NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hoksha77

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
  • عجبني
التفاعلات: noah1، نفسي انيك اختي في طيزها و أموت فى الجنس
سبانش فلاي

الحاجات دي غلط

• عجبني
التفاعلات: Aly1909 و Mimo130sm
ممكن اعرف ليه؟؟
عشان ببساطة محتاجة وصفة طبية عشان تتاخد زيها زي اي دواء يعني ميجيش واحد متخلف عقليا يروح يجيب حباية ويدوبها في كوباية عصير لمراتة او لاى كان وهي بتاعني من ضغط او سكر او غدة ويحصلها ساعتها هبوط حاد او اي عرض من الاعراض الجانبية وبدل متبقي ليلة حمرا زي مهو متخيل تبقي ليلة وسط ريحة البنج والمحاليل

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
عشان ببساطة محتاجة وصفة طبية عشان تتاخد زيها زي اي دواء يعني ميجيش واحد متخلف عقليا يروح يجيب حباية ويدوبها في كوباية عصير لمراتة او لاى كان وهي بتاعني من ضغط او سكر او غدة ويحصلها ساعتها هبوط حاد او اي عرض من الاعراض الجانبية وبدل متبقي ليلة حمرا زي مهو متخيل تبقي ليلة وسط ريحة البنج والمحاليل
يا ستي انا تمريض و هتعامل 😂😂
بس طالما انتي فاهمه استشاره تانيه
المنشط ده بيشتغل ازاي علي الست يعني بيخليها تجيب اسرع ولا بيطول الفتره الي بتجيب فيها ولا اي

يا ستي انا تمريض و هتعامل 😂😂 بس طالما انتي فاهمه استشاره تانيه المنشط ده بيشتغل ازاي علي الست يعني بيخليها تجيب اسرع ولا بيطول الفتره الي بتجيب فيها ولا اي
مدام تمريض تبقي المفروض عارف الفليبانسرين مفعوله اية على الست

• بيضحكني
مدام تمريض تبقي المفروض عارف الفليبانسرين مفعوله اية على الست
مكنتش سالت 😂
بصي احنا بنعرف الادويه الي بتكور في كاريرر الشغل بتاعنا بس
انما مش هجيب منشط جنسي اديه ل واحده في المستشفي اي هتعمل بيه اي هي 😂😂😂
ف عشان كدا بسالك باخد المعلومه من اهل العلم

• بيضحكني
التفاعلات: Your daddy
مكنتش سالت 😂 بصي احنا بنعرف الادويه الي بتكور في كاريرر الشغل بتاعنا بس انما مش هجيب منشط جنسي اديه ل واحده في المستشفي اي هتعمل بيه اي هي 😂😂😂 ف عشان كدا بسالك باخد المعلومه من اهل العلم
لو الست مستواها او دوافعها الجنسية نورمال وعاديه فا حباية واحدة كفيلة انها تخليها تطلب العلاقة لو عمرها مطلبت الطلب ده اما بقي لو الست بتعاني من برود جنسي او قلة الدوافع الجنسية فبتزود عندها الرغبة للمستويات النورمال او اعلى شويه
وبالنسبة لموضوع هتعمل بيه اية شكلك ممرض فاشل عشان ياحضرت الممرض اي حد واقف في الطواري في اي مستشفي لازم يبقي عارف بعض المواد الفعاله اللى بدورها بتسبب بعض الاعراض المتشابهة بيبنها وبين بعض الامراض ومنها الفليبانسرين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الست مستواها او دوافعها الجنسية نورمال وعاديه فا حباية واحدة كفيلة انها تخليها تطلب العالقة لو عمرها مطلبت الطلب ده اما بقي لو الست بتعاني من برود جنسي او قلة الدوافع الجنسية فبتزود عندها الرغبة للمستويات النورمال او اعلى شويه
وبالنسبة لموضوع هتعمل بيه اية شكلك ممرض فاشل عشان ياحضرت الممرض اي حد واقف في الطواري في اي مستشفي لازم يبقي عارف بعض المواد الفعاله اللى بدورها بتسبب بعض الامراض المتشابهة بيبنها وبين بعض الامراض ومنها الفليبانسرين
انتي شكلك في الكادر عموما
الفليبانسرين ده اما اول مره اسمع عنه او ممكن يكون في منطقتي باسم تاني تبع شركه تانيه بس نفس الماده الفعاله عموما
و بعدين مفيش حد ملم ب 100 % من الكادر دي حاجه
تاني حاجه انا كنت في الجيش و لسا مخلص ف بقالي سنتين حرفيا مش بنزل مستشفيات ف اكيد دي حاجه بتبرر شويه 😅

انتي شكلك في الكادر عموما
الفليبانسرين ده اما اول مره اسمع عنه او ممكن يكون في منطقتي باسم تاني تبع شركه تانيه بس نفس الماده الفعاله عموما
و بعدين مفيش حد ملم ب 100 % من الكادر دي حاجه
تاني حاجه انا كنت في الجيش و لسا مخلص ف بقالي سنتين حرفيا مش بنزل مستشفيات ف اكيد دي حاجه بتبرر شويه 😅
الفليبانسرين هو اصلا المادة الفعالة انا مذكرتش الاسم التجاري للدواء عشان محدش يروح يجيبة من دماغة بس على العموم اتمني اني اكون وضحت ان حاجة زي كدة من غير وصفة طبية خطر جدا وممكن تقع تحت طائلة القانون لو حد اداها لست بدون علمها وحصل لها اي مضاعفات

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
الفليبانسرين هو اصلا المادة الفعالة انا مذكرتش الاسم التجاري للدواء عشان محدش يروح يجيبة من دماغة بس على العموم اتمني اني اكون وضحت ان حاجة زي كدة من غير وصفة طبية خطر جدا وممكن تقع تحت طائلة القانون لو حد اداها لست بدون علمها وحصل لها اي مضاعفات
انت صيدلي صح

• عجبني
انتى كلامك صح
بس فى العموم الموضوع مبيبقاش بالخطورة اللى انتى فاكراها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%