NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mohammed abdalmenem

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
Egypt Germany Netherlands France Portugal
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعة انا واقع بجد فى مشكلة كبيرة

البت الى انا ماشى معاها حامل وبقالنا فترة كبيرة انا الى بنيكها
وهى كمان بت شرموطة
مش عارف اتجوزها وانا على فكرة عندى كل حاجة ممكن اتجوزها دلوقتى بس خايف تكون حامل من حد تانى وعايزة تلبسهولى او ممكن يكون ابنى
خايف اتسرع وانزل الطفل
انصحونى اعمل ايه

الحمل فى الشهر الكام ؟

وهى كمان بت شرموطة
مش عارف اتجوزها وانا على فكرة عندى كل حاجة ممكن اتجوزها دلوقتى بس خايف تكون حامل من حد تانى وعايزة تلبسهولى او ممكن يكون ابنى
خايف اتسرع وانزل الطفل
انصحونى اعمل ايه
حلين يا تنزله يا تتجوزها لغايط لما تخلف وتعمل ال dna وبعدها تعرف ابنك ولا لا لو مش ابنك طلق ولو ابنك وهي هتتلم وتبطل شرمطه كمل لو مش هتبطل وعاوزه تكمل خد ابنك وطلقها

انت بتنزل جوه واخر مره نزلت كانت امتي من جوه ؟

ارجو من حضراتكم اخذ الامر المطروح بجديه ومن يقدم نصيحه يراعي **** اولا واخيرا وبالنسبه لى ساوضح بعض النقاط
اولا يمكن اجراء تحليل اثناء الحمل عادي جدا
بالنسبه للاستاذ صاحب المشكله فور التاكد من نسب الابن لك ارجوك تحمل مسئوليتك للاخر اما اذا كان العكس فا ليلطف بكم ****

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: The_Wander, avioo, مصطفى مصطفى و شخص آخر

وهى كمان بت شرموطة
خايف اتسرع وانزل الطفل
انصحونى اعمل ايه
وكانت فين الرجوله ووانت بتنام معاها وعارف انها بتنام مع غيرك

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حضرتك تقدر تحلل وهيا حامل عادي ده اول هام
تاتي هام خليك دغري ومن ستر مؤمناً ف الدنيا ستره **** ف الدنيا والاخره خدها واحتويها وخليها تبطل طلامه انتا مقتدر وهيا اراهن انها هتعيش خدامه تحت رجلك
.
.
.

في هنا كومن من شخص موتني ضحك و**** واحد داخل عامل فيها راجل وابو السباع وابو الشهامه وهو عرص اصلا ف حياتو 😹😹😹

• عجبني
التفاعلات: hussy9999
الفأس وقعت ف راس

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
ارجو من حضراتكم اخذ الامر المطروح بجديه ومن يقدم نصيحه يراعي **** اولا واخيرا وبالنسبه لى ساوضح بعض النقاط
بالنسبه للاستاذ صاحب المشكله فور التاكد من نسب الابن لك ارجوك تحمل مسئوليتك للاخر اما اذا كان العكس فا ليلطف بكم ****
اتفق مع نفس الرأي

حضرتك تقدر تحلل وهيا حامل عادي ده اول هام
تاتي هام خليك دغري ومن ستر مؤمناً ف الدنيا ستره **** ف الدنيا والاخره خدها واحتويها وخليها تبطل طلامه انتا مقتدر وهيا اراهن انها هتعيش خدامه تحت رجلك
.
.
.

في هنا كومن من شخص موتني ضحك و**** واحد داخل عامل فيها راجل وابو السباع وابو الشهامه وهو عرص اصلا ف حياتو 😹😹😹
اتفق مع رايك واتجوزها واسترها وبطلوا شرمطه ونيكها فى الحلال ومتعها واتمتع بيها

اولا واخيرا
انت الغلطان
لانه بتقيم علاقه معاها
وانت علي علم أنها بتقيم معي آخرين.
لكن هل انت متاكد انها بتقيم معي آخرين.
ولا بتقول كدا لمجرد انك مش حابب تكمل بالعلاقة

لكن سواء كان منك او من غيرك
اتجوز ها.

احيكى بجد 👏👏👏

وهى كمان بت شرموطة
خايف اتسرع وانزل الطفل
انصحونى اعمل ايه
كن رجل و تحمل نتيجة خطأك

وهى كمان بت شرموطة
خايف اتسرع وانزل الطفل
انصحونى اعمل ايه
انت ممكن تعمل تحليل D n a وهى حامل ولو طلع ابنك بعد ما تولد خده منها وأعتقد انها برضو ممكن توافق علشان زى ما حضرتك وصفتها انها مش هترضى يكون عندها ابن وانت خد الطفل وربيه ولكن كن حنين عليها لأنك هتكون امه وابوه وكمان لو ابنك سألك عن امه قول انها ماتت وربى ابنك تربية كويسة وبلاش قلة الادب قدامه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%