NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
375
مستوى التفاعل
6,521
الإقامة
السعوديه
نقاط
9,641
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه دي حقيقه وحصلت معايا من اسبوع
هغير اسماء الناس الي معايا ممكن حد من بلدي يعرفني **** واعلم ممكن يكون حد بيقراء من بلدي القصص وبتعرف عليه

انا شغال ف ونش بنطلع طوب ورمل وبلاط
شغال معايا 4 واحد بيوقف علي الونش
واتنين ف الشقه واتنين تحت
معانا واحد اسمه محمود ابو سالم
ده عندو 42 سنه متجوز قبل كده وطلق عشان مراته مش بتخلف بعد 9 سنين جواز طلقها
اتجوز بعدها واحده كان عندها بنت من طليقها واتجوزها وبعد مرور وقت كتير مكنتش اعرف حاجه عن اهل بيتو خالص
هو ليه اخ اصغر منو بحوالي 3 سنين اسمو محمد
متجوز بردو ف نفس البيت من بنت خالو
المهم صحبي دايما بيشتغل معايا ف الشقه اسمه منصور حكالي عن محمود ده وان سعد صاحب الونش بيكلم مراتو ف الجنس وناس صحابي بيكلموها بس بفلوس تنام معاك ف الفون وكده
انا بصراحه مش بصدق بسهوله
ف يوم سمعت سعد صاحب الونش مرات محمود مبقتش بتكلمو ف معتش بيجيب محمود الشغل عده اسبوعين ومحمود رجع الشغل وانا بشوف سعد بيكلم ف التلفون ع طول
انا مكنتش شوفت مراتو بس منصور بيقولي زي القمر مصفره شعرها وانا كدبتو ووراني صوره ليها بقميص نوم ف يوووم الكلام ده من شهر بالظبط
واحنا ف الشغل سمعت من منصور ان محمود هيطلق مراتو طب ليه قالي شافها بتكلم واحد وهيا بتلعب ف نفسها طب ازاي قالك كان نايم جنبها وهيا عشان عرفه ان نومو تقيل فتحت المكالمه وبقت تتكلم بصوت واطي
والغريبه ان معاها تلفون كبير وهو ميعرفش هو كان عطيلها تلفون صغير وكانت بتخبي التلفون تحت المرتبه طب عرفت ازاي قالي محمد اخوه الي قالي والي ماتعرفوش بقي ان خال محمود ناك مراتو قولتلو ازاي قالي كل حاجه اتكشفت لما اتمسكت وشاف رقم خالو عندها
طول ماكان ف الشغل كان خالو بيروح يقعد عند اختو ومرات محمود بتتناك منو واختو عشلن كبيره وانت عارف ان جوزها ميت كان بينيك فيها طول اليوم والي ماتعرفوش ان مرات محمد كمان بتتناك انا قولتلو احا قالي اي *** محمد رجع ف يوم من الارض الساعه 8 شاف التروسكل بتاع البن تحت البيت هما كل يوم بيعطيلو لبن
عندهم 5 بهايم طلع دخل البيت شاف الراجل راكب فوقها وعمال ينيكها وعيالو ف الاوضه التانيه نايمين ومحمد وقتها قالو خليك زي مانت لما خالي ياجي بيقولي كلم خالو وصاحب التروسكل قعد ينيك مراتو ونزل ف كسها وجوزها ومحمد وقف يتفرج ولما خالو وصل شاف الراجل نايم علي بنتو لسه ولما خالو بيتكلم عشان كان ناس فلاحين وعرفين بتاع البن اول ماتكلم قالهم هيا الي عايزاني وانا معايا فيديو انها الي طالبه مني كده قولتلو مين قالك كده قالي بتاع البن ماهو صاحب اخويا بيقولي وقفت يامنصور وزوبري كلو لبن من كسها وعسلها كان مغرق السرير ابوها شافها كده قالها انتي عمله حسابك قالتلو ايوه لبسه واخدها روحها بيتو وصاحب التروسكل مشي طبعا حوار محمد ده قبل حوار محمود بفتره وقالي محمد عشان كان بيحب مراتو اتحيل ع خالو يرجعها وبعد شهر رجعها
وبقت هيا ومرات محمود بيتناكو ويدارو ع بعض لحد مافي يوم حصل الي حصل ومرات محمود اتكشفت ومحمود طلقها وقالي و**** يا.....
الي كان قاعد ف القاعده بيقول البت مرات محمود كان قاعده مع الرجاله حطه رجل ع رجل
ومحمود طلقها وكان معاه واد وبنت منها ومن اسبوعين بالظبط محمود قال انه هيرجع مراتو عشان العيال وهيا عايزه ترجع وانا ومنصور بقينا نقول ل نفسنا لو رجعت هنيكها ونضحك
وفعلا بعد 4 ايام بس محمود رجعها وامه مكنتش موافقه بس ف الاخر رجعت وانا كنت هموت وشوفها وروحنا انا ومنصور عشان نبارك ليه وانا كنت رايح عشان اشوف مراتو
كانت الساعه 11 بليل كلمناه ف التلفون وقال تعالو اقعدو شويه معايا
طلعنا وانا كنت عايز اشوفها اووي
هو كان مسافر قبل مايتجوزها وعامل بيت ف ارضو حوليهم كذا بيت بس والباقي كلو ارض بين كل بيت حوالي 20 متر
**** مابكدب ف اي كلمه لحد الان كل ده طلع من لسان صحبي وف حاجات سمعتها من ناس تانيه والكلام بياكد كلام منصور
المهم روحت وكان محمد تحت مع مراتو شوفت قاعدين اودام البيت سلمنا عليها وشوفت مراتو كان قمحيه بس جسمها حلو اووي من العبايه بقيت ابصلها وانا مبحلك ليها لدرجه ان زوبري وقف انا عمري مالمست واحده سيبكم من القصص الي بتكتبها دي انا اصلا ماليش اخوات وقاعد لوحدي ف بلد وامي واخويا ف بلد تانيه بزورهم كل فتره كده انا ماجر بيت قديم دور واحد ب700 جنيه ف الشهر انا اليوميه بتاعتي بتعدي ال300 جنيه وممكن اكتر
انا زوبري بدون مبالغه كنت بمسكو بايدي الاتنين كده وراس زوبري كلها بره ايدي انا مش هضحك عليكم وقولكم 22 سنتي انا معرفش بس كانك بتضرب عشره بس بايدك الاتنين وراس زوبري كمان بره ايدي وكان طخين شوي وقمحي الون وانا جسمي ناشف شوي انا شغال ف ونش يعني بشيل رمل واسمنت وبلاط
مش عايز احلف ليكم انها بصالي وبتبص لزوبري الي ف بنطلون ترنج بقينا نتكلم مع محمد وهو قالها اعملي شاي هيا وقفت وكانها عايزه تمص زوبرنا انا ومنصور تعرف لما تكون وقف وهيا ع ركبتها كان نفس الوضع كده بس هيا بعيده شوي انا اول مره اشوف الحاجات دي ع الطبيعه ومن فوق العبايه كمان وواضح ان صدرها كبير وحلو
منصور شاف زوبري قال هتفضحنا قعدنا ورنيت ع محمود قالي هنزلكم دلوقتي
وانا قاعد مع محمد وبعد شوي مرات محمد طلعت بالشاي وهيا بقت ف النص ووشها لوش جوزها وطيزها لينا وبتوطي تحط الشاي وطيزها بقت عريضه اووي ف وشنا انا اتهبلت انا مش مصدق ده ولا كاننا ف بيت دعاره
انا كنت عايز احسس ع طيزها بس خوفت
هيا قعدت وبقينا نتكلم مع محمد وانا بصه ل محمد وبصه ف عنيها ولقيتها بتغمزلي انا قولت عايز ادخل الحمام لقيتها بتقولي تعالي ومنصور كان عايز يشخرلي والغريب ان محمد ماتكلمش
مشت اودامي وطيزها يمين شمال
والعبايه لزقه علي طيزها دخلت البيت ومشيت وراها لحد الحمام وهيا وقفت علي باب الحمام ولقيتها بتقولي ادخل انا مش عارف اعمل ايه ادخل ازاي وهيا قفله السكه بس انا قربت وحطيتها وشي وانا زوبري كان مولع نااااااااااار
لقيت زوبري بيحك ف بطنها وهيا طلعت ااااه بصوت خفيف تجنن ولقيتها بتقولي عايزك ف حاجه قولتلها ايه قالت جيب رقمك طلعت تلفونها من جيبها وعطيتها الرقم ولما جيت ادخل الحمام لقيتها مسكت زوبري جامد وبتقولي هبقي اكلمك
ودخلت الحمام وقفلت وطلعت زوبري وضربت عشره اكتر من 10 دقايق وانا بضرب عشره ونضفت ورايا بالميه وطلعت كان محمود تحت ومرات محمد مش موجوده وفضلنا نتكلم ونهزر
وبعد شويه لقيت واحده نازله زي القمر جسمها مش رفيع اووي بس بيضه اوووووي
ووشكلها حلوو كانت نزله بكنز وهيا راجعه طيزها بتقلب ف العبايه كانها مش لبسه حاجه تحت
فضلنا نتكلم شوي ولقيت مرات محمد بتنادي عليه وهو راح واحنا قاعدين نتكلم مع محمود
عده حوالي 10 دقايق ومحمد رجع وكان باين عليه عرقان وانا ومنصور ومحمود بنضحك وكنا عرفين كان بيعمل ايه وروحنا وانا مع منصور بيقولي عملت ايه جوه ياكافر قولتلها البوه وانا داخل الحمام كانت وقفه وبعدي بتاعي بيحك ف بطنها ولقيتها مسكتو وبتقولي انت صاحب محمد قولتلها ايووه قالت نورتنا وضغطت ع زوبري وانا دخلت الحمام مردتش اقولو انها اخدتي رقمي لما اشوف الدنيا فيها ايه لما روحت علطول لقيت رقم غريب بيرن مردتش تاني مره رديت وكانت هيا
قالت انت.... قولتلها ايوه قالت مستعجلين ليه
قولتلها ورانا شغل الصبح بس
قالت انت متجوز قولتلها لا قالت ولا خاطب قولتلها ولا خاطب قالتلي كام سنه قولتلها 23 سنه قالت بسم ** ماشاء ** امال كبير ليه كده
انا ترجمت علطول قولتلها المهم هو عجبك
ضحكت وقالت عجبني اووي
انا قولتلها كده تعملي فيا انبارح كده قالت مانت الي موقفو علي قولتلها اول ماشافك وقف لوحدو اخدت نفس وقالت شكلك مش سهل
قولتلها عملتي ايه انبارح لما محمد جالك
ضحكت وقالت تعرف لولا ان انا شوفتك قلقان مكنتش هسيبك قولتلها وجوزك قالت ولا بيحل ولا بيربط قولتلها هو لما طلع من جوه ليه كان عرقان راح ضحكه وقالت اي حد بيكون تحت مني لازم يعرق قولتلها بس انا الي هبقي فوق منك لقيتها بتقولي ولا انت مش سهل شكلك
قولتلها شوفي ف حاجه ف دماغي حد قالي عليه وعايز اعرفها قالت ايه قولتلها من غير زعل قالت مش هزعل قولتلها حقه جوزك دخل عليك قالت بس وبتضحك وقالت ايوه صح
قولتلها حقه ابوك دخل عليك وهو نايم فواق
قالت هيا مكنتش اول مره ينام معايا تقريبا كل يومين كنت بفتحلو وباخدو ع اوضه النوم ويفضل ينام معايا كل يومين مره وانا عرفه ان محمد بياجي الساعه 10 الصبح
وفجاءه دخل علينا وهو فوقي وانا عرفه انه مش هيعمل حاجه حتي لما قال ل جاد خليك زي مانت قولتلها جاد ده بتاع البن قالت ايوه
قالت جاد كان خايف شوي
انا كنت تحت منو وهو نايم فوقي وبتاعو جوايه
وانا قولتلو ماتخفش جوزي عارف ان انا بتناك حتي ابويا عارف وانا تحت منو وانا فضل فوقي لحد لما نزل جووه وابويا وصل وبعدين اخدني وهو ابويا عارف ان انا كنت كده قبل ماتجوزو انا لو كنت مش بتناك مكنتش اتجوزت محمد
وانا زوبري وقف قولتلها زوبري وقف اوووي قالت اااه عايزه اشوفو قولتلها انا عايزك قالت عايزني فين قولتلها تحت مني قالت ياخربيتك لما مابتفكر زوبرك بتجنن قولتلها عايز انزل جواك قالت تعرف تاجي قولتلها دلوقتي لا قالت تعالي كلو نايم
احسن وقت كانك نسيت حاجه هنا وانا قولتلها لا بس ف الاخر بعد كلام كانت الساعه 1 بليل طلعت من البيت وهيا بتكلمني وانا ماشي
كاني رايح اقابل خطيبتي ف بيتها
قولتلها انا ف اول الشارع قالت تعالي علطول
دخلت الشارع ولقيتها مستنيه وبتبص من ورا البوابه اول ماقربت هيا فاتحتها وانا دخلت وقلبي بيدق جامد من الخوف قالتلي تعالي ورايا لقيتها بتطلع ع السلم وانا وراها والعبايه لزقه ع طيزها اووووووي وطلعنا ع السطح ولقيت فوق حصيره ولقيتها قعدت وانا قعدت مكنش ف بيوت جنبك عاليه والسور بتاع السطح مخبي علينا
قالت ايه رايك ف الجو ده ولقيتها بتنام ع ضهرها وصدرها وقف والي جنني حلمت بزها البرزه لبرا
انا زوبري وقف علي المنظر
انا ببصلها وهيا قالت مستني ايه انا نمت جنبها ومكنتش عارف اعمل ايه اول حاجه عملتها مسكت بزها اضغط عليه قالتلي بوسني جامد انا قربت من شفايفها بقيت ابوسها جامد وهيا ماسكه شفايفي تقطيع وانا اتعلمت ف دقيقه البوس ازاي وهيا كانت هتجنن من صوابعي الي بتفركت حلمات بزازها وهيا نايمه ع ضهرها وقالت اقلع قولتلها بلاش احسن حد يطلع قالت ماتخفش من حاجه
يلا اقلع بسرعه وانا وقفت ع ركبي وهيا وقفت ع ركبتها وانا قلعت التشيرت والفانله وهيا رفعت العبايه قلعت ولبسه تحت قميص نوم بس ولقيتها بتمسك زوبري من فوق البنطلون وقالت ياخربيتك كل ده وانا وقف زي منا وهيا بتحسس ع زوبري ولقيتها نزلت البنطلون شويه ومسكت زوبري تدعك في ولقيتها بتقولي بتحب المص وانا مش عارف اقولها ايه قولتلها اااه مصي هيا نزلت ولقيتها بتطلع لسانها وبتحركو ع راس زوبري وانا مغمض عيني وهيا بلعت راس زوبري وواحده واحده اخدت زوبري كلو ف بوقها وهيا كانها هترجع بس كلو فيها وخرجتو وقالت ياخربيتك ايه ده كلو ده كبير اوووي
ولقيتها بقت تمص ف زوبري بعد شويه انا زي منا وحاسس بزوبري هينفجر من مصها معرفتش اعمل ايه مسكت دماغها وهيا بتمص وزانق زوبري ف بوقها ونزلت لبن ف بوقها وبوقها بقي كلو لبن
وهيا طبقت بشفايفها عليه وبتخرجو واخدت كل لبني بلعتو وقولتلها طعمو حلو قالت اووي
لقيتها نامت ع ضهرها وانا مش شايف حاجه نورت بتلفون شوفت كسها كان غامق هيا قالتلي بلاش نور يلا دخل زوبرك ونكني ولا تعبت انا قربت منها دخلت مابين رجليها وهيا وزوبري علي بطنها وبقيت ابوس رقبتها جامد وهيا بتقولي ياخربيتك يلا انا طلعت بزازها وبقيت امص فيهم وحلماتها زي عقله الصباع ف بوقي بقيت امصمص فيهم
وهيا سيبه نفسها خالص ورجعت براحه ايدي ع كسها انا كنت بسمع سكس كتير وكان نفسي الحس كس وانا نزلت ع كسها بالساني اول مالساني لمس كسها حسيت ان جسمها بيرتعش وقالت بتعمل ايه انا بالساني مشيت ع كسها كلو وهيا ااااااح
كمان الحس انا كملت لحس ف كسها وبقيت بدخل لساني ف كسها وانا كنت بقول لنفسي لازم الست تنزل قبل ماتنيكها مش عارف ليه بس بحس انك بتهد جسمها روحت ادخل لساني ف كسها وبايدي ادعك ف كسها من فوق وهيا صوتها بقي عالي انا خوفت قولتلها خلاص بلاش قالت كمان ياعرص انا قولتلها مين الي عرص ياكسمك روحت ضربها بالقلم ع وشها جامد وهيا اااااااااااه قولتلها انا الي عرص يامتناكه يابنت القحبه وضربتها قلم ع كسها وهيا فاتحه رجليها لسه وسمعت ااها منها جامده فضلت اضرب كسها كذا مره وهيا ااااااه ااااااه ومسكت زوبري ودخلتو مره واحده كلو وهيا اااااااااه كنت بقول **** محد يطلع
