NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو ده سبب فقري
طب فرمل ياحج عشان طالما الماديات مع الراجل صفر ،،، يبقي النفسية هتبقي تحت الصفر 😂😂😂

طب فرمل ياحج عشان طالما الماديات مع الراجل صفر ،،، يبقي النفسية هتبقي تحت الصفر 😂😂😂
مهو كله مع بعضه عندي 😂

الراجل ده بيقول كلام زي العسل زيه 😂😂😂❤️

• بيضحكني
التفاعلات: فحلاوى
مهو كله مع بعضه عندي 😂
هتزييييد
انا لحد وقت قريب ، كنت كدا بس شوية بشوية الامور بتبقي احسن ، ومتنساش الوحيييييد ف الدنيا دي اللي موعود بالفقر هو الزاني والزانية ،،، دي خلصانة وتعتبر زي ثوابت كمان✋

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي تسلم ،، فكر بس كويس وهتعرفها ماشية ازاي ومش سايبة 😂
يسطا دي ماسوره نسوان وطفحت من تانيه إعدادي كسم الضحك 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: مش مرحب
في ناس كتير لما بحكي مواقف حصلت معايا بيقولولي يبختك ميعرفوش معني الندم انا فعلا ندمان علي عمري اللي ضاع في الجنس وفعلا مبقدرش ابطل عارف انت لما بتتجر ل اي حاجه وتقول هتبطل هتلاقيها بتزيد قدامك عشان **** يختبرك يشوفك عايز تبطل بجد ولا لا وللاسف انا فشلت في كل الاختبارات اللي جتلي ومقدرتش ابطل ولا قادر اتعايش مع الموضوع تأنيب الضمير ديما ملاحقني وقصه اني ابطل مش قادر وقصه اني ابطل ضميري يأنبني مش قادر تعبت بجد تعبت
نصيحه اخ اكبر اهرب بنفسك وبضميرك اللي. لسه عايش

في ناس كتير لما بحكي مواقف حصلت معايا بيقولولي يبختك ميعرفوش معني الندم انا فعلا ندمان علي عمري اللي ضاع في الجنس وفعلا مبقدرش ابطل عارف انت لما بتتجر ل اي حاجه وتقول هتبطل هتلاقيها بتزيد قدامك عشان **** يختبرك يشوفك عايز تبطل بجد ولا لا وللاسف انا فشلت في كل الاختبارات اللي جتلي ومقدرتش ابطل ولا قادر اتعايش مع الموضوع تأنيب الضمير ديما ملاحقني وقصه اني ابطل مش قادر وقصه اني ابطل ضميري يأنبني مش قادر تعبت بجد تعبت
مالك ياض فى حالة الاكتئاب اللى انت فيها دى

ايه المشكله عادي 😂 انت بتفكرني بنفسي وانا صغير
المشكله إني ركبت واحده مطلقه عندها ٣١ وبيور نيك وأنا لسه صغير ومبتتناكش غير مني 😂😂😂

مهي المغريات هتيجي هتيجي
يا صديقي العزيز بقولك اهرب بضميرك من ملزاتك ومش عايزك تعيش معاناه سنين وتفكير يقتل متعتك في الحياة اهرب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%