NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة زيارة خالتي وبناتها واجب - حتى الجزء الاول| 16/10/2023

بروفيسور69

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
29 سبتمبر 2023
المشاركات
62
مستوى التفاعل
250
نقاط
236
الجنس
ذكر
الدولة
الاسكندرية
توجه جنسي
أنجذب للإناث

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: بونو, بشار, K lion و 60 آخرين

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
كمل يا برنس ويا ريت ما تتأخر
 
كمل وماتتاخر
 
كمل.. القصة جامدة اوي
 

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
مساء الخير
قصه جميله و فكرتها و بداية احداثها مبتكره بس يا صديقى انت محتاج تدى عمق اكتر للشخصيات و حالتهم النفسيه و متبالغش فى الاحداث الجنسيه بس فكرة دمج الصور لشرح العمليه الجنسيه رغم انها حلوه بس بتخرج القارئ عن خياله و دى حاجه بتفسد القصه المكتوبه .
 
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
كمل جميله
 
القصة جميلة وفكرة الصور بتخليني اعرف افهمك اكتر متتأخرش بباقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
بص يا حب هي القصة تحفة وانا بعشق القصص الي زي كدا بس تبقا عملت الصح بقا بجد لو دخلت الام كمان في النيك هتكون بجد قصة تحفة ولا في الخيال وعاش كمل
 
هنعيدها تاني شكلنا 😂😂 منزلتش لسة بلتقيل
 
  • بيضحكني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
نااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
 
كمل يابرنس بداية حلوة
 
بدايه حلوه استمر
 
كمل القصة جميلة بس قصيرة
 
فين باقي القصه
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Hr7L8dbاريد ان انيك خالتي
 
  • عجبني
التفاعلات: بشار

قصة زيارة خالتي وبناتها واجب🌶🍑 تأليف @بروفيسور69

لو الي هيحصل غلط ومش علي هواك مكنتش هتدخل تقرى قصتي بس دة الي بيهيجك ودة الي في دماغي دلوقتي 🌶()
ابطال القصة انا طبعا محمود ٢٧ سنة من اسكندرية طويل جسمي متناسق معنديش عضلات للاسف زي كل بتوع القصص ومش بلعب رياضة
ملك بنت خالتي 22سنة قصيرة لونها قمحي مش بيضة اوي يعني بس طيزها غريبة
حنان بنت خالتي 24 سنة نفس طول اختها تقريبا بس ابيض منها وارفع منها مطلقة علشان جوزها كان خول شويتين
نعمة خالتي 45سنة طويلة وبيضة وجسمها مليان سيكا بتشتغل مدرسة في مدرسة عندهم هناك في القاهرة مش لازم اعرفكم علي جوزها علشان هموتو كمان شوية اوك🤝🤝

هيا بنا الي النيك الحلقة الاولي🌶🍑


تبدأ القصة زي ما وعدتكو علي امي وهي بتصحيني بدري اوي الساعة ٥ وعمالة تعيط وبتصحيني وبتقولي اصحي يا محمود خالتك كلمتني ومنهارة جوزها مات (برضو مش هقولك اسمو بكاسة) انا طبعا اتخضيت من الاصطباحة الخرا ع الصبح دي وانا بتشائم بسرعة قمت من السرير وبقولها طب هو احنا هنمشي دلوقتي يعني
قالتلي اااه يا حبيبي انت عارف خالتك لوحدها هناك وملهاش حد غيرنا قولتلها ماشي هقوم حاضر
قمت دخلت الحمام خدت شاور ولبست وانا مش فايق خالص وامي كانت لبست ومستنياني في الرسيبشن قولتلها هنقعد قد ايه هناك قالتلي علي الاقل 3 ايام يا محمود تقف تاخد العزا معلش ياحبيبي عارفة اننا هنعطلك قولتلها بصراحة اااه هتعطلوني قامت ضحكت وقالتلي ياااض بطل كلامك الي زي الدبش دة وانجز
دخلت اوضتي جيبت شنطة صغيرة فيها غيارين وخدت صوبع الحشيش من الدرج حطيتو في علبة السجاير واستشورت شعري وانا بغني وامي مستنياني في الرسيبشن خلصت ونزلت انا وامي ركبنا العربية ورنيت علي شاب شغال معايا صحيتو قولتلو انا حصل عندي حالة وفاة وهسافر هسيبلك المفتاح في القهوة وانت خلي بالك بلدنيا والعمال انا عندي محل مجمدات حاجة سوميات كدة خلصت الحوار وطلعت بلعربية ع القاهرة وصلنا كانت الساعة ٩ونص والخارجة الظهر اول ما وصلنا لقيت خالتي رابطة دماغها بطرحة ووقاعدة علي الارض بتنوح هي وبناتها امي دخلت حضنيتهم وباستهم وقعدت تعيط معاهم وانا دخلت خدت خالتي نعمة في حضني وقعدت اواسيها لقيتها بتنوح وصوتها عالي ومزعج وبناتها اااه يابابا يلي كنت ايه وايه وايه
بصتلهم وانا بقول في عقلي لا مش هينفع اتعايش مع الجو دة انا لازم افصل نزلت ركبت عربيتي طلعت كعباية حشيش ولفيت سيجارة وشربتها وبقيت فاصل شوية طلعت قعدت معاهم وخالتي بتكلمني وانا باصصلها بس وحياتكو ما سامع كلمة من الي بتقولها وعمال اهزلها راسي وخلاص وهي تتكلم لقيت حنان بنتها الكبيرة بتصوت جمب ودني اااااه يابا يابابا روحت باصصلها وسسخت ضحك وبقولها طب ودني احنان هيبقي كويس ادعيلو انتي بس امي بصتلي وخالتي والبنات مستغربين بس حنان فهمت اني محشش علشان كنت بكلمها زمان حب وكدة بس لقيت الموضوع مش لذيذ فسيبنا بعض وهي عارفة اني بشرب سكتو شوية وبعدين الناس جم قاريبو قبل الضهر بشوية سلمت عليهم وجهزنا المرحوم وروحنا دفناه وشوية هري ميلزمناش حصل لحد ما الصوان اتلم وقرايب المرحوم بيقولولي متيجي تبات معانا وكدة علشان تبقي علي رحتك وكدة يعني بس كانت عزومة مركبية هما اصلا مش بيطيقوا بعض علشان يطقوني انا قولتلهم لا عادي هبقي علي راحتي متشغلوش بالكم بيا يا جماعة عدي اليوم لحد ما جيه الليل وطلعت شقة خالتي وكانت مفضيالي اوضة نومها ونايمين كلهم في الاوضتين بتوع العيال فبفتح باب اوضة حنان لقيتها قالعة هدومها بتغير دارت نفسها بسرعة وانا قفلت الباب بس كنت شوفتها يعني قولتلها معلش يا حنان كنت عايز امي قالتلي امك في اوضت ملك
قولتلها ماشي دخلت لامي ندهتلها واديتها فلوس قولتلها خليهم معاكي انا هنام قالتلي ادخل الاوضة دي نام فيها اوضة نوم نعمة دخلت ونمنا مصحيتش غير العصر صحيت دخلت الحمام لقيت كلوت وسنتيانة قدامي مش عارف ليه مسكتهم وبشم فيهم بس مش زي ما توقعتو لقيت رحيتهم تقرف قمت فاتح شباك الحمام ورميهم في المنور وغسلت وشي وكدة وطالع من الحمام بضحك علي الي عملتو وانا طالع لقيت حنان في وشي وانا بضحك حنان بتقولي في اية يا عم ع الصبح قولتلها معلش يا حنون انا لقيت كلوت وسنتيانة جوا رحيتهم وحشة فرميتهم من الشباك مش عارف عملت كدة ليه معلش بقي (ملحوظة للمحنكين انا كنت بكلم حنان في اصعب من دة وقت ما كنت مرتبط بيها ف عادي الكلام دة بيني وبينها ماشي🖕) حنان اول ما قولتلها كدة مكنتش عارفة تمسك نفسها من الضحك قولتلها ايوا كدة اضحكي كسم الي يزعلك وبقولها شايفة وشك نور ازاي لما ضحكتي قالتلي طب اوعي ادخل الحمام سيبتها ومشيت دخلت المطبخ عملت شاي وقعدت في الصالة مولعلي سيجارة حنان طلعت قولتلها اومال هما فين قالتلي صحيو بدري راحو يوزعو قرص في المقابر قولتلها ونتي مروحتيش معاهم ليه قالتلي مكنتش قادرة اقوم وهما راحو جت قعدت جمبي وقالتلي اصبر احضرك فطار قبل ما تنزل تقف مع الناس هيقعدو شوية المغرب كدة قولتلها طب قومي علي ما هي جابت الفطار كنت انا لفيت السيجارة فطرت وبولع سيجارة الحشيش حنان بتقولي هو انت كل يوم يا محمود انت مش كنت بتقولي هتبطل زمان قولتلها مانتي سيبتيني يا قمر كان ممكن انتي تخليني ابطل وبضحك
