NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ms. Josef

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عاوز اخد رايكم في حاجه بعيدا عن الجنس انا شخص عندي 19 سنه يمكن سني صغير بالنسبه لناس كبيره هنا بس فكري كبير كنت عاوز اعرف بتواجهه الدنيا دي ازاي انا مفشوخ حرفيا من كل حاجه مصاريف كليه و مشاكل البيت و كل حاجه تقريبا مش شايف ولا عارف انا رايح فين مش عارف ازاي بتعدو كل دا !

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس و امير محمد
عاوز اخد رايكم في حاجه بعيدا عن الجنس انا شخص عندي 19 سنه يمكن سني صغير بالنسبه لناس كبيره هنا بس فكري كبير كنت عاوز اعرف بتواجهه الدنيا دي ازاي انا مفشوخ حرفيا من كل حاجه مصاريف كليه و مشاكل البيت و كل حاجه تقريبا مش شايف ولا عارف انا رايح فين مش عارف ازاي بتعدو كل دا !
بالصبر والعمل وحاول تنظم وقتك

امسك فى أى شغلانة وركز فيها .. وابعد عن أصدقاء السوء .. وبلاش تعمل مشاكل .. والمشكلة اللى أكبر منك ومن تفكيرك سيبها للى خلقنى وخلقك هو هيحلها فى وقتها

بالصبر والعمل وحاول تنظم وقتك
انا لحد دلوقتي تقريبا كنت علي حافه الوصول و برجع للصفر مثلا طلعت من هيئه من الحربيه !

صديقي انت حاليا في مرحلة تكوين نفسك لازم تجتهد وتعزل نفسك عن العالم وتهتم بدراستك وشغلك واحسن حاجه تعملها بتقسم وقتك 8 ساعات عمل و8 ساعات دراسه و8 ساعات نوم وصدقني هتشوف نفسك في مكان حلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صديقي انت حاليا في مرحلة تكوين نفسك لازم تجتهد وتعزل نفسك عن العالم وتهتم بدراستك وشغلك واحسن حاجه تعملها بتقسم وقتك 8 ساعات عمل و8 ساعات دراسه و8 ساعات نوم وصدقني هتشوف نفسك في مكان حلو
المشكله مش هعرف اخلي الدراسه 8 ساعات و الشغل اوقات مفيش خالص و اوقات طول اليوم شغل

لازم يكون عندك إيمان كل مشكلة والها حل
لاتفكر غير في دراستك وركز فيها ورمي ورا ضهرك وسيبها على اللي احكم مني ومنك

بتعدي بالطموح والصبر والشغل على حالك بس
نظم وقتك منيح ابدا اشتغل باماكن بتساعد الطلاب كون خبرة منيحة بعدة مجالات وحتى انه تكون مجالات غير تخصصك
اختصر العالم السامة وابعد عنهم والعدهم عن حياتك
كلنا لازم نتعب اول حياتنا كتييير لنقدر نكون مستقبل منيح
ومشاكل البيت اتذكر انه مافي بيت يخلو من المشاكل ابدا بس طريقة اخذك للمشكلة وتأثرك انت بتحددها

حب الشغل واستفيد من كل شيء تملكه

امسك في هدف و تبت فيه
صفي نيتك من كل حاجة وحشة و الرزق حيجيلك دايما
و مع الوقت حتلاقيها بتمشي
و اتعلم كل يوم حاجة جديدة المهم متقعدش تندب او تبكي على الي فات
و اوعي تقلق من اي حاجة متقدرش تتحكم فيها ،،،اقلق بي من الي تقدر تعمله و قصرت فيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%