NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mariam55

لعبة مريم 🖤
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
من قلبي وحشتوني
قبل اي حاجه وقبل اي كلام احب اقولكم انكم وحشتوني بجد ، مكنتش بصراحه متخيله اني هتعلق بيكم او انكم هتتعلقو بيا ، بس بجد بعد الفترة الفاتت دي انا اكتشفت اني فعلا اتعلقت بيكم واتكم كلكم وحشتوني بلا استثناء
بصو يا جماعه انا الفترة الفاتت كان عندي حبة مشاكل محترمة يعني ومتعبة ومرهقة وانتهت بفقدان حد غالي عليا بجد ، وانا اسفه جدا اني قفلت بدون ما اقول لحد او حد يعرف حاجه وبدون مقدمات ، بس بجد كنت مخنوقه ومش حابة اتكلم مع حد علشان كده قفلت سوشيال الفترة الفاتت
اينعم لما رجعت لقيت كلام كتير طلع عليا اني سيبت المنتدي ، وانتي اتجوزت ، وان ابويا هاني علشان بفتح المنتدي ، وانتهت بأني موت وانتحرت
بس بصراحه انا مزعلتش من اي حاجه من دول خالص لأن الكلام ده كله لو يدل علي حاجه فيدل علي غلاوتي عندكم وحبكم ليا والغلطة كانت عندي اني اختفيت مرة واحده
واحب اشكركم كلكم بسبب انكم كنتوا مهتمين تعرفوا اي الحصل وانا روحت فين واي الحصلي ، اينعم لما قلبت فبوست لقيت ان زي ما في ناس حبتني وكانت حابة تعرف اي الحصل معايا وكانت بتتمني اني ابقي بخير حتي لو مكنوش يعرفوني ، كان في برضو ناس انا مش فارقه معاهم اصلا ونظام موجودة ماشي مش موجوده ماشي عايشة اشطا ميته اشطا
بس انا مش زعلانه من اي حد بصراحه
وكفايا ان غيبتي فرقت معاكم ، زي ما غيبتكم فرقت معايا جدا
وبصراحه مش حابة اعمل منشنات شكر علشان منساش حد او حد يزعل اني معملتش ليه منشن بس المهم ان كل واحد هيقرا الكلام ده هيعرف اني اقصده بالكلام ده
🖤🖤

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: drsniper666, #...EL-MAFIA...#, .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و 19 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حببتي وانتي وحشانا
فعلا المنتدى دا في حاجةة قوية بتربطنا فيه وبحببنا بالناس اللي هنا
مهما بعدت لازم ارجعلو

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
سعيد جدا جدا جدا برجوعك وانك بخير
وان شاء **** تعدى الظروف اللى حصلت
وفعلا الكل كان بيتمنى يطمن عليكى
عوده حميده يا مريم ونتمنالك كل خير

• عجبني
وحشتينا يا مريوم. حمد**** على السلامة. نورتي مكانك♥️

• عجبني
من قلبي وحشتوني
قبل اي حاجه وقبل اي كلام احب اقولكم انكم وحشتوني بجد ، مكنتش بصراحه متخيله اني هتعلق بيكم او انكم هتتعلقو بيا ، بس بجد بعد الفترة الفاتت دي انا اكتشفت اني فعلا اتعلقت بيكم واتكم كلكم وحشتوني بلا استثناء
بصو يا جماعه انا الفترة الفاتت كان عندي حبة مشاكل محترمة يعني ومتعبة ومرهقة وانتهت بفقدان حد غالي عليا بجد ، وانا اسفه جدا اني قفلت بدون ما اقول لحد او حد يعرف حاجه وبدون مقدمات ، بس بجد كنت مخنوقه ومش حابة اتكلم مع حد علشان كده قفلت سوشيال الفترة الفاتت
اينعم لما رجعت لقيت كلام كتير طلع عليا اني سيبت المنتدي ، وانتي اتجوزت ، وان ابويا هاني علشان بفتح المنتدي ، وانتهت بأني موت وانتحرت
بس بصراحه انا مزعلتش من اي حاجه من دول خالص لأن الكلام ده كله لو يدل علي حاجه فيدل علي غلاوتي عندكم وحبكم ليا والغلطة كانت عندي اني اختفيت مرة واحده
واحب اشكركم كلكم بسبب انكم كنتوا مهتمين تعرفوا اي الحصل وانا روحت فين واي الحصلي ، اينعم لما قلبت فبوست لقيت ان زي ما في ناس حبتني وكانت حابة تعرف اي الحصل معايا وكانت بتتمني اني ابقي بخير حتي لو مكنوش يعرفوني ، كان في برضو ناس انا مش فارقه معاهم اصلا ونظام موجودة ماشي مش موجوده ماشي عايشة اشطا ميته اشطا
وبصراحه مش حابة اعمل منشنات شكر علشان منساش حد او حد يزعل اني معملتش ليه منشن بس المهم ان كل واحد هيقرا الكلام ده هيعرف اني اقصده بالكلام ده
🖤🖤
حمد لله على السلامة يا مريومة
الناس هنا كانت قلقانة عليكي من قلبهم ❤️❤️🌹🌹🌹

• عجبني
حببتي وانتي وحشانا
فعلا المنتدى دا في حاجةة قوية بتربطنا فيه وبحببنا بالناس اللي هنا
مهما بعدت لازم ارجعلو
ميرسي ليك
لأ هو مفيش حاجه خلتني ارجع ، لأن انا اصلا مكنتش ناوية اقفل

• عجبني
سعيد جدا جدا جدا برجوعك وانك بخير
وان شاء **** تعدى الظروف اللى حصلت
وفعلا الكل كان بيتمنى يطمن عليكى
عوده حميده يا مريم ونتمنالك كل خير
انا اسعد واللع
والحمد لله الظروف عدت علي خير
وانا بجد مش عارفه اقول ليكم اي كلكم

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و محب الغموض
  • عجبني
اناا بجد حسيت بحبهم ليا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و محمد ايزل
انا اسعد واللع
والحمد لله الظروف عدت علي خير
وانا بجد مش عارفه اقول ليكم اي كلكم
ده حقك علينا وكلنا نتمنى ليكى الأفضل

• عجبني
ايوه صح هو فين البوست الموتنوي فيه

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و محمد ايزل
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و محب الغموض
حمد**** على السلامه وتكون اخر الاحزان والمهم انتي كويسه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و مصطفى مصطفى
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و مصطفى مصطفى
نورتينا.. ونورتى المنتدى والمنتديات المجاورة كمان ياقمر انت
ايوه صح هو فين البوست الموتنوي فيه
فكك من اى موضوع.. المهم انك بخير

• عجبني

شكرا ليك

• عجبني

لأ بس بجد انا عايزة اشوف اابوست القال كده عايزة اقراه

• عجبني
من قلبي وحشتوني
🖤🖤
بجد بعيد ع الهزار والنكش الي بنكشهوليك وحشتيني وكنت مفتقديك اوي ومورتي المنتدي😍❤🍓

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%