NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
كلامك للاسف ما بتقدر تحكيه ناس كثيرة هون وغير هون
للاسف صديقتي انتي عشتي في زمن المجتمع فيه ما برحم والناس اللي فيه بتعيش على معايير مغلوطة

كلنا راح نواسيكي وكلنا رح ننصحك لكن المطلوب انتي تنصحي نفسك
انتي مشتاقة تدخلي دنيا وهذا حقك الطبيعي لكن 33 سنة بمعيار مجتمعك هو سن كبير للزواج لو بقيتي تفكري مثل هالتفكير رح تتعبي نفسيا
بدك تفهمي انه لو مكتوبلك تدخلي الدنيا اللي بتقولي عليها دنيا حتدخليها لو عمرك 50 لكن استمرارك في التفكير بالعمر والزواج والسباق بين العمر وفرصة الزواج هي المشكلة
عادي لا تدخلي بهالنفق المظلم صح صعب وصحح اللي ايده بالمي مش مثل اللي ايده بالنار بس لو قعدتي على فنجان قهوة وتأملتي خمس دقايق حتلاقي انه فيه اشياء كثيرة بالدنيا حواليكي اهم واجمل من انك تدخلي الدنيا
طبعا انا دخلت دنيا كثير وما صدقت اطلع منها

الحقيقه اكتشفت ان الانسان بيحب يدور دايما علي اللي ناقصه و يجهد نفسه فيه لدرجه التعب النفسي
المتجوز يشكي هم الجواز العاذب يشكي هم العزوبيه و دايما الانسان بيجري علي اللي مش معاه اكتر من اللي معاه.
ده مش معناه انك مش في معاناه لا طبيعي تكوني متضايقه فعلا بس حاولي انك تبصي علي اللي معاكي اكتر بنات كتير نفسها يكون عندها دخل و تعيش حياتها عيشي حياتك يومين ٣٣ سنه مش كبيره لسه قدامك وقت تتجوزي فيه خليكي مقبله علي الحياه و دايما تقبلي حلوها و مرها بصدر رحب تطيب الحياه لمن لا يبالي
@طماطم

مكسوفة من اللى هقولة لكن ما باليد حيلة وداقت بي الدنيا ومحتاجة اتكلم انا متابعة الموقع دة من فترة كبيرة وفكرت كتير قبل ما اتكلم علية لكن دة الظاهر انة انسب مكان اقول كلامى دة
انا سيدة ميسورة الحال وضعى الاجتماعى والمادي والوظيفى كويس جدا وعمرى بيجرى بيا وكلها شهر واربع ايام واتم 33 سنة ولسة مدخلتش دنيا كل اصحابى وزمايلى عيالهم بقوا خلاص طولهم انا مقهورة على حالى ومش قادرة اتكلم ومعنديش القدرة انى اقول الكلام دة لاى حد حواليا وشكل حياتى هتستمر كدة ومش هخش دنيا
انا تعبت لدرجة انى لحد دلوقتى بمارس العادة السرية زى المراهقين مبقتش عارفة اعمل اية خلاص وليا احتياجاتى زى اى ست فى الدنيا ومش عايزة اغلط لكن تعبت ومش قادرة استحمل
اسفة لكن كلمتين كنت عايزة اقولهم معنديش الشجاعة انى اقولهم فى الحقيقة
بجد كلميني برايفت ومش هتندمي

استاذ عمر الاميرة ديانا مش اختيار شخصى ليا دى وما زالت ايقونة العالم اجمع ومعشوقتة
ارجوكي كلميني برايفت

مكسوفة من اللى هقولة لكن ما باليد حيلة وداقت بي الدنيا ومحتاجة اتكلم انا متابعة الموقع دة من فترة كبيرة وفكرت كتير قبل ما اتكلم علية لكن دة الظاهر انة انسب مكان اقول كلامى دة
انا سيدة ميسورة الحال وضعى الاجتماعى والمادي والوظيفى كويس جدا وعمرى بيجرى بيا وكلها شهر واربع ايام واتم 33 سنة ولسة مدخلتش دنيا كل اصحابى وزمايلى عيالهم بقوا خلاص طولهم انا مقهورة على حالى ومش قادرة اتكلم ومعنديش القدرة انى اقول الكلام دة لاى حد حواليا وشكل حياتى هتستمر كدة ومش هخش دنيا
انا تعبت لدرجة انى لحد دلوقتى بمارس العادة السرية زى المراهقين مبقتش عارفة اعمل اية خلاص وليا احتياجاتى زى اى ست فى الدنيا ومش عايزة اغلط لكن تعبت ومش قادرة استحمل
اسفة لكن كلمتين كنت عايزة اقولهم معنديش الشجاعة انى اقولهم فى الحقيقة
يا بنتي فكك من كل ده مش جايز ربننا شايلك حاجه اكبر من كده وعسي ان تكرهو شيئ وهو خير لكم
تحياتي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: محترف اربعينى
يحذف بناء علي طلب صاحبة

• عجبني
التفاعلات: طماطم
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل