NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة من أد إيه كنا هنا من شهر فات و اللا سنة ؟

كس فاجينا

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
نلف نلف و تلف بينا الدنيا و نرجع تانى هنا . ايوة هنا ؟ بأسماء مختلفة و عناوين مختلفة ، ومعانا خبرات أعمق و اكثر تنوعا ، و برضه بنرجع هنا الى منتدى نسوانجى ، عندى حب استطلاع اعرف منك انت شايف منتدى نسوانجى إزاى ؟ أهميته إيه عندك انت بالذات ؟
.
بالنسبة لي انا رأيت الان انه كبر كثير قوى و توسع وله فروع كثير جدا الان . يعنى لنا اطلب فى محرك البحث (نسوانجى) الان اجد الفين مرجع و صفحات و افلام و قصص وندوات و فروع فى دول و لغات مختلفة حول العالم ، تحليل البيانات دى تعطى نتائج خطيرة جدا اولها انه محل اهتمام نوعيات و ثقافات من البشر عددهم كبير و ان المنتدى استطاع إشباع احتياجات بشر كثير قوى
.
فى رأيي المنتدى اختار عنوان و موضوع لازم يكسب الاغلبية فى اى انتخابات شعبية . لان رئيس تحرير جريدة رسمية و دار نشر عالمية قال لى : ثلاث موضوعات هى الأهم فى المالتى ميديا عند الشعوب
اولها : الجنس

ثانيها: الاديان
ثالثها : الفلوس و الأدوية و الطب
.
انا كل مدة ارجع الى المنتدى لأنى عاوز افهم البشر الجديد بعد سيطرة الانترنت و لأنى غاوى مشغول بالمخ شغال ازاى و بخاصة مع عالم الأعصاب الطرفية مصادر المتعة بأنواعها عند الانسان و لان ده مجال للشغل الممتع بكائن مختلف تماما مع كل بيئة و ثقافة و زمن
.
انت هنا ليه ؟؟

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: اوووي و sexypump
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%