NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Az1234567

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندي ٢٢ عندي بنت اعرفها من فتره اقابلها وانيكها وعلاقتنا كانت كذا طوال تقريبا السنه انا وابوي اعزب المهم فجاه جا ابوي قال انه بيتزوج ففرحت المهم جيت بتعرف ع الي بيتزوجها طلعت معاها بنت والمصيبه انه البنت هذي هي الي انيكها كل مره مدري ايش اسوي

• عجبني
التفاعلات: PrinceJR, 🔥أومٰہ غہمٰہٰہۣۗآزهہۗ🔥, سلطان غلبان و شخص آخر
انا عندي ٢٢ عندي بنت اعرفها من فتره اقابلها وانيكها وعلاقتنا كانت كذا طوال تقريبا السنه انا وابوي اعزب المهم فجاه جا ابوي قال انه بيتزوج ففرحت المهم جيت بتعرف ع الي بيتزوجها طلعت معاها بنت والمصيبه انه البنت هذي هي الي انيكها كل مره مدري ايش اسوي
تزوجها

تزوجها انت وابوك 🫣😉

• عجبني
التفاعلات: 🔥أومٰہ غہمٰہٰہۣۗآزهہۗ🔥
باعم حلو ابوك يتجوز امها.
وانت اتجوز بنت.
والف مبروك.
مش مصبيه ولا حاجه

فين المصيبة؟

• بيضحكني
التفاعلات: ناروتو شيبودن (معاذ)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاجة من الاتنين لاما تقول لابوك و تعرفه الحقيقة بس لو معاك اثبات علشان مش هيصدقك بسهولة
لاما مش هتتكلم خالص و تقضيها معاها عادي بس ممكن تعملك مشاكل و تقوم ابوك عليك و انت الي هتتفشخ في الحالتين

هي فين المصيبه دي
ده انت مرزق ياعم 😂😂 ياريتني مكانك

• بيضحكني
التفاعلات: السرطان
طب كويس مطلعتش الست الي ابوك هيتجوزها😂

بطل ال بتعمله
ولو انت أول علاقة اتجوزها

• عجبني
التفاعلات: Ayman Farouk و Just 3omar
بطل ال بتعمله
ولو انت أول علاقة اتجوزها
مقدر اتزوجها لانها متناكه من غيري مليون مره وثانيا ماقدر اعلم لانه يمكن انطرد فا معرف ايش الحل

فلم هندي فشخ.
بس بردو فين المصيبة فى كدا سيناريو مفهوش مشكلة

مال ابوه بانو بينام مع البت؟ مال دي وًمال دي؟ يتجوزها و يخلصنا
يا خالتي مينفعش انتي متعرفيش هيا في دماغها تجوز ابوه ليه و بعدين ممكن تحصل بينهم علاقة و الدنيا تخرب اكتر

ياعم عيش ونيك البت لم ابوك يتجوز امها وممكن كمان تنيك أمه وابوك يشارككم وتبقي مدعك
مش هو ده اللي انت عايز تسمعه وتعيشه

يا خالتي مينفعش انتي متعرفيش هيا في دماغها تجوز ابوه ليه و بعدين ممكن تحصل بينهم علاقة و الدنيا تخرب اكتر
كل فولة و ليها كيال
ايه دخل البت بامها
و ماهو هو كمان كان بينام معاها
ليه يعني؟ هي مذنبة و هو ابو الهول؟ الاتنين شيه بعض
من توب بعض
لايقين هلى بعض

كل فولة و ليها كيال
ايه دخل البت بامها
و ماهو هو كمان كان بينام معاها
ليه يعني؟ هي مذنبة و هو ابو الهول؟ الاتنين شيه بعض
من توب بعض
لايقين هلى بعض
معلش يا خالتي انا مش موافق علي رايك الصراحة

معلش يا خالتي انا مش موافق علي رايك الصراحة
عنك ما وافقت هو انا حاخد من حد الاذن براي! هو كده
البت الي تعمل كده زيها زي الواد الي يعمل كده
من غير ما اسمي مين الي قايل الكلام ده عشان اادين الكلام فيه ممنوع هنا

شوفلك عروسه تانيه واتجوزها عشان هيا كتفكرش ف الموضوع دا طالما هيا شغاله مراجيح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%