قولتلها عايزك ترقصي شوي قالت تعالي ندخل جوه قالت تعالي دخلت اوضتي وشغلت اغاني وهيا رقصت وتهز ف جسمها وانا زوبري وقف وكان رقصها حلو اوووي
وبقت تقعد ع زوبري وتدعك طيزها في وتقوم وفضلت كده 15 دقيقه وقولتلها مش خايفه جوزك يقوم قالت الي ماتعرفوش ان فراج لما بياجي ينام بياخد نسبه منوم بسيط عشان يعرف ينام
عشان كده مابخاف لما ينام
قولتلها انتي الي بتعطيهولو قالت اي علبه صغير بحط ليه ف العصير نقطتين زي ما الدكتور قال بيشرب العصير وبينام قولتلها عشان كده ابن الجيران كان بياجي وانت قلبك جامد قالت ايوه
قالت تعرف كنت عايزاك تشوفني وهو بينكني عشان كنت عايزاك تنام معي انت ويوم مدخلت عليه كنت مبسوطه كتير واحلي عجبني اكتر هو زوبرك الكبير قولت لنفسي دي فرصتي لازم اشبع منك قولتلها جوزك نايم قالت قولتلك ايوه روحت وقف وشيلها ع دراعي وطالع دخلت بيتها وهيا متعلقه ف رقبتي ودخلت اوضه جوزها كان نايم نزلتها ع السرير ونمت فوقها وزوبري ع كسها وانا ببوس فيها وبقولها عايزك تنامي دلوقتي وف يوم هقولك تزودي المنوم شوي عشان ناوي انيكك جنبو قالت عنجد قولتلها ايووه نامي قالت نام حنبي ضحكت وقولتلها عشان تفضحينا وقومت وزوبري وقف وهيا بتبصلو وبتضحك خرجت وقفلت الباب ودخلت نمت وصحيت 7 فطرت ولبست وهو خرج وطلعنا ورجعنا اخر النهار
مر اسبوعين وانا كل يومين بنيك نادين مره
بعد ماجوزها ينام او الصبح بدري بتاجي عندي ونيكها وتخرج ف يوم واحنا ف الشغل نزل فراج وقعد يقول لا حول ****
وانا ساكت قالي مصري انا راح انزل اسبوع للامارات قولتلو خير قالي ام مرتي الي مطلقه ماتت لازم انزل ضروري خالي بالك من زوجتي
قولتلو تحب اشوف سكن اسبوع ع ماتنزل
قالي لا ماينفع تسيبها لوحدها بالبيت
انا بعملك متل ابني يامصري قولتلو **** يعلم ياحج غلوتك عندي وصلنا وبليل كان حجز تذكره كان هيمشي الساعه 6 الصبح
وانا مردتش المس نادين خوفت ليعرف اي حاجه قبل مايمشي سته الصبح وصلتو وعطاني 1000 دولار وقالي خليهم معاك اذا ىدها اي شئ جيبو هيا معاها مصاري بس ماتطلبش منها فلوس لو طلبت منك اي شئ للبيت قولتلو حاضر ومشي وانا رجعت ولقيتها مستنيه ومجهزه الفطار بعد ساعه برن ع رقمو عرفت انه سافر دخلت فطرت معاها وهيا مبسوطه وكانت لبسه قميص نوم ع الحم
وصدرها كلو بره اكلت وجبتلي عصير وقعدت ترقصلي وانا ع سرير جوزها وانا زوبري مولع وبعد ماتعبت نزلنا ف بعض بوس وتفعيص وعملنا وضع 69 وهيا نزلت مرتين ع وشي وكملنا نيك ف بعض اكتر من ساعه كامله من لحس ونيك ونزلت ف كسها ونمنا ف حضن بعض ملط صحيت الساعه 2 ولقيت تلفوني رن وكان رقم دولي عرفت انه فراج رنيت عليه وقولتلها معلش كنت نايم وهو اطمن وقالي شوف نادين ليه تلفونها مقفول قولتلو حاضر هطلع اخبك عليه وشوفها قفلت السكه وطلعت لقيتها ف المطبخ ومشغله اغاني حضنتها من ورا وقولتلها فراج بيقولي شوف نادين ليه قفله التلفون قالتلي قولو بتتناك مني وضحكنا وهيا فتحت التلفون وكلمتو وانا حضنها وهو بيقولها خلي بالك من نفسك وكلام من ده
وقفلت وانا ف حضنها وكانت بتعمل لحمه فضلنا مع بعض طول اليوم وقالت تعرف عايزه ايه قولتلها ايه قالت نروح الديسكو وترقص معي قولتلها بس هنروح واحد تاني قالت ماشي لبسنا وهيا لبسه ضيق من غير **** وخرحنا بالعربيه ودخلنا ديسكو في بنات بترقص للرجاله ع مسرح صغير ولبسه كلوت وستبان بس وانا مستغرب وهيا اخدتني ودخلت قولتلها انتي جيباني فين قالت مش انت عايز تروح مكان تاني ولقيتها بتكلم واحده وقالتلي تعالي روحت وراها ودخلت اوضه صغيره كده وفي مسرح صغير وقعدنا ولقيت واحده دخله بس اييييه ناااار بزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش وشعرها السود وطويل
وطلعت ع المسرح وبقت تقلع وهيا بترقص وان ا زوبري وقف ونادين ايديها ع زوبري بتحسس عليه وفضلنا كده لحد ما البت قلعت ملط خالص
وبقت بتحك كسها ف العمود وتفنس وتحك طيزها وكسها ف العمود ولقيت نادين خرجت زوبري تلعب في ونزلت تمصو وانا عيني ع البت ولقيتها نزلت وقربت مني ونادين وقفت مص ولقيت ولقيت البت راحت قعدت مسكت زوبري وقعدت عليه ودخل ف طيزها وانا ف دنيا تانيه وفضلت تنط ع زوبري وانا خليتها تفنس ودخلتو ف طيزها وكملت نيك اكتر من نص ساعه ف طيزها
ونزلت ف طيزها ولقيت نادين فضلت تلحس ف طيزها وتبلع لبني من طيزها وقامت مشت ونادين نزلت تمص ف زوبري وحضنتني وقالت مبسوط قولتلها ليه عملتي كده قالت انا عرفك انك عايز تنيك طيزي وانا قولت اشوفلك واحده تنيكها ف طيزهاا وتريحك قولتلها انا عايز انيك طيزك انتي مش حد تاني قالت انا بحبك اووي انا هخليك تعمل فيا الي انت عايزو قولتلها تعالي نروح قالت تعالي قومنا وطلعنا ركبنا العربيه ومشينا وصلنا ودخلت معاها البيت وهيا لبست قميص نوم وانا قلعت ونزلنا بوس ف بعض وتفعيص ولقيتها بترفع القميص وبتفنس وبتفتح طيزها بايديها وخرم طيزها ضيق اوووي قالت يلا اعمل الي انت عايزو انا نزلت الحس خرمها وخليتها تنام ع بطنها وقلعت خالص ونمت عليه وزوبري مابين طيزها وبقولها عايزاني افتحها قالت ايوه بس براحه قولتلها متاكده قالت ايووه
انا شوفت البت وهيا مبسوطه بزوبرك ف طيزها وقولت لازم اخليك مش محتاج اي حاجه
وانا تحت امر زوبرك اعمل فيا الي انت عايزو نزلت ع طيزها نزلت بالساني ع خرم طيزها الحس في دخلت اول صباع وبقيت ادخلو وطلعو وهيا اااه اااااه وكانت ضيقه اوووي قولتلها اوقفي كده وقفت وقلعتها القميص وبقت عريانه وانا عريان وشيلتها واخدتها ع الحمام والبانيو مليان ميه نزلتها واخدتها ف بوسه ونزلتها بالعافيه علي زوبري وانا مسك شعرها وبقيت انيك بوقها وقولتلها تعالي ياكسمك انيكك ف البانيو بتاع جوزك ده انا دخلت ونمت ع ضهري وهيا راحت ركبت ع زوبري ووشها ليه وقعدت تنط والميه تنط معاها قولتلها اعطيني ضهرك هيا لفت وقعدت ع زوبري تاني وكانها عايزه تتناك باي طريقه فضلت تنط ع زوبري وانا بضرب طيزها
J9Ujrsn.md.jpg
وخرم طيزها بيفتح ويقفل وهيا رايحه جايه ع زوبري وصوت الميه مع النيك نااار كاني بعملها غسيل كس الميه تدخل ف كسها وزوبري بيغسل جوه كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااه فضلت ادخل زوبري وصباعي ودخلت التاني وجعوها بس كملت بقت تاخد ع التاني وطيزها تجنن هيا فضلت تنط ع زوبري جامد وصباعين ف طيزها وهيا اتعودت ع الصباعين طلعت زوبري وخليتها ترفع طيزها وحطيتو ع خرم طيزها وبقيت ادخلو بالعافيه راس زوبري دخلت هيا اااااااااه ولقيتها بترفع طيزها وبتقولي بتوجع اوووي قولتلها ياكسمك ده في نااار ف طيزك دخلت صباعي ف طيزها جامد وطلعتو ودخلتوو في كسها بقيت انيك كسها بصباعي

J9UwSYx.md.jpg
وانا شايف خرم طيزها فتح شوي عن الاول طلعت صباعي ودخلت زوبري ف كسها
ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها من الاتنين وهيا تصرخ جامد ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري والميه قعدت ع زوبري مش بتتحرك والميه عسلها ع الوش خليتها تفنس وانا ع ركبي ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ ولقيت تلفونها بيرن بره قالت سيبك منو قولتلها اطلعي شوفي مين ليكون جوزك ويقلق عليك ويرن علي قالت ماشي خرجت زوبري وطلعت ورجعت الحمام ولقيتها بتتكلم وبتقولو مش عرفه هو فين بس العربيه هنا شكلو نايم انا ف الحمام بستحمه قالتلو اها اصورلك حاضر وبقت تصور جسمها وكسها وتبعت وتقولو وحشتني اووي كسي تعبني اوووي مشكان زماني راكبه فوق وبريح كسي بزوبرك وانا ف الميه وبسمع كلامها ولقيتها بتشاورلي اقعد ع البانيو وهيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري وبتكلمو وبتمص زوبري من غير ماطلع صوت وقالتلو هتاجي امتي اسبوعين ليه
مش قولت اسبوع ظروف وهتسيبني لوحدي اسبوعين خلاص ماشي سلام
وقفلت وحطت التلفون بعيد وقالت هيقد اسبوعين ومبسوطه وانا وقفت وقولتلها زي ماكنتي ياشرموطه هيا هههه حاضر ودخلت البانيو وفنست وانا دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وقولتلها جاهزه قالت ل ايه قولتلها طيزك قالت بس براحه انا خرجت زوبري وفتحت طيزها بايدي ودخلت راس زوبري وبضغط عليه دخلت راسو بالعافيه وهيا ااااه انا دخلت كمان شويه وهيا ااااااه اااااه خرجو خرجو قولتلها استحملي بس
فضلت زي ماهو لما لقيتها هاديه دخلتو كمان وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر وهيا اااااااااااه خرجو مش قدره خرجو وانا زوبري للاخر ف طيزها وبعد دقيقه بقيت اطلعو ودخلو وهيا تصوت من زوبري فضلنا كده خمس دقايق هيا اخدت نفسها وطيزها اتعودت وبقيت انيك في طيزها وهيا خلاص بقت اهات بسيطه وانا بنيكها براحه خالص وطيزها ضيقه اووووي وقفشه ف زوبري انا نزلت ف طيزها وهيا اااااح انا استحميت ف الدش وطلعت وهيا فضلت جوه ربع ساعه وطلعت عريانه لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت وجعاني اووي قولتلها خلاص بكره نكمل فيها عشان ماتقفلش وتوجعك تاني واتعشينا ونمنا ف حضن بعض وصحيت فطرنا وقعدين تقريبا عريانين واتفقت معايا نسهر بره انهارده ع البحر قولتلها ماشي وطول النهار اتحرش بيها والساعه 10 لبست ولقيتها لبسه جيبه بني وجاكت من البرد اسود ولبسه شراب طويل لفوق الركبه شفاف وربطه شعرها بقولها طب دلوقتي انتي متقله ولا مخففه قالت لا تتريق علي انا كنت لابس بنطلون جينز وكوتش وتشيرت قالت مش عايز اركب العربيه
قولتلها ماشي طلعنا وهيا مسكه ايدي وطلعنا ع البحر الجو برد وهيا كانت لبسه بتاع زي الكمامه كده عشان تخبي وشها فضلنا نتمشه ونحب ف بعض قعدنا ع كنبه وهيا قالت عايزاك تصورني مكنش في حد ماشي ف الشارع خالص اخدت تلفونها وبقيت اصور فيها

