NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هـــرم نسوانجي

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
كل واحد او واحدة تحكي عن موقف حصل ليها ف المواصلات انا كنت ف مرة راكب اتوبيس زحمة وكان في ست كبيرة ف السن ٤٥ كدة بس اي كيرفي من كل حتة ومفيش مكان حرفيا نقف في حتة وكنت وراها والاتوبيس يجبنا ويوديناا وانا ارزع فيها من ورة واحلا احساس بجد كان نفسي يكمل واجيبها بس نزلت

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: DONGOAN، arab-sexology و Mahmoud Elsayed11
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مره ركبت اتوبيس وكان زحمة جدا ولقيت اللى ادامى لازق طيزه فى زبرى وبيحكها وشوية مد ايده ومسم زبرى وكان بيحاول يفتح سوستة البنطلون بس انا خفت

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN و هـــرم نسوانجي
انا في مره كنت في مترو وكان في بنت تقريبا في25 او30 كده بس كانت حلوة موووت كانت واقفه جمبي والمترو كان فاضي عادي وفجأه وقف في محطه والمكان اتملى مووت بقيت انا وهيا في حضن بعض وانا هجت جدا وزبري وقف وكان خابط في كسها مباشره كان احلى شعور في حياتي خصوصا لما زبري بقا بيدخل بين رجليها وارجع تاني بس لاحظت انها ادايقت فانا ادايقت جدا من نفسي و اديتها ضهري واتكسفت فشخ
من بعدها حتى لما بلاقي فرصه مش بحاول اتحرش بحد

• عجبني
التفاعلات: Ali21، DONGOAN و هـــرم نسوانجي
مره ركبت اتوبيس وكان زحمة جدا ولقيت اللى ادامى لازق طيزه فى زبرى وبيحكها وشوية مد ايده ومسم زبرى وكان بيحاول يفتح سوستة البنطلون بس انا خفت
حبيت الموضوع ولا

• عجبني
التفاعلات: DONGOAN
انا في مره كنت في مترو وكان في بنت تقريبا في25 او30 كده بس كانت حلوة موووت كانت واقفه جمبي والمترو كان فاضي عادي وفجأه وقف في محطه والمكان اتملى مووت بقيت انا وهيا في حضن بعض وانا هجت جدا وزبري وقف وكان خابط في كسها مباشره كان احلى شعور في حياتي خصوصا لما زبري بقا بيدخل بين رجليها وارجع تاني بس لاحظت انها ادايقت فانا ادايقت جدا من نفسي و اديتها ضهري واتكسفت فشخ
من بعدها حتى لما بلاقي فرصه مش بحاول اتحرش بحد
رجولة

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: DONGOAN و Loda616

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%