وبقيت انيك ف كسها وانا شايف جسمها زي الملبن تحت مني بيتهز وانا بهبد ف كسها واول مره اجرب احساس النيك وكسها كان واسع بس نااار من جوه بصراحه افتكرت بتاع البن وهو بينزل ف كسها وجوزها وقف انا نمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت امص رقبتها وعضها عضات خفيفه وناخد بعض ف بوسه جامده وايدي بتفعص ف بزازها
فضلت كده حوالي 15 ساعه بنفس الوضع
وزوبري حاسس بنار ف كسها فضلت انيك وانا ببوس رقبتها بقولها طلعي جوزك يتفرج عليه وانا بنزل ف كسك وهيا امممم ااااه جوزي العرص
مش عايزني اتناك من الغريب وهو مش بينكني الا كل اسبوع مره وبينزل ف خمس دقايق
قولتلها هنيكك مكانو قالت انت هتبقي جوزي نتقابل وتنكني وانا بسمع الكلام ده لبني كان بينزل في كسها وهيا كانها حد بيعيطها حقنه ف كسها بترفع نفسها وانا ماسك فيها وهيا ااااااه لبنك كتير اووي بتجيب كل ده منين وانا لسه فوقها ونزلت كل لبني ونمت جنبها وهيا ااااه مليت كسي بالبنك
انا قولتلها حلو اوووي قالت انت الي حلو اوووي
انا مش هسيبك وبتضحك
قولتلها تحبي تتناكي من زوبرين مع بعض
قالت والاتنين هيدخلو فين قولتلها طيزك مش مفتوحه قالت لا قولتلها نفتحها قالت لا قولتلها خلاص الزوبرين يدخلو ف كسها قالت هتجيب مين قولتلها منصور صحبي قالت ايوه عرفها
خلاص هبقي اكلمك ونتفق تجيبو معاك قولتلها ماتجيبي مرات محمود قالت بعدين لما اجرب اتناك من اتنين وقالت وبعدين انت خلتني عايزه اجرب نيك الطيز دي قولتلها انتي قاعده ع زوبر منصور وانا وراك بنيك ف طيزك قالت بس ياخربيتك هيجتني وهيا بتلعب ف كسها جامد وبعد دقيقه لقيت اهات عاليه ولقيت كسها بينطر عسلها ع الارض وكانها طلقه طلعت من قلبها جسمها ارتاح وريحت عسلها تجنن وقالتلي انا جسمي اتكسر يلا نمشي وهكلمك الصبح انا لبست هدومي وهيا اخدت عبايتها ف ايديها ونزله بقميص النوم بس
وقبل مامشي بوستها جامد ومشيت
وبقيت طاير من الفرحه بس زعلان ان انا زنيت وبعد اسبوع كلمتها انهارده اودام منصور وهيا فرحانه وقالتلي مش بترد ليه قولتلها مشاغل بس قالت مش عايز تاجي قولتلها طبعا جاي قالت
تعالي يوم الجمعه بليل انت ومنصور وانا هظبطكم قولتلها ماشي ع السطح قالت ايوه وفضلنا نتكلم وقفلت ومنصور قالت اوووعي يا.... شكلها هتبقي ليله ولعه مع ان منصور متجوز ودايما كان يقول ل محمود تبادل بيضحك وجيب مراتك اعملها صيانه الحس كسها الناشف وكلام يهيج اوووي
وانا بقول ل منصور ي م مالحست كسها كانت بترتعش قالي زي مراتي وانا هجت ع مرات منصور الي قدي ف السن منصور اكبر مني بسنتين


طبعا القصه انا زودت شويه الملح عشان تبقي حلوه ومثيره بس القصه بجد واصحابه موجودين
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابو الرجال الكنج, محمد محمود ابو عيدان, Moccha boy و 26 آخرين
HDQRuHX.jpg HDQRISt.jpg HDQRRNs.md.jpg HDQRARn.md.jpg HDQR5DG.jpg HDQRYxf.md.jpgاستمر
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الوزير الحنين, الشبكشى, العمده المصري و 6 آخرين
القصه دي حقيقه وحصلت معايا من اسبوع
هغير اسماء الناس الي معايا ممكن حد من بلدي يعرفني **** واعلم ممكن يكون حد بيقراء من بلدي القصص وبتعرف عليه

انا شغال ف ونش بنطلع طوب ورمل وبلاط
شغال معايا 4 واحد بيوقف علي الونش
واتنين ف الشقه واتنين تحت
معانا واحد اسمه محمود ابو سالم
ده عندو 42 سنه متجوز قبل كده وطلق عشان مراته مش بتخلف بعد 9 سنين جواز طلقها
اتجوز بعدها واحده كان عندها بنت من طليقها واتجوزها وبعد مرور وقت كتير مكنتش اعرف حاجه عن اهل بيتو خالص
هو ليه اخ اصغر منو بحوالي 3 سنين اسمو محمد
متجوز بردو ف نفس البيت من بنت خالو
المهم صحبي دايما بيشتغل معايا ف الشقه اسمه منصور حكالي عن محمود ده وان سعد صاحب الونش بيكلم مراتو ف الجنس وناس صحابي بيكلموها بس بفلوس تنام معاك ف الفون وكده
انا بصراحه مش بصدق بسهوله
ف يوم سمعت سعد صاحب الونش مرات محمود مبقتش بتكلمو ف معتش بيجيب محمود الشغل عده اسبوعين ومحمود رجع الشغل وانا بشوف سعد بيكلم ف التلفون ع طول
انا مكنتش شوفت مراتو بس منصور بيقولي زي القمر مصفره شعرها وانا كدبتو ووراني صوره ليها بقميص نوم ف يوووم الكلام ده من شهر بالظبط
واحنا ف الشغل سمعت من منصور ان محمود هيطلق مراتو طب ليه قالي شافها بتكلم واحد وهيا بتلعب ف نفسها طب ازاي قالك كان نايم جنبها وهيا عشان عرفه ان نومو تقيل فتحت المكالمه وبقت تتكلم بصوت واطي
والغريبه ان معاها تلفون كبير وهو ميعرفش هو كان عطيلها تلفون صغير وكانت بتخبي التلفون تحت المرتبه طب عرفت ازاي قالي محمد اخوه الي قالي والي ماتعرفوش بقي ان خال محمود ناك مراتو قولتلو ازاي قالي كل حاجه اتكشفت لما اتمسكت وشاف رقم خالو عندها
طول ماكان ف الشغل كان خالو بيروح يقعد عند اختو ومرات محمود بتتناك منو واختو عشلن كبيره وانت عارف ان جوزها ميت كان بينيك فيها طول اليوم والي ماتعرفوش ان مرات محمد كمان بتتناك انا قولتلو احا قالي اي *** محمد رجع ف يوم من الارض الساعه 8 شاف التروسكل بتاع البن تحت البيت هما كل يوم بيعطيلو لبن
عندهم 5 بهايم طلع دخل البيت شاف الراجل راكب فوقها وعمال ينيكها وعيالو ف الاوضه التانيه نايمين ومحمد وقتها قالو خليك زي مانت لما خالي ياجي بيقولي كلم خالو وصاحب التروسكل قعد ينيك مراتو ونزل ف كسها وجوزها ومحمد وقف يتفرج ولما خالو وصل شاف الراجل نايم علي بنتو لسه ولما خالو بيتكلم عشان كان ناس فلاحين وعرفين بتاع البن اول ماتكلم قالهم هيا الي عايزاني وانا معايا فيديو انها الي طالبه مني كده قولتلو مين قالك كده قالي بتاع البن ماهو صاحب اخويا بيقولي وقفت يامنصور وزوبري كلو لبن من كسها وعسلها كان مغرق السرير ابوها شافها كده قالها انتي عمله حسابك قالتلو ايوه لبسه واخدها روحها بيتو وصاحب التروسكل مشي طبعا حوار محمد ده قبل حوار محمود بفتره وقالي محمد عشان كان بيحب مراتو اتحيل ع خالو يرجعها وبعد شهر رجعها
وبقت هيا ومرات محمود بيتناكو ويدارو ع بعض لحد مافي يوم حصل الي حصل ومرات محمود اتكشفت ومحمود طلقها وقالي و**** يا.....
الي كان قاعد ف القاعده بيقول البت مرات محمود كان قاعده مع الرجاله حطه رجل ع رجل
ومحمود طلقها وكان معاه واد وبنت منها ومن اسبوعين بالظبط محمود قال انه هيرجع مراتو عشان العيال وهيا عايزه ترجع وانا ومنصور بقينا نقول ل نفسنا لو رجعت هنيكها ونضحك
وفعلا بعد 4 ايام بس محمود رجعها وامه مكنتش موافقه بس ف الاخر رجعت وانا كنت هموت وشوفها وروحنا انا ومنصور عشان نبارك ليه وانا كنت رايح عشان اشوف مراتو
كانت الساعه 11 بليل كلمناه ف التلفون وقال تعالو اقعدو شويه معايا
طلعنا وانا كنت عايز اشوفها اووي
هو كان مسافر قبل مايتجوزها وعامل بيت ف ارضو حوليهم كذا بيت بس والباقي كلو ارض بين كل بيت حوالي 20 متر
**** مابكدب ف اي كلمه لحد الان كل ده طلع من لسان صحبي وف حاجات سمعتها من ناس تانيه والكلام بياكد كلام منصور
المهم روحت وكان محمد تحت مع مراتو شوفت قاعدين اودام البيت سلمنا عليها وشوفت مراتو كان قمحيه بس جسمها حلو اووي من العبايه بقيت ابصلها وانا مبحلك ليها لدرجه ان زوبري وقف انا عمري مالمست واحده سيبكم من القصص الي بتكتبها دي انا اصلا ماليش اخوات وقاعد لوحدي ف بلد وامي واخويا ف بلد تانيه بزورهم كل فتره كده انا ماجر بيت قديم دور واحد ب700 جنيه ف الشهر انا اليوميه بتاعتي بتعدي ال300 جنيه وممكن اكتر
انا زوبري بدون مبالغه كنت بمسكو بايدي الاتنين كده وراس زوبري كلها بره ايدي انا مش هضحك عليكم وقولكم 22 سنتي انا معرفش بس كانك بتضرب عشره بس بايدك الاتنين وراس زوبري كمان بره ايدي وكان طخين شوي وقمحي الون وانا جسمي ناشف شوي انا شغال ف ونش يعني بشيل رمل واسمنت وبلاط
مش عايز احلف ليكم انها بصالي وبتبص لزوبري الي ف بنطلون ترنج بقينا نتكلم مع محمد وهو قالها اعملي شاي هيا وقفت وكانها عايزه تمص زوبرنا انا ومنصور تعرف لما تكون وقف وهيا ع ركبتها كان نفس الوضع كده بس هيا بعيده شوي انا اول مره اشوف الحاجات دي ع الطبيعه ومن فوق العبايه كمان وواضح ان صدرها كبير وحلو
منصور شاف زوبري قال هتفضحنا قعدنا ورنيت ع محمود قالي هنزلكم دلوقتي
وانا قاعد مع محمد وبعد شوي مرات محمد طلعت بالشاي وهيا بقت ف النص ووشها لوش جوزها وطيزها لينا وبتوطي تحط الشاي وطيزها بقت عريضه اووي ف وشنا انا اتهبلت انا مش مصدق ده ولا كاننا ف بيت دعاره
انا كنت عايز احسس ع طيزها بس خوفت
هيا قعدت وبقينا نتكلم مع محمد وانا بصه ل محمد وبصه ف عنيها ولقيتها بتغمزلي انا قولت عايز ادخل الحمام لقيتها بتقولي تعالي ومنصور كان عايز يشخرلي والغريب ان محمد ماتكلمش
مشت اودامي وطيزها يمين شمال
والعبايه لزقه علي طيزها دخلت البيت ومشيت وراها لحد الحمام وهيا وقفت علي باب الحمام ولقيتها بتقولي ادخل انا مش عارف اعمل ايه ادخل ازاي وهيا قفله السكه بس انا قربت وحطيتها وشي وانا زوبري كان مولع نااااااااااار
لقيت زوبري بيحك ف بطنها وهيا طلعت ااااه بصوت خفيف تجنن ولقيتها بتقولي عايزك ف حاجه قولتلها ايه قالت جيب رقمك طلعت تلفونها من جيبها وعطيتها الرقم ولما جيت ادخل الحمام لقيتها مسكت زوبري جامد وبتقولي هبقي اكلمك
ودخلت الحمام وقفلت وطلعت زوبري وضربت عشره اكتر من 10 دقايق وانا بضرب عشره ونضفت ورايا بالميه وطلعت كان محمود تحت ومرات محمد مش موجوده وفضلنا نتكلم ونهزر
وبعد شويه لقيت واحده نازله زي القمر جسمها مش رفيع اووي بس بيضه اوووووي
ووشكلها حلوو كانت نزله بكنز وهيا راجعه طيزها بتقلب ف العبايه كانها مش لبسه حاجه تحت
فضلنا نتكلم شوي ولقيت مرات محمد بتنادي عليه وهو راح واحنا قاعدين نتكلم مع محمود
عده حوالي 10 دقايق ومحمد رجع وكان باين عليه عرقان وانا ومنصور ومحمود بنضحك وكنا عرفين كان بيعمل ايه وروحنا وانا مع منصور بيقولي عملت ايه جوه ياكافر قولتلها البوه وانا داخل الحمام كانت وقفه وبعدي بتاعي بيحك ف بطنها ولقيتها مسكتو وبتقولي انت صاحب محمد قولتلها ايووه قالت نورتنا وضغطت ع زوبري وانا دخلت الحمام مردتش اقولو انها اخدتي رقمي لما اشوف الدنيا فيها ايه لما روحت علطول لقيت رقم غريب بيرن مردتش تاني مره رديت وكانت هيا
قالت انت.... قولتلها ايوه قالت مستعجلين ليه
قولتلها ورانا شغل الصبح بس
قالت انت متجوز قولتلها لا قالت ولا خاطب قولتلها ولا خاطب قالتلي كام سنه قولتلها 23 سنه قالت بسم ** ماشاء ** امال كبير ليه كده
انا ترجمت علطول قولتلها المهم هو عجبك
ضحكت وقالت عجبني اووي
انا قولتلها كده تعملي فيا انبارح كده قالت مانت الي موقفو علي قولتلها اول ماشافك وقف لوحدو اخدت نفس وقالت شكلك مش سهل
قولتلها عملتي ايه انبارح لما محمد جالك
ضحكت وقالت تعرف لولا ان انا شوفتك قلقان مكنتش هسيبك قولتلها وجوزك قالت ولا بيحل ولا بيربط قولتلها هو لما طلع من جوه ليه كان عرقان راح ضحكه وقالت اي حد بيكون تحت مني لازم يعرق قولتلها بس انا الي هبقي فوق منك لقيتها بتقولي ولا انت مش سهل شكلك
قولتلها شوفي ف حاجه ف دماغي حد قالي عليه وعايز اعرفها قالت ايه قولتلها من غير زعل قالت مش هزعل قولتلها حقه جوزك دخل عليك قالت بس وبتضحك وقالت ايوه صح
