NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال من اطوار التغير لنضج التفكير وتحديد الهوية | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء السابع 3/1/2023

بص هو الجزء مش اللي الواو اوي بصراحة بس يلا اي حاجة تسليك سنان لغايت متخلص امتحانات مستني يا وحش🔥❤️

• عجبني
التفاعلات: فارس العنتيل المفتري 112
اخوي ياعم رغم انك مشغول نزلت الجزء الجديد
لازم اقدركو يا خوي ومهما كنت مشغول منسان اخواتي

• حبيته
التفاعلات: Alkn Drakol2
بص هو الجزء مش اللي الواو اوي بصراحة بس يلا اي حاجة تسليك سنان لغايت متخلص امتحانات مستني يا وحش🔥❤️
معلش باذن **** هعوضكو بعد ما اخلص

• عجبني
التفاعلات: Elnamr
  • عجبني
جامد جموده يارايق وحلو التنسيق الي انت عامله مبين القصص

• عجبني
حلوووو كتير بس احب اقولك افورت شوية ايه اللي جاب قوة ملك الوادي لقوة ملك ملوووك القوة...ايه ده ده انا حافظ قصة مازن الخديوي صم ومنتظر الجزء الاخير منها ولا ايه يا @Cesar ياللي ناسينا

• عجبني
حلوووو كتير بس احب اقولك افورت شوية ايه اللي جاب قوة ملك الوادي لقوة ملك ملوووك القوة...ايه ده ده انا حافظ قصة مازن الخديوي صم ومنتظر الجزء الاخير منها ولا ايه يا @Cesar ياللي ناسينا
انا مجبتش دا لدا علي فكره انا بقولك ان اكسوديس ميعرفش ينتصر علي ملك الوادي مبالك بقا بملك الوادي ويوري ابن مازن الخديوي ومجبتش ملوك الطاقه في الموضوع اساسا

• بيضحكني
التفاعلات: ☬الہٰشيٰطہٰان☬
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو الجزء ده بس صغيرجداً كبر الاجزاء شوية يا حب + عااااااااااش فشخ يسطا منتظرين الجديد
من عيوني حاضر هحاول اطول في الاجزاء علي قد مقدر

• حبيته
التفاعلات: ☬الہٰشيٰطہٰان☬
وبجد يسطا قصتك من افشخ القصص اللي في المنتدي بس حرام عليك فكرتني باكسوديس ليه مازن وحشني ياعم حرام عليك😢🙂
تسلم يا حبيب اخوك ♥️🖤

• حبيته
وربنا معاك وان شاء **** تخلص كل المشاكل اللي عندك وتتمتحن علي خير يارب🤲♥️
تسلملي يا غالي ♥️🖤

• حبيته
جزء فاجر اوي اوي اوي اوي اوي وجامد حت ملك الوادي وانت فخم ياسطا ومستني كل جديد
تسلملي يا غالي ♥️🖤

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل