NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابن ابليس

نسوانجى مخضرم
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايها الرجل إياك تفضل احد علي احد حب الام لحاله وحب وعشق الزوجة لحاله
نعم الام وصانا بيها **** وبرضوا الزوجه ليها حقوق ارضي لزوجتك اللي ترضاه لاختك وانت واصلك
فيه نسوان بتحب زوجها وتخلص ليه وساعه تفك معاه في السرير يتغير طباعه اخوي ليها شهوة مثلك
واخيرا إياك أن تدع احد يتحكم في زوجتك ابوك اخوك لازم تكون انت رقم واحد اخوك او ابوك ليه زوجته وانت لاتحكم عليها فلا تدع احد يلغي شخصيتها أو شخصيتك علشان ما تخسره اللي عايز يخسرك علي اتفه الأسباب هيخسرك وشكرا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: حاتم المصري و ابو اسكندر السندباد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نعم الام وصانا بيها **** وبرضوا الزوجه ليها حقوق ارضي لزوجتك اللي ترضاه لاختك وانت واصلك
فيه نسوان بتحب زوجها وتخلص ليه وساعه تفك معاه في السرير يتغير طباعه اخوي ليها شهوة مثلك
واخيرا إياك أن تدع احد يتحكم في زوجتك ابوك اخوك لازم تكون انت رقم واحد اخوك او ابوك ليه زوجته وانت لاتحكم عليها فلا تدع احد يلغي شخصيتها أو شخصيتك علشان ما تخسره اللي عايز يخسرك علي اتفه الأسباب هيخسرك وشكرا
اتفق معاك
لازم تدى كل حد حقه
و كمان مفيش حد يدخل بينك و بين مراتك ليكم حياتكم
الام جزمتها فوق راسى .. انا بس اولى بيها من اى حد

• حبيته
التفاعلات: ابن ابليس
كل انسان بياخد حقه ورزقه

• حبيته
اتفق معاك
لازم تدى كل حد حقه
و كمان مفيش حد يدخل بينك و بين مراتك ليكم حياتكم
الام جزمتها فوق راسى .. انا بس اولى بيها من اى حد
ان تنازلات مره مات الكلام سيكون حق مكتسب لهم

• عجبني
التفاعلات: Alessandro Massimo
ان تنازلات مره مات الكلام سيكون حق مكتسب لهم
لا تظلم زوجتك لارضاء اهلك
و لا تخسر اهلك لارضاء زوجتك
الام اهم من اى حد مفيش حد حيحبك قدها

كلام منطقي وجميل بس لازم طريقة معينة في حفظ الحقوق وطريقة النقاش وخصوصا في التجمع العائلي اتباع الحكمة في الكلام ومتجيش علي طرف علي حساب الأخر والرد الدبلوماسي اللي يرضي جميع الأطراف علشان في بعض من الناس تتصيد الكلام وبعده. بتحصل مشاكل بين الاخوات والساليف والأخوات وطبعا كل الاحترام الكامل لااي أم وأي أب
وحاجة كمان اني حبك لاهل مراتك وخصوصا امها تكسب كل الأطراف لو هي كمان حبت امك بنفس الطريقة هتعيش اسعد ايام حياتك علشان الام بتبقي ضهر لبنتها إنما لو بقيت ضهرك وهي غلطت هتقدر تجيب الحق بسهولة ده وهتبقي اول من تكون في صفك طبعا الكلام اسهل شيء الهدية ولو بسيطة زيارتك ليها مع بنتها تبقي ليها يوم معين تقضيه مع اهلها احساس الزوج باني حماته أمه وإحساس البنت أن حماتها امها بيفرق كتيير قوي واني كل ام ام تعتبر زوجة الابن بنتها والعكس

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%