NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السرطان

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي واحد صحبي عندة شهوة مرتفعة زي بس هو مكنش بيعرف يتحكم في نفسة المهم هو بقالة سنة ونص او اتنين كان بيشوف حرفيا اي ينت يبقا عايز ينيكها ف بيروح يضرب عشرة با ايدة و ساعات و دي الاكتر عشان ع كلامة بيحس با متعة اكتر انة كان بيضغط با بتاعة و طبعا بيضة وراة لحد ما يجيبهم المهم بقا بيضة رفيع و معظم الوقت مفروض لتحت و بتاعة مبقاش يقف زي الاول و هو خايف فشخ انا قولتلة انة ممكن عادي لو قعد مثلا شهر هيرجع تاني لو في حد دكتور او عارف حاجة يفيد صحبي

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, . BabIlOo°«🐍❤️., حماده_سليف و شخص آخر
تأثير نفسى من العادة الحل انه يبطلها فترة لحد ما جسمه يستريح وان شاء الـله يرجع طبيعى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: وحيد حزين، حماده_سليف و السرطان
ده بسيب الارهاق المستمر للعضو ، هو يسيبه فترة كده ويلعب رياضة والدنيا هتظبط

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى, نايك نص الكوكب, Omar5432 و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكلة عدم الانتصاب بترجع لوجود التهاب فى البروستاتا نتيجى الافراط فى العادة السرية ودة بيعمل احتقان والتهاب فيها لازم يراجع دكتور جلدية وتناسلية علشان لو فى مشكلة فى البروستاتا يلحقها من دلوقتى.. وللعلم 80٪ من رجال العالم يعانون من التهابات ومشاكل البروستاتا

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى، نايك نص الكوكب و السرطان
  • عجبني
التفاعلات: نايك نص الكوكب
مشكلة عدم الانتصاب بترجع لوجود التهاب فى البروستاتا نتيجى الافراط فى العادة السرية ودة بيعمل احتقان والتهاب فيها لازم يراجع دكتور جلدية وتناسلية علشان لو فى مشكلة فى البروستاتا يلحقها من دلوقتى.. وللعلم 80٪ من رجال العالم يعانون من التهابات ومشاكل البروستاتا
شكرا

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: السرطان، الــــــعَــــــربــــــى و Maxxx_PlayerxXx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%