NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مقاييس الجمال راحت فين​

كتير من الاعضاء بنشر صور لأجسام مترهله ولابسه لبس مفيش فيه اي إثاره وتلاقي في نفس الوقت اعضاء بتعلق ان دي روعه ونار وكلام من ده...هو انا الي غلط ولا مقاييس الجمال اختلفت ولا ايه بالضبط​

هتجنن بجد ...انا نفسي احد يفيدني​

ويارت احد من الادمن يفهمني هل النقد لهذه الصور انها وحشه او مش حلوه او اي تقيم علي جودتها سواء جودة الصوره او مستوي الجمال يوجب الحظر ..عشان فيه حاجات كتير مستفزه قوي​

الحكاية و مافيها ان الحكاكين زادو
و عايزين اى حاجة و السلام

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf

مقاييس الجمال راحت فين​

كتير من الاعضاء بنشر صور لأجسام مترهله ولابسه لبس مفيش فيه اي إثاره وتلاقي في نفس الوقت اعضاء بتعلق ان دي روعه ونار وكلام من ده...هو انا الي غلط ولا مقاييس الجمال اختلفت ولا ايه بالضبط​

ويارت احد من الادمن يفهمني هل النقد لهذه الصور انها وحشه او مش حلوه او اي تقيم علي جودتها سواء جودة الصوره او مستوي الجمال يوجب الحظر ..عشان فيه حاجات كتير مستفزه قوي​

اختلاف اذواق كل حد و له ذوقه الخاص ..

• عجبني
لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
كل جسم وليه معجبيه والموضوع مالوش علاقه خالص بالاغلبيه والاقليه
والموضوع ابسط من كدا
الى عجبك علق عليه بالايجاب والى مش عجبك علق بالسلب او متعلقش خالص

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح، Dark shadows و برايفت مساج

مقاييس الجمال راحت فين​

هو نفاق بس

• عجبني
لولا اختلاف الاذواق لبارت السلع
كل جسم وليه معجبيه والموضوع مالوش علاقه خالص بالاغلبيه والاقليه
والموضوع ابسط من كدا
الى عجبك علق عليه بالايجاب والى مش عجبك علق بالسلب او متعلقش خالص

كلامك سليم لكن فيه حاجات تعلم العفه بينشرها البعض هنا علي انها نار و روعه​

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

مقاييس الجمال راحت فين​

والناس فيما يعشقون مذاهب والفكرة كلها ان زي ناس بتحب الست اللي مهتمة بنفسها وبنظافتها الشخصية في ناس بتحب الستات
اللي قعده بقميص نوم مقطع

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
والناس فيما يعشقون مذاهب والفكرة كلها ان زي ناس بتحب الست اللي مهتمة بنفسها وبنظافتها الشخصية في ناس بتحب الستات
اللي قعده بقميص نوم مقطع
فيه حد ادني للجمال

فيه حد ادني للجمال
متنساش ان في عقل باطن بيسجل كل اللي بتتفرج عليه بسبب الانستا والموديلز اللي بيتفرج عليهم اي حد هيقولك هتبص لوحد زي فطبيعي انه بيتفرج حاجات تانية يحس فيها ان احسن من الست شخصيا

• عجبني

مقاييس الجمال راحت فين​

عزيزي هذول الشباب لم يروا بنت عريانة امامهم بحياتهم كلها يعني محنة واصلة الطابق العاشر
اي شي بيقولوا عنه حلو بس عشان السكس لكن لو تسأله تتزوجها تلاقيه مش حيجاوب.
معايير الجمال تختلف من شخص لآخر لكن الجسم الرشيق واللي بدون ترهلات شيء ضروري
في شباب مفكرين انه هالموقع قد يعطيهم الفرصة لممارسة الجنس ولو لمرة في حياتهم لهيك نازلين طالعين غزل هه