هي. انا الي سيبتك يا كداب بقمارة انا زهقت وخلينا اخوات
انا. ميبقاش قلبك اسود يا حنون انا بهزر معاكي
هي. طب خلص الزفت دة علشان تنزل
انا. بس انا مش عاجبني الي انتي عملاه في نفسك دة يا حنان بقيتي مهملة في شكلك وجسمك كنتي قمر الاول
هي. انت عملت دماغ هو دة وقت الكلام دة وبعدين مش عجباك متبصليش وزعلت
انا. فعلا معرفش انا قولت كدة ازاي بس قومت قعدت جمبها وقولتلها متزعليش مني انا اسف مكنش قصدي ازعلك بس بقولك كدة علشان انتي لسة يا حنان ٢٤ سنة وعايشة جو اربعيناتي فين انتي الاول من دلوقتي فين الشياكة وخفة الدم ركزي في كلامي يمكن دة الي مخليكي بقالك سنتين مجالكيش عريس
هي. عايزة اقولك علي حاجة في ناس بتتخلق معوقة في ايدها وفي رجليها اهو انت اتخلقت معوق في لسانك
انا. ضحكت وقولتلها مش بعرف ازوق كلامي نفس الي بقولو كل الناس بيقولو بس بلف ودوران
هي. عارفة ع العموم فكرةالعريس دي انا يأست منها الناس بيعاملو المطلقة علي انها هي غلطانة حتي لو كانت متجوزة خنزير وخلاص انا مش عايزة رجالة وعلي قولك انا بقيت اربعيناتي وبصت في الارض
انا. قولتلك مش قصدي وانتي زي القمر يا حنان والف واحد يتمناكي وبوستها وحطيت ايدي علي وسطها
هي. انت بتعمل اية يا محمود
انا. هتعملي مش عايزة انا بصراحة لما شوفتك امبارح وانتي بتغيري مفارقتيش دماغي
هي. زقتني وقامت من جمبي وقالتلي انت مش في وعيك قوم يلا انزل عايز تاكل لحم حنان يا محمود
انا. بصراحة ادايقت من نفسي بسبب كلامها وفعلا انا مكنتش في وعيي بس كلامها دة فصلني اول ما سمعتو
قمت نزلت علي طول وعدي اليوم في العزا والساعة بقيت ١٢ بليل وانا تحت قاعد في عربيتي مش عايز اطلع
شوية وامي رنت عليا بتقولي اطلع بقي علشان تنام قولتلها انا عايز امشي قالتلي معلش ياحبيبي يومين وهنمشي اطلع بقي علشان تنام قولتلها خلاص انا هقعد شوية وطالع فضلت قاعد ساعة ساعتين ومطلعتش امي رنت عليا تاني وكان حنان جمبها وبتقولي مطلعتش ليه قولتلها مش عايز اطلع مكنتش اعرف ان حنان جمبها
امي حاولت متباينش اني اتخنقت وعايز امشي فبتقولي هتقعد شوية كمان يعني طيب بس حنان كانت سمعت
فقالتلها ادهولي
حنان. اية يا محمود قاعد كل دة تحت ليه
انا. انا اسف يا حنان انا بجد مش طايق نفسي بسبب الي عملتو معاكي
هي. هتلنا معاك شوية حاجات وانت طالع بتلغويش
انا. طب سلام
قفلت وفضلت قاعد لقيت حنان بعتالي واتس بتقولي بصراحة كنت عايزة
انا. كنتي عايزة اية
هي. الي انت كنت عايزو
انا. طب وعملتي كدة ليه وقولتي الكلام دة ليه
هي. مش عارفة ممكن علشان كنت مضايقة من كلامك بس انت عارف ان انا من زمان ونا بحبك
انا. وانا كمان انا متجوزتش لحد دلوقتي علشان بحبك يا حنان وماحسيتش اني بحبك غير لما عرفت انك هتتجوزي
هي. انت الي عملت فينا كدة وفرقتنا كان زمنا مع بعض دلوقتي وبتقولي ولا ناسي انا زهقت ومش عايز اكمل
انا. كانو كلمتين ساعة زعل وانتي مكدبتيش خبر اكنك ما صدقتي اتخطبتي بعدها بشهرين
هي. انا مصدقت انت بتتكلم ومش عارف حاجة اطلع بقي الوقت اتأخر
انا. ماشي طالع سلام
طلعت وكلو في اوضو وهوس بس في البيت دخلت الاوضة غيرت ونمت ع السرير
وحنان بتكلمني ع الواتس وفضلنا نتكلم لحد ما الموضوع حول علي قناة السكس فضلنا نتكلم شوية
وبقول لحنان انا هجيلك الاوضة بتقولي لا امي جمبي قولتلها طب انا مش قادر قالتلي اعملك اية يعني قولتلها تعالي انتي طيب بعتتلي ايموشن ضحك وبتقولي لا قولتلها طب سلام
شوية ولقيتها بتفتح باب الاوضة ودخلت في حنضني من غير ولا كلمة وانا مكدبتش خبر نزلت فيها بوس ومص شفايف وهي كانت هايجة مووت وبحط ايدي علي كسها حسيتو بيطلع نار قمت مقلعها هدومها وانا كمان قلعت وتربست الباب وروحت السرير واحنت الاتنين ملط وهي بتبص للسقف وانا شغال بوس في جسمها كلو وهي متفاعلة معاية خالص قمت ماسك في بزازها بمصمص وارضع فيهم وهي مندمجة اوي


