NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاوز الحق ولا كلام تريح دماغك ؟ مافيش حاجة اسمها كده اطلاقا وكل المنتجات اللى بتتباع للهدف ده عبارة عن نصب فى نصب ، الحاجة الوحيدة المتاحة هوا كورس علاج عبارة عن برشام بيتاخد لفترة من الوقت بانتظام وفى حالة اللغبطة بتعيد الكورس من الاول بعد فترة والكورس نفسه بيتاخد لمره واحده فى العمر كله ، مافيش اى دليل على مدى فعاليته غير أنه سجل حالة وفاه هنا فى مصر فى أسيوط

• عجبني
التفاعلات: زوبري ليكم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز الحق ولا كلام تريح دماغك ؟ مافيش حاجة اسمها كده اطلاقا وكل المنتجات اللى بتتباع للهدف ده عبارة عن نصب فى نصب ، الحاجة الوحيدة المتاحة هوا كورس علاج عبارة عن برشام بيتاخد لفترة من الوقت بانتظام وفى حالة اللغبطة بتعيد الكورس من الاول بعد فترة والكورس نفسه بيتاخد لمره واحده فى العمر كله ، مافيش اى دليل على مدى فعاليته غير أنه سجل حالة وفاه هنا فى مصر فى أسيوط
فعلاا انا سمعت عن المنتج دا غير انو اصلاا للبرود مش للحاجه الي محتاجه ليهه

والكورس دا الهدف منه ايه في النهاية ؟
اقصد النتيجة يعني

• عجبني
التفاعلات: الفبتو
حد عنده حل للموضوع ده حقيقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%