NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Progman

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لاحظت في الفتره الاخيره مواضيع كتير عن ملل جنسي وانا كنت فاكر اني لوحدي اللي حاسس بكده
والحلول كلها مش مناسبه لناس كتير زي السفر والتغيير وكده
تفتكر ليه ممكن يحصل ملل مع ناس واخده بعض عن حب او واحد متجوز واحده حلوه وجسمها حلو ليه ممكن يحصل زهق

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex, متعتك قبل متعتي, YOYA🌹 و 3 آخرين
الحياة روتينية و متعبة
لو مدتش كل حاجة حقها أو حجمها المظبوط هتتعب
يعني الجواز مش نيك بس ولا مشاكل بس ولا عيال بس
الجواز كل دا بس وقت العلاقة تنسي كل الدنيا و مفيش غيركم
مش لازم تسافر
ممكن تنزل كافيه هادي تروح شاطئ خاص
تلف بالعربية لو معاك
بس كل دا ملوش لازمة لو لسانك مش بيتحرك
الست بترتاح بودانها قبل جسمها
اتكلم كتير و اسمع اكتر
اعرف نقط الضعف و اضغط عليها و راعي أن كل واحد مضغوط و بيتعب متجيش وقت الضغط و تقول يلا عالسرير
ظبط دنيتك و شارك افكارك مع شريكتك

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: YOYA🌹 و Progman
لاحظت في الفتره الاخيره مواضيع كتير عن ملل جنسي وانا كنت فاكر اني لوحدي اللي حاسس بكده
تفتكر ليه ممكن يحصل ملل مع ناس واخده بعض عن حب او واحد متجوز واحده حلوه وجسمها حلو ليه ممكن يحصل زهق
عشان انت بتسمع ل الكلام الي بره و الي معظمهوهجص بس هو تحسه واقعي بحت
ممكن تلاقي واحد بيقولك انا مراتي بتعمل و بتعمل و بتعمل و بنخرج و ووو و هي في الحقيقه لو عملت معاه وضع واحد بيبقا خير بس هي احلامه ف كدا ف جتي يحكي احلامه هنا
ف انت تشوف اكتر من واحد بيحكي احلامه هنا و انت تتمني ده يحصل ف من غير ما تحس تبداء تلاقي نفسك بتمل انا مراتي بتعملي كذا بس انا بشوف ستات لابسه حلو انا بشوف كذا و مش بلاقي ده في البيت ف ده سبب
حاجه تاني انت بتقول انك ممكن تكون واخد مراتك عن حب و يحصل ملل ف ده طبيعي كلنا بنرسم ل نفسنا حياه قبل الجواز و في اول سنه او اتنين بنحققها و الي بيساعدنا في تحقيقها زوجاتنا ف مع الوقت و الخلفه و التربيه الحياه دي بتبداء تختفي و يبداء يظهر معدن مراتك الي هي بقت ام خلاص مش شابه زي اول سنتين مفيش وقت تهتم بنفسها بسبب بيتها و اولادك ممكن تقصر شووويه مفيش طاقه انها تعملك حاجه جديده في الجنس بسبب انها مرهقه مع اولاد فاهمني
ف انت بقا تبداء تحس ب الملل من ناحيتك و عاوز تجدد ف ممكن تلاقي نفسك بتفكر تتجوز واحده تانيه ك تغيرر ل الملل بس كدا انت مش بتقدر
الخلاصه من الرغي الكتير ده 😅
انك حاول متبصش ل الناس حاول كل كلامه تعمل حاجه مع مراتك تخيل انكو اول مره تعملو الحاجه دي
و متبصش ل الناس الي بتحكي
الي بيعمل مش بيقول و الي بيقول مش بيعمل

