NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Rambo king

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتى انا امى بتنام جمبى على السرير و انا هموت و انيكها فبرفع جلابيتها و احط يدى جوه كلتها و اقعد احسس بيدى فى حجرها و مش عارف هل هى نايمة قوى و لا حاسة و متكيفة ؟ و لو حاسة هل دا معناه انها عايزة تتناك ؟ مع العلم ابى متوفى من 8 سنوات يعنى محدش لمسها من 8 سنين

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ابراهيم ابراهي, kingoffighter23, King'S Man و 13 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عمرك ما حسيت من ناحيتها باي حاجه و معاملتها تغيرت معاك ؟

تعبانة عايزة تتناك

• عجبني
التفاعلات: goko
عوزاك تلعب بدون مواجه

• عجبني
مع الوقت هتيجى

دلوقتى انا امى بتنام جمبى على السرير و انا هموت و انيكها فبرفع جلابيتها و احط يدى جوه كلتها و اقعد احسس بيدى فى حجرها و مش عارف هل هى نايمة قوى و لا حاسة و متكيفة ؟ و لو حاسة هل دا معناه انها عايزة تتناك ؟ مع العلم ابى متوفى من 8 سنوات يعنى محدش لمسها من 8 سنين

لو لقيت نفسها بيعلى لما بتعمل الحركة دي يبقى عايزة تتناك فعلا وخايفة تقولك ف اتجراء انت بس متبقاش غشيم

• عجبني
انت تعبان عاوز انيك اللى فاضى من المعرصين يجى خاص و اللى فاضية تيجى

• عجبني
لو لقيت نفسها بيعلى لما بتعمل الحركة دي يبقى عايزة تتناك فعلا وخايفة تقولك ف اتجراء انت بس متبقاش غشيم
اه بتاخد نفس طويل كده بس انا بخاف فبطلع يدى بسرعة

• عجبني
عمرك ما حسيت من ناحيتها باي حاجه و معاملتها تغيرت معاك ؟
حاسس انى عايز انيكها فشخ بس هى مش مبينة اى حاجة

• عجبني
حاسس انى عايز انيكها فشخ بس هى مش مبينة اى حاجة
بس هي ممكن تكون حاسه و عارفه انك بتعمل كده و هي نايمه اكيد

حاول تدخل صوابعك فى كسها والعب فى شفايفه ولو متمتعه حاتسكت ولو زعقت اعمل نفسك نايم ومش حاسس. بس اكيد هيه حاسه ومتمتعه وعايزاك انت تاخد الخطوه الاولى

حاول تدخل صوابعك فى كسها والعب فى شفايفه ولو متمتعه حاتسكت ولو زعقت اعمل نفسك نايم ومش حاسس. بس اكيد هيه حاسه ومتمتعه وعايزاك انت تاخد الخطوه الاولى
يا خبرة

• بيضحكني
التفاعلات: كسك متعتى

يبقى عايزه تتناك ومستمتعه

ابعتلي خاص ممكن

تحرش بيها علني وهي صاحية بس مطبوع بالهزار لو بعدت يبقي لا

استمر فى التحسيس وراقب حركة جسمها ونفسها وانت هتعرف ان كانت نايمة ولا مستمتعة وعوزاك تمتعها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%