NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
شكرا لحضراتكم كلكم وارجو تفهمكم ان الكلام اللى قولتة كان مجرد كلام تعبانة بسببة الفترة الاخيرة وكنت حابة اطلعة مش اكتر شكرا جدا ليكم
ممكن ابعتليك خاص ل استفسار ضروري

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و Fahl asmr
مكسوفة من اللى هقولة لكن ما باليد حيلة وداقت بي الدنيا ومحتاجة اتكلم انا متابعة الموقع دة من فترة كبيرة وفكرت كتير قبل ما اتكلم علية لكن دة الظاهر انة انسب مكان اقول كلامى دة
انا سيدة ميسورة الحال وضعى الاجتماعى والمادي والوظيفى كويس جدا وعمرى بيجرى بيا وكلها شهر واربع ايام واتم 33 سنة ولسة مدخلتش دنيا كل اصحابى وزمايلى عيالهم بقوا خلاص طولهم انا مقهورة على حالى ومش قادرة اتكلم ومعنديش القدرة انى اقول الكلام دة لاى حد حواليا وشكل حياتى هتستمر كدة ومش هخش دنيا
انا تعبت لدرجة انى لحد دلوقتى بمارس العادة السرية زى المراهقين مبقتش عارفة اعمل اية خلاص وليا احتياجاتى زى اى ست فى الدنيا ومش عايزة اغلط لكن تعبت ومش قادرة استحمل
اسفة لكن كلمتين كنت عايزة اقولهم معنديش الشجاعة انى اقولهم فى الحقيقة
اتمني لك السعادة يمكن الموضوع اتاخر شوية لكن تفاءلوا بالخير تجدوه

انتى لسه صغيره عالكلام ده

انتي ست البنات كلهم وأنا محترم مشاعرك جدا

مكسوفة من اللى هقولة لكن ما باليد حيلة وداقت بي الدنيا ومحتاجة اتكلم انا متابعة الموقع دة من فترة كبيرة وفكرت كتير قبل ما اتكلم علية لكن دة الظاهر انة انسب مكان اقول كلامى دة
انا سيدة ميسورة الحال وضعى الاجتماعى والمادي والوظيفى كويس جدا وعمرى بيجرى بيا وكلها شهر واربع ايام واتم 33 سنة ولسة مدخلتش دنيا كل اصحابى وزمايلى عيالهم بقوا خلاص طولهم انا مقهورة على حالى ومش قادرة اتكلم ومعنديش القدرة انى اقول الكلام دة لاى حد حواليا وشكل حياتى هتستمر كدة ومش هخش دنيا
انا تعبت لدرجة انى لحد دلوقتى بمارس العادة السرية زى المراهقين مبقتش عارفة اعمل اية خلاص وليا احتياجاتى زى اى ست فى الدنيا ومش عايزة اغلط لكن تعبت ومش قادرة استحمل
لن اعتبر نفسي شيخ او واعظ لانى مكنتش ولا استحق ان اكون كدا بس دي كلها ماهى الا اقدار مكتوبة بقلم الاله مش بإيد ولا من حق حد فينا يعترض تمام؟ دا اولا ثانيا انا عارف ان الانسان فينا ماهو الى بلونة كبيرة شوية بتتملى احزان لحد ما يوصل بيها الحال انها تنفجر فانتى لازم تحاولى تشوفي حد افضل يكون من اهلك تفضفضي معاه عشان تفرغي شوية من الحزن ده تحاولى تشوفي لو في جيم نسائي مثلا تشتركي فيه وتروحي تجريلك كل يوم ساعة ولا حاجة هناك هتفرق معاكي جدا
اخيرا بقا خلي بالك خلي بالك خلي بالك وحرصي اووى من العلاقات الافتراضية على النت لانها كلها فاشلة وبوست زي دا انا فاهم ان لحظة قهرة منك كنت محتاجة تخرجي اللى جواك كتبتيه بس صدقيني كدا انتى عاملة زي اللى عنده بضاعة قديمة فبيعرضها لأول مشترٍ آت وانتى اكيد متقبليش تكون كدا انتى مش رخصية لا انت غاليه وغاليه جدا لان الإنسان معندوش اغلى من الكرامة
اتمنى مكنش طولت عليك وربنا يرزقك قريب بابن الحلال اللى يعفك من كل دا 💙❤