قولتلها حقه ابوك دخل عليك وهو نايم فواق
قالت هيا مكنتش اول مره ينام معايا تقريبا كل يومين كنت بفتحلو وباخدو ع اوضه النوم ويفضل ينام معايا كل يومين مره وانا عرفه ان محمد بياجي الساعه 10 الصبح
وفجاءه دخل علينا وهو فوقي وانا عرفه انه مش هيعمل حاجه حتي لما قال ل جاد خليك زي مانت قولتلها جاد ده بتاع البن قالت ايوه
قالت جاد كان خايف شوي
انا كنت تحت منو وهو نايم فوقي وبتاعو جوايه
وانا قولتلو ماتخفش جوزي عارف ان انا بتناك حتي ابويا عارف وانا تحت منو وانا فضل فوقي لحد لما نزل جووه وابويا وصل وبعدين اخدني وهو ابويا عارف ان انا كنت كده قبل ماتجوزو انا لو كنت مش بتناك مكنتش اتجوزت محمد
وانا زوبري وقف قولتلها زوبري وقف اوووي قالت اااه عايزه اشوفو قولتلها انا عايزك قالت عايزني فين قولتلها تحت مني قالت ياخربيتك لما مابتفكر زوبرك بتجنن قولتلها عايز انزل جواك قالت تعرف تاجي قولتلها دلوقتي لا قالت تعالي كلو نايم
احسن وقت كانك نسيت حاجه هنا وانا قولتلها لا بس ف الاخر بعد كلام كانت الساعه 1 بليل طلعت من البيت وهيا بتكلمني وانا ماشي
كاني رايح اقابل خطيبتي ف بيتها
قولتلها انا ف اول الشارع قالت تعالي علطول
دخلت الشارع ولقيتها مستنيه وبتبص من ورا البوابه اول ماقربت هيا فاتحتها وانا دخلت وقلبي بيدق جامد من الخوف قالتلي تعالي ورايا لقيتها بتطلع ع السلم وانا وراها والعبايه لزقه ع طيزها اووووووي وطلعنا ع السطح ولقيت فوق حصيره ولقيتها قعدت وانا قعدت مكنش ف بيوت جنبك عاليه والسور بتاع السطح مخبي علينا
قالت ايه رايك ف الجو ده ولقيتها بتنام ع ضهرها وصدرها وقف والي جنني حلمت بزها البرزه لبرا
انا زوبري وقف علي المنظر
انا ببصلها وهيا قالت مستني ايه انا نمت جنبها ومكنتش عارف اعمل ايه اول حاجه عملتها مسكت بزها اضغط عليه قالتلي بوسني جامد انا قربت من شفايفها بقيت ابوسها جامد وهيا ماسكه شفايفي تقطيع وانا اتعلمت ف دقيقه البوس ازاي وهيا كانت هتجنن من صوابعي الي بتفركت حلمات بزازها وهيا نايمه ع ضهرها وقالت اقلع قولتلها بلاش احسن حد يطلع قالت ماتخفش من حاجه
يلا اقلع بسرعه وانا وقفت ع ركبي وهيا وقفت ع ركبتها وانا قلعت التشيرت والفانله وهيا رفعت العبايه قلعت ولبسه تحت قميص نوم بس ولقيتها بتمسك زوبري من فوق البنطلون وقالت ياخربيتك كل ده وانا وقف زي منا وهيا بتحسس ع زوبري ولقيتها نزلت البنطلون شويه ومسكت زوبري تدعك في ولقيتها بتقولي بتحب المص وانا مش عارف اقولها ايه قولتلها اااه مصي هيا نزلت ولقيتها بتطلع لسانها وبتحركو ع راس زوبري وانا مغمض عيني وهيا بلعت راس زوبري وواحده واحده اخدت زوبري كلو ف بوقها وهيا كانها هترجع بس كلو فيها وخرجتو وقالت ياخربيتك ايه ده كلو ده كبير اوووي
ولقيتها بقت تمص ف زوبري بعد شويه انا زي منا وحاسس بزوبري هينفجر من مصها معرفتش اعمل ايه مسكت دماغها وهيا بتمص وزانق زوبري ف بوقها ونزلت لبن ف بوقها وبوقها بقي كلو لبن
وهيا طبقت بشفايفها عليه وبتخرجو واخدت كل لبني بلعتو وقولتلها طعمو حلو قالت اووي
لقيتها نامت ع ضهرها وانا مش شايف حاجه نورت بتلفون شوفت كسها كان غامق هيا قالتلي بلاش نور يلا دخل زوبرك ونكني ولا تعبت انا قربت منها دخلت مابين رجليها وهيا وزوبري علي بطنها وبقيت ابوس رقبتها جامد وهيا بتقولي ياخربيتك يلا انا طلعت بزازها وبقيت امص فيهم وحلماتها زي عقله الصباع ف بوقي بقيت امصمص فيهم
وهيا سيبه نفسها خالص ورجعت براحه ايدي ع كسها انا كنت بسمع سكس كتير وكان نفسي الحس كس وانا نزلت ع كسها بالساني اول مالساني لمس كسها حسيت ان جسمها بيرتعش وقالت بتعمل ايه انا بالساني مشيت ع كسها كلو وهيا ااااااح
كمان الحس انا كملت لحس ف كسها وبقيت بدخل لساني ف كسها وانا كنت بقول لنفسي لازم الست تنزل قبل ماتنيكها مش عارف ليه بس بحس انك بتهد جسمها روحت ادخل لساني ف كسها وبايدي ادعك ف كسها من فوق وهيا صوتها بقي عالي انا خوفت قولتلها خلاص بلاش قالت كمان ياعرص انا قولتلها مين الي عرص ياكسمك روحت ضربها بالقلم ع وشها جامد وهيا اااااااااااه قولتلها انا الي عرص يامتناكه يابنت القحبه وضربتها قلم ع كسها وهيا فاتحه رجليها لسه وسمعت ااها منها جامده فضلت اضرب كسها كذا مره وهيا ااااااه ااااااه ومسكت زوبري ودخلتو مره واحده كلو وهيا اااااااااه كنت بقول **** محد يطلع
وبقيت انيك ف كسها وانا شايف جسمها زي الملبن تحت مني بيتهز وانا بهبد ف كسها واول مره اجرب احساس النيك وكسها كان واسع بس نااار من جوه بصراحه افتكرت بتاع البن وهو بينزل ف كسها وجوزها وقف انا نمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت امص رقبتها وعضها عضات خفيفه وناخد بعض ف بوسه جامده وايدي بتفعص ف بزازها
فضلت كده حوالي 15 ساعه بنفس الوضع
وزوبري حاسس بنار ف كسها فضلت انيك وانا ببوس رقبتها بقولها طلعي جوزك يتفرج عليه وانا بنزل ف كسك وهيا امممم ااااه جوزي العرص
مش عايزني اتناك من الغريب وهو مش بينكني الا كل اسبوع مره وبينزل ف خمس دقايق
