NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

⚜️MASRY

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا بحب الجنس جدا مراتي مبتبحش الجنس الا ان هيه تئدي رغبتي بس لاكن انا بحب اجرب وضعيات و كدا حد عندو مشكلة زي كدا او حد يعرف حل انها تكون معايا

ملحوظة بكون انا مجبتش وهيا بتكون جابت مرتين او تلاته

• عجبني
التفاعلات: fatooma، أحمد السويسي و صعيدي راقي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيجها زي مابقولك كدة
طول اليوم هيج فيها علي خفيف وبراحه ممكن تكون بتنفر منك او بتوجعها
انما لما تهيج لو قولتها تنكها في طيزها هاتوافق

جرب ورد عليا تليجرام
Lphab7

حول تكلمها و تشوف ممكن مش بتحب أسلوبك فى التسخين أو بتوجعها ، أو مش بتسخنها كفاية

لو لسة عريس جديد اديها وقتها

دلوقتي انا بحب الجنس جدا مراتي مبتبحش الجنس الا ان هيه تئدي رغبتي بس لاكن انا بحب اجرب وضعيات و كدا حد عندو مشكلة زي كدا او حد يعرف حل انها تكون معايا

بص يا صديقي اتكلم مع زوجتك و اعرف السبب
ممكن يكون بتتألم او متعتها بتكون في سبعه و نص. اغلب الظن انها بتتألم وقت الايلاج بالنسبه كبيره، ممكن زوجتك تكون بتعاني من بكتريا او فطريات و بكده هتحتاج تروح لطبيب نسا. لو متعتها كانت ف سبعه و نص هتحتاج تقرأ في نقطه الG Spotو مداعباتها عشان تفك ارتباط متعتك زوجتك بالعاده السريه.

لكن استنتاجي الاقوي هو الالم و جود فطريات او بكتريا.

هزر كتير معاها وحاسسها انها ملكه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بطل مصر في نيك الطيز و ⚜️MASRY
انا كنت كده الاول كنت بنزل ابوس رجلها عشان تريح شهوتي
بس انتهجت معاها اني اهيجها اوصلها للقمه واسيبها وانام وهي تيجي تتشقلب عليا واكبر دماغي واتحجج اني عندي شغل وعايز انام
اسبوعين بالظبط بقت هي اللي تتحايل عليا ومتكتفيش بمره واحده كمان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ⚜️MASRY و ahmed sam100
عادى اكثر وزود من اللحس فالكس والبظره امسكها بسنانك والعب فيها بطرف لسانك وجرب هتعمل ايه فالوضع دا وجرب كمان تلحس خرم طيزها او تدخل لسانك فالخرم وداعب طيزها واقترح عليها نيك الطيز

• حبيته
التفاعلات: ⚜️MASRY

مراتك من النوع اللي بتتكسف تبين رغبتها و متعتها معاك و ده طبيعي
كلمني خاص

انا كانت مشكلتي كدة قبل الطلاق

• حبيته
التفاعلات: ⚜️MASRY

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%