NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جماعة انا حاليا مش عارف احدد انا مين ولا عايز ايه اسمحولي احكيلكم اللي حصل معايا وتساعدوني

وانا صغير في إعدادي في حد في عائلتي ناكني وفتحني والموضوع مكانش مرة كان كتير وكان متحكم فيا بزيادة لدرجة أنه كان بيخليني اقعد مع ماما واختي ولبنوا ف طيزي
وكان بيخليني ابوس رجله وأيده علشان امصله وساعات يلبسني كلوتات اختي وانا بره
وكان دائما بيهني جامد شتيمة بآلام والاخت انا علشان مكدبش كنت يبقي مبسوط اوي وانا معاه وكنت بنفذله كل كلمة
وكان دائما بيزرع فيا شعور اني أكلمه عن اي بنت بحبها ويعرفني أنه هينيكها كان بيلغي فيا اي شعور اني راجل لدرجة اني فعلا زبي مبقاش بيقف كتير وهو صغير اوي

بس انا برضه بنجزب للبنات ونفسي اجرب مع واحدة بس تحسسني اني راجل اوقات كتير بحس بكده
بس بمجرد ما حد بيكلمني اني خول أو يكلمني عن امي واختي برجع اهيج تاني هل في حل اني ابقي طبيعي

• عجبني
التفاعلات: el-korsan، mario ماريو و انتش

مساء الخير عزيزى نسوانجي مبتدئ

تم تعديل عنوان موضوعك وحذف المخالف منه

أرجو عدم وضع اى علامات استفهام او ايموجى بعنوان الموضوع لكى يتسنى للاعضاء البحث عنه بسهولة

انت كام سنه دلوقتي؟
و ال حصل معاك و انت صغير حاول تتجاوزه و تنساه و اعتبارها كانت حاجه عاديه و انسها علشان تعرف تكمل حياتك بما انك منجذب للبنات، و اقطع علاقتك بيه ديه اهم حاجه

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي مبتدئ
بص انت من الاخر كدة عايز اية عايز تعيش طبيعى وتمارس الجنس مع نسوان دة فى ايدك انت لو عايز تمارس الجنس مع نسوان كموجب وتبقى مع راجل تانى انت سالب لان دة بيمتعك برضة بايدك انت ما فيش حد بيأثر على حد احنا اللى بنحبس نفسنا فى تابوهات بنعملها بايدينا كل شىء ممكن وكل شىء ممكن كمان يتصلح بس اهم حاجة الارادة والعزيمة اوكية

جماعة انا حاليا مش عارف احدد انا مين ولا عايز ايه اسمحولي احكيلكم اللي حصل معايا وتساعدوني

وانا صغير في إعدادي في حد في عائلتي ناكني وفتحني والموضوع مكانش مرة كان كتير وكان متحكم فيا بزيادة لدرجة أنه كان بيخليني اقعد مع ماما واختي ولبنوا ف طيزي
وكان دائما بيهني جامد شتيمة بآلام والاخت انا علشان مكدبش كنت يبقي مبسوط اوي وانا معاه وكنت بنفذله كل كلمة
وكان دائما بيزرع فيا شعور اني أكلمه عن اي بنت بحبها ويعرفني أنه هينيكها كان بيلغي فيا اي شعور اني راجل لدرجة اني فعلا زبي مبقاش بيقف كتير وهو صغير اوي

بس انا برضه بنجزب للبنات ونفسي اجرب مع واحدة بس تحسسني اني راجل اوقات كتير بحس بكده
بس بمجرد ما حد بيكلمني اني خول أو يكلمني عن امي واختي برجع اهيج تاني هل في حل اني ابقي طبيعي
كلمني خاص

• حبيته
التفاعلات: نسوانجي مبتدئ
الي حصلك هذا ما اسموش علاقة
الي خصلك هذا اسمه اغتتصاب و انت تعاني من اثارو نفسيا و جسديا
انت اول شيء لازم تفهم انو كان هيك لان هذه هي الحقيقة
ولازم تشوف طبيب نفسي تحكيلو و يساعدك على التعافي من اثار هذه الجريمة ااي انت ضحيتها! ولو انك تعتقد انك كنت موافق اكنها تبقى اغتتصاب!

ثانيا
انت عندك ميول للبنات و انت بتحكي هكذا موضوع… كون الشخص المجرم الكلب هذا اغتتصب منك ارادتك و سيطر عليك منذ سن صغيرة و خلى عندك (ملازمة ستوكهولم) عنده كا تشهيص علمي و نفسي.. من الطبيعي انك تكون في هذه اللخبطة!
انت حبيبي الان كبير و لازم تشوف مختص يساعدك تحدد شخصيتك و يساعدك على فهم نفسك : الطبيب النفسي لا يعالج.. بيساعدك تفكر صح!
اتمنى ان كلامي يساعدك
صدقني انت كنت صحية شخص مجرم و لازم تاهد وقت تفهم نفسك و تتعالج من اثار الي وقعلك
نصيحتي ابتعد عن اي بورن و شات و اي علاقات حاليا لد ما تفهم

انت حابب تكون ايه تحب تتناك وتكون هول وديوث ولا تكون طبيعى دى تفكر فى شخصيتك وتفكيرك لازم تحدد اى ميولك

انت كام سنه دلوقتي؟
و ال حصل معاك و انت صغير حاول تتجاوزه و تنساه و اعتبارها كانت حاجه عاديه و انسها علشان تعرف تكمل حياتك بما انك منجذب للبنات، و اقطع علاقتك بيه ديه اهم حاجه
25

بص انت من الاخر كدة عايز اية عايز تعيش طبيعى وتمارس الجنس مع نسوان دة فى ايدك انت لو عايز تمارس الجنس مع نسوان كموجب وتبقى مع راجل تانى انت سالب لان دة بيمتعك برضة بايدك انت ما فيش حد بيأثر على حد احنا اللى بنحبس نفسنا فى تابوهات بنعملها بايدينا كل شىء ممكن وكل شىء ممكن كمان يتصلح بس اهم حاجة الارادة والعزيمة اوكية
انا متابع ردودك وشكلك بتتكلم بعقلانية وكلامك صحيح ممكن نتعرف على بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%