NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
حاولت تقربي منه؟

لو علي حساب زعله مني اتحمل احسن إنما اتكلم معاه أو اتناقش اة مش مشكلة إنما مقدرش اعمل حاجة اخاطر بيها وممكن يقفل اكتر مني ومن البيت
جميل انه الزوجة تقدم تنازلات مشان محبة زوجها بس المهما ذا عندك مقدرة تتحملي مو غلط لتحافظي على زوجك بس اذا حسيتي هذا الشي ممكن يأثر على نفسيتك وبيتك لازم تصارحيه

احنا اقرب حد لبعض انا مراته
مش قصدي كده عارف انك مراته
قصدي مثلا تهتمي بيه
تشاركيه الحديث في مواضيع معينة
تهتمي بيه زيادة
.....
كده يعني

جميل انه الزوجة تقدم تنازلات مشان محبة زوجها بس المهما ذا عندك مقدرة تتحملي مو غلط لتحافظي على زوجك بس اذا حسيتي هذا الشي ممكن يأثر على نفسيتك وبيتك لازم تصارحيه
انا هغير وبغير من نفسي علي امل أن المشكلة فيا انا ويارب تكون كدة واوصل لاي حاجة غلط فيا واعدل من نفسي ويرجع ليا. وميكونش هو عندة مشكلة 🤲

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و مثير زوجتي
مش قصدي كده عارف انك مراته
قصدي مثلا تهتمي بيه
تشاركيه الحديث في مواضيع معينة
تهتمي بيه زيادة
.....
كده يعني
انا بعمل كل حاجة معاه كلام ودلع وكل حاجة اكيد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
حاولتي تبدي انت معاه السكس
ويحس أنه مرغوب كذلك؟
الرجالة احيانا بحب يحس أنه مرغوب
احنا كويسين في النقطة ومفيش مشكلة فيها

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بصى ريحى نفسك بنفسك لو وصلتى لمرحلة كبيرة احسن ما تقعى فى حد ابن حرام وتظلمى نفسك

بصى ريحى نفسك بنفسك لو وصلتى لمرحلة كبيرة احسن ما تقعى فى حد ابن حرام وتظلمى نفسك
مش فاهمة قصد كلامك

انا بتفق مع الكلام دا
الراجل مننا طول ما الواحدة قدامة وبياخد منها اللي هو عايزه بتبقى عادي
بس ممكن ازود كمان انك تحاولي تغيري الروتين في العلاقة والمكان اللي بتحصل فيه عموما
يعني بدل كل مرة عالسرير خلوها ع الأرض كده يعني
وانا عمري ما اعمل كدة ولا هو هيقبل لانه راجل فعلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوه محدش قال انه مش راجل
هو راجل وانتي لازم تكوني شايفاه راجلك وتاج راسك طبعا
بس الكلام انه لازم يبقى في شوية دلع مع دلال كده وتشويق عشان يبقى الموضوع مش روتيني وأداء وخلاص
لازم يحس كل مرة ان جسمك أداءه مختلف وريحته مختلفة
حتى كسك ممكن تلبسي حاجات شفافة مثلا ما تبينش قوي
ممكن تطولي شعرة كسك شوية كده يعني
شكرا هفكر في الكلام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%