JFzrhoN.webp

وبقيت ببوس في شفايفها وف كل جسمها وانا بدعك بزازها وقمت نازل علي كسها حاطط لساني عليه وبقيت بلحس وابوس فيه

JFzUykx.webp

وفضلت علي كدة شوية لغاية ما بتاعي بقي واقف زي الحديدة وهي بتدعكو بأيدها شديتها من رقبيتها خليتها تمصو

JFzZwaS.webp

نيمتها علي بطنها ونمت فوقيا وبقيت شغال نيك فيها وهيا ممحونة اوي

JFzbY3Q.webp JFztuR9.md.webp

وبغير عليها اوضاع وفضلنا في الهبد دة بتاع ربع ساعة لغاية ما لقيتها بتجيبهم

JFIH21a.gif

خدتها في حضني وانا بنيك فيها وببوس فيها وهي حضناني جامد وبناكل شفايف بعض لغاية مفضيت لبني جواها وهي عمالة تتلوي وانا بجيب لبني فيها وتمصمص في لساني بعدها فتحت رجليها وبدعك كسها بلبني الي بيخرج منو فضلنا شوية مش قادرين نتحرك بعدها لقيتها بتقولي قوم يا حبيبي اغير الفرشة دي قومت دخلت الحمام خدت شاور وطلعت علي الاوضة لقيتها مغيرة الفرشة وفاتحة شباك ورشة معطر

الي القاء الحلقة الجاية هسكس شوية فون وانام @بروفيسور69
قصة جميلة جدآ بس قصيرة كمل يابطل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%