NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

1999Salam

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: mideo22, ابراهيم ابراهي, Omar26637 و 2 آخرين
لو علاقتك بصاحبك عادية
قولى لأهلك لأن اخوكى مش هيسكت كدا

• عجبني
التفاعلات: فاشخ شرف كل ديوث
لو علاقتك بصاحبك عادية
قولى لأهلك لأن اخوكى مش هيسكت كدا
لا مش عاديه وفي حاجات حصلت بينا وهو عارف كدا

اخوكي مش هيسيبك في حالك
بس دا كله يرجع إلى اول ماره يعني انتي اللي جبتي اللي نفسك

يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت
ممكن نتواصل خاص

ردى ممكن نوصل لحل

• عجبني
التفاعلات: zçb
عرف منين علاقتك بصحابك والصور عبارة عن اية

اديله بالجزمةعلى دماغه بس كده و متخضعيش لإبتزاز

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
مفيش حاجه اسمها اعمل ايه
ده لزم موجهة ليا وتعنيف كمان

بصراحه اكيد هو شاف واحس منك بعض القبول لكى يفكر كدة ليس دايما الشاكى هو الصحية

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
بصراحه اكيد هو شاف واحس منك بعض القبول لكى يفكر كدة ليس دايما الشاكى هو الصحية
صح جدا

معظم الاسر غافلين عن الى بيحصل جوة البيت بين الاخوات وده سببه عمل الزوج والزوجه وترك الاولاد لحالهم بدون اهتمام وللاسف الشهوة بتغلب الولد والبنت فى تواجد الفراغ وفى الاخر بيوصلوا بعض لانهم بيكونوا واثقين من الامان والسرية دى حصلت ....

م
معظم الاسر غافلين عن الى بيحصل جوة البيت بين الاخوات وده سببه عمل الزوج والزوجه وترك الاولاد لحالهم بدون اهتمام وللاسف الشهوة بتغلب الولد والبنت فى تواجد الفراغ وفى الاخر بيوصلوا بعض لانهم بيكونوا واثقين من الامان والسرية دى حصلت ....
مرحبا بيك ك عضو جديد
كلام جميل

• عجبني
التفاعلات: Mylife
انتي إلي جامده يعمل اية هو وإنتي سايبه نفسك ليه

طيب وايه المشكلة طيب ما انتي مع صحبك فيها ايه بقا لو كنتي مع اخوكي واحسن من الغريب وستر وغطا عليكي بدل الي برا ما يفضحك

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Sesil
انتي تحاولي تسجليله وهو بيطلب منك كده بس بالطريقه يعني وتهدديه
واعتقد يعني ان بالنسبه لأهلك ان حد يمارس معاكي علاقه ويكون غريب عنك اهون من انه يكون من اهل بيتك بتبقى كبيره اوى
فا دى انسب طريقه عشان تخليه يبعد عنك ويبطل يبتزك

انتي تحاولي تسجليله وهو بيطلب منك كده بس بالطريقه يعني وتهدديه
واعتقد يعني ان بالنسبه لأهلك ان حد يمارس معاكي علاقه ويكون غريب عنك اهون من انه يكون من اهل بيتك بتبقى كبيره اوى
فا دى انسب طريقه عشان تخليه يبعد عنك ويبطل يبتزك
اوقات على فكرة الاخت سبب كل مصايب وليس الاخ وهى اكتر واحدة عرفه ليه وصل لكدة

اوقات على فكرة الاخت سبب كل مصايب وليس الاخ وهى اكتر واحدة عرفه ليه وصل لكدة
هي لبوه ياجدعان أصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%