قولتلها هنيكك مكانو قالت انت هتبقي جوزي نتقابل وتنكني وانا بسمع الكلام ده لبني كان بينزل في كسها وهيا كانها حد بيعيطها حقنه ف كسها بترفع نفسها وانا ماسك فيها وهيا ااااااه لبنك كتير اووي بتجيب كل ده منين وانا لسه فوقها ونزلت كل لبني ونمت جنبها وهيا ااااه مليت كسي بالبنك
انا قولتلها حلو اوووي قالت انت الي حلو اوووي
انا مش هسيبك وبتضحك
قولتلها تحبي تتناكي من زوبرين مع بعض
قالت والاتنين هيدخلو فين قولتلها طيزك مش مفتوحه قالت لا قولتلها نفتحها قالت لا قولتلها خلاص الزوبرين يدخلو ف كسها قالت هتجيب مين قولتلها منصور صحبي قالت ايوه عرفها
خلاص هبقي اكلمك ونتفق تجيبو معاك قولتلها ماتجيبي مرات محمود قالت بعدين لما اجرب اتناك من اتنين وقالت وبعدين انت خلتني عايزه اجرب نيك الطيز دي قولتلها انتي قاعده ع زوبر منصور وانا وراك بنيك ف طيزك قالت بس ياخربيتك هيجتني وهيا بتلعب ف كسها جامد وبعد دقيقه لقيت اهات عاليه ولقيت كسها بينطر عسلها ع الارض وكانها طلقه طلعت من قلبها جسمها ارتاح وريحت عسلها تجنن وقالتلي انا جسمي اتكسر يلا نمشي وهكلمك الصبح انا لبست هدومي وهيا اخدت عبايتها ف ايديها ونزله بقميص النوم بس
وقبل مامشي بوستها جامد ومشيت
وبقيت طاير من الفرحه بس زعلان ان انا زنيت وبعد اسبوع كلمتها انهارده اودام منصور وهيا فرحانه وقالتلي مش بترد ليه قولتلها مشاغل بس قالت مش عايز تاجي قولتلها طبعا جاي قالت
تعالي يوم الجمعه بليل انت ومنصور وانا هظبطكم قولتلها ماشي ع السطح قالت ايوه وفضلنا نتكلم وقفلت ومنصور قالت اوووعي يا.... شكلها هتبقي ليله ولعه مع ان منصور متجوز ودايما كان يقول ل محمود تبادل بيضحك وجيب مراتك اعملها صيانه الحس كسها الناشف وكلام يهيج اوووي
وانا بقول ل منصور ي م مالحست كسها كانت بترتعش قالي زي مراتي وانا هجت ع مرات منصور الي قدي ف السن منصور اكبر مني بسنتين


طبعا القصه انا زودت شويه الملح عشان تبقي حلوه ومثيره بس القصه بجد واصحابه موجودين
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
القصه دي حقيقه وحصلت معايا من اسبوع
هغير اسماء الناس الي معايا ممكن حد من بلدي يعرفني **** واعلم ممكن يكون حد بيقراء من بلدي القصص وبتعرف عليه

انا شغال ف ونش بنطلع طوب ورمل وبلاط
شغال معايا 4 واحد بيوقف علي الونش
واتنين ف الشقه واتنين تحت
معانا واحد اسمه محمود ابو سالم
ده عندو 42 سنه متجوز قبل كده وطلق عشان مراته مش بتخلف بعد 9 سنين جواز طلقها
اتجوز بعدها واحده كان عندها بنت من طليقها واتجوزها وبعد مرور وقت كتير مكنتش اعرف حاجه عن اهل بيتو خالص
هو ليه اخ اصغر منو بحوالي 3 سنين اسمو محمد
متجوز بردو ف نفس البيت من بنت خالو
المهم صحبي دايما بيشتغل معايا ف الشقه اسمه منصور حكالي عن محمود ده وان سعد صاحب الونش بيكلم مراتو ف الجنس وناس صحابي بيكلموها بس بفلوس تنام معاك ف الفون وكده
انا بصراحه مش بصدق بسهوله
ف يوم سمعت سعد صاحب الونش مرات محمود مبقتش بتكلمو ف معتش بيجيب محمود الشغل عده اسبوعين ومحمود رجع الشغل وانا بشوف سعد بيكلم ف التلفون ع طول
انا مكنتش شوفت مراتو بس منصور بيقولي زي القمر مصفره شعرها وانا كدبتو ووراني صوره ليها بقميص نوم ف يوووم الكلام ده من شهر بالظبط
واحنا ف الشغل سمعت من منصور ان محمود هيطلق مراتو طب ليه قالي شافها بتكلم واحد وهيا بتلعب ف نفسها طب ازاي قالك كان نايم جنبها وهيا عشان عرفه ان نومو تقيل فتحت المكالمه وبقت تتكلم بصوت واطي
والغريبه ان معاها تلفون كبير وهو ميعرفش هو كان عطيلها تلفون صغير وكانت بتخبي التلفون تحت المرتبه طب عرفت ازاي قالي محمد اخوه الي قالي والي ماتعرفوش بقي ان خال محمود ناك مراتو قولتلو ازاي قالي كل حاجه اتكشفت لما اتمسكت وشاف رقم خالو عندها
طول ماكان ف الشغل كان خالو بيروح يقعد عند اختو ومرات محمود بتتناك منو واختو عشلن كبيره وانت عارف ان جوزها ميت كان بينيك فيها طول اليوم والي ماتعرفوش ان مرات محمد كمان بتتناك انا قولتلو احا قالي اي *** محمد رجع ف يوم من الارض الساعه 8 شاف التروسكل بتاع البن تحت البيت هما كل يوم بيعطيلو لبن
عندهم 5 بهايم طلع دخل البيت شاف الراجل راكب فوقها وعمال ينيكها وعيالو ف الاوضه التانيه نايمين ومحمد وقتها قالو خليك زي مانت لما خالي ياجي بيقولي كلم خالو وصاحب التروسكل قعد ينيك مراتو ونزل ف كسها وجوزها ومحمد وقف يتفرج ولما خالو وصل شاف الراجل نايم علي بنتو لسه ولما خالو بيتكلم عشان كان ناس فلاحين وعرفين بتاع البن اول ماتكلم قالهم هيا الي عايزاني وانا معايا فيديو انها الي طالبه مني كده قولتلو مين قالك كده قالي بتاع البن ماهو صاحب اخويا بيقولي وقفت يامنصور وزوبري كلو لبن من كسها وعسلها كان مغرق السرير ابوها شافها كده قالها انتي عمله حسابك قالتلو ايوه لبسه واخدها روحها بيتو وصاحب التروسكل مشي طبعا حوار محمد ده قبل حوار محمود بفتره وقالي محمد عشان كان بيحب مراتو اتحيل ع خالو يرجعها وبعد شهر رجعها
وبقت هيا ومرات محمود بيتناكو ويدارو ع بعض لحد مافي يوم حصل الي حصل ومرات محمود اتكشفت ومحمود طلقها وقالي و**** يا.....
