NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق نهائى )
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مهما كنت انسان ناجح و عندك مهارات و امكانات جيدة محبوب وووو الخ طالما معندكش صلاحيات كافيه انك توظف كل الطاقات دى و لا عندك سلطة لاتخاذ قرارات صدقنى كل ده عدم ... و قيس كل ده فى كل نواحى الحياة سواء عملية و اجتماعية و انسانية .. و حاول متبقاش كتير فى المناطق الى بتخليك مسلوب و مقيد دى و اطلق لنفسك العنان ..

• أتفق
التفاعلات: fighter10
مهما كنت انسان ناجح و عندك مهارات و امكانات جيدة محبوب وووو الخ طالما معندكش صلاحيات كافيه انك توظف كل الطاقات دى و لا عندك سلطة لاتخاذ قرارات صدقنى كل ده عدم ... و قيس كل ده فى كل نواحى الحياة سواء عملية و اجتماعية و انسانية .. و حاول متبقاش كتير فى المناطق الى بتخليك مسلوب و مقيد دى و اطلق لنفسك العنان ..
لازم الواحد يجرب ويدخل اختبارات كتير عشان يعرف قدرات نفسه ومدي قوته

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد

• بيضحكني
التفاعلات: J U B A و ابو اسكندر السندباد
لازم الواحد يجرب ويدخل اختبارات كتير عشان يعرف قدرات نفسه ومدي قوته
صح طبعا انك تخوض تجارب افضل من الوقوف مكانك .. بس فى تجارب بتوصل لمرحلة انك خلاص مش قادر تدى للى قدامك و لا هو قادر يفيدك اكتر من الى وصلت له .. هنا بقى لازم بديل ... و ده سواء شغل او علاقة او اى حاجة

• أتفق
التفاعلات: J U B A
صح طبعا انك تخوض تجارب افضل من الوقوف مكانك .. بس فى تجارب بتوصل لمرحلة انك خلاص مش قادر تدى للى قدامك و لا هو قادر يفيدك اكتر من الى وصلت له .. هنا بقى لازم بديل ... و ده سواء شغل او علاقة او اى حاجة
اكيد زي السغل بننتقل من مكان لمان ومن مكانه لمكانه

• أتفق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
مش فاهمة بصراحة ممكن توضح اكتر 👈🏻👉🏻

مش فاهمة بصراحة ممكن توضح اكتر 👈🏻👉🏻
يعنى انتى ممكن تكونى حد شاطر جدا فى شغلك مثلا و عندك شخصية قيادية و متوفر فيكى حاجات قوية
و تروحى مكان اصحابه مثلا ميدوكيش الصلاحيات الكافية او مركزية القرار الى تخليكى تقدرى توظفى امكانياتك دى

فمهما كنتى ناجحة و عارفة تاخدى قرارات لما تكون مش ممنوح ليكى صلاحيات كافية بيكون امكانياتك دى معطلة و محبوسة ملهاش قيمة

يعنى انتى ممكن تكونى حد شاطر جدا فى شغلك مثلا و عندك شخصية قيادية و متوفر فيكى حاجات قوية
و تروحى مكان اصحابه مثلا ميدوكيش الصلاحيات الكافية او مركزية القرار الى تخليكى تقدرى توظفى امكانياتك دى

فمهما كنتى ناجحة و عارفة تاخدى قرارات لما تكون مش ممنوح ليكى صلاحيات كافية بيكون امكانياتك دى معطلة و محبوسة ملهاش قيمة
فهمتك إختيار بيئة او علاقة مناسبة ليك و تكون بتطورك مش بتوقعك لي تحت
لطيف الموضوع عامة 🤛🏻🤜🏻

• حبيته
فهمتك إختيار بيئة او علاقة مناسبة ليك و تكون بتطورك مش بتوقعك لي تحت
لطيف الموضوع عامة 🤛🏻🤜🏻
تسلمى و نورتى

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
انا نجم🥁

• بيضحكني
اتفق معاك
وزود عليهم كمان انك لازم تكون بتعرف تسوق لشطارتك ومهارتك دي وتوصلها للناس والا مش هتستفيد منها بالشكل المناسب
زي المدرس مثلا ممكن تلاقي مدرس مادته العلمية متواضعة بس بيوصل المعلومة بشكل ممتاز وزميل ليه اقوى علميا بس ما بيوصلش علمه ده

• أتفق
حلو الموضوع ولازم الواحد يحط قدراته ويوظفها بالمكان الصح
بس حتى يوصل للمكان الصح محتاج تجارب كتير ويجرب قدراته بحاجات كتيرة ليعرف طريقه🌸

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
اتفق معاك
وزود عليهم كمان انك لازم تكون بتعرف تسوق لشطارتك ومهارتك دي وتوصلها للناس والا مش هتستفيد منها بالشكل المناسب
زي المدرس مثلا ممكن تلاقي مدرس مادته العلمية متواضعة بس بيوصل المعلومة بشكل ممتاز وزميل ليه اقوى علميا بس ما بيوصلش علمه ده
احسنت يا صديقى اضافة ممتازة

• عجبني
التفاعلات: fighter10
حلو الموضوع ولازم الواحد يحط قدراته ويوظفها بالمكان الصح
بس حتى يوصل للمكان الصح محتاج تجارب كتير ويجرب قدراته بحاجات كتيرة ليعرف طريقه🌸
بالضبط يا قمر التجارب بتعلمك و بتديك خبرة و بعدها انت المفروض عرفت ايه يناسبك

• حبيته
التفاعلات: القمر 🌸
  • حبيته
  • بيضحكني