J9USXcX.md.jpg
وهيا تبدل اوضاع ولقيتها بتفتح رجليها الاتنين
وشوفت كسها وهيا دخلت ايديها تمشيها ع كسها
وبصالي وراحت عدلت الجيبه وقولتلها ياخربيتك لقيتها بتفتح الجاكت وبترفع البتاع الي لبسه تحت وطلعت بزازها وبصالي

J9UUfiN.md.jpg
وقالت صور انا بصور وزوبري وقف
ونزلت ولبست الجاكت وقالت حلوين قرلت منها وقفتها وقولتلها تعاالي واخدتها ومشينا شوي
واحنا ع البحر قعدين بنبوس ف بعض ولقيت نادين خافت فجاءه وبتخبي وشها ف صدري وانا مش عارف مالها ببص لقيت واحده ***** شكلها واحد ف ال40 اول اكتر وجوزها شيخ بدقن
وهيا بصه نحيتي ولما مشت بقول ل نادين مالك قالت **** يستر بقولها ف ايه قالت شوفت الست دي قولتلها مالها قالت دي جارتنا السوريه وده جوزها قولتلها هيا شافتك قالت مش عرفه بس لقيت عنيها ف عيني قولتلها اكيد ماخدتش بالها هيا لازم تبص اتنين بيبوسو بعض لازم تبص علينا وانا طمنتها واخدتها ف بوسه ومسكت بزها افعص في واخدتها ومشينا وكنت عايز انيكها لقينا مطعم ف عماره ف دور العاشر وكان في بابين للاسنسير لقيتها بتقولي تعالي نركب ده بقولها ليه ركبنا وقالت ده البطئ عشان لو حد بيخاف من الاسنسير مايحس بيه وهو طالع
ركبنا وفضلنا نبوس ف بعض وانا ماسك بزازها بفعص في جامد وطلعتهم امص فيهم وكنا لسه ف الرابع كان بطئ اوي لقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري تمص في فضلت تمص لحد ماطلعنا التامن وقفت وظبطنا هدومنا والباب اتفتح دخلنا مطعم شكلو غالي اووي اتعشينا وقالت تعال ورايا
لقيتها بتنزل من السلم
J9UtHt1.md.jpg
بقولها رايحه فين قالت تعالي بس مشيت وراها
وهيا نزلت دورين بقينا ف التامن
قولتلها ايه رايك تمصي زوبري هنا قالت ممكن حد يشوفنا قولتلها الي يشوف يشوف طلعت زوبري وهيا نزلت ع ركبتها رفعت الكمامه واخدت زوبري تمص في جامد وطلعو وتوف عليه وترجع تمص
وانا بشوف اذا اي حد جاي عشان اسمع صوت رجلو وهيا بتمص زوبري وفكت الزرار ونزلت ع بضاني تبلعهم وترجع لزوبري ولقيتها طلعت بزازها وانا دخلت زوبرؤ ف بزازها وبقيت انيك بزازها
انا وقفتها ولفيت وشها للحيطه وخليتها تفنس ورفعت الجيبه ودخلت زوبري ف كسها
وهيا ااااااااااه وبقيت انيكها وهيا اااه ااااه بصوت ووي وانا بنيك فيها وكانت احساس حلواووي لحد وانا زوبري بيخبط ف كسها وصوت النيك عالي
ولقيت واحده نزله من فوق وانا ببصلها وهيا اتكلمت انجليزي وانا ع **** حكايتي
ولقيت نادين بتكلمها بس سمعت كلمه اسفه وكده وانا كنت لبست ونادين نزلت الجيبه
بقولها ف اي ضحكت وقالت بتقولنا هنا ماينفعش تعملو كده قولتلها طب نعمل فين ضحكت وقالت منا ماجره شقه ب100دولار ف الساعه قولتلها ليه كده قالت هتشوف بنفسك هنا شقق غاليه 100 دولار ف الساعه للي عايزين ينامو مع بعض بس الشقه جاهزه من كل حاجه مشيت وراها وفتحت الباب دحلت وراها وقالت يلا اقلع وانا ببصلها
وهيا قلعت الجاكت وقلعت من فوق وبزازها اودامي وهيا بتقولي تعالي دخلت عليها
J9Uy7uR.md.jpg
مسكت بزازها ولعب فيهم وقرصت ف حلماتها ونزلت عليها مص وهيا ماسكه دماغي
وبقولها لبسه الكمامه ليه قالت عشان لو في كاميرات محدش يعرفني
ببص حوليني مشوفتش حاجه رفعتها شويه واخدت شفايفها ف بوسه جامده وهيا بتبوس جامد وانا قفش ف بزها بفعص في
وهيا اامممم وبتبوس محترفه
قولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت شوف ليكون فيها كاميرا دخلت ابص ف الحيطه ماشوفتش حاجه لقيت الكاميرا محطوطه ف ايد الدولاب
طلعت وعرفتها قولتلها عرفتي ازاي ان في كاميرا ضحكت وقالت انا جيت هنا قبل كده قولتلها مع مين قالت مع فراج واتصورنا واحنا ف الحمام والغرفه بس فراج عطاهم مصاري ومسح الفيديوهات قولتلها امال جيبانه هنا ليه قالت عايزه اجرب تاني بس محدش يعرف احنا مين قولتلها قلبك جامد قالت عايزه اجرب كل حاجه معاك نزلت ع زوبري طلعتو وفضلت تدعك في

