NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
نفسي الاقي واحد تكون بنت او مطلقه ، فيرجن او مش فيرجن ، المهم تكون متحرره ونفسها تعيش حياتها بحرية في وجود زوج يحبها ويقدرها ويعتبرها انسانه كاملة الاهلية ويدعمها ويكون سندها ، المهم تكون قدام الناس نبان طبيعيين وفي نفس الوقت بيننا وبين بعض براحتها تصاحب ولاد وتلبس براحتها علي حسب المكان اللي احنا فيه ما يسمح ، يعني عايز واحده متحرره وعاقله ومش عارف الاقي ده فين ، تعبت كتير وانا بدور لدرجة اني كتير بفقد الامل اني الاقيها

• عجبني
التفاعلات: jooo gooo
تصاحد ولاد و تتجوزك صعب.. الستات عموما لما يتحوزو بيحبو يكون عندهم واحد فقط. لكن بما انو عندك علاقات… شوف واحدة من علاقاتك

دا في كتير من ال بالك فيه دا
انت بس دور كويس

تصاحد ولاد و تتجوزك صعب.. الستات عموما لما يتحوزو بيحبو يكون عندهم واحد فقط. لكن بما انو عندك علاقات… شوف واحدة من علاقاتك
مين قالك ان كل الستات زي بعض ، فيه ستات كتير بتحب التحرر ، انا للأسف معنديش علاقات بما اني عندي رهاب اجتماعي ، وبالنسبة للبنات اللي اعرفهم في الواقع مقدرش اعرض افكاري قدامهم

نفسي الاقي واحد تكون بنت او مطلقه ، فيرجن او مش فيرجن ، المهم تكون متحرره ونفسها تعيش حياتها بحرية في وجود زوج يحبها ويقدرها ويعتبرها انسانه كاملة الاهلية ويدعمها ويكون سندها ، المهم تكون قدام الناس نبان طبيعيين وفي نفس الوقت بيننا وبين بعض براحتها تصاحب ولاد وتلبس براحتها علي حسب المكان اللي احنا فيه ما يسمح ، يعني عايز واحده متحرره وعاقله ومش عارف الاقي ده فين ، تعبت كتير وانا بدور لدرجة اني كتير بفقد الامل اني الاقيها
هتلاقى ماتقلقش

العبها بذكاء دور علي واحده اصلا اوبن مايند في تربيتها ولبسها وعندها صحاب ولاد عادي وبتهزر معاهم عادي
دي سهل بعد جواز تحررها وفيه كتير جدا كدا
بالمراقبه هتعرف تطلعهم
سواء في جامعه لو انت لسه طالب او في الشغل هتلاقي نوعيه دي كتير اوي
انما متخدش واحده متدينه وبتتكسف وتقولي عايز احررها
او تشقط واحده من علي منتدي سكس وتتجوزها
انت عايز واحده تتحرر بس بحدود مش واحده شرموطه

العبها بذكاء دور علي واحده اصلا اوبن مايند في تربيتها ولبسها وعندها صحاب ولاد عادي وبتهزر معاهم عادي
بالمراقبه هتعرف تطلعهم
لو شرموطه عادي بس بيني وبينها ومعنديش. حدود في التحرر

بالمراقبه هتعرف تطلعهم
وبعدين للاسف مليش اي نشاطات اجتماعيه وعندي رهاب اجتماعي وصعب الاقي في المحيط بتاعي واحده كده

لو شرموطه عادي بس بيني وبينها ومعنديش. حدود في التحرر
صدقني هتغفلك وممكن تفضحك الصح زي ما بقولك
انا خبير وعارف تلاقي نوع الانت عايزه ازاي
دور علي واحده اوبن مايند بس سواء من بنات ايجيبت او بتقلدهم وبمبهوره بيهم وواحده واحده هتحررها بسهول وقت ما ترتبط بيها كلمني واقولك ازاي بخطوات توصل ل نفسك فيه كله

وبعدين للاسف مليش اي نشاطات اجتماعيه وعندي رهاب اجتماعي وصعب الاقي في المحيط بتاعي واحده كده
يبقي هتبقي مجبر تسلك طريق الصعب طويل
تتجوز صالونات وبعد فترة اقولك ازاي تحررها وفي خطوبه لو ظهرت عليها علامات تحرر يبقي كويس برضوا اقولك ازاي توصل معاها ل بعيد

