NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقا نفسي حد يوصلني ليه او يبعتلي البوست لتاعه
سيبك منه عالم مريضة المهم انك بخير دى اهم من اى شئ وارمى اى حاجة ورا دهرك

سيبك منه عالم مريضة المهم انك بخير دى اهم من اى شئ وارمى اى حاجة ورا دهرك
شكرا ليك بس انا بجد عايزه اعرف

شكرا ليك بس انا بجد عايزه اعرف
يا بنتى محدش بجد يعرفة وهو قفل حسابة لغاه شكله فيك عاوز الناس تكلمه انسي الموضوع بجد ولا ليه اى لازمة ولا هقول لابوكى باخد الموبايل منك🤭😂

محدش يقدر ياخد موبايلي
يا بنتى محدش بجد يعرفة وهو قفل حسابة لغاه شكله فيك عاوز الناس تكلمه انسي الموضوع بجد ولا ليه اى لازمة ولا هقول لابوكى باخد الموبايل منك🤭😂

• عجبني
التفاعلات: JO277 و 5alkhaber
رجعوك عوض كل شيء
انا ك شخص كنت فاكر انك موجوده بيميل تاني لو رائي يهم

من قلبي وحشتوني
قبل اي حاجه وقبل اي كلام احب اقولكم انكم وحشتوني بجد ، مكنتش بصراحه متخيله اني هتعلق بيكم او انكم هتتعلقو بيا ، بس بجد بعد الفترة الفاتت دي انا اكتشفت اني فعلا اتعلقت بيكم واتكم كلكم وحشتوني بلا استثناء
بصو يا جماعه انا الفترة الفاتت كان عندي حبة مشاكل محترمة يعني ومتعبة ومرهقة وانتهت بفقدان حد غالي عليا بجد ، وانا اسفه جدا اني قفلت بدون ما اقول لحد او حد يعرف حاجه وبدون مقدمات ، بس بجد كنت مخنوقه ومش حابة اتكلم مع حد علشان كده قفلت سوشيال الفترة الفاتت
اينعم لما رجعت لقيت كلام كتير طلع عليا اني سيبت المنتدي ، وانتي اتجوزت ، وان ابويا هاني علشان بفتح المنتدي ، وانتهت بأني موت وانتحرت
بس بصراحه انا مزعلتش من اي حاجه من دول خالص لأن الكلام ده كله لو يدل علي حاجه فيدل علي غلاوتي عندكم وحبكم ليا والغلطة كانت عندي اني اختفيت مرة واحده
واحب اشكركم كلكم بسبب انكم كنتوا مهتمين تعرفوا اي الحصل وانا روحت فين واي الحصلي ، اينعم لما قلبت فبوست لقيت ان زي ما في ناس حبتني وكانت حابة تعرف اي الحصل معايا وكانت بتتمني اني ابقي بخير حتي لو مكنوش يعرفوني ، كان في برضو ناس انا مش فارقه معاهم اصلا ونظام موجودة ماشي مش موجوده ماشي عايشة اشطا ميته اشطا
بس انا مش زعلانه من اي حد بصراحه
وكفايا ان غيبتي فرقت معاكم ، زي ما غيبتكم فرقت معايا جدا
وبصراحه مش حابة اعمل منشنات شكر علشان منساش حد او حد يزعل اني معملتش ليه منشن بس المهم ان كل واحد هيقرا الكلام ده هيعرف اني اقصده بالكلام ده
🖤🖤
الحمد لله علي سلامتك

• حبيته
التفاعلات: امير محمد
  • بيضحكني
التفاعلات: امير محمد
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%