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹
عشان انت بتسمع ل الكلام الي بره و الي معظمهوهجص بس هو تحسه واقعي بحت
ممكن تلاقي واحد بيقولك انا مراتي بتعمل و بتعمل و بتعمل و بنخرج و ووو و هي في الحقيقه لو عملت معاه وضع واحد بيبقا خير بس هي احلامه ف كدا ف جتي يحكي احلامه هنا
ف انت تشوف اكتر من واحد بيحكي احلامه هنا و انت تتمني ده يحصل ف من غير ما تحس تبداء تلاقي نفسك بتمل انا مراتي بتعملي كذا بس انا بشوف ستات لابسه حلو انا بشوف كذا و مش بلاقي ده في البيت ف ده سبب
حاجه تاني انت بتقول انك ممكن تكون واخد مراتك عن حب و يحصل ملل ف ده طبيعي كلنا بنرسم ل نفسنا حياه قبل الجواز و في اول سنه او اتنين بنحققها و الي بيساعدنا في تحقيقها زوجاتنا ف مع الوقت و الخلفه و التربيه الحياه دي بتبداء تختفي و يبداء يظهر معدن مراتك الي هي بقت ام خلاص مش شابه زي اول سنتين مفيش وقت تهتم بنفسها بسبب بيتها و اولادك ممكن تقصر شووويه مفيش طاقه انها تعملك حاجه جديده في الجنس بسبب انها مرهقه مع اولاد فاهمني
ف انت بقا تبداء تحس ب الملل من ناحيتك و عاوز تجدد ف ممكن تلاقي نفسك بتفكر تتجوز واحده تانيه ك تغيرر ل الملل بس كدا انت مش بتقدر
الخلاصه من الرغي الكتير ده 😅
انك حاول متبصش ل الناس حاول كل كلامه تعمل حاجه مع مراتك تخيل انكو اول مره تعملو الحاجه دي
و متبصش ل الناس الي بتحكي
الي بيعمل مش بيقول و الي بيقول مش بيعمل
معنديش صحاب اتكلم معاهم ولو عندي فاكيد مش هنتكلم في حاجه زي كده
نظريتك مبنيه علي غلط بالنسبه لي

عشان كنت حاطط طموحات كبيرة وبعدين لاقيت الواقع مختلف

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
معنديش صحاب اتكلم معاهم ولو عندي فاكيد مش هنتكلم في حاجه زي كده
نظريتك مبنيه علي غلط بالنسبه لي
انا مش بتكلم في الواقع
انا بتكلم علي النت و في المنتدي
مهو متقنعنيش انك مش بيجي قدامك علي السوشيال ميديا عموما ناس بتتكلم عن بطولاتها الجنسيه

انا مش بتكلم في الواقع
انا بتكلم علي النت و في المنتدي
مهو متقنعنيش انك مش بيجي قدامك علي السوشيال ميديا عموما ناس بتتكلم عن بطولاتها الجنسيه
مبصدقهمش ومبلتفتش ليهم

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
ببساطة عشان التعود
ودي حاجة في فطرة الانسان بيتعود على الحاجة ويألفها مهما كانت
ناهيك عن الروتين ومع انشغال الزوجة بالاولاد بتقل طاقتها فتقصر عن التجديد واللبس ويتحول الجنس لتأدية واجب بعد ما كان متعة مرغوبة من الجنسين

ببساطة عشان التعود
ودي حاجة في فطرة الانسان بيتعود على الحاجة ويألفها مهما كانت
ناهيك عن الروتين ومع انشغال الزوجة بالاولاد بتقل طاقتها فتقصر عن التجديد واللبس ويتحول الجنس لتأدية واجب بعد ما كان متعة مرغوبة من الجنسين
فعلا هو دا اللي بيحصل

الروتين وضغوط الحياه
جربو مره تعملو جلسة مساج واتفرج على هيجانك عليها
جلسه عاديه من غير سكس ده لو تحب

الروتين وضغوط الحياه
جربو مره تعملو جلسة مساج واتفرج على هيجانك عليها
جلسه عاديه من غير سكس ده لو تحب
لا محبش

• عجبني
التفاعلات: Cairo m (massage)
الحياه بدون تغير ممله
انتا قصدك ملل جنسي او ظروف الحياه