معلش لازم اقفل القصه استنوني ف التالت
لو القصه عجباكم اكتبو عشان اكمله بسرعه
ونشوف ايه حصل مع مرات الشيخ جارت نادين
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
انا مصري ومن مصر عندي 30 سنه ومش متجوز كنت عايش ف العراق بقالي 8 سنين كنت عامل اقامه وشغال هناك وكنت عايش حياتي هناك انيك ف حريم كل اسبوع مرتين كنت اعرف واحده هناك متجوزه كانت بتجيلي كل ماكلمها جوزها عراقي عندها 40 سنه بس فرسه بمعني الكلمه كنت بفضل انيكها بالساعه وهيا كانت بتعمل حسابها ان انا انزل ف كسها انا بحب انزل ف الكس اووي انا زوبري كبير طولي175قمحي الون عريض شوي ونكت كذا واحده من العراق وسوريا الست العراقيه دي كنت بجيبها شقتي بمكالمه ولو عايز واحده كمان بقولها ف يوم قالتلي معايا صحبتي من سوريا بس هيا لسه خام عايشه جنبنا من فتره وانا عرفتها انا بشتغل ايه ويوم بعد يوم من زني عليها وفقت انها تاجي معايا وانا اخدتها ف اليوم ده وفضلت انيك ف السوريا دي ساعه كامله وكنت حلوه اوووي وبقت كل يوم تجيلي لوحدها وكنت عايش حياتي ف العراق
ف يوم قررت اخلع من العراق كنت عملت فلوس حلوه اوووي كنت عايز اطلع ع اوروبا كنا ف اواخر 2019 سفرت ع التشيك 🇨🇿
بلد جميييله وحتي حريمها حلوه
كنت كل ماسال ع سكن يكون غالي
انا ابويا وامي ميتين عندي اخ بس محدش فينا بيسال ع التاني بسبب مشاكل مابينا
انا كنت بمشي في الشارع بشوف العجب
بشوف واحد وواحده مسكين بعض بوس ف الشارع ف الجنينه كل واحد ماسك واحده نايم فوقها وبيبوس فيها كنت مستغرب ع الي بشوفو اول مره اشوف الحاجات دي فضلت ادور ع سكن رخيص وانا ماشي سمعت اغنيه تونسيه ف الشارع فضلت ماشي ع الصوت لقيت عربيه اكل ف الشارع مشغله الاغنيه دخلت عليه كلمتو طلع تونسي رحب بيه واتعشيت عندو وسالتو ع سكن قالي مش عارف قالي ف واحد خليجي هنا عندو بيت هنا هو ممكن ياجي ف اي وقت وهسالو بعد ساعه لقيت التونسي بيكلم واحد وبيشاور عليه وبيقولي تعالي روحت عليه وقالي ده الحج فراج هو عارف المنطقه اكتر مني وهيشوفلك سكن
سلمت عليه وقاعدنا ع طربيزه قعد يسالني انت كنت فين حكيتلو كل حاجه هو كان ف سن ال50
وبقيت اكلمو وطلع من الامارات وعايش هنا من 10 سنين ومتجوز هنا وهو ماشي قالي تعالي روحت معاه ومشينا خمس دقايق
ولقيتو بيفتح باب حديد جنب منو بوابه كبيره
زي بتاعت العربيات دخلت ولقيت عربيه وحتي واسعه حوالي 7في 7 كده وفيها مناشر غسيل وملايات قالي تعالي مشيت وراه وفتحت باب ف جنب كده قالي شوف الاوضه دي دخلت وكانت اوضه وحمام صغير ومطبخ صغير قولتلو هيا صغيره بس حلوه قالي اقعد فيها اليومين دول ع ماتشوف سكن كويس قولتلو ماشي
كنت جاي زياره 3 شهور وكان معايا الفلوس اعمل اقامه قعدت ف الاوضه كانت حلوه وع الشارع قعدت ف الاوضه ونمت صحيت الساعه 7 الصبح واخدت ورقي وطلعت ع السفاره ومشيت ف ورق الاقامه وعطيتهم الفلوس
روحت الساعه 1 الضهر كنت بتفسح شويه
فتحت البوابه وكانت مقفوله من جوه خبط فتحلي عم فراج وقالي كنت فين قولتلو كنت ف السفاره عشان الاقامه قالي ماقولتليش ليه انا ليه حبايبي هنا قولتلو معلش مش عايز اتعبك ودخلت الاوضه اتشطفت ولقيتو بيخبط فتحت قالي اتغديت قولتلو لسه هطلع اجيب اكل من بره قالي تعالي اتغدا معايا مشيت معاها وقالي انت بقي هتعيش ع الاكل من بره قولتلو لا طبعا انا بس اشوف شغل هنا والدنيا تمشي وانا هبقي اشتري بقي حاجه للمطبخ ده او اشوف سكن واسع
قالي ماشي لقيت الاكل محطوط ف الوسعايه قولتلو عندك ولاد قالي اي 3 ولاد بس مش هنا هناك بالامارات قولتلو ** يخليهملك واحنا بناكل وفضلنا نتكلم ولقيت واحده داخله علينا بعبايه سوده و** اسود انا بصتلها ودورت وشي علطول ولقيتها بتحط اكل كده مش عارف ايه ده قالي كول منو هيعجبك ياطعميه وبيضحك
اكلنا وشربنا شاي وعرفت منو انه متجوز اتنين
دي الزوجه التانيه عايش معاها هنا والاولي مطلقه وقاعده مع عيالها ودي متجوزه عشان مش بتخلف عرفت انها للمتعه وتخدمو بس فضلت قاعدين مع بعض وهو بيحكيلي عن شغلو هنا وعيالو مسكين شغلو ف الامارات وسالتو ع البيت قالي ده بتاعو البيت كبير اووي ودور واحد بس الي هو الارضي
وفي اوضه الي انا قاعد فيها كانها بتاعت البواب وسالتو عرفت انها بتاعت البواب
وقالي تعرف ان انا مبسوط انك قاعد معايا كنت علطول بخرج وقعد بره طول اليوم مع الشب التونسي وبليل بفسح المدام ونرجع مليت
قالي انت شغال ف ايه قولتلو ف السيراميك قالي ايوه حلوه اوي المهنه دي بتكسب هنا اوي
قولتلو **** يبشرك وقولتلو هدخل انام شوي عشان بليل اتفسح كده قالي ماشي دخلت نمت وصحيت ع الساعه 8 بليل ولبست وظبطت نفسي وخرجت والدنيا كانت مليطه حرفيا
كل واحد زانق واحده وبيفعص فيها ومحدش بيتكلم وانا حاسس ان انا مسطول من الي بشوفو وفضلت اتمشه لحد الساعه 2 وروحت ولقيت عم فراج قاعد ومعاها مراتو سلمت عليه قالي تعالي وين كنت قولتلو كنت بلف شويه
قالي لو كنت هتتاخر كده علطول هجيب حد يعمل باب ف اوضتك عشان لو حد نايم ماتزعجوش قولتلو معلش معرفش قالي تعال اقعد قعدت ومراتو كانت قامت لبسه ال**** ورجعت معاها شيشه وبقت تولعلو وانا بكلمو وقالي اشرب قولتلو مش بشرب وبعد شويه مراتو دخلت وقولتلو ممكن سؤال قالي قول قولتلو هو هنا عادي انك تبوس حد ف الشارع كده ضحك وقالي ايوه بس لو حد اشتكاك هتتحبس ولازم تكون معديه السن القانوني عشان لو صغيره هيحبسوك
قولتلو لا انا بسال بس اصل انا شوفت كتير قالي ولسه هتشوف اكتر وفضل يشرب واحنا بنتكلم
وتاني يوم دورت ع شغل مش عارف اتكلم بسبب الغه انا مش بتكلم انجليزي وكلمت عم فراج ضحك وقالي انا هكلملك شركه تشغلك المهم تكون صنيعي كويس قولتلو لا انا تمام
واتكلم ف التلفون وقعد يبرطم انجليزي
وراح قفل وقالي تعالي اركب معايا فتحت البوابه وطلع العربيه وقفلت البوابه وطلعنا وقالي كلمتلك واحد صحبي شغال ف شركه معمار وانت هتقابلو دلوقتي وشوف هتستلم شغلك من امتي
وقبلت الراجل قعد يتكلم انجليزي وعم فراج بيترجملي المهم قالي اول الاسبوع تاجي هما عربيه هتاخدك توديك الفيلا تشتغل فيها وهياجي مهندسين يستلمو منك الشغل والمتر بكذا
انا كنت فرحان ده غالي اوي هنا واتفقت معاها ومشيت وقالي انا قولتلو يتوصه بيك كل خميس تروح الشركه وهما هيعطوك فلوسك بتاعت الاسبوع وروحنا والدنيا تمام كنا يوم الربع
سهرت معاها وبقي يحكيلي عن حياتو وعرفت انه غني اووي وانه بيقعد هنا فتره طويله وبيرجع مع مراتو 6 شهور للامارت وياجي تاني واحنا سهرنين مراتو رايحه جايه وكانت لبسه **** وعبايه زرقه ضيقه كانت رفيعه بس مش اووي
ووسطها نااااار بقيت ابص عليه من تحت لتحت
ولما الساعه بقت 3 بليل دخلت نمت وهو دخل ينام وصحيت الساعه 7 الصبح ببص من الشباك لقيت مراتو بتنشر هدوم ولبسه عبايه ضيقه اووي
ولبسه ال**** وانا بقيت ابص ع طيزها مسكت زوبري ووقف فضلت ابص عليها وهيا بتنشر
وعدلت هدومي وزوبري الوقف ف البنطلون عدلتو كان ظاهر بس ع خفيف
فتخت الباب وهيا مردتش تبص قولتلها صباح الخير قالت صباح النور قولتلها هو انا لو عايز اغسل هدومي مفيش هنا مغسله قالت هون في غساله قريبه قولتلها ماشي شكرا ودخلت ومقفلتش الباب وبقيت ابص بعيني من الشباك وبمسك زوبري وبقول ف سري لو زوبري دخل فيك هيفشخك بطيزك دي طلعت سالتها علي فراج قالت نايم لسه ماراح يصحا دلوقتي نايم متاخر
قولتلها هو انتي منين قالت لبنان قولتلها احسن ناس اسمك ايه قالت نادين قولتك اسمك جميل بس شكلك صغير قالت عندي 32 سنه قولتلها لسه صغيره قالت وانت كام قولتلها 30 قالت متجوز قولتلها لا فضلنا نتكلم لحد ماخلصت نشر ودخلت وانا دخلت وقعدت العب ف زوبري وتخيل لو كنت اخدتها ع الاوضه ورفعت رجليها وقلعتها الكلوت ودخلت زوبري ع الوقف وكمان هيا مش بتخلف يعني افضل انزل ف كسها علطول وضربت عشره ف منديل ورميتو ف الزباله واتشطفت ورجعت نمت صحيت ع الساعه 1 فتحت الباب لقيت عم فراج ماسك الخرطوم وبيرش العربيه
سلمت عليه قالي لبس ورايح فين قولتلو رايح افطر ف اي مكان قالي خليك افطر معي
قولتلو عشان المدام بس قالي هيا بتفطر بدري
وقفت معاها ومسكت مكانو الخرطوم وبقيت ارش العربيه وبنتكلم وهيا كلمتو الفطار جاهز قعدنا نفطر والجو شتا انا استغربت قالي هون باوروبا علطول كده مافي شمس وممكن يشتي باي لحظه قولتلو امال بتغسل العربيه ليه ضحك وقالي ما ورايا حاجه ومكنتش اعرف انها هتشتي
قعدنا نفطر وهيا جابت الشاي
وشربنا وبقينا نتكلم وقولتلو ليه مش بتجيب بواب هنا امان ليك قالي انا عايز بواب وسوق يكون نفس الشخص قولتلو ازاي قالي يعني البواب يكون السوق وقت مابعوزو يكون موجود هنا يا اما بواب يا اما سواق والسوق مو بيشتغل بليل
هون الناس مو محتاجه البلد قليل اوي الي بيحتاج مصاري قولتلو علمني السواقه وانا هشتغل الاتنين قالي بجد بتحكي قولتلو ايوه بس هتطلعلي رخصه قالي سهله وراح اعلمك السواقه
قولتلو بس الفلوس بقي انا جاي اشتغل هنا مش جاي العب قالي ماتشيل هم المصاري
متل ماكنت راح تاخد ف شغلك راح اعطيك واليوم الي بكون مشغول فيا وانت معي راح اعطيك مصاري اكثر قولتلو اتفقنا قالي اليوم راح اخدك تتعلم السواقه هيا سهله والسياره تبعي اتوماتيك يعني ماراح تتعبك بشئ فضلنا قاعدين والساعه 4 طلعنا بالعربيه لمكان واسع وقالي اتفرج عليه فضلت ابص عليه واحده واحده وركبت مكانو وبقيت اسوق ع خفيف واليل دخل روحنا
وفضلت سهران معاه وعيني ع مراتو
وهيا لبسه ضيق وانا باكلها بعيني عيونها سوده وحلوه وحاسس ان شكلها حلو وشها رفيع وبيضه
فضلت اسبوع كامل اتعلم السواقه واتعلمتها وقدمت ورق الرخصه واتعملت بسرعه بالوسطه
واشتغلت مع ابو مسعود ابنو الكبير اسمه مسعود
بقيت اروح معاه الشركه ماشاء **** حاجه فخمه
وبقيت اجيب طلبات البيت نادين بتكتبها ف ورقه وانا بطلع اجيبها كنت بطلع من الساعه 9 بالعربيه مع ابو مسعود لحد الساعه 5 العصر ونرجع تاني ايام كنت بتغدا لوحدي وايام معاه كان بياخد الخميس وجمعه وسبت اجازه
ف يوم خميس الساعه 11 لقيت ابو مسعود بيرن عليه وقالي جهز العربيه ولبس قولتلو حاضر لبست وسخنت العربيه ولقيتو طالع مع مراتو
وهيا لبسه ومتشيكه وركب جنبي وهيا ورا وقالي اطلع وانا بدلك ع الطريق طلعت وقفلت البوابه وطلعنا واخدها ع مطعم وتعشو وخرجو وطلعو ع البحر وركبو مركبه وانا ف العربيه اتاخرو وانا مشغل اغاني ومزاجي رايق وركبو العربيه
ومشينا وقالي لف شويه بالبلد وانا لفيت وهو كان راكب ورا وسمعت صوت بوس بلمح ف المرايه لقيتو رافع نقابها وبيبوس شفايفها
وانا بلمح بعيني وايدو ع صدرها وانا زوبري وقف