مقاييس الجمال راحت فين​

ا
فيه صور بشعة بشكل !!! يعنى فيه مثلا واحدة كانت بتنزل صورها هنا لو الواحد حط زبره فى بير بترول هيبقا احسن له بكل قرف البير و لزوجته من انه يحطه فى كسها بس هنعمل ايه ؟ كل حاجة ليها محبين , اذا كان سكس فى حيوانات له محبين السكس مع ستات شكلها صعب مش هيبقا له محبين ؟ الانتقاد بقا اعتقد لو فى حدود من غير غلط هيكون عادى بس أنا بفضل عن نفسى أنى أتجاهل الموضوع يعنى أشوف الحاجة أأقفل الصفحة من سكات و خلاص علشان مدخلش فى جدل ملوش لأزمة
احساس الحيحنة والشهوة هما اللى بيخلو الرجالة يبصو للست كدة وده اللى بيخليها تنزل الصور عشان عارفة ان فى رجالة شهوانية نفسهم فى اى لحمة
هم بيستمتعو بشهوتنا وهيجاننا عليهم واحنا بنستمتع بصور اجسامهم العريانة

لولا اختلاف الاذواق يا صديقى

• عجبني
مقاييس الجمال متتاخدتش من هنا خااااالص
الكلام هنا منافى للواقع فى اغلب الحالات

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و LEGEND KYSER

مقاييس الجمال راحت فين​

لولا اختلاف الازواق لبارت السلع
في ناس بتلبس جلاليب و ناس بتلبس بناطيل عادية و ناس تانية بتلبس بناطيل مقطعة .. كل واحد و ليه زوق
دا غير مشكلة انك عنصرت علي اجسامهم في حين انها مش باختيارهم الشخصي

زي ما في نسوان عندها ترهلات مع انها متعيبش الست في رجالة كمان عندها ترهلات و دا كمان ميعيبش الراجل...

مش فاهم بجد ايه اللي مستفزك و عايز تشتمه .. الاجسام اللي مش عاجباك ولا اللي هايجين علي الأجسام اللي مش عاجباك ؟!
في الحالتين اعتقد الموضوع هيترد عليه بالحظر لو العضو عمل ابلاغ .. بس اعتقد لو انت شتمت هو هيتأذي نفسياً و ينسحب من المنتدي

بلاش نعلق علي عيوب غيرنا و احنا كلنا مليانين عيوب 👍

• عجبني
مقاييس الجمال متتاخدتش من هنا خااااالص
الكلام هنا منافى للواقع فى اغلب الحالات

انا مشكلتي الي بينشروا صور لتسوان وحشه قوي وفي الاخر يعلقوا عليها انهم جسم رائع وشكل جميل​

اللي قعده بقميص نوم مقطع

انا مش بتكلم عن طبيعة لبس ..انا بتكلم عن نساء اهملوا في انفسهم حتي باظ تناسق اجسامهم وايضا هناك امراة جميلة وامراة متوسطة الجمال وامراة قليلة الجمال واخري خارج التصنيف وهذا لا علاقة له اختلاف الازواقى​

لولا اختلاف الازواق لبارت السلع
في ناس بتلبس جلاليب و ناس بتلبس بناطيل عادية و ناس تانية بتلبس بناطيل مقطعة .. كل واحد و ليه زوق
دا غير مشكلة انك عنصرت علي اجسامهم في حين انها مش باختيارهم الشخصي

زي ما في نسوان عندها ترهلات مع انها متعيبش الست في رجالة كمان عندها ترهلات و دا كمان ميعيبش الراجل...

مش فاهم بجد ايه اللي مستفزك و عايز تشتمه .. الاجسام اللي مش عاجباك ولا اللي هايجين علي الأجسام اللي مش عاجباك ؟!
في الحالتين اعتقد الموضوع هيترد عليه بالحظر لو العضو عمل ابلاغ .. بس اعتقد لو انت شتمت هو هيتأذي نفسياً و ينسحب من المنتدي

بلاش نعلق علي عيوب غيرنا و احنا كلنا مليانين عيوب 👍

انا مش بتكلم عن طبيعة لبس ..انا بتكلم عن نساء اهملوا في انفسهم حتي باظ تناسق اجسامهم وايضا هناك امراة جميلة وامراة متوسطة الجمال وامراة قليلة الجمال واخري خارج التصنيف وهذا لا علاقة له اختلاف الازواقى​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%