NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهم وراجل مبتغيرش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سؤال
ليه المحب وانا بتكلم على الحب الحقيقي مش حب المواسم أو حد يقول الكلمة دي لأي ست تضحك فوشه أو ليه غرض جنسي أو عايز يتقرب إليها لا بتكلم على الحب الحقيقي ليمتلك قلوبنا ومشاعرنا واحاسيسنا حب امتلاك بكل معنى الكلمة.حب امتلاك والحب دة للرجل و المرأة حطو خط تحت كلمة رجل وكمان خط تحت كلمة إمرأة
مش بتكلم على الذكور والإناث
ليه بعد نهاية العلاقة خصوصا بعد خيانة أحد الأطراف خيانه ضاهرة للعيان
برضو يفضل المحب عطوف حتى على لخانه فيتحول حب زمان مع أنه يفضل جوات القلب زي مايكون شايل مكان هناك فالقلب فزاويه كدة .يتحول لحزن واسى على الحال لوصل له حبيبه أو حبيبته السابقه وهو أو هي فضياع بين أيدي ناس مش حتعامله ولا توفر له الحماية ولا تشفق عليه ولا تراعي ضروفه بين إيدي ناس مستغلين للجسد ويسلبو حياة كانت جواه وشخصيته لكان عليها زي مايكون عرضوه للذوبان يأخذ كل حاجه فيه كانت حلوة طاهرة نقيه فتلاقيه صعبانه عليه أو صعبان عليها فينضر أليها تلك النضرة الإنسانية ويتحسر على الغشاوة لتحطت على عنيه أو عينيها
هو مكتوب على المحب يبقى حبيبه شاغله حتى بعد بعده
ليه شعور. الحب
يتحول لشعور. رأفة بالحبيب أو الحبيبة برغم كل أجرى

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 2022jookeer، فكرى و الـ مجتاو
اعترف ان الحب بينور الدنيا بعد ظلامها و عتمتها
و الحب الصادق بيمحي اثار الحب المزيف

• عجبني
التفاعلات: شهم وراجل مبتغيرش
اعترف ان الحب بينور الدنيا بعد ظلامها و عتمتها
و الحب الصادق بيمحي اثار الحب المزيف
مهو الحب الصادق المخدوع من حبيبه بيوجع
الإشكال هو أن برغم البعد والغدر والخداع
يفضل المحب الصادق صعبان عليه حبيبه والحال لوصل ليها .
ليه المحب الصادق مبعرفش الحقد أو ولا يشمت فالحال لوصل له حبيبه
دة صلب الموضوع

عارف مواضيعي اورح اروح وارجع أتكلم على الحب عشان من غير حب حتى لو نعيش على ماضي أو اطلال أو سموها زي متسموها
أفضل من أن نكون من غير حب
من غير حب صادق من غير مشاعر إيه الفرق بينا احنا ودواب الأرض ناكل نشرب نمارس الغريزة أه فهي من غير حب تكون غريزه
بس ليه عجائب الحب متخلصش

سؤال
ليه المحب وانا بتكلم على الحب الحقيقي مش حب المواسم أو حد يقول الكلمة دي لأي ست تضحك فوشه أو ليه غرض جنسي أو عايز يتقرب إليها لا بتكلم على الحب الحقيقي ليمتلك قلوبنا ومشاعرنا واحاسيسنا حب امتلاك بكل معنى الكلمة.حب امتلاك والحب دة للرجل و المرأة حطو خط تحت كلمة رجل وكمان خط تحت كلمة إمرأة
برضو يفضل المحب عطوف حتى على لخانه فيتحول حب زمان مع أنه يفضل جوات القلب زي مايكون شايل مكان هناك فالقلب فزاويه كدة .يتحول لحزن واسى على الحال لوصل له حبيبه أو حبيبته السابقه وهو أو هي فضياع بين أيدي ناس مش حتعامله ولا توفر له الحماية ولا تشفق عليه ولا تراعي ضروفه بين إيدي ناس مستغلين للجسد ويسلبو حياة كانت جواه وشخصيته لكان عليها زي مايكون عرضوه للذوبان يأخذ كل حاجه فيه كانت حلوة طاهرة نقيه فتلاقيه صعبانه عليه أو صعبان عليها فينضر أليها تلك النضرة الإنسانية ويتحسر على الغشاوة لتحطت على عنيه أو عينيها
ليه شعور. الحب
من ايمتى ووين موجود هالشخص اللي اكتشف خيانة الطرف التاني وضل في محبة ب قلبه تجاهه؟ أو اتحوّل الحب ل رأفة و حنيّة وشفقة على حاله ؟

كارثة الخيانة ، ممكن تحول الشخص ل وحش بكتير أحيان ، أو مُنتقم عم بدور على رد اعتبار ، وبأضعف الايمان ممكن يحقد عليه ويبعد ويتجاهله بس جواته بيكون عم يبني جبل وجع ما بينهد

كلامك مزبوط لو كان الشخصين افترقو بسبب طرف تالت متل الأهل أو مشاكل خارجة عن ارادة الطرفين وهن كانو ضحية ظروف ، بهي الحالة الحب بيناتن (ممكن) ما يموت ويضل كل حدا فيهن مستعمر تفكير وقلب التاني

• عجبني
سؤال
ليه شعور. الحب
الحب شئ عظيم جدا . لكن الخيانة اعظم - تدمره تدميرا .

