NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

amr84

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
السلام عليكم
انا عديت الاربعين ومتجوزتش لحد دلوقتي بسبب ظروفي المادية وعمري ملمست واحدة قبل كدة اذاي اقدر اتأقلم مع حياتي وانا اعزب من غير ما اعمل حاجة حرام واشيل الجنس من دماغي لاني ساعات الشهوة بتبقي عاليا ومش برتاح غير لما اعمل العادة وساعات ببطل فترة وارجع تاني هل في دواء ممكن يقلل الشهوة من غير اعراض جانبيه وهل دي فترة وهتعدي لما اكبر الشهوة هتقل

السلام عليكم
انا عديت الاربعين ومتجوزتش لحد دلوقتي بسبب ظروفي المادية وعمري ملمست واحدة قبل كدة اذاي اقدر اتأقلم مع حياتي وانا اعزب من غير ما اعمل حاجة حرام واشيل الجنس من دماغي لاني ساعات الشهوة بتبقي عاليا ومش برتاح غير لما اعمل العادة وساعات ببطل فترة وارجع تاني هل في دواء ممكن يقلل الشهوة من غير اعراض جانبيه وهل دي فترة وهتعدي لما اكبر الشهوة هتقل
طب ليه ما تفكرش تتجوز

السلام عليكم
وعليكم السلام ورحمة **** وبركاته
لا ي باشا ده طبيعي بس انت حافظت علي نفسك من الحرام وشغل المراهقين ده خلاص معتش بتاعك وعادي كل واحد فينا ليه شهوته
بس اتجوز متقولش خلاص العمر عدا وكده لا اتجوز وعيش حياتك بالحلال

حتي لو وصلت خمسين سنه مفيش حاجه تمنعك من الجواز

وعليكم السلام ورحمة **** وبركاته
لا ي باشا ده طبيعي بس انت حافظت علي نفسك من الحرام وشغل المراهقين ده خلاص معتش بتاعك وعادي كل واحد فينا ليه شهوته
بس اتجوز متقولش خلاص العمر عدا وكده لا اتجوز وعيش حياتك بالحلال
معيش فلوس تكفي مصاريف الجواز ودخلي علي قدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%