NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mazen ahmed.

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مفيش احلي من ان بعد ما اخلص نيك وهبد في امي اجيبهم علي وشها زي كدة متعة تانية وهي تمص زبي وتنضفه
ياريت الناس المرضي الي تدخل تقول انت بتتخيل وبتحلم والجو دا متعلقش حضرتك مش مصدق دي مشكلتك
Screenshot        comsecandroidappsbrowser

• عجبني
التفاعلات: Sandro
امك دي لبوة نار انا عايزها تمص زوبري واجيب عليها برضو وادلعها وامتعك وانا انيكها قدامك ❤

امك دي لبوة نار انا عايزها تمص زوبري واجيب عليها برضو وادلعها وامتعك وانا انيكها قدامك ❤
لا انا امي مش شرموطة انها تتناك من اي حد
امي بتتناك مني بس

• حبيته
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: Loda616، Alx555 و FaroN
ياريت انك تشاركني في نيك امك الجامده

ياريت انك تشاركني في نيك امك الجامده
معلش يا باشا امي مش شرموطة علشان تتناك من حد غريب
امي بتتناك مني انا بس

نفسى افهم حاجه لما انت متضايق من كلام الناس عن امك
بتنظل بوستات و صور عنها ليه

معلش يا باشا امي مش شرموطة علشان تتناك من حد غريب
امي بتتناك مني انا بس
معليش مافي لنا فيها نصيب لكن اذاغيرت رايك انا مستعد

نفسى افهم حاجه لما انت متضايق من كلام الناس عن امك
بتنظل بوستات و صور عنها ليه
انا عمري ما نزلت صوة لامي انا بنزل صور زيها ومش مسألة متضايق انا حد بيقولي عايز انكها بقوله اني مش منزلها علشان تتناك هي بتتناك مني بس كدة انت ايه مشكلتك

يعنى بزمتكو ده منظر وحده ممكن تكون ام دى صغير فشخ كسم الكدب

يعنى بزمتكو ده منظر وحده ممكن تكون ام دى صغير فشخ كسم الكدب
كدب ايه حضرتك انت مش قاري الكلام صح وجاي تعمل نفسك بني ادم عليا انا كداب لما اجيبهم علي وشها زي كدة مقولتش أن دي امي ياريت تبقا تشوف كويس

• عجبني
التفاعلات: alperance
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جرب شربها لبنك بدل ما تنزلهم على وشها

كدب ايه حضرتك انت مش قاري الكلام صح وجاي تعمل نفسك بني ادم عليا انا كداب لما اجيبهم علي وشها زي كدة مقولتش أن دي امي ياريت تبقا تشوف كويس
انت بتحاور

انت بتحاور
بحور في ايه بقا يا نجم يا جامد انت
ولا اقولك مش فارقة انت شايف اني بحور دي مشكلتك يبقا متعلقش وتخليك في حالك سهلة اهي

انا عمري ما نزلت صوة لامي انا بنزل صور زيها ومش مسألة متضايق انا حد بيقولي عايز انكها بقوله اني مش منزلها علشان تتناك هي بتتناك مني بس كدة انت ايه مشكلتك
مشكلتى انك بتفتخر و بتوصف فيها و بتنكها ازاى و متضايق من كلام الناس الى بيضايقك طب بتنزل ليه من الاول

مشكلتى انك بتفتخر و بتوصف فيها و بتنكها ازاى و متضايق من كلام الناس الى بيضايقك طب بتنزل ليه من الاول
مين قالك اني يتضايق انا برد علي الي بيقول ينكها وبس مش بتضايق اصلا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%