NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مع ام ضد ان كل واحد يدي لأخته، بنته الحريه في حياتها الجنسيه

hotguy334

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مع او ضد في نظام الغرب ان كل واحد ميتدخلش في حياة اخته او بنته الجنسيه، وهل تفتكر البنات هتختار تعمل علاقات قبل الجواز في مجتمعنا لو مفيش قيود؟

مع او ضد في نظام الغرب ان كل واحد ميتدخلش في حياة اخته او بنته الجنسيه، وهل تفتكر البنات هتختار تعمل علاقات قبل الجواز في مجتمعنا لو مفيش قيود؟
ممكن حسب التربيه

غلط طبعا حريه الغرب

انا شايف انك ليك الحق تتدخل في حيات ولادك بنتك او ابنك عشان في السن الصغير هو مابيعرفش الصح من الغلط اصلا و لازم اربيهم علي العادات والتقاليد الصح الي اتربيت عليها و الدين الي اتعلمت منه الصح و الغلط و ليه دا غلط و دا صح

هو الناس ليه بقت شايفه الدنيا ابيض و اسود ياما صح ياما غلط
يمكن انا عايش برع الدول العربيه ما بتفرق هون

لو اختي محتاجه ممكن امتعها انا لغايه لما تتجوز واحافظ عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انتا نمت مع 4 بنات قبل الزواج
ح يقصر زبرك
او يطول
لا
بس حتكسب خبره
نفس الفكره مع اختك
والفكره ان اختي حتي لو اتجوزت وجوزها سافر او مش موجود هتبقي انت اول حد وانا اولي مت الغريب

انا بصراحة مع بس معرفش هل تربية هتدخل فى الموضوع دة ولا لاء

والفكره ان اختي حتي لو اتجوزت وجوزها سافر او مش موجود هتبقي انت اول حد وانا اولي مت الغريب
لا بس حتى برة ما دام الست متجوزة رسمى و عملت علاقة مع اى حد فتعتبر كدة خائنة

ممكن جوزها يكون مسافر ممكن ميكونش مكفيها تغلط بره ولا مع اخوها حبيبها

لا بيعتبره ساعات ضعف
واشدهم بقول مرت بخيانت جسد فقط

موضوع جميل للنقاش بس محتاج وقت وكلام كثير. مسألة حرية البنت والمرأة عموما لها شروط، منها الثقة فيها وفي تربيتها مستواها الثقافي وهل هي بتتعلم أو تشتغل أو عندها أنشطة اجتماعية... الخ

سواء معا ام ضد
كل حاجه ليها معطيات
وايجابيات وسلبيات
قبل اتخاذ القرار
شوف اللي يناسب شخصيتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%