NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Naoooil

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا رجل ومنطقة العانة والفخدين و الابط فيهم اسمرار شديد جدا هل ينفع اعمل تقشير عند دكاترة ولا لا
لو حد يعرف الاسعار و عيادة فى اسكندرية يقولي

تقشير؟
ما علاقته بلون جلدك
او مرض شوف طبيب جلد و اسال

تقشير؟
ما علاقته بلون جلدك
او مرض شوف طبيب جلد و اسال
ده مش لون جلدي الاسمرار ده غالبا بسبب الماء لما بتفضل عالجلد و الاحتكلك عشان انا عندي سمنة انا عايز اعالج الموضوع ده والتقشير هو العلاج

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في حاجة احسن من كدة بكتير وعن تجربة اولا منطقة الفخدين دي كلنا عندنا نفس المشكلة وفي مراهم بيعيد تجديد الخلية الجلدية دي ومش غالي بس لاسف مش فاكر اسمة بس الاهم من كدة لازم تنظف المنطقة دي كويس وتنشفها كويس قبل استعمال المرهم وفي العام

• عجبني
التفاعلات: Naoooil
في حاجة احسن من كدة بكتير وعن تجربة اولا منطقة الفخدين دي كلنا عندنا نفس المشكلة وفي مراهم بيعيد تجديد الخلية الجلدية دي ومش غالي بس لاسف مش فاكر اسمة بس الاهم من كدة لازم تنظف المنطقة دي كويس وتنشفها كويس قبل استعمال المرهم وفي العام
انا بس كنت عايز حب سريع زي التقشير عشان فرحي كمان كام شهر حق العروسة انى اكون نضيف برضو

• عجبني
التفاعلات: عميد
ده مش لون جلدي الاسمرار ده غالبا بسبب الماء لما بتفضل عالجلد و الاحتكلك عشان انا عندي سمنة انا عايز اعالج الموضوع ده والتقشير هو العلاج
طالما فيه سمنه دي حاجة اسمها مقاومة الأنسولين
محتاج تشوف دكتور تغذية يتابع معاك السكر ويعملك نظام غذائي

انا بس كنت عايز حب سريع زي التقشير عشان فرحي كمان كام شهر حق العروسة انى اكون نضيف برضو
يا سيدي جرب اصل مفيش عملية لكلام دة ودة اسرع حاجة بيوقع الجلد المصاب من التسلخات والاحتكاك وزي ما قالتك في الفترة الجاية حاول تنشف الحزء دة كويس بعد الاستحمام

• حبيته
التفاعلات: Naoooil

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%