NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت
احا اخوكي مسكك من مقتل حرفيا بس الموضوع مش هيخلص بين يوم وليلة حكاية الصور امسكي تلفونه فرمتيه في ربع ساعة أما بقى علاقتك مع صاحبك ف لازم تسيبيه ومتقربيلهوش تاني اعملي اللي انا قولتهولك وابقي قوليلي ايه اللي حصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Br-P4-KEICQAE3-Jju
فيها ايه منا ليا اخت ١٨ بينا علاقه سري نمتع بعض تمص لي و ادخل في طيزها فقط بدون اي ايزاء
يسطا انت كده خول اختك دي المفروض تحافظ عليها مش تنيكها ولو دي صورة اختك ف اختك طيزها جامدة 😂😅

طب ما تخلية ينييكك و اتبسطي معاه

يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت
طيب ما تعملي اتفاق انكم تبقي علي نور وانه زي ما سايبك مع صاحبك سيبله نفسك يعني لو عايز يضرب عشره ساعديه تفسه يشوف حاجه وحطي حدود وخليكي انتي المتحكمه بيه يعني يلمس ايه يسيب ايه اديله حته وكله مبسوط

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%