• عجبني
التفاعلات: Nothing stays the same
لن اعتبر نفسي شيخ او واعظ لانى مكنتش ولا استحق ان اكون كدا بس دي كلها ماهى الا اقدار مكتوبة بقلم الاله مش بإيد ولا من حق حد فينا يعترض تمام؟ دا اولا ثانيا انا عارف ان الانسان فينا ماهو الى بلونة كبيرة شوية بتتملى احزان لحد ما يوصل بيها الحال انها تنفجر فانتى لازم تحاولى تشوفي حد افضل يكون من اهلك تفضفضي معاه عشان تفرغي شوية من الحزن ده تحاولى تشوفي لو في جيم نسائي مثلا تشتركي فيه وتروحي تجريلك كل يوم ساعة ولا حاجة هناك هتفرق معاكي جدا
اخيرا بقا خلي بالك خلي بالك خلي بالك وحرصي اووى من العلاقات الافتراضية على النت لانها كلها فاشلة وبوست زي دا انا فاهم ان لحظة قهرة منك كنت محتاجة تخرجي اللى جواك كتبتيه بس صدقيني كدا انتى عاملة زي اللى عنده بضاعة قديمة فبيعرضها لأول مشترٍ آت وانتى اكيد متقبليش تكون كدا انتى مش رخصية لا انت غاليه وغاليه جدا لان الإنسان معندوش اغلى من الكرامة
اتمنى مكنش طولت عليك وربنا يرزقك قريب بابن الحلال اللى يعفك من كل دا 💙❤
كلام محترم جدا

• عجبني
التفاعلات: ماستر ابراهيم
كله في وقته و اوانه
مع الوقت حتفهمي حكمته
المهم نفسي دائما عن كل الكلام الي جواكي بالكتابة

شكرا لحضرتكم

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
حقك عليا

انا شايف ان اكبر غلط انتي عملتيه انك قولتي الكلام دا هنا دا مش مكان للفضفضه دا مكان تضيعي فيه وقتك وخلاص مش اكتر وخلي بالك عشان اكيد في حد هيحاول يستغل وضعك ويحاول يتقرب منك

الناس مورهاش غير الكلام
وحرفيا بيتكلمو عن كل حاجه واى حاجه
كبرى دماغك انتى معندكيش اى مشكله
عيشى لنفسك ومزاجك وبس
واصبرى لحد نصيبك ميجى
الست الى متجوزتش ميعبهاش اى حاجه

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و sun day
خوفك سبب دا حاولي تدي لنفسك مساحه اكبر من ثقتك ف نفسك واختيارتك سيبك م المنتدي خليه وقت الملل اتعرفي ع ناس ومجمتعات وسعي دايره معارفك هتلاقي ف وسط الدايره حد يقدرك

كل واحد ليه نصيب من السعادة والفرح وبيأتى فى وقته من غير مبالغة

الفضفضه كويسه وبتريح وكويس انك خرجتي اللي في نفسك انتي بس اهتمي بشكلك و بجسمك وروحي جيم لو في وقت عشان تظبطي جسمك و هتلاقي اللي يحبك ويتجوزك بس اهم حاجه نصيحه اخويه متديش لحد من المنتدى يعرف اي حاجه عن حياتك الشخصيه ولو حتى اسمك عشان اللي هنا اغلبهم في وجهة نظرهم اي ست داخله هنا داخله عشان تتناك وبس تحياتي لك

**** بعوضك خيير يارب +انتي تؤامي بقا انا ٣٣ سنه وباقي شهر وابقي ٣٤ سنه 😂تشرفت بيكي 💐

كلمني خاص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحياة دايما بتكون قاسية انا حياتى كانت قاسية و مريت بتجربة كانت اقسى ما يكون عارفين احساس ان اقرب الناس يغدر بيك و يسرقك و يكون سبب فى وفاة زوجتك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%