اسباب كتير من ضغوط و مسؤوليات و حاجات بتخطفك من انك تتعامل عموما بشكل يرضيها حياتيا و العكس فطبيعي لما يجيي وقت المتعه ممكن جسديا نفسك و ممكن نفسها لكن نفسيا مش ١٠٠% و هي حساسه اكتر و بتتأثر اكتر و بتوصل لمرحله انها تنام معاك عشان المفروض و واجب و عشان ترضيك و بس و دي اسباب تقضية واجب و مع الوقت هتلاقي بين كام مره مره حلوه و تتبسط و في تفاصيل كتير بس عشان الاطاله

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹 و Progman
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسباب كتير من ضغوط و مسؤوليات و حاجات بتخطفك من انك تتعامل عموما بشكل يرضيها حياتيا و العكس فطبيعي لما يجيي وقت المتعه ممكن جسديا نفسك و ممكن نفسها لكن نفسيا مش ١٠٠% و هي حساسه اكتر و بتتأثر اكتر و بتوصل لمرحله انها تنام معاك عشان المفروض و واجب و عشان ترضيك و بس و دي اسباب تقضية واجب و مع الوقت هتلاقي بين كام مره مره حلوه و تتبسط و في تفاصيل كتير بس عشان الاطاله
فعلا ممكن دا اللي بيحصل

• عجبني
التفاعلات: arraw
فعلا ممكن دا اللي بيحصل
انا متجوز من ١٤ سنه دلوقتي و التفاصيل الصغيره مع الحياه بتفرق اخر يومك حتي لو قاعدين تتفرجو علي التلفزيون بس .
طول ما العقل شغال المتعه بتقل و طول ما توصل تقضية واجب لازم واقفه و حوار حلو مفتوح بينكو و انطلاق بالكلام لابعد شي ممكن هتلاقي نفسيتكو بقت احسن

انا متجوز من ١٤ سنه دلوقتي و التفاصيل الصغيره مع الحياه بتفرق اخر يومك حتي لو قاعدين تتفرجو علي التلفزيون بس .
طول ما العقل شغال المتعه بتقل و طول ما توصل تقضية واجب لازم واقفه و حوار حلو مفتوح بينكو و انطلاق بالكلام لابعد شي ممكن هتلاقي نفسيتكو بقت احسن
انت كلامك صح فعلا بس الواحد مش عارف يبدا فين ويقول ايه ولما يعرض مشكلته هنا تلاقي كله داخل ينهش فيه بكل قله ادب
بس ع العموم انت كلامك صح فعلا
لو عندك وقت فاضي هستناك تكلمني تلجرام

• عجبني
التفاعلات: تحرر و و arraw
انت كلامك صح فعلا بس الواحد مش عارف يبدا فين ويقول ايه ولما يعرض مشكلته هنا تلاقي كله داخل ينهش فيه بكل قله ادب
بس ع العموم انت كلامك صح فعلا
لو عندك وقت فاضي هستناك تكلمني تلجرام
حبيبي احنا اخوات و الكلام عن تجربه و خبره بتفرق انو يكون رأي و يشرفني نتكلم اي وقت

حبيبي احنا اخوات و الكلام عن تجربه و خبره بتفرق انو يكون رأي و يشرفني نتكلم اي وقت
كلمنى خاص

الحياة روتينية و متعبة
لو مدتش كل حاجة حقها أو حجمها المظبوط هتتعب
يعني الجواز مش نيك بس ولا مشاكل بس ولا عيال بس
الجواز كل دا بس وقت العلاقة تنسي كل الدنيا و مفيش غيركم
مش لازم تسافر
ممكن تنزل كافيه هادي تروح شاطئ خاص
تلف بالعربية لو معاك
بس كل دا ملوش لازمة لو لسانك مش بيتحرك
الست بترتاح بودانها قبل جسمها
اتكلم كتير و اسمع اكتر
اعرف نقط الضعف و اضغط عليها و راعي أن كل واحد مضغوط و بيتعب متجيش وقت الضغط و تقول يلا عالسرير
ظبط دنيتك و شارك افكارك مع شريكتك
كلام جميل ياترى بتعمل بيه🤔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%