NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت
سيبيه ينيكك وهتتمتعي

يجماعه انا عندي مشكله كبيره جدا وعايزه حد يساعدني ويقلي اعمل ايه المشكله انه اخويا الصغير بيتحرش بيا وعنده صور كتيره ليا وكرهني في دنيتي وعيشتي ومش عارفه اعمل معاه ايه ومش قادره اقول لحد لانه هو عارف علاقتي مع صاحبي وبيعمل معايا كل حاجه تحرش وبحاول ابعده ومش عارفه اعمل ايه معاه بس الحكايه تطورت والنهارده بلمح انه عايز يمارس معايا من ورا اعمل ايه معاه بجد انا تعبت
بقولك يامروووووومه.. لو انتى جاده فعلا فى كلامك وبتكلمى بجد تعالى خاص وانا هقولك على حلول واقولك تعملى ايه معاه بالظبط. وانا معاكى وهقف معاكى فعلا وهساعدك ومعاكى لحد متخلصى واخلصك من المشكله دى طبعا.. انا مستنييكك اووى خااص ضرورى وبسرعه يامراااام.... بس انتى تعالى... مممممممممممممممم

الديوث العرص ابن القحبة واخو الشرموطة وجوز المتناكة يجى افشخ شرفو تحت زوبرى تعال متعنى بلحمك يا عرص تيلجرام بسرعة

زوبرى هايج اسود ويعشرهوملك

@Popwbs

عندك حلين يا ترفضي وتتحملي الي رح يصير او تجربي معاه وتحاولي تنبسطي

عندي ليكي حل
اذا مهتمة تعالي خاص ( كش حنحكي في حاجة تانية ) 🙄

بصي في حل بس هو هياخد وقت شويه

صور من اي نوع و جابها منين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تتواصلي معايا خاص هعرف منك شوية تفاصيل وبعدين اقولك تعملي معاه ايه

اعتبريه من صحابك

انا معنديش اخوات

يا شباب خلو بالكو دا اكونت فيك وطلع ولد خو** عاوز حد يساعده عشان ينيك اخواته وامه بس بصراحة هم جامدين😂😂

mid4555
ابعتيلي تليجرام ب التفاصيل ومحلوله متقلقيش ومش هيفكر يفتح معاكي الموضوع دا تاني
طلع ولد يعم

مش هتقدري تعملي معاه حاجة عشان ماسك عليكي ذلة وعارف علاقتك بصاحبك حاولي تسايسية عشان تعرفي تسكتيه

Br-P4-KEICQAE3-Jju
فيها ايه منا ليا اخت ١٨ بينا علاقه سري نمتع بعض تمص لي و ادخل في طيزها فقط بدون اي ايزاء

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Emperor A و Syr 81
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%