NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الستات اليومين دول بتعمل الحاجه وعايزه عكسها هى يتلفت نظرك أنها عاوزه من ورا ابسطها واتدلع

• عجبني
التفاعلات: Amer31
انا متجوز من 7 سنين مراتي كانت قفل جدا في موضوع السكس
المهم من فترة كده بدأت لما تهيج جامد تحط ايدها علي من ورا واوقات عايزة تدخل صباعها عندي

انا بتخنق بصراحة هل دا عادي اتجاوب معاها طالما بتكون مستمتعة ولا اقفل الموضوع خالص؟

الرد يكون بأدب لو سمحتم
اتعامل عادي دي مراتك وحلالك والحاجات دي بيبقا اسمها تكمله جنسيه عيش وتعايش ي صديقي

• عجبني
التفاعلات: mado12
الي شايفه انك حابب الموضوع بس خايف علي انك راجل
اختار ال تسعد بيه انا عن نفي محبش الوضوع ده انت اختار وخد قرارك

مع احترامى لكل الآراء لكن ليا تعليق لصاحب الموضوع و كمان ردا على تعليقات الاخوة الافاضل
مبدئيا اللى بيقول له اتكلم معاها و شوف هى بتعمل كدة ليه و ابه اللى بيبسطها
الكلام ده جميل ... بس تفتكرو انه لو كان اصلا يقدر يتكلم معاها فى الامور دى كان دخل سألكو هنا؟!!!!
و كمان بستغرب من ردود ناس أنا متأكد من طريقة كلامهم انهم عمرهم ما مارسو الجنس
ولو مارسوه يبقى أكيد برضو مش كزوج و زوجة و أكيد مع حد مشقوط
و بالتالى بيحكمو على حاجة مايعرفوش عنها حاجة غير من القصص اللى بيقروها

و كمان يعنى ايه جسم كل واحد ملك للتانى يعمل فيه اللى هو عايزه
يعنى لو الراجل ليه رغبة فى الجماع من الخلف و الست بتتاذى من كدة بدنيا و نفسيا
يجبرها على كدة عشان جسمها ملكه؟
و يعنى لو الست هبت فى دماغها تنيك او تبعبصه (اسف على الكلمتين)

الراجل يوافق عادى كدة عشان جسمه ملكها؟؟
ايه الكلام الفارغ ده؟؟؟

احنا بنتكلم هنا عن زوجين مش واحد جايب واحدة يقضى معاها ليلة

و اخيرا تقول لصاحب السؤال
زى مابننصح الراجل انه يعرف ايه اللى بيضايق مراته ومابعملهوش
فانت كمان من حقك ان اللى بيضايقك تخليها ماتعملهوش
وانت حر فى الطريقة اللى تعرفها بيها رفضك او مضايقتك من الموضوع ده
وطالما بيضايقك يبقى أكيد هيخرجك من المود اثناء ممارسة العلاقة مع زوجتك و بالتالى هى كمان هتتضايق و تفصل و تقفل من الموضوع كله
فلازم تختار الوقت و الطريقة و الاسلوب المناسبين حسب طبيعة كلامكم مع بعض وتعرفها انك كدة بتفصل و بتضايق ومش حابب انها تتمادى فى كدة
وبالتوفيق لحضرتك
و اخيرا اسف للاطالة و للجميع التحية

• عجبني
التفاعلات: صياد الجمال
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تقريبا عايز تخليكً يرث عليها

• عجبني
التفاعلات: mado12
شوف يامحترم...
ايه اخبار الانتصاب عندك...
وما دومت جاهل جنسيا.لا أقصد ادني اهانه طبعا...فيها كده .بتحاول تثير البروستاتا عندك.عشان يزيد الانتصاب
وانته مش حابب كدا.مع العلم دي حاجه فسيولوجية وطبيه صح.مفهاش عيب ولا حاجه..فشوف اي حاجه مساعده الانتصاب.فيجرا او اي منشط .بتتباع علي الرف في الاجزخانه الوقتي عادي...وهي مادمت بتدايقك. اكيد معدتشي. هتعملها...دامت سعادتكم

يا ريت مراتي ترضى تعمل كده معايا .. أنا حاولت ألمح لها كتير إن ده بيثرني لكن هي ما بتفهمش ده أو بتفهم وتتجاهله

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: الفارس_ النبيل
انا متجوز من 7 سنين مراتي كانت قفل جدا في موضوع السكس
المهم من فترة كده بدأت لما تهيج جامد تحط ايدها علي من ورا واوقات عايزة تدخل صباعها عندي

انا بتخنق بصراحة هل دا عادي اتجاوب معاها طالما بتكون مستمتعة ولا اقفل الموضوع خالص؟

الرد يكون بأدب لو سمحتم
تتجاوب يانهار اسود ع الرجال في إيه ياعم الحاج🤔🤔

عادي جدا ياصديقي
طبعا تختلف من رجل لآخر انا حكلمك بمنتهى الصراحة
انا مرتي بتعمل هيك وأكتر وهالشي يهيج الواحد اكتر لاني توصل للبروستات ممكن انا احب وانت لأ بس انا بقلك من ناحية علمية قد تكون مرتك حدا من زميلاتها علمها اني هالمنطقة بتزيد هياج الرجل وتقوي انتصاب العضو وحاجة مابتدايق ولاتنقص من كرامة الشخص سيبك من كلام الناس فحل وموجب ونايك مرتك ويمكن هو على مرتو مش قادر اذا كان متجوز واذا مش متجوز يمكن شكل الكس مابيعرفوومش عارف ايه كل انسان عنده ميول وغرائز بس في اللي بيظهرها وفي اللي بيكبتها
عيش حياتك بالطول والعرض ولاتحرم نفسك من اي حاجة

• عجبني
التفاعلات: Amer31 و نوني الخول
انا رأيي ان لو انت بتحس بمتعة معاها لما بتعمل كدة يبقي اوك مفيش عيب وميصحش وقت السرير ولو مش حابب يبقي قولها عادي
انما انا شايفة انها بتلفت نظرك لحاجة هيا عوزاك تعملها معاها ف جرب تبادلها الموضوع وشوف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر, metoo2009, hani1 و شخص آخر
اوعي يانجم
شويه شويه صباعها هايدخل
ووقتها هاتبقي زيها

انا رأيي ان لو انت بتحس بمتعة معاها لما بتعمل كدة يبقي اوك مفيش عيب وميصحش وقت السرير ولو مش حابب يبقي قولها عادي
انما انا شايفة انها بتلفت نظرك لحاجة هيا عوزاك تعملها معاها ف جرب تبادلها الموضوع وشوف
أنا معك بس لو بتلفت نظره لحاجة هية عايزاها انا بحب اطلب مباشر لو مشتهي فمثلا مشتهية الحس تقلي الحسلي وانا مشتهي تدخل اصبعها اقول دخليها
مابترك شي مشتهي أعمله لازم أعمله

أحسنتي التوضيح

لو مضايق وقفها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%