الي كان قاعد ف القاعده بيقول البت مرات محمود كان قاعده مع الرجاله حطه رجل ع رجل
ومحمود طلقها وكان معاه واد وبنت منها ومن اسبوعين بالظبط محمود قال انه هيرجع مراتو عشان العيال وهيا عايزه ترجع وانا ومنصور بقينا نقول ل نفسنا لو رجعت هنيكها ونضحك
وفعلا بعد 4 ايام بس محمود رجعها وامه مكنتش موافقه بس ف الاخر رجعت وانا كنت هموت وشوفها وروحنا انا ومنصور عشان نبارك ليه وانا كنت رايح عشان اشوف مراتو
كانت الساعه 11 بليل كلمناه ف التلفون وقال تعالو اقعدو شويه معايا
طلعنا وانا كنت عايز اشوفها اووي
هو كان مسافر قبل مايتجوزها وعامل بيت ف ارضو حوليهم كذا بيت بس والباقي كلو ارض بين كل بيت حوالي 20 متر
**** مابكدب ف اي كلمه لحد الان كل ده طلع من لسان صحبي وف حاجات سمعتها من ناس تانيه والكلام بياكد كلام منصور
المهم روحت وكان محمد تحت مع مراتو شوفت قاعدين اودام البيت سلمنا عليها وشوفت مراتو كان قمحيه بس جسمها حلو اووي من العبايه بقيت ابصلها وانا مبحلك ليها لدرجه ان زوبري وقف انا عمري مالمست واحده سيبكم من القصص الي بتكتبها دي انا اصلا ماليش اخوات وقاعد لوحدي ف بلد وامي واخويا ف بلد تانيه بزورهم كل فتره كده انا ماجر بيت قديم دور واحد ب700 جنيه ف الشهر انا اليوميه بتاعتي بتعدي ال300 جنيه وممكن اكتر
انا زوبري بدون مبالغه كنت بمسكو بايدي الاتنين كده وراس زوبري كلها بره ايدي انا مش هضحك عليكم وقولكم 22 سنتي انا معرفش بس كانك بتضرب عشره بس بايدك الاتنين وراس زوبري كمان بره ايدي وكان طخين شوي وقمحي الون وانا جسمي ناشف شوي انا شغال ف ونش يعني بشيل رمل واسمنت وبلاط
مش عايز احلف ليكم انها بصالي وبتبص لزوبري الي ف بنطلون ترنج بقينا نتكلم مع محمد وهو قالها اعملي شاي هيا وقفت وكانها عايزه تمص زوبرنا انا ومنصور تعرف لما تكون وقف وهيا ع ركبتها كان نفس الوضع كده بس هيا بعيده شوي انا اول مره اشوف الحاجات دي ع الطبيعه ومن فوق العبايه كمان وواضح ان صدرها كبير وحلو
منصور شاف زوبري قال هتفضحنا قعدنا ورنيت ع محمود قالي هنزلكم دلوقتي
وانا قاعد مع محمد وبعد شوي مرات محمد طلعت بالشاي وهيا بقت ف النص ووشها لوش جوزها وطيزها لينا وبتوطي تحط الشاي وطيزها بقت عريضه اووي ف وشنا انا اتهبلت انا مش مصدق ده ولا كاننا ف بيت دعاره
انا كنت عايز احسس ع طيزها بس خوفت
هيا قعدت وبقينا نتكلم مع محمد وانا بصه ل محمد وبصه ف عنيها ولقيتها بتغمزلي انا قولت عايز ادخل الحمام لقيتها بتقولي تعالي ومنصور كان عايز يشخرلي والغريب ان محمد ماتكلمش
مشت اودامي وطيزها يمين شمال
والعبايه لزقه علي طيزها دخلت البيت ومشيت وراها لحد الحمام وهيا وقفت علي باب الحمام ولقيتها بتقولي ادخل انا مش عارف اعمل ايه ادخل ازاي وهيا قفله السكه بس انا قربت وحطيتها وشي وانا زوبري كان مولع نااااااااااار
لقيت زوبري بيحك ف بطنها وهيا طلعت ااااه بصوت خفيف تجنن ولقيتها بتقولي عايزك ف حاجه قولتلها ايه قالت جيب رقمك طلعت تلفونها من جيبها وعطيتها الرقم ولما جيت ادخل الحمام لقيتها مسكت زوبري جامد وبتقولي هبقي اكلمك
ودخلت الحمام وقفلت وطلعت زوبري وضربت عشره اكتر من 10 دقايق وانا بضرب عشره ونضفت ورايا بالميه وطلعت كان محمود تحت ومرات محمد مش موجوده وفضلنا نتكلم ونهزر
وبعد شويه لقيت واحده نازله زي القمر جسمها مش رفيع اووي بس بيضه اوووووي
ووشكلها حلوو كانت نزله بكنز وهيا راجعه طيزها بتقلب ف العبايه كانها مش لبسه حاجه تحت
فضلنا نتكلم شوي ولقيت مرات محمد بتنادي عليه وهو راح واحنا قاعدين نتكلم مع محمود
عده حوالي 10 دقايق ومحمد رجع وكان باين عليه عرقان وانا ومنصور ومحمود بنضحك وكنا عرفين كان بيعمل ايه وروحنا وانا مع منصور بيقولي عملت ايه جوه ياكافر قولتلها البوه وانا داخل الحمام كانت وقفه وبعدي بتاعي بيحك ف بطنها ولقيتها مسكتو وبتقولي انت صاحب محمد قولتلها ايووه قالت نورتنا وضغطت ع زوبري وانا دخلت الحمام مردتش اقولو انها اخدتي رقمي لما اشوف الدنيا فيها ايه لما روحت علطول لقيت رقم غريب بيرن مردتش تاني مره رديت وكانت هيا
قالت انت.... قولتلها ايوه قالت مستعجلين ليه
قولتلها ورانا شغل الصبح بس
قالت انت متجوز قولتلها لا قالت ولا خاطب قولتلها ولا خاطب قالتلي كام سنه قولتلها 23 سنه قالت بسم ** ماشاء ** امال كبير ليه كده
انا ترجمت علطول قولتلها المهم هو عجبك
ضحكت وقالت عجبني اووي
انا قولتلها كده تعملي فيا انبارح كده قالت مانت الي موقفو علي قولتلها اول ماشافك وقف لوحدو اخدت نفس وقالت شكلك مش سهل
قولتلها عملتي ايه انبارح لما محمد جالك
ضحكت وقالت تعرف لولا ان انا شوفتك قلقان مكنتش هسيبك قولتلها وجوزك قالت ولا بيحل ولا بيربط قولتلها هو لما طلع من جوه ليه كان عرقان راح ضحكه وقالت اي حد بيكون تحت مني لازم يعرق قولتلها بس انا الي هبقي فوق منك لقيتها بتقولي ولا انت مش سهل شكلك
قولتلها شوفي ف حاجه ف دماغي حد قالي عليه وعايز اعرفها قالت ايه قولتلها من غير زعل قالت مش هزعل قولتلها حقه جوزك دخل عليك قالت بس وبتضحك وقالت ايوه صح
قولتلها حقه ابوك دخل عليك وهو نايم فواق
قالت هيا مكنتش اول مره ينام معايا تقريبا كل يومين كنت بفتحلو وباخدو ع اوضه النوم ويفضل ينام معايا كل يومين مره وانا عرفه ان محمد بياجي الساعه 10 الصبح
وفجاءه دخل علينا وهو فوقي وانا عرفه انه مش هيعمل حاجه حتي لما قال ل جاد خليك زي مانت قولتلها جاد ده بتاع البن قالت ايوه
قالت جاد كان خايف شوي
انا كنت تحت منو وهو نايم فوقي وبتاعو جوايه
وانا قولتلو ماتخفش جوزي عارف ان انا بتناك حتي ابويا عارف وانا تحت منو وانا فضل فوقي لحد لما نزل جووه وابويا وصل وبعدين اخدني وهو ابويا عارف ان انا كنت كده قبل ماتجوزو انا لو كنت مش بتناك مكنتش اتجوزت محمد
وانا زوبري وقف قولتلها زوبري وقف اوووي قالت اااه عايزه اشوفو قولتلها انا عايزك قالت عايزني فين قولتلها تحت مني قالت ياخربيتك لما مابتفكر زوبرك بتجنن قولتلها عايز انزل جواك قالت تعرف تاجي قولتلها دلوقتي لا قالت تعالي كلو نايم
احسن وقت كانك نسيت حاجه هنا وانا قولتلها لا بس ف الاخر بعد كلام كانت الساعه 1 بليل طلعت من البيت وهيا بتكلمني وانا ماشي
كاني رايح اقابل خطيبتي ف بيتها
قولتلها انا ف اول الشارع قالت تعالي علطول