وفضلت اتفرج وهو عدل نفسو وقالي ارجع للبيت قولتلو حاضر ولفيت ورجعت للبيت وهو اخد نادين وعرفت انه هينيكها انهارده وانا سهران عشان بكره اجازه كانت الساعه 3طلعت قعدت ف وحاطط السماعه ف ودني وطافي نزر العربيه العربيه وقفه ف نص البيت بين اوضتي وباب بيت ابو مسعود انا قاعد وعمال افكر ف الجواز وبفكر اتجوز هنا واخد الجنسيه وعيش هنا
وانا بفكر شوفت الباب بيتفتح انا ببص من شباك المتفيم الي بره مش شيفني
لقيت نادين طالعه بتبص نحيت اوضتي الي كنت قفل النور ولقيتها بتفتح الباب وكانت لبسه ال****
ولقيتها بتفتح الباب وانا موطي بدماغي لقيت عيل شب دخل وهيا قفلت الباب ولقيتها بتقرب نحيت العربيه انا خوفت لقيتها بتداري نفسها من اوضتي عشان ماشوفهاش من الشباك ولقيت الواد حضنها وبيبوس في شفايفها وانا شيفها من جوه لقيتها هيا الي متحكمه ف الواد وبتبوس في جامد ولقيت الواد ضهرو للشباك وببص ف المرايه لقيت نادين بتطلع زوبر الواد وبتمصو وانا هتجنن طلعت تلفوني وبقيت اصور ونادين بتمص زوبرو وهيا رفعه ال**** من ع بوقها بس والواد زوبرو صغير
فضلت تمص حوالي 3 دقايق ولقيتها قعدت ع ايديها ورجليها ورفعت العبايه الي كانت لبسه ومكنتش لبسه كلوت والواد وقف وراها مكنتش شايف غير ضهر الواد وهو لابس بنطلونو ولقيت بيدخل زوبرو وبقي بينيكها وانا بصور عده خمس دقايق والواد بينيك فيها بنفس الوضع
وانا زوبري بقي ناار حديده ولقيت الواد وقف وبيدخل زوبرو وبيطلع من البيت ونادين نايمه ع بطنها وايديها من تحت بتدخلها ف كسها وبتدعك ف كسها ولبن الواد بيخرج من كسها وهيا بتدعك ف كسها وببتتلوي ف الارض وانا طلعت زوبري وكنت عايز اطلع من العربيه ودخل زوبري ف كسها ونام فوقها وهيا بتدعك ف كسها ولقيت وسطها زي التعبان وطيزها تجنن مش كبيره بس بيضه شمع ولقيتها بتنزل عسلها ع البلاط وكانت تعبانه وقفت وكسها غرقان وفخادها كلها عسل من كسها عدلت هدومها ولقيتها دخلت البيت والباب مفتوح ولقيتها مسكت كلوت اسود ومسحت بيه الارض من العسل بتاعها ولقيتها بترفع عبايتها تاني وبتضرب ع كسها وانا شايف كسها مفهوش شعرايه ودخلت صباعها ف كسها وانا مولع ولقيتها بتلبس الكلوت وبتدعكو ع كسها ونزلت العبايه ودخلت وقفلت الباب وانا هتجنن فضلت قاعد وطلعت براحه ودخلت اوضتي ضربت عشره ونمت من التفكير من الي شوفتو وصحيت الساعه 8 الصبح كنت عايز اشوف نادين طلعت اغسل العربيه
وروقة ع العربيه ولقيت نادين خرجه من غير ** كانت زي القمر دخلت تاني ولقيتها طالعه بال**
وقالت عايزه خضار قولتلها بالعربيه قالت ايوه الطلبات كتير وعطتني ورقه فيها طلبات كتير قولتلها كل ده انا هتلغبط كده قالت كل حاجه مكتوبه عندك قولتلها ماشي بس طلعت وجيبت الحاجه ورجعت هيا طلعت وبتاخد الحاجه من العربيه وانا بشيل الحاجه التقيله ادخلها المطبخ
وانا دخلت المطبخ وهيا خارجه جتلي فكره ليه مادخلش الحمام وشوف كلوتها ف الغساله او ورا الباب واخدو وطلعت اخدت كرتونه المانجه ودخلتها وهيا بتجيب بقيت الحاجه كنت ف لحظه دخلت الحمام وببص ف الغساله لقيتو ع الوش اخدتو وحطيتو تحت التشيرت ع بطني وخرجت وهيا مش عرفه تاخد كيس الطماطم كانت كتير
وهيا موطيه وانا ببص ع طيزها وكنت عايز ادخلها جوه العربيه ونيكها والي يحصل يحصل بس مسكت نفسي وقربت منها وكنت بيني وبينها شبر ونص وزوبري وقف وانا عايز احشر زوبري ف طيزها ولقيتها بترجع فجاءه وطيزها خبطت ف زوبري هيا اتجعزت وانا قولتلها حسبي قالت معلش ماشوفتك قولتلها حصل خير وشيلت مكانها ودخلت كل حاجه وطلعت كان احساس حلو اووي وطيزها تجنن ودخلت الاوضه وشغلت الفيديو وطلعت الكلوت وفضلت العب بيه ع زوبري وقعدت اتفرج ع الفيديو وزوبري نااار
والي جنني اكتر نادين وهيا بتلعب لنفسها وهيا بتنزل ووسطها بيتحرك وزوبري صاروخ
ولقيت الباب بيخبط قفلت التلفون وكانت نادين لبسه ال**** وبتقولي عايزه منك طلب قولتلها ايه قالت تعالي ساعدني ف حاجه بالمطبخ قولتلها ابو مسعود لازم يعرف قالتلي انا قولتلو انبارح بس نسيت اقولك ولما يصحا هعرفو اودامك
دخلت معاها ولقيتها عايزه تنقل مكان البوتجاز وتحط التلاجه مكانو البوتجاز كان سهل بس التلاجه كبيره محتاجه اتنين اقل حاجه يحركو قصاد بعض بقيت احرك هنا وروح النحيه التانيه احركها وانا عيني عليها ولقيتها بتقولي ليه اخدت كلوتي انا ببصلها ولقيتها بتطلعو من جيبها وقالت ليه اخدتو لغرفتك انا شوفتك وانا داخل الحمام ولما دخلت مالقيتو بالمغسله وانا ببصلها ومش عايز اقولها ان انا شوفتك
قولتلها معلش غصب عني قالت طب ليش اخدتو قولتلها شكلو عجبني واخدتو وكنت ناوي اصرحها لقيتها بتقولي ليش ماحكتلي كنت بعطيك يااه خدو انا ببصلها ولقيتها بتقولي لا عاد تقررها عشان ما احكي ل فراج قولتلها حاضر قالتلي اعتبرو بتاعك بس اعطيني ايااه كل ما اغسل عشان ينضف قولتلها حاضر وكنت مبسوط ونقلت التلاجه وهيا ساعدتني وطلعت واخدت الكلوت ضربت في عشره وشكلو يجنن كنت بشم ريحت كسها نمت وابو مسعود صحه واتغدا وانا نايم وصحيت ع الجو بيشتي وبليل ابو مسعود كلمني عشان هيخرجو والي شوفتو كنت هتجنن منو شوفت نادين خارجه بفستان دراعتها عريانه ل ركبتها وسيبه شعرها وهو خارج بقميص وبنطلون وفضلت ماشي ع توجيهاتو لقيت نفسي اودام كازينو وهو نزل مع نادين الي هاكلها بعيني زي القمر ياخربيتك دخلو وانا قعدت ف العربيه
وبعظ نص ساعه لقيتو بيرن وقالي تعالي دخلت وروحتلو قالي وكان قاعد لوحدو وكان سكران ولقيتو بيقولي روح ارقص مع نادين ماتخليها ترقص مع حد غريب قولتلو ارقص معاها قالي اي روح انا ما قدر اقوم اخاف عليه قولتلو حاضر
ببص عليها لقيت واحد حضنها وبيرقص معاها وايدو ع وسطها انا قربت منها وشديتها منو وهيا كانت شبه سكرانه وبتقولي بتعمل ايه قولتلها ابو مسعود الي قالي ارقص معاك
قالتلي بتعرف ترقص قولتلها علميني مسكت ايدي وحطتها ع وسطها وحطت ايديها ع كتفي وانا بكف ايدي بضغط ع وسطها وهيا بصالي وبتقولي براحه قولتلها ايه الجمال ده مكنتش اعرف انك خلوه كده قالت مرسي ببص ع ابو مسعود كان بيشرب قولتلها انتي اجمل واحده ف المكان قالت بجد قولتلو بجد شوفت واحده قعده ع رجل واحد ونزلبن ف بعض بوس وانا بقولها بتحبي الرقص قالت ايوه اووي قولتلها بتحبي الشرقي قالت ايوه
قولتلها عايزك ترقصيلي قالت فين قولتلها ف اي حته انا نزلت ايدي ع اول طيزها وهيا مش بتتكلم لحد ما ايدي بقت ع طيزها وهيا بصالي وقالت بتعمل ايه ابو مسعود يشوفنا قولتلها لما نروح عايز الكلوت الي انتي لبسه قالت ليه مش معاك واحد قولتلها اتغرق انهارده وبصراحه عايز الي انتي لبسه قالت راح اعطيهولك واعطيني التاني
قولتلها ماشي وانا برقص معاها وعيني ف عينها ونفسي قرب من نفسها وكنت عايز ابوسها لمحت ابو مسعود كان بيشرب ومش مركز طلعت لساني ومشيتو ع شفايفها وهيا بصالي وقالت عملت ايه قولتلها بدوق الروج بتاعك قالت طعمو حلو قولتلها اووي لقيتها بتقرب مني وبتعطيني بوسه ع خدي براحه وبتقولي كفايه عشان مانغلطش مع بعض
اخدتها وقعدنا جنب ابو مسعود وهو كان سكران خالص وانا ببص ل نادين وحسبنا وطلعنا ع العربيه وانا ساند فراج وركبتو ورا وهيا ركبت جنبو ودماغو ع صدرها ولقيتو بيبوسها وبيطلع بزها الصغير مكنش كبير ولقيتو بيلعب في بالسانو وانا ببصلها ف المرايه وهيا شيفاني
وانا ببصلها وهيا مسكها دماغ جوزها ولقيتها طلعت بزها التاني وبتلعب ف الحلمه بتاعتها
وانا هتجنن لقيتها بتبصلي وبتعض ع شفايفها
وانا ماشي ووصلت ونزلت فتحت البوابه ودخلت العربيه وابو مسعود لسه بياكل ف بزازها وانا ببصلها ولقيتها بتمد ايديها ولقيت كلوتها بتعطهوني وكان لونه احمر اخدتو منها وبشمو اودامها وكان مبلول وابو مسعود لسه بيمص ف بزها انا نزلت ووقفت تحت وقفلت الباب وهيا نزلت بعد شويه وانا شوفت لبن ع شفايفها وهيا بتقولي مش هيعرف يدخل لوحدو ساعدو انا قولتلها فوق شفايفك لبن هيا بصتلي ومسحتو
وانا فتحت الباب ولقيت السوسته مفتوحه اخدتو من العربيه دخلتو البيت ع الاوضه وهو رقد ونام وانا قلعتو الجزمه عشان يعرف ينام وطلعت لقيت نادين مقبلاني بقميص نوم اسود شكلو يجنن عليها بتقولي نام قولتلها اايوه قالت وين الكلوت قولتلها ف الاوضه قالت ريحت الكلوت حلوه قولتلها اوووي قالت وانا بدي البوكسر بتاعك قولتلها كبير عليك هيا قربت وقالت بستحمل
وقالت تحب ارقصلك شرقي قولتلها ايوه اخدتني من ايدي وطلعت بره البيت قعدتني ع اكرسي وشغلت اغاني وبقت ترقص وانا زوبري وقف صاروخ لولا انه بنطلون جينز كان طلع منو
هيا بترقص وبتقرب مني وبتوقفني وحطت ايدي ع وسطها وهيا مسكت رقبتي وحطت دماغها ع صدري وانا ضميتها من وسطها لزقت فيا بتقولي
حضنك دافي اووي وانا عيني ف عنيها وبقرب من شفايفها نفسي بقي في نفسها ولقيتها بتطلع لسانها ع شفايفي وانا فتحت بوقي واخدت لسانها امصو ولقيتها بتبوس شفايفي وانا ببوس شفايفها
وحضنتها جامد ولقيتها مسكت زوبري الكبير وبتضغط عليه ورجعت بدماغها وبتقولي شو كبير
قولتلها مش قولتلك كبير عليك قالت بستحمل ولو شو ماصار انا اخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتقولي هي اول مره لك قولتلها لا مش اول مره نكت من سوريا والعراق قالت والحين راح تنيك من لبنان ولقيتها بتفك زرار القميص وبتلعب ف شعر صدري انا مسكتها جامد وسندتها ع الحيطه ووشها للحيطه وحشرت زوبري ف طيزها ومسكت بزازها افعص فيهم وخرجتهم وفضلت ادعك فيهم ولفيتها ونزلت فيهم مص وهيا اااه بصوت واطي وفضلت امص ف بزازها وحلماتها وقفه وايدي اليمين نزلت تحت القميص وع كسها مسكتو كانت مش لبسه حاجه دخلت صباعي ف كسها وبقيت انيكها بصباعي اقل من دقيقتين لقيتها بتنزل ع ايدي من هيجانها وطلعت صوت وايدي اتغرقت لقيتها بتلحس ايدي ونزل ع ركبتها بتحسس ع زوبري وطلعتو من البنطلون والبوكسر ومسكتو وقال ايه ده كلو قولتلها مصي زوبري هيا قالت اكيد راح امصو وطلعت لسانها تمشيه عليه واخدت تمص ف راسو وانا وقف ع نار وسمعت صوت فراج نادين يانادين وهيا وقفت بسرعه وعدلت هدومها ودخلت وقفلت الباب وانا دخلت اوضتي وفضلت مستني فكرتها هتاجي ونمت ع نفسي وصحيت ع حد بيحسس ع زوبري ببص لقيت نادين لبسه قميص نوم ع الحم ولما شافتني نزلتو
وليسه ال**** وانا شوفت بزازها
J9A9mle.md.jpg
زوبري وقف وهيا بصالي ومسكت بزازها بتلعب فيهم وبتقولي مابدك تاكلهم قبل ما اكل زوبرك انا قعدت وهيا وقفت ومسكت بزازها امص فيهم
وضربهم وهيا اممممم وقرصت اوووي ع حلمتها وهيا فاتحه بوقها وانا بقولها بتوجعك قالت اي براحه قولتلها حاضر نزلت ابوس حلماتها
وكنت هخلعهم وهيا بتقولي حلو كتير كمان
قالت نام عضهرك بدي مص زوبرك ماشبعتو منو
انا نمت ع ضهري وهيا مسكتو وفضلت تدعك فيه
قولتلها اخلعي ال**** قالت لا مابدي
سيبني علي راحتي ولقيتها بتشيل نص ال****
واخدت زوبري وبتمص راسو

