NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ثقافة ممكن نستفيد منكم سواء بنات أو شباب

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا دلوقتى داخل على مرحله خطوبه و اول مره يعنى أخطب وعندى ٣٠ سنه ومعرفش التعامل بيكون عامل ازاى وهل فى تقفيش وبوس فى الخطوبه ولا لا ولو أنا معملتش حاجه هى هتبقى زعلانه ولا هى مش هتكون عايزه اعمل اى حاجه معاها ممكن أفاده بعد اذنكم

• عجبني
التفاعلات: شاب وحدانى, استشاري الحياه, Alfâ7d و 2 آخرين
بص بلاش الحلال احسن

أنا دلوقتى داخل على مرحله خطوبه و اول مره يعنى أخطب وعندى ٣٠ سنه ومعرفش التعامل بيكون عامل ازاى وهل فى تقفيش وبوس فى الخطوبه ولا لا ولو أنا معملتش حاجه هى هتبقى زعلانه ولا هى مش هتكون عايزه اعمل اى حاجه معاها ممكن أفاده بعد اذنكم
انت هتخطبها كنت تعرفها
على العموم لو مش تعرفها و صالونات و كدا ..لا مش اول ما هتخطب هتبوسها إلا إذا هي مقضيها ..واحدة واحدة تحبك و تحبها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش هتكون عاوزك تعمل حاجه صدقني البنات محترمين سيبك من السوشيال الي بوظ الدنيا خطيبتك دي شرفك في الفتره دي انت ترضي يحصل فيها كدا؟؟

• حبيته
التفاعلات: Book
بص بلاش الحلال احسن
أنا بتكلم عليها على اللى هتكون خطيبتى بالنسبه للمواقف الجنسيه إللى ممكن تحصل هل أنا امسك نفسي اوى ومعملش حاجه خالص ولا لو جت بظروفها أدوس بس أقصد من كلامى اللى هو التقفيش والبوس بس غير كدا لا طبعا

دي حجات انها تحصل او لا مرتبط بيك انت وهي ،،، وانا افضل طالما مشروع جواز يبقي بلاش نجاسه ع الفاضي ماانت كدا كدا هتقفش وتبوس ،، ليه تستعجل ؟!

انت هتخطبها كنت تعرفها
على العموم لو مش تعرفها و صالونات و كدا ..لا مش اول ما هتخطب هتبوسها إلا إذا هي مقضيها ..واحدة واحدة تحبك و تحبها
لا صالونات أنا مقصدش اول لما أخطب ابوس أنا بقول لو جمعنا يعنى وقت نكون لوحدنا والشيطان لعب لعبته هل أنا امسك نفسي ولا ادوس ولو دوست هى ممكن تكلم أهلها

مش هتكون عاوزك تعمل حاجه صدقني البنات محترمين سيبك من السوشيال الي بوظ الدنيا خطيبتك دي شرفك في الفتره دي انت ترضي يحصل فيها كدا؟؟
اصل بسمع حكايات ان فى بنات بتفشكل خطوبه عشان العريس خام أو مؤدب اوى ولا دا هرى

دي حجات انها تحصل او لا مرتبط بيك انت وهي ،،، وانا افضل طالما مشروع جواز يبقي بلاش نجاسه ع الفاضي ماانت كدا كدا هتقفش وتبوس ،، ليه تستعجل ؟!
يعنى امسك نفسي احسن

اصل بسمع حكايات ان فى بنات بتفشكل خطوبه عشان العريس خام أو مؤدب اوى ولا دا هرى
لا سيبك من كل ده بص يا صديقي الي بيحكي ده ولاد عندهم نقص و احنا شعب بيحب يفتي في اي حاجه ف كل الي بيسمع بيحط التاتش بتاعه ف بتوصلك كدا
صون خطيبتك عشان تصونك

هو افضل تستني علاقتكم المفروض اخرها جواز طالما خطوبة
تمام بس حتى لو الموقف جه لوحده امسك نفسي بردو

لا سيبك من كل ده بص يا صديقي الي بيحكي ده ولاد عندهم نقص و احنا شعب بيحب يفتي في اي حاجه ف كل الي بيسمع بيحط التاتش بتاعه ف بتوصلك كدا
صون خطيبتك عشان تصونك
تمام يا غالي ♥️

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
بص الموضوع ده مش ها يكون فى الأول لازم تخدو على بعض اوى عشان يكون فيه بوسه حضن و الباقى مع الوقت
لكن هى لو محترمه اوى كبيرك تمسك أيدها

بص الموضوع ده مش ها يكون فى الأول لازم تخدو على بعض اوى عشان يكون فيه بوسه حضن و الباقى مع الوقت
لكن هى لو محترمه اوى كبيرك تمسك أيدها
انا فاهم أنه مش فى الاول بس لو جه مع الوقت

خلي كلام التقفيش والبوس ده على جنب وبلاش من الهري ده
المهم يا سيدي تعامل معاها بطبيعتك باجساس قلبك البنت مش عايزه منك غير انك توريها الراجل الي جواك الي يغير عليها ويحبها ويحترمها ويعاملها احلا معامله عايزه تشوف الراجل الي جواك الي يحسسها بالامان عايزه تشوف الراجل الي جواك الي يفهمها انها هتكون ربه بيت وتربيه عيال واسره جميله
والهري بخصوص التقفيش والبوس يكون في الحلال بعد الزواج ابقوا ادلعوا برحتكم لما تكون حبتك وحبت رجولتك

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
@YOYA🌹 عايز اشوف وجهه نظرك في الكلام ده

@YOYA🌹 عايز اشوف وجهه نظرك في الكلام ده
الموضوع مش عاجبني...
أنت طالب الحلال ودخلت من الباب ليه تقل بأصلك وتعمل حاجه غلط..
يمكن كلامي ما يعجبش بس لو كنتم ماشيين مع بعض هعديها ماانتم من الاصل بتعملوا حاجه غلط.. لكن خطوبة وجواز وكمان صالونات يبقى تربط نفسك مش بس تمكسها.. خليك محترم وقد الامانه والثقة اللي اهل البيت ادوهالك..
بتقول خايف تقول عليا خام... لأ ياسيدي لو دلعتها بكلمه حلوة بنظرة حب خروجه رومانسيه هتفهم انك فاهم وواد مخلص بس محترم ومحافظ عليها.
تحياتي🌹

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: عاشق السكس فون، مازن صقر و كريم سعد مكرم
بلاش تقفيش وبس خليك رومانسي وحنين وطيب معاها وخليك ابن اصول

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%