NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
12,044
نقاط
19,469
قحبة تحت اقدام الرجالة

هاي يا شباب انا اول مرة اعمل حساب علي الموقع ده وبصراحة مبسوطة اوي اني عملتو عشان اتوصل مع ناس بيحسوا نفس المتعة اللي بحس بيها وانا بمارس الجنس مع اي حد سوا كان راجل او ست ..

عنوان الموضوع ممكن يكون مخيف شوية بس الصراحة هي دي الحقيقة ..
مش عارفة اذا كنت مريضة ولا مدمنة جنس بس انا حسة اني توحلت الي عبدة جنس ..
يعني ممكن اكلم واحد علي الشات واروحلو البيت من غير ما اقول لاهلي واشتغل خدامة تحت رجله يعمل فيا اللي هو عايزه ..
سوا كان ضرب او اهانة او اذلال تحت جزمته بس هعمل ايه؟ كل ده في سبيل المتعة واني اطفي الشهوة اللي عندي اللي عمرها مسبتني من ساعة ما كان عندي 15 سنة ايوة 15 سنة كنت اول مرة احس بالشهوة والمتعة لما واحدة صاحبتي في المدرسة مسكت بزي وفضلت تدلكه جامد مش عارفة ليه وافقت علي كده بس هي قلتلي ان في احساس حلو هحسه لو هي عملت كده فيا وانا بصراحة من وانا صغيرة كنت دايما بحب الحاجات الغريبة ودايما نفسي اجرب حاجات عمري مجربتها ..

كنت بجرب مع البنت دي في حمام المدرسة, في الاول كان مجرد تدليك بزاز, كنت خايفة بس بعض كده بقيت اروح لحد عندها عشان اقولها ابوس ايدك اعملي كده فيا, والموضوع اتطور لدرجة انها كانت بتحط ايدها جوه الكلوت بتاعي وتمسك شفايف كسي جامد اوي وتضربني علي كسي, وفي مرة نزلت علي ركبها وقلعتني الكلوت وفتحة شفايف كسي اوي وقعدت تلحسه جامد, انا فجاة لقيت جسمي كله بيترعش ومش قادرة اتحكم في اي حاجة في جسمي, مش عايزة احس ب اي حاجة غير لسانها وهو بيلحس كسي ويعضه جامد, انا فجاة لقيت نفسي بنزل سائل مش عارفة ده كان ايه عشان كنت لسي صغيرة..

انا دلوقتي عندي 23 سنة, من كم سنة كده الموضوع ابتدا يلعب ف دماغي تاني وابديت ادخل علي مواقع تعارف علي النت واتعرف علي بنات وولاد, في الاول كنت عايزة بنت زيي بس قولت طب وليه مجربش مع ولد؟ وفعلا دخلت علي موقع وكلمت ولاد وشفت صور ازبار كبيرة جدا والحقيقة لقيت ريقي بيجري مش عارفة ليه مع اني عمري مجربت مع ولد قبل كده ..لكن الموضوع هيجني اوي وفضلت العب في شفايف كسي وانا بتفرج علي صور لازبار ولاد ..

لحد ما في يوم اتعرفت علي شاب اسمه مصطفي من علي النت, تقريبا هو اللي خلاني اكون عبدة تحت رجله عشان الاحساس اللي خلاني احسه عمري في حياتي ما هعرف انساه..
كلمته ورحتلو شقته في المهندسين من غير خوف ولا تردد معرفش ليه لكن كان نفسي امارس مع اي ولد ب اي طريقة حتي لو هيغتصبني, روحتله بيته, وبعد كده قعدت معاه واتكلمنا كتير لحد ما بقيت مرتحاله اوي, وبعد كده ..
قالي: هو انتي عمرك مارستي مع ولد قبل كده؟
قلتله :لا انا عملت كده مع بنات بس ..
قالي: طب تحبي تجربي؟
قلتله: اكيد اه ..
وفجاة لقيته بيقرب مني اوي وحط ايده علي فخدي انا كنت لابسة بنطلون ضيق اوي حتي كسي مكنش عارف يتنفس, حط ايده علي فخدي وبعد كده فتح فخادي وحط ايده علي كسي انا ساعتها كنت بصرخ من جويا من كتر الشهوة وده كان باين علي وشي وراح ..
قالي :ده انتي شكلك تعبانة اوي ..
وبعد كده بسني من شفايفي وقلعني الطرحة وبسني من رقبتي وقلع قميصه وانا بلمح زبره لقيت منتفخ اوي بين رجله انا اتخضيت اوي من زبره وبعد كده فتح السوستة وزبه كان باين اوي من تحت البوكسر ..

قلتله :استني لا متقلعش البوكسر ؟
قالي :ليه؟
قلتله :عايزة امصه من فوق ..
قالي: ماشي ..
ومصيت زبره من فوق البوكسر من كتر ما هو كان باين اوي وبارز وبعد كده لقيت بينزل راسي تحت لحد ما وصلت لرجله وخلاني الحس وابوس رجله وانا بصراحة كنت واصلة لمرحلة شهوة موصلتش ليها عمري في حياتي قبل كده وبوست رله ..
وقولتله: خلاص انا عايزة اتناك منك ..
هو شافني بقول كده وراح مسكني من شعري حدفني علي الكنبة وقلعني البنطلون والكلوت بسرعة البرق وقعد يلحس كسي ..
وقالي :ايه حلاوة كسك دي يا متناكة ..
قاعد يلحس فيه وانا شهوتي بتزيد وهتموتني وبعد كده تف علي زبره ودخله جوه كسي انا اول لما دخله صرخت صرخة عمري ما صرختها قبل كده لدرجة انه حط ايده علي بوقي عشان محدش يسمعنا ناكني بسرعة اوي وغيرنا الاوضاع بعد فترة من التعود علي زبه الكبير جوه كسي لدرجة ان وهو بينكني كان بضربني علي طيزي جامد لحد ماحسيت ان طيزي بتحرقني من كتر الضرب ..

بعد فترة من النيك السريع ..
قالي :انا هنزل ..
قلته :نزلهم في بوقي انا عايزة ادوق طعم لبنك ..
وفعلا جابهم في بوقي ونزلوا جوا بوقي زي العسل بالقشطة كنت مبسوطة جدا ..
وقلته :اني عايزة اتناك منه كل اسبوع واتذل منه كل شوية ..
بس للاسف هو بقي مشغول عني اليومين دول ..
وانا مش عارفة اعمل حاجة غير اني العب في كسي ..
واشوف صور ازبار علي اللنت ..

شكرا علي القراءة يا احلي ناس في الدنيا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%