J9AJukb.md.jpg
وعنيها ف عيوني ودخلت نص زوبري
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم والشمس ع وشها
وهيا نزلت تمص ف زوبري وبلعتو كلو
وانا نايم ومتمتع بمصها اوووي وهيا بتوف ع زوبري وتمص في وانا بقولها مصي اوووي وهيا بتمص زوبري ونزلت ع بضاني تاخدهم ف بوقها

J9AdTPI.md.jpg
وبنت الوسخه بتبلع بضاني
وانا مولع ناااار هيا تمص ف بضاني وتمسك زوبري تمص في وتبلعو كلو وانا ف نااااار وبقولها بتمصي حلو اوووي وهيا بصالي بعنيها وبتمص زوبري
ولقيتها بتضغط ع زوبري من تحت لفوق لقيت لبن بسيط ع راس زوبري هيا بصالي وبالسانها اخدتهم
بلعتهم وبصالي ونزلت تمص ف زوبري
وانا مش قادر مسكت دماغها وبقيت انيك دماغها اوووي وهيا امممم اممممممم ونزلت لبني ف بوقها ومنزلش نقطه من لبني بلعتو كلو هيا خرحت زوبري وقالت لبنك حلو كتير انا قولتلها نضفي زوبري ياكسمك لقيتها نزلت ع زوبري نضفتو انا
قولتلها ضمي بزازك ودخلت زوبري من وسطهم

J9A2oJe.md.jpg
وبقيت انيك ف بزازها النعمه وهيا مقفله عليه خالص وانا بنيكها وهيا مسكتهم وبقت تنزل وتطلع ع زوبري وبزازها طريه وناعمه اووووي زي الجيلي فضلت انيك في بزازها اكتر من 5 دقايق ونزلت ع بزازها وهيا بتدعك فيهم انا وقفتها وعطيت وشها ف الحيطه وحطيت ايدي ع كسها من ورا فضلت ادعك ف كسها وهيا كاتمه صوتها اكتر من 5 دقايق ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادها والارض كانت شلال بينزل من كسها وانا بضرب كسها بالقلم وهيا اااااه ااااااه قولتلها يلا روحي عشان لو صحا
ودخلت صباعين فكسها بقولها لما ينام تعالي عشان هفشخك قالت اي حاضر راح اجي فضلت ادعك ف كسها وصباعين ف كسها وهيا ااااااهوااااااهوكفايه كفايه وانا مكمل ف كسها وبعد اكتر من 10 دقايق نزلت تاني ع خفيف ورجليها بترتعش وانا مسحتلها بالكلوت القديم بتاعها ولبستهولها
وهيا مشت وانا نمت مبسوط اخدت نفسي اتشطفت وكنت مبسوط بالي حصل وبعد الساعه 4 لقيت نادين بتخبط ع الباب وبتقولي فراج وقف مستنيك تتغدا معاها قولتلها تعالي جوه قالت ماينفغ يلا تعال انا لبست وطلعت اتغديت
وبعد طول الكلام وانا عيني ع نادين وبليل اخدها بالعربيه يلف شويه وانا عيني منها ولمحت ايديها ع زوبرو وهو عينو عليه لقيتو بيقولي مصري اركن السياره وتركنا لحالنا شوي خليك وقف بره السياره احسن حد يزعجنا طلعت وشوفت العربيه بتتهز وانا مش عارف اشوف طلعت ع الازاز من اودام ببص لقيت نادين بتنط ع زوبرو ومنزله الفستان وبزازها بتنط وانا شوفتها وبعد اكتر من 10 دقايق العربيه هدت ولقيتو بيخبط ع الازاز وقالي يلا يامصري وركبت وروحتو وانا زوبري مولع وهو دخل البيت ونادين عمله نفسها بتجيب شنطتها لما جوزها نزل ولقيتها بتقولي انهارده هجيلك ماتنام عايزاك تنيك فيا طول الليل انا قولتلها لا مش هنيكك كفايه الي احنا بنعملو بس
لقيتها زعلت ونزلت وانا مكنتش عايز اخون الراجل الي ساعدني فضلت سهران الساعه 3 وسمعت صوت الباب بيتفتح فضلت ف الاوضه وبعد 5 دقايق طلعت وبمشي براحه لقيت نادين معاها نفس الواد وكانت قاعده فوق الواد وبتنط ع زوبرو والواد نزل ف كسها ومشي وهيا فضلت قاعده بتلعب ف كسها انا ببص عليها وهيا مش شيفاني وهيا قاعده وسانده ع باب البيت وفاتحه رجليها وبتلعب ف البن وبتدعك كسها
انا طلعت زوبري وبلعب في ودخلتو تاني وكان وقف اوووي طلعت وهيا اول ماشفتني اتجعزت اووي وكانت لبسه ال**** قربت منها وقعدت جنبها وبقولها لبنو سخن ولا لا هيا بصالي ومش عرفه تتكلم قولتلها انا عارف كل حاجه من اسبوع
وبعدين الواد ده زوبرو صغير مش هيعملك حاجه
بصتلي وقالت بعرف بس عايزه احس بالبن جوايه قولتلها عايزه لبني ف كسك قالت اي ياريت
قولتلها مصي زوبري هيا ف لحظه طلعت زوبري ونزلت ف مص جامد وانا وانا قاعد وهيا فضلت تمص وتلحس بضاني وقالت عايز اركب ع زوبرك قولتلها هتقعدي بس لما احس ان انا هنزل هيا فضلت تمص ف زوبري وتوف ع راس زوبري ولقيتها عايزه تقعد عليه انا نيمتها ع ضهرها ونمت فوقها ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها وهيا ااااااه دخلوو دخلو انا فضلت احك زوبري ف كسها وهيا. ااااه دخلو وانا بحكو ف كسها الوردي وهيا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل وزوبري ع كسها
وانا ضربت كسها بزوبري ولما حسيت ان انا قربت دخلت راسو ف كسها وبنيكها براس زوبري وهيا ااااااه دخلو كلو ليه بتعمل فيا كده ليييييييه ولقيتها بتلف رجليها حلوين وسطي وشدتني جامد وزوبري دخل كلوو ف كسها وهيا ااااااه طلعت صوت عالي وانا بنيكها اوي ف كسها وكان كسها ضيق اوووووي ومولع من جووووه فضلت انيك ونزلت لبني ف كسها وهيا مكتفاني وقالت ااااااااااااااااااه كل ده لبن ااااااااه كسي ولقيت كسها بيخر لبن من زوبري وهو لسه ف كسها
وهيا مسكاني من رقبتي ومش عايزاني اقوم من عليها وقالت اااااه زوبرك كبير اوووي سيبو جوووه ماراح ينام نيكني تاني نزل بكسي
وانا نزلت ع شفايفها مص ونزلت ع بزازها مص وطلعت زوبري وكسها غرقان وقولتلها ادخلي اتشطفي كفايه كده قالت حاضر انا دخلت اوضتي ولقيتها دخلت ورايا وبتقولي ابوس رجلك شبعني مش قدره ولقيتها نزلت ع زوبري تخرجو وتمصو وانا نايم ع ضهري وهيا بتمص ف زوبري لما وقف وهيا طلعت ع زوبري ودخل كلو بكسها وفضلت تنط ع زوبري لحد منزلت عسلها ع زوبري ونزلت لبني ف كسها وهيا نامت ف حضني من التعب
واتا حضنها وبقولها روحي البيت وبكره نتكلم هيا وقفت ونزلت القميص ومشت وانا نمت زي منا.............