• عجبني
الحب شئ عظيم جدا . لكن الخيانة اعظم - تدمره تدميرا .
اه تدمره تعرف يا فكري الخيانه ظلم عظيم .بس يبقى جوات المحب حته أو لمحة أو طيف لحبه
تعرف يا فكري انا حسب ضني أن الحب لا يبلى
زي ابن ادم لما يموت يفنى الجسم كله الا عجم الذنب .دة لنمو الإنسان منه مرة أخرى.
انا بشوف كدة الحب عمره ما يبلى

• حبيته
التفاعلات: فكرى
من ايمتى ووين موجود هالشخص اللي اكتشف خيانة الطرف التاني وضل في محبة ب قلبه تجاهه؟ أو اتحوّل الحب ل رأفة و حنيّة وشفقة على حاله ؟

كارثة الخيانة ، ممكن تحول الشخص ل وحش بكتير أحيان ، أو مُنتقم عم بدور على رد اعتبار ، وبأضعف الايمان ممكن يحقد عليه ويبعد ويتجاهله بس جواته بيكون عم يبني جبل وجع ما بينهد

كلامك مزبوط لو كان الشخصين افترقو بسبب طرف تالت متل الأهل أو مشاكل خارجة عن ارادة الطرفين وهن كانو ضحية ظروف ، بهي الحالة الحب بيناتن (ممكن) ما يموت ويضل كل حدا فيهن مستعمر تفكير وقلب التاني
بالراحة على نفسك فاهمك ومتفهمك ومصدقك بس صدقيني في من كتر ما كان يحب .برغم الوجع والألم .لسه بتصعب عليه حبيبته .
هو. رافض الرجوع حتى لو رجعت رافض حتى يشوف خيالها أو طيفها.بس برضو .صعبانه عليه الحالة والمكان لأصبحت مرميه فيه

جواك مشاعر إعصار فوش كل خاين وخاينه

جبل وجع اه عندك حق جبل وجع
تعبير اصلا بيوجع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

بس اي يحب أو حب عمره مالحقد يعرف طريق لقلبه حتى من الناس لخدعوه عمره لحب ما يحب الشر حتى للناس لخذلوه

بس اي يحب أو حب عمره مالحقد يعرف طريق لقلبه حتى من الناس لخدعوه عمره لحب ما يحب الشر حتى للناس لخذلوه
لا اللي بيحب بيحقد وما بينسى ، نحنا بشر مو ملائكة ولا مثاليين لحتى تكون عواطفنا دائماً ايجابية ،، وخاصة تجاه أشخاص أذونا

اللي بيئذيني بأذيه ،، واللي بيوجعني بوجعه وازا ما بدي أئذيه رح ضل حاقدة عليه وما رح انسى الأذى ، لاني مو مثالية انا ببساطة شخص طبيعي

هي وجهة نظر واكيد في ناس ممكن ما تحقد وممكن تسامح وتبعد وممكن تسامح وتبقى ، حسب كل شخص وطبيعة قناعته و تعامله مع الموضوع

لا اللي بيحب بيحقد وما بينسى ، نحنا بشر مو ملائكة ولا مثاليين لحتى تكون عواطفنا دائماً ايجابية ،، وخاصة تجاه أشخاص أذونا

اللي بيئذيني بأذيه ،، واللي بيوجعني بوجعه وازا ما بدي أئذيه رح ضل حاقدة عليه وما رح انسى الأذى ، لاني مو مثالية انا ببساطة شخص طبيعي

هي وجهة نظر واكيد في ناس ممكن ما تحقد وممكن تسامح وتبعد وممكن تسامح وتبقى ، حسب كل شخص وطبيعة قناعته و تعامله مع الموضوع
اه في ناس يكون صعبان عليها الحبيب بس مش مسامحاه
زي مقولتي احنا بشر مش ملائكة ولا روبوتات من غير مشاعر.
لعمري انتي شاميه جواتك أنفه وكبرياء اتشرفت بالكلام معاك واتشرفت بمرورك لكله تحدي

اه في ناس يكون صعبان عليها الحبيب بس مش مسامحاه
زي مقولتي احنا بشر مش ملائكة ولا روبوتات من غير مشاعر.
لعمري انتي شاميه جواتك أنفه وكبرياء اتشرفت بالكلام معاك واتشرفت بمرورك لكله تحدي
شامية وما بتسامح مُطلقاً مع الخاين مهما تكون ظروفه ، تماماً متل أي أنثى نفسا عزيزة عليها من وين ما كانت تكون

يزيدك شرف يا شهم

اه تدمره تعرف يا فكري الخيانه ظلم عظيم .بس يبقى جوات المحب حته أو لمحة أو طيف لحبه
تعرف يا فكري انا حسب ضني أن الحب لا يبلى
زي ابن ادم لما يموت يفنى الجسم كله الا عجم الذنب .دة لنمو الإنسان منه مرة أخرى.
انا بشوف كدة الحب عمره ما يبلى
يبدو من كلامك ان قلبك كبير جدا وراجل محب . تحياتى لرأيك المحترم

• عجبني
يبدو من كلامك ان قلبك كبير جدا وراجل محب . تحياتى لرأيك المحترم
وتحياتي لك انت اسمك مخلوق عشانك
فكري فكر وتفكير منير مشاء ****

• حبيته
التفاعلات: فكرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل