NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معايا صور صاحبتى ف الجامعه

S

Shemrak

ضيف
معايا صور صاحبتى ف الجامعه وهى اللى بعتاهم ليا بنفسها وكنا بنمارس سكس شات بس مرتين تلاته بس وكنا بنتمتع اوى سوا وبعدين بقت تتهرب وكدا بحجه انها خايفه وانها مش عايزه تبقى علاقتنا كدا ودلوقتى بقا كلامنا كل فتره نسال على بعض عادى وخلاص وانا مفهمها انى مسحت الصور بس هما لسه معايا مبدايا انا عاوز اجيبها تانى تبقى معايا + محدش يقولى هددها بالصور عشان دا مش اسلوبى ولا اسلوب اى راجل عامة
ياريت بنات وولاد يشاركو وعاوز ردود بعقلانيه ياريت يعنى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, Nermin Banouti, OlaaNaDy و 6 آخرين
معايا صور صاحبتى ف الجامعه وهى اللى بعتاهم ليا بنفسها وكنا بنمارس سكس شات بس مرتين تلاته بس وكنا بنتمتع اوى سوا وبعدين بقت تتهرب وكدا بحجه انها خايفه وانها مش عايزه تبقى علاقتنا كدا ودلوقتى بقا كلامنا كل فتره نسال على بعض عادى وخلاص وانا مفهمها انى مسحت الصور بس هما لسه معايا مبدايا انا عاوز اجيبها تانى تبقى معايا + محدش يقولى هددها بالصور عشان دا مش اسلوبى ولا اسلوب اى راجل عامة
امسح الصور افضل ليك القانون دلوقتي بيدبح خصوصا بعد موضوع انتحار الفتيات بسبب الابتزاز

• عجبني
التفاعلات: MOHAMED💔
طب وطلاما دا مش اسلوبك مخليهم معاك لي
امسح الصور وفكك هي بعدت ابعد انت كمان مترميش نفسك عليها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MOHAMED💔 و Prince Magdi
بص خليك ناضج
بتتهرب يبقي يا زهقت يا مش عاوزة تعمل كدا
لازم تحترم السبب دا لان مفيش حاجة بالعافية
حاول تقابلها و تعرف حصل ايه و تحترم كلامها و تمسح الصور او عالاقل لو وشها باين تداريه عشان او الصور انتشرت
و الكلية مكان جميل حاول تطلع منه باكتر من علاقات جنسية

• عجبني
التفاعلات: Basem0000 و MOHAMED💔
يا صاح رايي ان تعرض عليها طلبك بكل ادب واحترام
فان وافقت كان ما تريده وان لم توافق
احترم رغباتها وانصرف الى غيرها
وبما انك لا تريد ان تبتزها عن طريق الصور
فالافضل ان تمسح تلك الصور كي لا يوسوس
لك الشيطان
تحياتي

• عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انسى طالما البنت اتجهت للاسلوب دا يبقى مش عايزة و مش مهم السبب خليك راجل كلاس و امسح الصور و انساها و شوف غيرها و متحاولش معاها هى جاتلك سكة و تحترم على كدا

• عجبني
  • حبيته
من امنك لم تخونه والجنس بدون رغبة مالوش طعم والبنت حست بغلطتها وممكن كانت متعشمة انك تتقدم ليها فانت شوف لو عاوزها وحاببها اتقدم ليها ولو ظروفك متنفعش انساها وحافظ على ضميرك ورجولتك ادام نفسك وادامها والبنات مخلصتش

• حبيته
  • عجبني
امسح صورها يا اما كلمها بالراحه
لو مش حابه تتكلم او تكمل بلاش تضغط عليها

• عجبني
فيك رجوله
فخليك راجل للاخر واحترم رغبات الي قدامك و متخليش بتاعك يتحكم فيك

• عجبني
لازم تفهم سبب بعدها و متخليش السكس هو كل همك،، و لو هي متفرقلكش غير انها مهبد و خلاص فالمهابد كتير و بلاش تتعب نفسك و تتعبها معاك

• عجبني
اعرض الموضوع عليها ولو رفضت خلاص تبقي مش عاوزه تعمل كده وامسح الصور لانها استامنتك عليها وسيبها ف حالها وخلاص

جماعه انا صاحب المشكله دى بس مكنتش عارف اعمل حساب لسه ف لما عملت حساب بتابع كومنتاتكم من الاكونت بتاعى اهو

امسح الصور افضل ليك القانون دلوقتي بيدبح خصوصا بعد موضوع انتحار الفتيات بسبب الابتزاز
بس انا مش هبتزها انا كنت عاوز طريقه اجيبها بيها ويكون برضاخا بردو فاهمنى ؟؟

اولا امسح الصور من عندك وصفى نيتك هترجع لك

اولا امسح الصور من عندك وصفى نيتك هترجع لك
انا سايب الصور معايا مش عشان ااذيها دا اللى هو عادى يسطاو

• عجبني
التفاعلات: hamona75
صديقتى لما تمسحها هنشوف بنفسك
وبعدين انت قولت لها انك مسحتها
هى كدا كدا معندهاش مانع انخا تفضل معايا وكنت اسالخا تسيبها ولا امسحها تقولى براحتك عاوز تسيبها سيبها. عادى يعنى

• عجبني
التفاعلات: hamona75

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%