الجزاء التاني


بعد مانكت نادين ونزلت ف كسها مرتين نمت تعبان وفرحان بالي حصل
نمت تعبان صحيت الساعه 7 ولقيت نادين وقفه بره كانها مستنياني اول ماشافتني قربت مني
وحضنتني جامد وبصتلي وبتبوس شفايفي وسالتها فين فراج قالت نايم
اخدتها ف جنب العربيه الي نحيت اوضتي
علفكره البيوت الي جنب البيت كلها زي بعضها مفيش بيت عالي المنطقه دي كلها كده
اخدتها ف جنب العربيه ونزلت فيها بوس وهيا كانها بتاكلني ولقيتها بتخرج بزها من العبايه وانا نزلت امص في وكانت وقفه اوي ووردي
بقيت امص ف بزها جامد ولقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري ونزلت في مص وبضاني اكتر من ربع ساعه وهيا بتاكل ف زوبري وانا زنقتها ف العربيه وبقيت انيكها ف بوقها ونزلت في
وهيا بلعتهم ونضفت زوبري ووقفت وعدلت هدومها وبصالي ومبسوطه انا قولتلها هو فراج متجوزك ليه مدام مش بتخلفي
قربت من ودني وبتهمس في وبتقول
انا اتجوزت مرتين قبلو فراج بابا بيشتغل عندو وفراج كان بياجي بيتنا كتير وف يوم شوفتو بينيك ماما بالبيت واتكررت كذا مره
وابويا عارف وايام كنت بسمعهم مع بعض
وطلب ف يوم انه يتجوزني وبابا وافق عشان المصاري وانا وفقت وهو حكالي انا متجوزك عشان المتعه وعطيك مصاري متل مابدك
بس تمتعيني وانت شايف بمتعو وبمتع نفسي وهمتعك معانا قولتلها الواد الي بيجيلك ده مين قالت ده واد سوري عايش مع اهلو هنا
قولتلها ممكن يفضحك قالت لا ابوه شيخ هون ومحترم واذا عرف ان ابنو عمل كده ممكن يقتلو ف الواد بيخاف بس بياجي بامر مني قولتلها خلاص زي ماجوزك فراج عشان تدلعيه عايزك تدلعيني ضحكت وقالت وحياتك ل متعك
وراح تشوف احلي ايام بحياتك كلها
وقالت هدخل اصحيه عشان الشغل وانا ضربتها ع طيزها وهيا طلعت اااه تجنن
دخلت اوضتي واتشطفت ولبست وبعد ساعه طلعنا ع الشركه وكنت بكلم نادين فون وانا ف العربيه وفضلت يومين مالمسهاش
ف يوم وانا ف الشغل الساعه 10 رن عليه فراج وقالي يامصري روح ع البيت وشوف المدام شو بدها طلبات قولتلو حاضر اخدت العربيه ومشيت
ووصلت البيت وضربت تلكس هيا فتحت وكانت لبسه عبايه سوده وال****
وركبت جنبي وفضلت نتكلم وهيا فضلت توجهني وانا ماشي ووصلنا اودام جنينه كبيره كده وقالتلي اوقف وقفت لقيتها فتحت الباب وركبت وراه
وانا ببص ف المرايه لقيتها خلعت ال**** وقلعت العبايه السوده ااحححححاااا لقيتها لبسه فستان 👗زي ده بس اسود متعلق يدوب ع كتفها
ولحد فخادها وبقولها ايه ده لقيتها لبست ال**** وقالت تعالي ورايا وهيا نزلت وانا نزلت وقفلت العربيه ومشيت وراها مشينا حوالي 5 دقايق مكنش ف اي حد وانا بقولها رايحه فين وهيا ماشيه اودامي وتضرب طيزها وترفع الفستان

J9UFj3P.md.jpg
وانا ماشي وراها وزوبري وقف وعارف ايه الي هيحصل لقيتها وقفت وبصالي بقولها جايه هنا ليه
ابتسمت وقالت عايزاك قولتلها مكنت لوحدك ف البيت قالت لا ف يوم اجيت مع فراج هنا وشوفت حد ماسك واحده بينيكها هنا وفراج مصتلو زوبرو ونزلت ف بوقي ومشينا ومن وقتها انا نفسي اتناك هنا عشان كده اخدتك ل هنا تكمل الي ماكملوش فراج وراحت مقربه مني ومسكت زوبري وقالت هو دايما وقف كده قولتلها لما بيشوفك لوحدك بيوقف علطول لقيتها بتفتح السوسته بتاعت بنطلوني وخرجت زوبري وقالت ااااه شو كبير
وانا وقف لقيتها مسكتو ورفعت الفستان وكانت لبسه كلوت زهري لقيتها بتنزلو وحطتو ف الشنطه بتاعت ايديها وراحت حطه زوبري مابين فخادها زوبري بقي تحت كسها علطول شفايف كسها ع زوبري وراحت حضنتني وهيا بقت ترجع وتطلع زوبري تحت كسها وانا حضنتها جامد ومسكت طيزها بايدي قولتلها المكان ده امان قالت امان قولتلها امال لبسه ال**** ليه قالت عشان لو حد يعرفني مايقول ل جوزي زياده امان بس هون ممكن تجيب حبيبتك او مراتك وتنام معاه يعني ماحد هيتكلم انا مسكت طيزها من تخت الفستان وبحسس عليها وزوبري الراس بتاعتو خارجه من ورا فتحت طيزها بايديها وحسست ع خرم طيزها كان ضيق اووي وهيا اممم اااه قولتلها كام واحد ناكك هيا حضناني وقالت كتير قولتلها كتير ازاي
قالت ايام الدراسه كنت بمص زوبر صحبي ولما اتجوزت جوزي كان بيسافر كان صحبي بياجي ينام معي وبعد 3 سنين ماخلفت والعيب مني اطلقت واتجوزت تاني وبقيت اتناك منو وبروح ل صحبي بيتو لما يكون جوزي بالشغل
وانام معو وكان بينزل بكسي وبيوم جوزي عرف ان انا بتناك من وراه ف يوم جاب صديقو ياكل معانا وجوزي طلع بىه البيت بمشوار وصديقو اتهجم عليه وانا بقاوم وف الاخر اول مدخلو فيني استسلمت وجوزي دخل وصورني وانا تحت صديقو ولما صديقو نزل بكسي دخل علي وحكالي راح اطلق ياشرموطه واذا حكيتي انك بدك اي شئ مني عشان طلقتك راح افضحك بالفيديو
وطلقني وبعد 4 سنين اتجوزت فراج واخدني لهون وعرفت ناس هون عرب من سوريا
وابنهم وبنتهم بياجو لعندي لما بيوم لقيت زوبر الواد وقف وبقيت اغري في لحد مابيوم خليتو ينكني وبقي كل مابكلمو ياجي لعندي
وانا دخلت صباعي ف طيزها وحاسس ان زوبري ع ضهرو ميه كان نادين هاجت من كلامها ودخول صباعي ف طيزها قولتلها يعني اتجوزتي 3 وصحبك ناكك وابن الجيران وانا 6 نامو معاك مفيش حد فيهم فكر يفتح طيزك
قالت صاحب جوزي الي نكني كان بدو يدخلو بطيزي بس ماعرف كانت ضيقه كتير ماعرف يدخلو قولتلها مش عايزه تفتحيها لقيتها راحت قالتلي مش دلوقتي خرج صباعك كتير وجعتني طيزي انا خرجتو لقيتها نزلت ع زوبري ورفعت نقابها لحد مانخيرها ورجعتو لورا ومسكت زوبري تمص في وانا شايف عنيها بتروح يمين وشمال

J9Uz8t1.md.jpgوانا وقف وشايف بزازها وهيا بتمص ف زوبري
بتمص براحه وعنيها تبصلي وتبص يمين وشمال
ورفعت زوبري لفوق وتمص بضاني وعنيها ف عيني وبعد 5 دقايق من مص زوبري قالت تعال نكني هون قولتلها اوقفي وقفتها عند شجره خليتها تسند عليه ورفعت فستانها لطيزها وفتحت طيزها من ورا وشوفت كسها مبلول وخرم طيزها الوردي قعدت ابوس طيزها وضربها بالقلم وطلعت لساني مشيتو ع كسها وطعم عسلها علي كسها فضلت الحس ف كسعا وطلعت لساني ع خرم طيزها فضلت احركو وهيا ااااه بتعمل ايه
وكان الي مجنني لساني وهو ع خرم طيزها وانا حاسس ان خرمها بيفتح ويقفل دخلت طرف لساني ف طيزها وهيا اااح حطيت ايدي ع كسها فضلت ادعك ف كسها جامد ودخلت صباعي ف طيزها وايدي اليمين ع كسها وهيا اااااه اااااه ولقيتها فتحت رجليها وبتنزل عسلها غرقت الشجره ورجليها بترتعش وانا وقفت وكنت هيجان اوووي مسكت زوبري وهيا قعدت ع ركبتها وبتدعك ف كسها الي نزل كتير وانا ببصلها هيا وقفت وقالت اااه عملت فيا ايه
اول مره انزل كتير كده وقالت راح تقتلني
ولقيتها بتبص يمين وشمال وراحت نزلت الفستان ومعاها الستيان السوده

