NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الفهد12

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بلاقي كتير ناس بتقول علي نفسها ديوث طب لما انت ديوث خايف تتكلم مع فحل زي ليه ممكن عدم ثقه ودي ليها كذا حل انك تتكلم معاه دردشه اوتتقابل في مكان عام ولما تطمن له كمل انما كله هنا خيالات فقط عاوز ديوث بجد يكلمني ويكون في علاقه صداقه اولا وجنس بامان ونحترم خصوصيه بعض
ياترا موجود

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost, MM011, Cairo m (massage) و 2 آخرين
بلاقي كتير ناس بتقول علي نفسها ديوث طب لما انت ديوث خايف تتكلم مع فحل زي ليه ممكن عدم ثقه ودي ليها كذا حل انك تتكلم معاه دردشه اوتتقابل في مكان عام ولما تطمن له كمل انما كله هنا خيالات فقط عاوز ديوث بجد يكلمني ويكون في علاقه صداقه اولا وجنس بامان ونحترم خصوصيه بعض
ياترا موجود
هتفضل تدور كتير ومش هتوصل لحاجة نص اللى بيقول بيبقى كلام بس والحقيقي بيبقى خايف لان في ناس بعد ما بيعرفهم ويتقابلوا يبتدي يبتزهم
انا بقالي فترة كبيرة بدور بس مفيش فعليا

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost، نارتجي و الختيار السوري
ص
ياترا موجود
صعب اوي ونادر انك تلاقي حد يثق فيك من علي النت انا ملقتش غير حالات نادرة جدا ويمكن عشان طبيعة عملي بتطلب الكتمان عشان سمعتي فمش حيخاف لاني دكتور

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
ياترا موجود
للاسف مش هتلاقي خالص

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
ياترا موجود
بيبقو خايفين وده حقهم

• عجبني
التفاعلات: الفهد12 و ghost_ghost
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ديوث في خياله بيطلع ده وقت مايحب وغير منتظر أو غير قادر حتى على أجرا حوار ولو خلف الف ستاره

• عجبني
التفاعلات: الفهد12 و ghost_ghost
هو ديوث في خياله بيطلع ده وقت مايحب وغير منتظر أو غير قادر حتى على أجرا حوار ولو خلف الف ستاره
وده اكيد بسبب خوفه من الطرف التاني

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و نارتجي
وده اكيد بسبب خوفه من الطرف التاني
بالتأكيد لان انت بتتكلم عن الإنسان وهو في حاله غريبه من الضعف وفي نفس الوقت في حاله أغرب من الشراسه في الشهوه

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost و الفهد12

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%