NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Killer of bitches

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ليه البنات هنا بتخاف تكون علاقة مع أى ولد هنا يبقى اخرهم شات هنا بحس اني كل ما اكلم بنت تبقى عايزة تتكلم هنا تفرغ شهوتها وسلام أنا بقى بيبقى احساس وحش لما اشوف أن بنت شايفانى مجرد وسيلة وخلاص مش أننا ممكن نبقى اصحاب حتى من غير سكس خالص

• عجبني
التفاعلات: متحرر مرتاح
طبيعي أنها تخاف عشان الفضايح انتا مش شايف كميه الفضايح الي في قسم الصور او الافلام فا طبيعي تخاف على نفسها انتا في منتدى جنسي في الي جايه عشان تخرج كبتها الجنسي أو ثقافة من تجارب الاخرين

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
ليه البنات هنا بتخاف تكون علاقة مع أى ولد هنا يبقى اخرهم شات هنا بحس اني كل ما اكلم بنت تبقى عايزة تتكلم هنا تفرغ شهوتها وسلام أنا بقى بيبقى احساس وحش لما اشوف أن بنت شايفانى مجرد وسيلة وخلاص مش أننا ممكن نبقى اصحاب حتى من غير سكس خالص
اذا كنت مفكر انه ممكن أي علاقة موجودة هون تتعدى هالمكان وتصير علاقة طبيعية(وخاصة بين شب وبنت ) حتى لو بس صداقة ع التلفون ف انت غلطان

العلاقات هون متل ما انت وصفتا بكلامك ، ومتل ما هية فرّغت رغبتا وانت كنت وسيلة لهاد الشي ، انت بالمقابل عملت كمان هيك والأغلب عم يعمل هيك ، وهاد شي طبيعي بما انه نحنا ب منتدى الغرض الأساسي منه هالشي

في أماكن مناسبة كتير ممكن من خلالها نتعرف على ناس ونطوّر علاقاتنا معن بشكل صحّي وطبيعي

• عجبني
التفاعلات: Killer of bitches و Moheb sex
اذا كنت مفكر انه ممكن أي علاقة موجودة هون تتعدى هالمكان وتصير علاقة طبيعية(وخاصة بين شب وبنت ) حتى لو بس صداقة ع التلفون ف انت غلطان

العلاقات هون متل ما انت وصفتا بكلامك ، ومتل ما هية فرّغت رغبتا وانت كنت وسيلة لهاد الشي ، انت بالمقابل عملت كمان هيك والأغلب عم يعمل هيك ، وهاد شي طبيعي بما انه نحنا ب منتدى الغرض الأساسي منه هالشي

في أماكن مناسبة كتير ممكن من خلالها نتعرف على ناس ونطوّر علاقاتنا معن بشكل صحّي وطبيعي
حتى جنس فيه بنات هون ترفض تتكلم في الجنس، خاصة في الخاص، ليش ما فهمت مع انها في منتدى جنسي؟
انا بدور على إنسانة نتقارب فكريا عاطفيا جنسيا، ونكون مع بعض بكل راحتنا، لما ما لقيت هذا الشيء في الواقع جيت لهنا، والشيء الجميل هنا أن شخصيتك الحقيقية مخفية.

• عجبني
التفاعلات: najwa
طبيعي أنها تخاف عشان الفضايح انتا مش شايف كميه الفضايح الي في قسم الصور او الافلام فا طبيعي تخاف على نفسها انتا في منتدى جنسي في الي جايه عشان تخرج كبتها الجنسي أو ثقافة من تجارب الاخرين
أنا بتكلم عن أننا نبقى أصحاب عادى مش لازم العلاقة كلها سكس

يا باشا أنت لو بنت هنا أديتك رقم تليفونها تبقى أتفضحت!!
خدت رقم تليفونها حاطتها على التروكولر ، بقى معاك أسمها و إحتمال كبير صورتها ، هوب دعبست شوية و تعبت نفسك تتعب و تدور على الأسم و الصورة على الفيسبوك أو الانستجرام ، هوب عرفت شخصيتها الحقيقية و كل حاجة عنها!!
فلو أنت مجرد شخص فضولي و عايز تعرف هي مين (ده غير المصيبة الأكبر إنك تطلع عارفها سواء كنت قريبها ، جارها ، أو زميلها فى الشغل أو الكلية...إلخ) ، و يمكن أسوأ و تطلع شخص بيحب الابتزاز و تقلب الدنيا على حاجة فى حياتها الشخصية أو الجنسية تبتزها بيها و تبقى حياتها أتدمرت!!

إذا كان أنا راجل مرضاش أدى حد هنا رقم موبايلي ولا أكونت ليا على السوشيال ميديا غير التليجرام علشان بيخفى الصورة و رقم الموبايل!!

يا باشا أنت لو بنت هنا أديتك رقم تليفونها تبقى أتفضحت!!
خدت رقم تليفونها حاطتها على التروكولر ، بقى معاك أسمها و إحتمال كبير صورتها ، هوب دعبست شوية و تعبت نفسك تتعب و تدور على الأسم و الصورة على الفيسبوك أو الانستجرام ، هوب عرفت شخصيتها الحقيقية و كل حاجة عنها!!
فلو أنت مجرد شخص فضولي و عايز تعرف هي مين (ده غير المصيبة الأكبر إنك تطلع عارفها سواء كنت قريبها ، جارها ، أو زميلها فى الشغل أو الكلية...إلخ) ، و يمكن أسوأ و تطلع شخص بيحب الابتزاز و تقلب الدنيا على حاجة فى حياتها الشخصية أو الجنسية تبتزها بيها و تبقى حياتها أتدمرت!!
كلامك صح بس صوابعك مش زى بعضها برضه

• عجبني
اغلب إللى هنا جايين يفرغوا شهوتهم بس بره المنتدى هما ناس محترمين وطبعا في ناس عايزة الحرق اكيد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عشان نو امان لاي مان مهما كان

• بيضحكني
لا صدقني بيدخل بالحنجل و المنجل و فى الأخر بيودى الواحدة فى ستين داهية!!
أنا عمتا بتكلم أنهم يتكلموا كأى اتنين أصحاب من غير سكس

• عجبني
أنا عمتا بتكلم أنهم يتكلموا كأى اتنين أصحاب من غير سكس
ده عادي ، بس هنا من غير ما يطلعوا برا المنتدى و أنا ليا صديقات هنا

ممكن بردو
بس مش معقوله اختيارتي واختيار الناس الي اعرفها كلنا غلط
هيا الناس إللى تعرفيها اختارت نفس الأشخاص اللى انتى اختارتيهم ؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%