J9U55P9.md.jpg
وظهرلي بزازها الوردي الجميله ولقيتها خلعت الستيان وحطتها ف الشنطه ووقفت بزازها ف وشي وبتمسكهم وبتضمهم ع بعض وقالت يلا نكني هون وبتفتح بزازها وتضمهم
انا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم عليه كانو قفل وتقفل ع زوبري وبقيت ادخلو جامد ف بزازها وهيا مطلعه لسانها ع زوبري وبقت تفرك ف زوبري ببزازها وانا مش قادر من الي بتعملو وحسيت ان انا قربت وهيا زي ماهيا بتفرك ف زوبري ببزازها وبقولها براحه قالت هتنزل قولتلها ااااه لقيتها قعدت تنزل وتطلع لما كنت خلاص
ولبني نزل ع بزازها ورقبتها وهيا بتضحك
وكنت نزلت كتير اوووي وهيا لبست الفستان وطلعنا زي ماحنا وهيا مالبستش العبايه خلعت ال**** واحنا ف العربيه وبقت تنضف بزازها وتبلع لبني لما وصلنا نزلت فتحت البوابه
ودخلت العربيه وقفلت البوابه وهيا نزلت وبتقولي هتمشي قولتلها ايوه قالت كان نفسي تنكني هناك بس انا كنت عايز اشبع من زوبرك وتلحس كسي وتخليني انزل وكنت عايزه تنكني علطول بس قولت راح اخليك تنيك بزازي وتنزل فيها وف اي يوم نروح هناك وتنكني علطول وزوبرك ناشف عشان يقطع ف كسي قولتلها انتي شرموطه اووي
قالت انا عيشت فتره من الحزن علي طلاقي وكنت بحبو طلقني وكنت عايشه حياه جنسيه كنت بتناك كل يوم اول ست شهور بقيت اتناك كل اسبوع مرتين او 3 وطلقت قعدت فتره ف بيت ابوي وانا بشوف فراج بينيك امي عشان المصاري واتقدملي عريس كان زوبرو صغير ورضيت ولما اشتقت للنيك كلمت صحبي وروحتلو ينكني ويعوض كسي عن زوبر جوزي الصغير وجوزي عرف بعد شهر وانا بتناك كل يوم صديق جوزي زوبرو كبير نكني ونزل بكسي مرتين وطلقت وفراج اتجوزني للمتعه بس وسافرنا وكنت محرومه من النيك الجامد فراج زوبرو كبير بس بينزل بسرعه
لحد مانكني حارنا الصغير زوبرو صغير بس شو اسوي اي شئ وخلص
وانت دخلت حياتي شب حلو وجامد وزوبرك كبير دي فرصه حياتي اني اتمتع قبل ماتمشي ليه مامتعش نفسي بيك حضنتها من ورا وزنقعا ف العربيه وقولتلها ومين قالك ان انا همشي وانا ايدي ع بزازها قولتلها انا ناوي اتجوز من هنا وعيش هنا علطول وزوبري وقف ع طيزها قالت بجد هتعيش هنا قولتلها ايووه قالت فرحت كتير وانا قولتلها انتي لبوه اوووي وفتحت الباب من ورا ونيمتها ع بطنها وكسها بيلمع من العسل طلعت زوبري ومره واحده دخلتوو وطلعت صوت انا نمت فوقها وقفىت العربيه وبقيت نايم فوقها وهيا تصوت بس مفيش صوت بيطلع من العربيه وانا بهبد ف كسها وهيا اااااه والعربيه بتتهز وانا بنيك ف كسها وهيا صرخت ولقيت عسلها بيزل وراس زوبري كانها ملسوعه من عسلها كانو ميه نااار وانا فضلت انيك وهيا بتصرخ ونزلت ف كسها وفضلت نايم فوقها وقومت مسحت زوبري بفستانها وهيا خرجت والكرسي مليان عسل ولبن هيا دخلت وانا نضفت العربيه كويس ومشيت تحت الشركه ودخلت شربت قهوه ومشينا الساعه 4 ع البيت اتغدينا وفراج قفل الباب وانا دخلت اوضتي وحسيت انه بينيكها عشان وهو بياكل زوبرو كان وقف وانا نمت وصحيت ع الساعه 9 وسمعت صوت اغاني لقيت طلعت وسمعت فراج ارقصي كمان رقصك حلوه يافاجره وبقي يسقف وانا رجعت مكاني والساعه 12 طلعت قعدت بره الاوضه وعملت شاي وعشا وباكل ولقيت الباب بيتفتح كانت نادين شورتلي وقعدت حنبي وبقت تتكلم وقولتلها هو نايم قالت ايوه قولتلها هو شكلو روق عليك انهارده ضحكت وقالت لما رجع نام معي وقبل ماينام خلاني ارقص ليه شوي وانا برقص قعدت ع زوبرو ودخلتو ف كسي وفضلت انط عليه لحد مانزل ونام زي القتيل وبتضحك
قولتلها يابختو بينيكك زي ماهو عايز قالت ليه هو انا حرماك من حاجه وبتهز بزازها
قولتلها لا طبعا قالت تعبت انهارده انت
قولتلها شوي ضحكت وقالت انت نزلت لبن ولا لتر بحالو من كتر لبنك الي نزل ف كسي دخلت الحمام بنضفو من لبنك هجت وانا بدعك ف كسي ونزلت عسلي تحت الدش تعرف انت عوضتني عن كل الي نامو معايا تعرف لو كنت عرفتك من قبل كل دول كنت اتجوزتك وعيشت معاك لوحدك وملكك انت وبس ورا اعمل كل الي انت عايزو
قولتلها اكلتي قالت ايوه قولتلها عايزك ترقصي شوي قالت تعالي ندخل جوه قالت تعالي دخلت اوضتي وشغلت اغاني وهيا رقصت وتهز ف جسمها وانا زوبري وقف وكان رقصها حلو اوووي
وبقت تقعد ع زوبري وتدعك طيزها في وتقوم وفضلت كده 15 دقيقه وقولتلها مش خايفه جوزك يقوم قالت الي ماتعرفوش ان فراج لما بياجي ينام بياخد نسبه منوم بسيط عشان يعرف ينام
عشان كده مابخاف لما ينام
قولتلها انتي الي بتعطيهولو قالت اي علبه صغير بحط ليه ف العصير نقطتين زي ما الدكتور قال بيشرب العصير وبينام قولتلها عشان كده ابن الجيران كان بياجي وانت قلبك جامد قالت ايوه
قالت تعرف كنت عايزاك تشوفني وهو بينكني عشان كنت عايزاك تنام معي انت ويوم مدخلت عليه كنت مبسوطه كتير واحلي عجبني اكتر هو زوبرك الكبير قولت لنفسي دي فرصتي لازم اشبع منك قولتلها جوزك نايم قالت قولتلك ايوه روحت وقف وشيلها ع دراعي وطالع دخلت بيتها وهيا متعلقه ف رقبتي ودخلت اوضه جوزها كان نايم نزلتها ع السرير ونمت فوقها وزوبري ع كسها وانا ببوس فيها وبقولها عايزك تنامي دلوقتي وف يوم هقولك تزودي المنوم شوي عشان ناوي انيكك جنبو قالت عنجد قولتلها ايووه نامي قالت نام حنبي ضحكت وقولتلها عشان تفضحينا وقومت وزوبري وقف وهيا بتبصلو وبتضحك خرجت وقفلت الباب ودخلت نمت وصحيت 7 فطرت ولبست وهو خرج وطلعنا ورجعنا اخر النهار
مر اسبوعين وانا كل يومين بنيك نادين مره
بعد ماجوزها ينام او الصبح بدري بتاجي عندي ونيكها وتخرج ف يوم واحنا ف الشغل نزل فراج وقعد يقول لا حول ****
وانا ساكت قالي مصري انا راح انزل اسبوع للامارات قولتلو خير قالي ام مرتي الي مطلقه ماتت لازم انزل ضروري خالي بالك من زوجتي
قولتلو تحب اشوف سكن اسبوع ع ماتنزل
قالي لا ماينفع تسيبها لوحدها بالبيت
انا بعملك متل ابني يامصري قولتلو **** يعلم ياحج غلوتك عندي وصلنا وبليل كان حجز تذكره كان هيمشي الساعه 6 الصبح
وانا مردتش المس نادين خوفت ليعرف اي حاجه قبل مايمشي سته الصبح وصلتو وعطاني 1000 دولار وقالي خليهم معاك اذا ىدها اي شئ جيبو هيا معاها مصاري بس ماتطلبش منها فلوس لو طلبت منك اي شئ للبيت قولتلو حاضر ومشي وانا رجعت ولقيتها مستنيه ومجهزه الفطار بعد ساعه برن ع رقمو عرفت انه سافر دخلت فطرت معاها وهيا مبسوطه وكانت لبسه قميص نوم ع الحم
وصدرها كلو بره اكلت وجبتلي عصير وقعدت ترقصلي وانا ع سرير جوزها وانا زوبري مولع وبعد ماتعبت نزلنا ف بعض بوس وتفعيص وعملنا وضع 69 وهيا نزلت مرتين ع وشي وكملنا نيك ف بعض اكتر من ساعه كامله من لحس ونيك ونزلت ف كسها ونمنا ف حضن بعض ملط صحيت الساعه 2 ولقيت تلفوني رن وكان رقم دولي عرفت انه فراج رنيت عليه وقولتلها معلش كنت نايم وهو اطمن وقالي شوف نادين ليه تلفونها مقفول قولتلو حاضر هطلع اخبك عليه وشوفها قفلت السكه وطلعت لقيتها ف المطبخ ومشغله اغاني حضنتها من ورا وقولتلها فراج بيقولي شوف نادين ليه قفله التلفون قالتلي قولو بتتناك مني وضحكنا وهيا فتحت التلفون وكلمتو وانا حضنها وهو بيقولها خلي بالك من نفسك وكلام من ده
وقفلت وانا ف حضنها وكانت بتعمل لحمه فضلنا مع بعض طول اليوم وقالت تعرف عايزه ايه قولتلها ايه قالت نروح الديسكو وترقص معي قولتلها بس هنروح واحد تاني قالت ماشي لبسنا وهيا لبسه ضيق من غير **** وخرحنا بالعربيه ودخلنا ديسكو في بنات بترقص للرجاله ع مسرح صغير ولبسه كلوت وستبان بس وانا مستغرب وهيا اخدتني ودخلت قولتلها انتي جيباني فين قالت مش انت عايز تروح مكان تاني ولقيتها بتكلم واحده وقالتلي تعالي روحت وراها ودخلت اوضه صغيره كده وفي مسرح صغير وقعدنا ولقيت واحده دخله بس اييييه ناااار بزاز كبيره وطيز كبيره ومفيش كرش وشعرها السود وطويل
وطلعت ع المسرح وبقت تقلع وهيا بترقص وان ا زوبري وقف ونادين ايديها ع زوبري بتحسس عليه وفضلنا كده لحد ما البت قلعت ملط خالص
وبقت بتحك كسها ف العمود وتفنس وتحك طيزها وكسها ف العمود ولقيت نادين خرجت زوبري تلعب في ونزلت تمصو وانا عيني ع البت ولقيتها نزلت وقربت مني ونادين وقفت مص ولقيت ولقيت البت راحت قعدت مسكت زوبري وقعدت عليه ودخل ف طيزها وانا ف دنيا تانيه وفضلت تنط ع زوبري وانا خليتها تفنس ودخلتو ف طيزها وكملت نيك اكتر من نص ساعه ف طيزها
ونزلت ف طيزها ولقيت نادين فضلت تلحس ف طيزها وتبلع لبني من طيزها وقامت مشت ونادين نزلت تمص ف زوبري وحضنتني وقالت مبسوط قولتلها ليه عملتي كده قالت انا عرفك انك عايز تنيك طيزي وانا قولت اشوفلك واحده تنيكها ف طيزهاا وتريحك قولتلها انا عايز انيك طيزك انتي مش حد تاني قالت انا بحبك اووي انا هخليك تعمل فيا الي انت عايزو قولتلها تعالي نروح قالت تعالي قومنا وطلعنا ركبنا العربيه ومشينا وصلنا ودخلت معاها البيت وهيا لبست قميص نوم وانا قلعت ونزلنا بوس ف بعض وتفعيص ولقيتها بترفع القميص وبتفنس وبتفتح طيزها بايديها وخرم طيزها ضيق اوووي قالت يلا اعمل الي انت عايزو انا نزلت الحس خرمها وخليتها تنام ع بطنها وقلعت خالص ونمت عليه وزوبري مابين طيزها وبقولها عايزاني افتحها قالت ايوه بس براحه قولتلها متاكده قالت ايووه
انا شوفت البت وهيا مبسوطه بزوبرك ف طيزها وقولت لازم اخليك مش محتاج اي حاجه
وانا تحت امر زوبرك اعمل فيا الي انت عايزو نزلت ع طيزها نزلت بالساني ع خرم طيزها الحس في دخلت اول صباع وبقيت ادخلو وطلعو وهيا اااه اااااه وكانت ضيقه اوووي قولتلها اوقفي كده وقفت وقلعتها القميص وبقت عريانه وانا عريان وشيلتها واخدتها ع الحمام والبانيو مليان ميه نزلتها واخدتها ف بوسه ونزلتها بالعافيه علي زوبري وانا مسك شعرها وبقيت انيك بوقها وقولتلها تعالي ياكسمك انيكك ف البانيو بتاع جوزك ده انا دخلت ونمت ع ضهري وهيا راحت ركبت ع زوبري ووشها ليه وقعدت تنط والميه تنط معاها قولتلها اعطيني ضهرك هيا لفت وقعدت ع زوبري تاني وكانها عايزه تتناك باي طريقه فضلت تنط ع زوبري وانا بضرب طيزها
J9Ujrsn.md.jpg
وخرم طيزها بيفتح ويقفل وهيا رايحه جايه ع زوبري وصوت الميه مع النيك نااار كاني بعملها غسيل كس الميه تدخل ف كسها وزوبري بيغسل جوه كسها ودخلت صباعي ف طيزها وهيا اااااه فضلت ادخل زوبري وصباعي ودخلت التاني وجعوها بس كملت بقت تاخد ع التاني وطيزها تجنن هيا فضلت تنط ع زوبري جامد وصباعين ف طيزها وهيا اتعودت ع الصباعين طلعت زوبري وخليتها ترفع طيزها وحطيتو ع خرم طيزها وبقيت ادخلو بالعافيه راس زوبري دخلت هيا اااااااااه ولقيتها بترفع طيزها وبتقولي بتوجع اوووي قولتلها ياكسمك ده في نااار ف طيزك دخلت صباعي ف طيزها جامد وطلعتو ودخلتوو في كسها بقيت انيك كسها بصباعي