دخلت الشارع ولقيتها مستنيه وبتبص من ورا البوابه اول ماقربت هيا فاتحتها وانا دخلت وقلبي بيدق جامد من الخوف قالتلي تعالي ورايا لقيتها بتطلع ع السلم وانا وراها والعبايه لزقه ع طيزها اووووووي وطلعنا ع السطح ولقيت فوق حصيره ولقيتها قعدت وانا قعدت مكنش ف بيوت جنبك عاليه والسور بتاع السطح مخبي علينا
قالت ايه رايك ف الجو ده ولقيتها بتنام ع ضهرها وصدرها وقف والي جنني حلمت بزها البرزه لبرا
انا زوبري وقف علي المنظر
انا ببصلها وهيا قالت مستني ايه انا نمت جنبها ومكنتش عارف اعمل ايه اول حاجه عملتها مسكت بزها اضغط عليه قالتلي بوسني جامد انا قربت من شفايفها بقيت ابوسها جامد وهيا ماسكه شفايفي تقطيع وانا اتعلمت ف دقيقه البوس ازاي وهيا كانت هتجنن من صوابعي الي بتفركت حلمات بزازها وهيا نايمه ع ضهرها وقالت اقلع قولتلها بلاش احسن حد يطلع قالت ماتخفش من حاجه
يلا اقلع بسرعه وانا وقفت ع ركبي وهيا وقفت ع ركبتها وانا قلعت التشيرت والفانله وهيا رفعت العبايه قلعت ولبسه تحت قميص نوم بس ولقيتها بتمسك زوبري من فوق البنطلون وقالت ياخربيتك كل ده وانا وقف زي منا وهيا بتحسس ع زوبري ولقيتها نزلت البنطلون شويه ومسكت زوبري تدعك في ولقيتها بتقولي بتحب المص وانا مش عارف اقولها ايه قولتلها اااه مصي هيا نزلت ولقيتها بتطلع لسانها وبتحركو ع راس زوبري وانا مغمض عيني وهيا بلعت راس زوبري وواحده واحده اخدت زوبري كلو ف بوقها وهيا كانها هترجع بس كلو فيها وخرجتو وقالت ياخربيتك ايه ده كلو ده كبير اوووي
ولقيتها بقت تمص ف زوبري بعد شويه انا زي منا وحاسس بزوبري هينفجر من مصها معرفتش اعمل ايه مسكت دماغها وهيا بتمص وزانق زوبري ف بوقها ونزلت لبن ف بوقها وبوقها بقي كلو لبن
وهيا طبقت بشفايفها عليه وبتخرجو واخدت كل لبني بلعتو وقولتلها طعمو حلو قالت اووي
لقيتها نامت ع ضهرها وانا مش شايف حاجه نورت بتلفون شوفت كسها كان غامق هيا قالتلي بلاش نور يلا دخل زوبرك ونكني ولا تعبت انا قربت منها دخلت مابين رجليها وهيا وزوبري علي بطنها وبقيت ابوس رقبتها جامد وهيا بتقولي ياخربيتك يلا انا طلعت بزازها وبقيت امص فيهم وحلماتها زي عقله الصباع ف بوقي بقيت امصمص فيهم
وهيا سيبه نفسها خالص ورجعت براحه ايدي ع كسها انا كنت بسمع سكس كتير وكان نفسي الحس كس وانا نزلت ع كسها بالساني اول مالساني لمس كسها حسيت ان جسمها بيرتعش وقالت بتعمل ايه انا بالساني مشيت ع كسها كلو وهيا ااااااح
كمان الحس انا كملت لحس ف كسها وبقيت بدخل لساني ف كسها وانا كنت بقول لنفسي لازم الست تنزل قبل ماتنيكها مش عارف ليه بس بحس انك بتهد جسمها روحت ادخل لساني ف كسها وبايدي ادعك ف كسها من فوق وهيا صوتها بقي عالي انا خوفت قولتلها خلاص بلاش قالت كمان ياعرص انا قولتلها مين الي عرص ياكسمك روحت ضربها بالقلم ع وشها جامد وهيا اااااااااااه قولتلها انا الي عرص يامتناكه يابنت القحبه وضربتها قلم ع كسها وهيا فاتحه رجليها لسه وسمعت ااها منها جامده فضلت اضرب كسها كذا مره وهيا ااااااه ااااااه ومسكت زوبري ودخلتو مره واحده كلو وهيا اااااااااه كنت بقول **** محد يطلع
وبقيت انيك ف كسها وانا شايف جسمها زي الملبن تحت مني بيتهز وانا بهبد ف كسها واول مره اجرب احساس النيك وكسها كان واسع بس نااار من جوه بصراحه افتكرت بتاع البن وهو بينزل ف كسها وجوزها وقف انا نمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت امص رقبتها وعضها عضات خفيفه وناخد بعض ف بوسه جامده وايدي بتفعص ف بزازها
فضلت كده حوالي 15 ساعه بنفس الوضع
وزوبري حاسس بنار ف كسها فضلت انيك وانا ببوس رقبتها بقولها طلعي جوزك يتفرج عليه وانا بنزل ف كسك وهيا امممم ااااه جوزي العرص
مش عايزني اتناك من الغريب وهو مش بينكني الا كل اسبوع مره وبينزل ف خمس دقايق
قولتلها هنيكك مكانو قالت انت هتبقي جوزي نتقابل وتنكني وانا بسمع الكلام ده لبني كان بينزل في كسها وهيا كانها حد بيعيطها حقنه ف كسها بترفع نفسها وانا ماسك فيها وهيا ااااااه لبنك كتير اووي بتجيب كل ده منين وانا لسه فوقها ونزلت كل لبني ونمت جنبها وهيا ااااه مليت كسي بالبنك
انا قولتلها حلو اوووي قالت انت الي حلو اوووي
انا مش هسيبك وبتضحك
قولتلها تحبي تتناكي من زوبرين مع بعض
قالت والاتنين هيدخلو فين قولتلها طيزك مش مفتوحه قالت لا قولتلها نفتحها قالت لا قولتلها خلاص الزوبرين يدخلو ف كسها قالت هتجيب مين قولتلها منصور صحبي قالت ايوه عرفها
خلاص هبقي اكلمك ونتفق تجيبو معاك قولتلها ماتجيبي مرات محمود قالت بعدين لما اجرب اتناك من اتنين وقالت وبعدين انت خلتني عايزه اجرب نيك الطيز دي قولتلها انتي قاعده ع زوبر منصور وانا وراك بنيك ف طيزك قالت بس ياخربيتك هيجتني وهيا بتلعب ف كسها جامد وبعد دقيقه لقيت اهات عاليه ولقيت كسها بينطر عسلها ع الارض وكانها طلقه طلعت من قلبها جسمها ارتاح وريحت عسلها تجنن وقالتلي انا جسمي اتكسر يلا نمشي وهكلمك الصبح انا لبست هدومي وهيا اخدت عبايتها ف ايديها ونزله بقميص النوم بس
وقبل مامشي بوستها جامد ومشيت
وبقيت طاير من الفرحه بس زعلان ان انا زنيت وبعد اسبوع كلمتها انهارده اودام منصور وهيا فرحانه وقالتلي مش بترد ليه قولتلها مشاغل بس قالت مش عايز تاجي قولتلها طبعا جاي قالت
تعالي يوم الجمعه بليل انت ومنصور وانا هظبطكم قولتلها ماشي ع السطح قالت ايوه وفضلنا نتكلم وقفلت ومنصور قالت اوووعي يا.... شكلها هتبقي ليله ولعه مع ان منصور متجوز ودايما كان يقول ل محمود تبادل بيضحك وجيب مراتك اعملها صيانه الحس كسها الناشف وكلام يهيج اوووي
وانا بقول ل منصور ي م مالحست كسها كانت بترتعش قالي زي مراتي وانا هجت ع مرات منصور الي قدي ف السن منصور اكبر مني بسنتين


طبعا القصه انا زودت شويه الملح عشان تبقي حلوه ومثيره بس القصه بجد واصحابه موجودين
جميله جداااا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
افتح ملف تعريف صفحتك
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
هات كل اللي عندك
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
ياريت تكملها 👏👏👏
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي
🤩😍
 
  • عجبني
التفاعلات: الامير العراقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%