يبقي هتبقي مجبر تسلك طريق الصعب طويل
تتجوز صالونات وبعد فترة اقولك ازاي تحررها وفي خطوبه لو ظهرت عليها علامات تحرر يبقي كويس برضوا اقولك ازاي توصل معاها ل بعيد
لا مش عايز صالونات انا عايز واحده متحرره جاهزه حتي لو الاقيها في موقع سكس او حتي بتعمل علاقات كتير معنديش مانع ، المهم تكون بين الناس مش باين عليها كده

مين قالك ان كل الستات زي بعض ، فيه ستات كتير بتحب التحرر ، انا للأسف معنديش علاقات بما اني عندي رهاب اجتماعي ، وبالنسبة للبنات اللي اعرفهم في الواقع مقدرش اعرض افكاري قدامهم
مين قالي؟ سؤال بردو

لا مش عايز صالونات انا عايز واحده متحرره جاهزه حتي لو الاقيها في موقع سكس او حتي بتعمل علاقات كتير معنديش مانع ، المهم تكون بين الناس مش باين عليها كده
من واقع خبرتي صعب طلبك اذا مكنش مستحيل
بس لما تفشل في سعيك عرفني
خليك واقعي شويه في طريقه تفكيرك عشان توصل ل النفسك فيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من واقع خبرتي صعب طلبك اذا مكنش مستحيل
بس لما تفشل في سعيك عرفني
خليك واقعي شويه في طريقه تفكيرك عشان توصل ل النفسك فيه
لا عادي ارتبطت قبل كده علي الانترنت ايام كورونا بس بسبب ان الحال كان واقف سابتني ، يعني عادي الاقي واكيد زي ما بدور فيه بنت بتدور بس احنا مش لاقيين بعض

لا عادي ارتبطت قبل كده علي الانترنت ايام كورونا بس بسبب ان الحال كان واقف سابتني ، يعني عادي الاقي واكيد زي ما بدور فيه بنت بتدور بس احنا مش لاقيين بعض
خلاص شوف ولو لقيت عرفني
صدقني ممكن بت ال لقيتها دي بتشتغلك او ولد
يوم ما تلاقي هتكون سوري في كلمه مفتوحه ولازم تكون انت مغري ليها يا فلوس يا وظيفه يا مستوي علمي عالي
البنات هنا ماليين منتدي وصدقني اغلبهم عاملين اكونتات ب اسماء رجاله لو فبه واحد جد هتبعتلك بس موضوع مش سهل يتوقف عليه عامل مكان وسنك وشغلك
حتي لو هي شرموطه في خفاء اهلها مش عارفين وهيبان جواز صالونات عادي ف لازم تكون عريس كويس

نفسها تعيش في وجود زوج يحبها ويقدرها
طيب ادا كان هذا الزوج يحبها ويقدرها طبيعي يكون يغار عليها
يعني انا سمعت انه في هيك قصص واول مره اشوفها وبصراحه صدمتني

خلاص شوف ولو لقيت عرفني
صدقني ممكن بت ال لقيتها دي بتشتغلك او ولد
يوم ما تلاقي هتكون سوري في كلمه مفتوحه ولازم تكون انت مغري ليها يا فلوس يا وظيفه يا مستوي علمي عالي
البنات هنا ماليين منتدي وصدقني اغلبهم عاملين اكونتات ب اسماء رجاله لو فبه واحد جد هتبعتلك بس موضوع مش سهل يتوقف عليه عامل مكان وسنك وشغلك
حتي لو هي شرموطه في خفاء اهلها مش عارفين وهيبان جواز صالونات عادي ف لازم تكون عريس كويس
انا حاليا بشتغل شغلانه كويسه واقدر افتح بيت وعندي طموح عالي جدا ، بشتغل مصمم ازياء وبشتغل في مصانع كتير ودخلي كويس فمن ناحية الماديات انا جاهز ، واكيد انا عايز واحده من طبقة متوسطه مش هرتبط بواحده من ايجيبت اكيد 😀

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%