J9UwSYx.md.jpg
وانا شايف خرم طيزها فتح شوي عن الاول طلعت صباعي ودخلت زوبري ف كسها
ودخلت صباعين ف طيزها وبقيت انيكها من الاتنين وهيا تصرخ جامد ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري والميه قعدت ع زوبري مش بتتحرك والميه عسلها ع الوش خليتها تفنس وانا ع ركبي ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها جامد وهيا تصرخ ولقيت تلفونها بيرن بره قالت سيبك منو قولتلها اطلعي شوفي مين ليكون جوزك ويقلق عليك ويرن علي قالت ماشي خرجت زوبري وطلعت ورجعت الحمام ولقيتها بتتكلم وبتقولو مش عرفه هو فين بس العربيه هنا شكلو نايم انا ف الحمام بستحمه قالتلو اها اصورلك حاضر وبقت تصور جسمها وكسها وتبعت وتقولو وحشتني اووي كسي تعبني اوووي مشكان زماني راكبه فوق وبريح كسي بزوبرك وانا ف الميه وبسمع كلامها ولقيتها بتشاورلي اقعد ع البانيو وهيا نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري وبتكلمو وبتمص زوبري من غير ماطلع صوت وقالتلو هتاجي امتي اسبوعين ليه
مش قولت اسبوع ظروف وهتسيبني لوحدي اسبوعين خلاص ماشي سلام
وقفلت وحطت التلفون بعيد وقالت هيقد اسبوعين ومبسوطه وانا وقفت وقولتلها زي ماكنتي ياشرموطه هيا هههه حاضر ودخلت البانيو وفنست وانا دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وقولتلها جاهزه قالت ل ايه قولتلها طيزك قالت بس براحه انا خرجت زوبري وفتحت طيزها بايدي ودخلت راس زوبري وبضغط عليه دخلت راسو بالعافيه وهيا ااااه انا دخلت كمان شويه وهيا ااااااه اااااه خرجو خرجو قولتلها استحملي بس
فضلت زي ماهو لما لقيتها هاديه دخلتو كمان وهيا ااااااه وانا دخلتو للاخر وهيا اااااااااااه خرجو مش قدره خرجو وانا زوبري للاخر ف طيزها وبعد دقيقه بقيت اطلعو ودخلو وهيا تصوت من زوبري فضلنا كده خمس دقايق هيا اخدت نفسها وطيزها اتعودت وبقيت انيك في طيزها وهيا خلاص بقت اهات بسيطه وانا بنيكها براحه خالص وطيزها ضيقه اووووي وقفشه ف زوبري انا نزلت ف طيزها وهيا اااااح انا استحميت ف الدش وطلعت وهيا فضلت جوه ربع ساعه وطلعت عريانه لبست قميص نوم وقعدت جنبي وقالت وجعاني اووي قولتلها خلاص بكره نكمل فيها عشان ماتقفلش وتوجعك تاني واتعشينا ونمنا ف حضن بعض وصحيت فطرنا وقعدين تقريبا عريانين واتفقت معايا نسهر بره انهارده ع البحر قولتلها ماشي وطول النهار اتحرش بيها والساعه 10 لبست ولقيتها لبسه جيبه بني وجاكت من البرد اسود ولبسه شراب طويل لفوق الركبه شفاف وربطه شعرها بقولها طب دلوقتي انتي متقله ولا مخففه قالت لا تتريق علي انا كنت لابس بنطلون جينز وكوتش وتشيرت قالت مش عايز اركب العربيه
قولتلها ماشي طلعنا وهيا مسكه ايدي وطلعنا ع البحر الجو برد وهيا كانت لبسه بتاع زي الكمامه كده عشان تخبي وشها فضلنا نتمشه ونحب ف بعض قعدنا ع كنبه وهيا قالت عايزاك تصورني مكنش في حد ماشي ف الشارع خالص اخدت تلفونها وبقيت اصور فيها

J9USXcX.md.jpg
وهيا تبدل اوضاع ولقيتها بتفتح رجليها الاتنين
وشوفت كسها وهيا دخلت ايديها تمشيها ع كسها
وبصالي وراحت عدلت الجيبه وقولتلها ياخربيتك لقيتها بتفتح الجاكت وبترفع البتاع الي لبسه تحت وطلعت بزازها وبصالي

J9UUfiN.md.jpg
وقالت صور انا بصور وزوبري وقف
ونزلت ولبست الجاكت وقالت حلوين قرلت منها وقفتها وقولتلها تعاالي واخدتها ومشينا شوي
واحنا ع البحر قعدين بنبوس ف بعض ولقيت نادين خافت فجاءه وبتخبي وشها ف صدري وانا مش عارف مالها ببص لقيت واحده ***** شكلها واحد ف ال40 اول اكتر وجوزها شيخ بدقن
وهيا بصه نحيتي ولما مشت بقول ل نادين مالك قالت **** يستر بقولها ف ايه قالت شوفت الست دي قولتلها مالها قالت دي جارتنا السوريه وده جوزها قولتلها هيا شافتك قالت مش عرفه بس لقيت عنيها ف عيني قولتلها اكيد ماخدتش بالها هيا لازم تبص اتنين بيبوسو بعض لازم تبص علينا وانا طمنتها واخدتها ف بوسه ومسكت بزها افعص في واخدتها ومشينا وكنت عايز انيكها لقينا مطعم ف عماره ف دور العاشر وكان في بابين للاسنسير لقيتها بتقولي تعالي نركب ده بقولها ليه ركبنا وقالت ده البطئ عشان لو حد بيخاف من الاسنسير مايحس بيه وهو طالع
ركبنا وفضلنا نبوس ف بعض وانا ماسك بزازها بفعص في جامد وطلعتهم امص فيهم وكنا لسه ف الرابع كان بطئ اوي لقيتها نزلت ع ركبتها وطلعت زوبري تمص في فضلت تمص لحد ماطلعنا التامن وقفت وظبطنا هدومنا والباب اتفتح دخلنا مطعم شكلو غالي اووي اتعشينا وقالت تعال ورايا
لقيتها بتنزل من السلم
J9UtHt1.md.jpg
بقولها رايحه فين قالت تعالي بس مشيت وراها
وهيا نزلت دورين بقينا ف التامن
قولتلها ايه رايك تمصي زوبري هنا قالت ممكن حد يشوفنا قولتلها الي يشوف يشوف طلعت زوبري وهيا نزلت ع ركبتها رفعت الكمامه واخدت زوبري تمص في جامد وطلعو وتوف عليه وترجع تمص
وانا بشوف اذا اي حد جاي عشان اسمع صوت رجلو وهيا بتمص زوبري وفكت الزرار ونزلت ع بضاني تبلعهم وترجع لزوبري ولقيتها طلعت بزازها وانا دخلت زوبرؤ ف بزازها وبقيت انيك بزازها
انا وقفتها ولفيت وشها للحيطه وخليتها تفنس ورفعت الجيبه ودخلت زوبري ف كسها
وهيا ااااااااااه وبقيت انيكها وهيا اااه ااااه بصوت ووي وانا بنيك فيها وكانت احساس حلواووي لحد وانا زوبري بيخبط ف كسها وصوت النيك عالي
ولقيت واحده نزله من فوق وانا ببصلها وهيا اتكلمت انجليزي وانا ع **** حكايتي
ولقيت نادين بتكلمها بس سمعت كلمه اسفه وكده وانا كنت لبست ونادين نزلت الجيبه
بقولها ف اي ضحكت وقالت بتقولنا هنا ماينفعش تعملو كده قولتلها طب نعمل فين ضحكت وقالت منا ماجره شقه ب100دولار ف الساعه قولتلها ليه كده قالت هتشوف بنفسك هنا شقق غاليه 100 دولار ف الساعه للي عايزين ينامو مع بعض بس الشقه جاهزه من كل حاجه مشيت وراها وفتحت الباب دحلت وراها وقالت يلا اقلع وانا ببصلها
وهيا قلعت الجاكت وقلعت من فوق وبزازها اودامي وهيا بتقولي تعالي دخلت عليها
J9Uy7uR.md.jpg
مسكت بزازها ولعب فيهم وقرصت ف حلماتها ونزلت عليها مص وهيا ماسكه دماغي
وبقولها لبسه الكمامه ليه قالت عشان لو في كاميرات محدش يعرفني
ببص حوليني مشوفتش حاجه رفعتها شويه واخدت شفايفها ف بوسه جامده وهيا بتبوس جامد وانا قفش ف بزها بفعص في
وهيا اامممم وبتبوس محترفه
قولتلها تعالي ندخل الاوضه قالت شوف ليكون فيها كاميرا دخلت ابص ف الحيطه ماشوفتش حاجه لقيت الكاميرا محطوطه ف ايد الدولاب
طلعت وعرفتها قولتلها عرفتي ازاي ان في كاميرا ضحكت وقالت انا جيت هنا قبل كده قولتلها مع مين قالت مع فراج واتصورنا واحنا ف الحمام والغرفه بس فراج عطاهم مصاري ومسح الفيديوهات قولتلها امال جيبانه هنا ليه قالت عايزه اجرب تاني بس محدش يعرف احنا مين قولتلها قلبك جامد قالت عايزه اجرب كل حاجه معاك نزلت ع زوبري طلعتو وفضلت تدعك في

معلش لازم اقفل القصه استنوني ف التالت
لو القصه عجباكم اكتبو عشان اكمله بسرعه
ونشوف ايه حصل مع مرات الشيخ جارت نادين
حلوة اووووي تسلم ايدك ف انتظار التكملة متتاخرش
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
كمل يا برنس تاخرت كتير
 
رائعة تسلم ياريت تكملها
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%