NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب ممكن نستفيد منكم خبراتكم

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز امارس خلفى هى موافقه بس لسه اول مره ليا وليها كمان مفيش اى تجارب قبل كدا
أنا محتاج اعرف من الناس الخبره ازاى الموضوع بيتم ف اول مره ايه اللى بيتعمل ويستخدم حاجه ولا لا

عايز امارس خلفى هى موافقه بس لسه اول مره ليا وليها كمان مفيش اى تجارب قبل كدا
أنا محتاج اعرف من الناس الخبره ازاى الموضوع بيتم ف اول مره ايه اللى بيتعمل ويستخدم حاجه ولا لا
تعال خاص

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
هي لازم تنضف المنطقة دي كويس جدا قبل اي حاجة بعدين بتستخدم منزلق ممكن زيت ***** او لوشن و تدخل صباعك بالراحة و تشوف تجاوبها عامل ازاي و طمنها متخليهاش قلقانة بعد ما هي تاخد على صباعك البس الواقي و زيته كويس و دخله بالراحة عشان هتلاقيه ضيق فشخ و متتغاشمش و انت بتدخله عشان الموضوع بالنسبالها بيبقا مؤلم و نسبه قليلة جدا من النسوان هما ال بيستمتعو بيه

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx و عاشق السكس فون
هي لازم تنضف المنطقة دي كويس جدا قبل اي حاجة بعدين بتستخدم منزلق ممكن زيت ***** او لوشن و تدخل صباعك بالراحة و تشوف تجاوبها عامل ازاي و طمنها متخليهاش قلقانة بعد ما هي تاخد على صباعك البس الواقي و زيته كويس و دخله بالراحة عشان هتلاقيه ضيق فشخ و متتغاشمش و انت بتدخله عشان الموضوع بالنسبالها بيبقا مؤلم و نسبه قليلة جدا من النسوان هما ال بيستمتعو بيه
افضل مدخل صباعى فتره كبيره و الواقى دا لازم

استخدم KY Gel من الصيدليه
و مهمد الطريق الاول بالصوابع
و بلاش اي زيوت او فزلين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
افضل مدخل صباعى فتره كبيره و الواقى دا لازم
صباعك دا عشان تعودها ان فيه حاجة هتدخل و تقلل الالم اما تدخل بتاعك والواقي دا عشان المكان مش نضيف بعدين عشان متجبش جوا

• عجبني
صباعك دا عشان تعودها ان فيه حاجة هتدخل و تقلل الالم اما تدخل بتاعك والواقي دا عشان المكان مش نضيف بعدين عشان متجبش جوا
تمام 🤝

• عجبني
بلاش

• بيضحكني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي، الدكر الشرقاوى و اسنانجي
نصيحة بجد بلاش .. قضيها مداعبات وبلاش نيك الطيز ..
بعبص براحتك و ادعك و العب لكن بلاش تنيك طيزها

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
  • عجبني
طيب ما بشوف ناس كتير بتعمله ايه الضرر
أنا هعمل كدا عشان مش هينفع من قدام
انت بتشوف تمثيل وشغل شراميط ...
لو مش هينفع من قدام قضوها مداعبات و مص و لحس و بعبصة و حك زبرك براحتك على خرمها .. لمن بلاش ادخال

انت بتشوف تمثيل وشغل شراميط ...
لو مش هينفع من قدام قضوها مداعبات و مص و لحس و بعبصة و حك زبرك براحتك على خرمها .. لمن بلاش ادخال
قصدى يعنى بسمع ناس بتجربه كتير مش الفيديوهات بس

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
  • عجبني
اكيد لازم تكون منضفة كويس و مش وكلا اكله تسبب اسهال او مشاكل في البطن و نيكها و هى مفضيه بطنها و مش عايزه حمام و تطهر و نظف الخرم كويس و لو تقدر تنظف كمان من جوا.
غرق خرم طيزها و بتاعك بزيوت او كريمات جنسية عشان الموضوع يبقى سهل و هى متتعورش و براحه عليها فى اول مرة

اكيد لازم تكون منضفة كويس و مش وكلا اكله تسبب اسهال او مشاكل في البطن و نيكها و هى مفضيه بطنها و مش عايزه حمام و تطهر و نظف الخرم كويس و لو تقدر تنظف كمان من جوا.
غرق خرم طيزها و بتاعك بزيوت او كريمات جنسية عشان الموضوع يبقى سهل و هى متتعورش و براحه عليها فى اول مرة
بعد ما اعمل الكريم ادخله كله وبراحه ولا ادخل شويه واقف وبعد كدا ادخل شويه كمان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%