NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شهم وراجل مبتغيرش

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دي لمحة عن كلامي زمان في مكان أخر ألمني أكتر من أنه أفادني كنت بتكلم عن معنى أنك تحب

معنى انك تحب
الحب كلمه تتقال ديما ممكن حد يقول لألف ست أنه بيحبها او ست تقول لألف راجل انها تحبه ولي جرب الحب الحقيقي من المحال ان يقول الكلمة دي .الا لمن ملكت او لمن ملك الكلمه دي .ومن أكتوى بنار الحب لا يمكن يحب تاني .الحب مرة فالعمر زي الانسان يجي لدنيا مره وحدة مش حيجي مرتين يوم حبك لحبيبك يوم مولدك تبدء حياتك وتصبح مش ملك نفسك فالحبيب امتلك فكرك قلبك وجدانك أي حاجة تفكر تعملها تعملها مع الحبيب مستحيل تعملها مع شخص آخر فضفضة كلام جنس حياة كامله فهو امتلك الروح والجسد هو امتلك فكرك .ولو بعيد عليك بعد المشرقين قلبك ينبض بدقات قلبه.لو تسمع بحد حب مرتين أو اكثر معنى ان الانسان دا عمره معرف ولا حس معنى الحب.الحبيب يغلط يتهور يذنب بس حبه ويقينك بمتلاكك لقلبه دا شفيع لزلات الحبيب.
لازم الناس تفهم معنى الحب يا ناس احنا كلنا ضلمنا الحب ضلمنا الكلمه دي.دي تقال مرة فالعمر.لانسانه او انسان واحد . مستحيل لعرف معنى الحب يقول خلاص دخل حياتي انسان آخر .دا ضلم لكلمة حب..بلاش نوهم شخص اننا نحبه وهو كل حياتنا نخلي الشخص دا يذوب فحبنا ويتخلى على اشياء عزيزة عليه فسبيل حبه .وفالاخر.نقول له خلاص دخل انسان آخر حياتنا .نسيب الشخص دا فريسه لحزن ودمار ووهن نفسي وجسدي ونعيش حياتنا كأن الشخص دا مكانش ليه وجود
الحب لمن لا يعرف الحب بلاش ينطق الكلمة دي.
لما تلاقي ست .لما تلاقي راجل قول أي كلمه .عاوزك .دخلت دماغي .عاوز وعاوزة سكس .عاوز أنام معاك .هيجني جسمك.انت الاروع .أستمتع قول أي كلمة أي كلمه بس بلاش كلمة بحبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%